Ik ook niet. Het lijkt me dat het alleen maar batterij vreet.quote:Op maandag 21 juni 2010 21:21 schreef jna het volgende:
Ik snap het nut van multitasking nog niet echtMaar misschien heb ik niet de juist apps ofzo om het voordeel er van te zien?
Moet je uit de App Store downloadenquote:Op maandag 21 juni 2010 21:22 schreef Kremers het volgende:
[..]
Ik zie nu dat iBooks er bij mij helemaal niet opstaat
Moet je downloaden in de AppStorequote:Op maandag 21 juni 2010 21:22 schreef Kremers het volgende:
[..]
Ik zie nu dat iBooks er bij mij helemaal niet opstaat
en dat kan ik niet vinden?quote:Op maandag 21 juni 2010 21:22 schreef Studiotje het volgende:
[..]
Moet je downloaden in de AppStoreGratis!
Krijg idd geen connectie, na wat tikken op de knoppen onderaan krijg je verbinding en kun je Winnie the Poo gratis binnehalenquote:Op maandag 21 juni 2010 21:25 schreef Blaxje het volgende:
Euw, de iBooks store doet het nog niet hier
Ah oké, ik dacht dat het onderdeel uitmaakte van het nieuwe OSquote:Op maandag 21 juni 2010 21:22 schreef Studiotje het volgende:
[..]
Moet je downloaden in de AppStoreGratis!
En ik zie ook niet de optie om in iTunes pdf's naar mijn iPhone te halen?quote:Op maandag 21 juni 2010 21:26 schreef Studiotje het volgende:
[..]
Krijg idd geen connectie, na wat tikken op de knoppen onderaan krijg je verbinding en kun je Winnie the Poo gratis binnehalenBrakapp, dat wel.
Niemand?quote:Op maandag 21 juni 2010 21:18 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
FF een vraagje over dat multitasking. Nu staan er een aantal programma's bij mij aan. Kun je die ook op een of andere manier sluiten?
Verstandig van je. Ik ben namelijks al m'n contacten ed kwijt. Ook als ik alle opslag er terug op zet is er geen enkel spoor van contacten, berichten etc.quote:Op maandag 21 juni 2010 21:23 schreef jpjedi het volgende:
+-je is inderdaad ook een ipad app.
ik blijf lekker op 3.1.3
gelukkig heb je een backup !!quote:Op maandag 21 juni 2010 21:39 schreef Nashje het volgende:
[..]
Verstandig van je. Ik ben namelijks al m'n contacten ed kwijt. Ook als ik alle opslag er terug op zet is er geen enkel spoor van contacten, berichten etc.
Super, dat 4.0!
Gewoon terugzetten van herstelpunt. Volgens mij krijg je die vraag standaard na een update.quote:Op maandag 21 juni 2010 21:39 schreef Nashje het volgende:
[..]
Verstandig van je. Ik ben namelijks al m'n contacten ed kwijt. Ook als ik alle opslag er terug op zet is er geen enkel spoor van contacten, berichten etc.
Super, dat 4.0!
Je weet dat iTunes meerdere backupmomenten bewaart: ik kan hier kiezen uit backups tot februari 2010 of zo.quote:Op maandag 21 juni 2010 21:59 schreef Nashje het volgende:
Reservekopie is een kopie waar 4.0 al in zit. Gewoon een foute reservekopie dus. Godver, godver, godverdomme. Kan wel janken.
Heeft ze lekkere tieten? Dan kun je haar wellicht in de tussentijd updaten.quote:Op maandag 21 juni 2010 21:58 schreef Roel_Jewel het volgende:
iPhone 3G van vriendin updaten. Duurt laaaaang
Updaten van haar is niet nodig: heeft alle functies alquote:Op maandag 21 juni 2010 22:00 schreef Walter_Sobchak het volgende:
[..]
Je weet dat iTunes meerdere backupmomenten bewaart: ik kan hier kiezen uit backups tot februari 2010 of zo.
[..]
Heeft ze lekkere tieten? Dan kun je haar wellicht in de tussentijd updaten.
Wat bedoelde je trouwens net met multitaskbar en naar links?quote:Op maandag 21 juni 2010 21:40 schreef Agiath het volgende:
Waar is m'n steentjes achtergrond gebleven?Ik heb net een andere gedaan maar nu wil terug naar m'n oude vertrouwde, issie weg
Kan ze ook multitasken?quote:Op maandag 21 juni 2010 22:01 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Updaten van haar is niet nodig: heeft alle functies al![]()
.
Twee keer klikken om home button, en dan naar links swipen op die onderste balk, heb je ipod controls en rotatieblokkerquote:Op maandag 21 juni 2010 22:02 schreef Rejected het volgende:
[..]
Wat bedoelde je trouwens net met multitaskbar en naar links?
Ik kon net kiezen uit 3.quote:Op maandag 21 juni 2010 22:00 schreef Walter_Sobchak het volgende:
[..]
Je weet dat iTunes meerdere backupmomenten bewaart: ik kan hier kiezen uit backups tot februari 2010 of zo.
[..]
Heeft ze lekkere tieten? Dan kun je haar wellicht in de tussentijd updaten.
That sucks. Wellicht niet teveel backups gemaakt de laatste tijd?quote:Op maandag 21 juni 2010 22:03 schreef Nashje het volgende:
[..]
Ik kon net kiezen uit 3.
- iPhone van xxxx
- reservekopie uit 2009
- reservekopie van 20:08u vanavond
Dan ga ik die uit 2009 maar pakken. Mag Joost weten wat ik daar allemaal in mis.
Ja, er is een unlock, nee je hoeft IOS 4 niet te downloaden.quote:Op maandag 21 juni 2010 22:04 schreef Luuksor het volgende:
Heb beetje lopen zoeken, maar mijn vraag bestaat eigenlijk uit delen.
iPhone 3G, 5.12.01 & BL 06.04 is wat ik heb. Is hier al een unlock voor gevonden?
Zo ja, moet ik hiervoor eerst iOS4 downloaden?
Cool! Thanks!quote:Op maandag 21 juni 2010 22:03 schreef Agiath het volgende:
[..]
Twee keer klikken om home button, en dan naar links swipen op die onderste balk, heb je ipod controls en rotatieblokker
Ja dat kan. Na de installatie van iOS 4.0 krijg je een keuze scherm, met o.a. 'herstellen van vorige herstelkopie'. Dan kun je ook data en tijdstippen kiezen.quote:Op maandag 21 juni 2010 22:04 schreef Blaxje het volgende:
Vriendin van mij is haar contacten e.d. kwijtgeraakt op een Windows bak. Weten jullie of je opnieuw kunt herstellen en een custom reservekopie kunt kiezen? (dus die van vorige week of zo), ik denk dat haar laatste reservekopie naar de haaien was.
Oh, dat is inderdaad wel jammer, dat is nou het enige waar ik me aan erger in de ipod.quote:Op maandag 21 juni 2010 22:09 schreef Agiath het volgende:
Ipod ziet er ook wat netter uit per album.
Maar volgens mij zijn ze nog steeds het belangrijkste vergeten, compilations werken nog steeds kut, je ziet nog steeds al die artiesten staan bij je artiestenlijstje, terwijl dit bij de oude iPods altijd wel heel netjes kon... Jammer dat ze dit niet gefixed hebben
Zou kunnen. Wat ik dan weer niet snap. Als ik nu opnieuw ga herstellen kan ik dus kiezen uit die datums, maar daar staat onder 'Laatste synchronisatie: vandaag 19:06'. Dat is gewoon toen ik ging updaten naar 4.0. Maar die kan ik nergens aanklikkenquote:Op maandag 21 juni 2010 22:04 schreef Walter_Sobchak het volgende:
[..]
That sucks. Wellicht niet teveel backups gemaakt de laatste tijd?
De ontwikkelaars van Apps moeten hun app eerst geschikt maken voor multitasking. Voor apps als Spotify e.d. zullen er dus binnenkort updates verschijnen die dat mogelijk maken.quote:Op maandag 21 juni 2010 22:09 schreef broer het volgende:
Ik las dat je ook een andere app dan de iPod kon gebruiken voor achtergrondaudio. Maar hoe stel ik dat in? Iemand enig idee?
Volgens mij zeg je het precies verkeerd om, of je begrijpt mijn post nietquote:Op maandag 21 juni 2010 22:11 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Oh, dat is inderdaad wel jammer, dat is nou het enige waar ik me aan erger in de ipod.
Damn, dan is het toch jammer dat ik m'n iphone al verkocht heb.
Nee. IOS4 is niet te jailbreaken!quote:Op maandag 21 juni 2010 22:16 schreef bambino het volgende:
Ik zit nu nog op 3.1.2 aangezien ik een Jailbreak heb.
Is het al mogelijk om naar 4,0 te gaan inclusief JB?
Ah, oké. Dank je.quote:Op maandag 21 juni 2010 22:14 schreef Tourniquet het volgende:
De ontwikkelaars van Apps moeten hun app eerst geschikt maken voor multitasking. Voor apps als Spotify e.d. zullen er dus binnenkort updates verschijnen die dat mogelijk maken.
Heb je wel netjes gewacht tot het proces klaar was? Wat gebeurt er als je je iPhone terug aan de computer hangt?quote:Op maandag 21 juni 2010 22:17 schreef Delnooz het volgende:
All,
ff een vraag. os4 geinstalleerd op 3g. Eerst kreeg ook ik de ongeldige simkaart melding. itunes opniew starten en iphone er aan. Toen verscheen ineens het nieuwe os4 op de iphone en is itunes automatisch begonnen met een backup van "iphone".
Ik ben alles kwijt, contacten, apps, films, muziek, mail accounts, wifi wachtwoorden, alles....
wat gebeurd er? :S
Ja, nee, je bedoelt toch dat bijvoorbeeld soundtrackalbums fout gaan in de ipodfunctie, en dat hij ze vaak per artiest neerzet?quote:Op maandag 21 juni 2010 22:17 schreef Agiath het volgende:
[..]
Volgens mij zeg je het precies verkeerd om, of je begrijpt mijn post niet
Jawel... Redsn0w beta voor 4.0 is al uitquote:
ye right.quote:
Voor beta IOS4 dan zeker?quote:Op maandag 21 juni 2010 22:23 schreef Christiaan het volgende:
[..]
Jawel... Redsn0w beta voor 4.0 is al uit.
Ja... maar bij mijn oude iPod ging dat wel goed, nu niet, en nog steeds niet...quote:Op maandag 21 juni 2010 22:19 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Ja, nee, je bedoelt toch dat bijvoorbeeld soundtrackalbums fout gaan in de ipodfunctie, en dat hij ze vaak per artiest neerzet?
Werkt na update naar 4.0 nog steeds nietquote:Op maandag 21 juni 2010 21:58 schreef Roel_Jewel het volgende:
iPhone 3G van vriendin updaten. Duurt laaaaang
en hopen dat Wifi dan wel weer werkt. Viel vorige week ineens weg. Vindt geen enkel netwerk meer. Netwerkinstellingen resetten helpt niet
Ik heb ze nog. Viel me ook al opquote:Op maandag 21 juni 2010 22:32 schreef Repeat het volgende:
Even wachten op de JB. Anders ben ik al mn mooie apps kwijt
Er zijn een hele boel kleine features dat kan een font zijn, kleurtje, aan/uit switch, hardware stuff etc.quote:Op maandag 21 juni 2010 22:36 schreef Estolan het volgende:
Vind het wel funky, maar waar staat een volledige beschrijving wat je allemaal kan met OS4? ze hebben het over 100 meer mogelijkheden, alleen op de Apple site staan er maar een paar, en niet hoe je alles kan gebruiken
Ja, oude rechtenvrije...quote:Op maandag 21 juni 2010 22:39 schreef Walter_Sobchak het volgende:
Wel een hoop gratis boeken in de iBooksstore!
[ afbeelding ]
Ik juig te vroeg, de icons staan er nog, maar ze openen niet meer....quote:
mm dacht dat er wel wat meer zou zijn dan multitask/inzoomen/mappen ( wat we al lang van te voren wisten )quote:Op maandag 21 juni 2010 22:39 schreef bambino het volgende:
[..]
Er zijn een hele boel kleine features dat kan een font zijn, kleurtje, aan/uit switch, hardware stuff etc.
75% zijn dingen waar je normaliter niet mee te maken krijgt en weinig van merkt.
Andere apps die je via JB had heb je nog wel?quote:Op maandag 21 juni 2010 22:53 schreef Chinless het volgende:
Bij mij werkt alles ook goed. Na een restore vanuit dfu heb ik ios4 opnieuw er op gezet. Restore van data terug en voilà. Ik mis alleen m'n TomTom en ebuddy pro welke ik via een JB had.
Er zal vast ergens een volledige lijst van deze OS update staanquote:Op maandag 21 juni 2010 22:56 schreef Estolan het volgende:
[..]
mm dacht dat er wel wat meer zou zijn dan multitask/inzoomen/mappen ( wat we al lang van te voren wisten )
Had toch wel gehoopt dat er nog extra specials bij zaten als verrassing, maar dat valt dus tegen
wel vreemd dat er geen uitleg op site van Apple staat, hoe je iets moet gebruiken
kan er nog niks van vinden iigquote:Op maandag 21 juni 2010 22:57 schreef bambino het volgende:
[..]
Er zal vast ergens een volledige lijst van deze OS update staan
Hier geen problemen, misschien gewoon de nieuwste iTunes downloaden en installeren. Anders ff een reboot van je pc of iPod?quote:Op maandag 21 juni 2010 23:04 schreef Lauuwtje het volgende:
Heb op mijn ipod touch 4.0 geinstalleerd, nu geeft itunes aan dat ie de ipod niet meer kan gebruiken omdat ik itunes 9.2 of hoger nodig heb. Ik heb net de nieuwe itunes geinstalleerd en dat is 9.
Wie weet wat ik moet doen? Bestaat er eigenlijk wel een 9.2?
Kan m namelijk nergens vinden
Razendsnelquote:Op maandag 21 juni 2010 23:08 schreef boem-dikkie het volgende:
Werkt dat iOS 4.0 een beetje tof op 3Gs of is het echt te merken dat het ontwikkelt is voor een nieuwe iPhone?
Is er niet. Gewoon Apple-style: mensen met een nieuwer device worden beloond met meer features.quote:Op maandag 21 juni 2010 23:37 schreef Mr.Noodle het volgende:
Wat was nou de reden dat sommige iPhones/iPod Touch's geen Wallpaper-functie hebben?
Mwa, het kost ook aardig wat processorkracht vanwege het renderen van transparante stukjes van icons en tijdens animaties bij het openen en sluiten van apps. Je las ook dat mensen die de beta gejailbreakt hadden en de functie hadden aangezet dat het de boel toch behoorlijk vertraagde. Net als multitasking.quote:Op maandag 21 juni 2010 23:41 schreef Blaxje het volgende:
[..]
Is er niet. Gewoon Apple-style: mensen met een nieuwer device worden beloond met meer features.
Als ik het goed heb begrepen is dit mbv de laatste Redsn0w gewoon weer aan te zetten (wallpapers EN multitasking)quote:Op maandag 21 juni 2010 23:41 schreef Blaxje het volgende:
[..]
Is er niet. Gewoon Apple-style: mensen met een nieuwer device worden beloond met meer features.
Heb je al geprobeerd om alles eerst te verwijderen?quote:Op maandag 21 juni 2010 23:27 schreef Lauuwtje het volgende:
Krijg de hele tijd deze melding als ik itunes 9.2 wil installeren.
Als ik 9.2 niet kan installeren kan ik mn ipod niet gebruiken.
[ afbeelding ]
Help
Heb je je pc al een keer opnieuw opgestart? Lost in veel gevallen zulke problemen op,quote:Op maandag 21 juni 2010 23:27 schreef Lauuwtje het volgende:
Krijg de hele tijd deze melding als ik itunes 9.2 wil installeren.
Als ik 9.2 niet kan installeren kan ik mn ipod niet gebruiken.
[ afbeelding ]
Help
Windows hequote:Op maandag 21 juni 2010 23:56 schreef gamefreek het volgende:
[..]
Heb je je pc al een keer opnieuw opgestart? Lost in veel gevallen zulke problemen op,
Is de Wallpaper dan dynamisch? Ik bedoel 1x renderen moet toch ook niet zo belastend zijn? Lijkt me..quote:Op maandag 21 juni 2010 23:48 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Mwa, het kost ook aardig wat processorkracht vanwege het renderen van transparante stukjes van icons en tijdens animaties bij het openen en sluiten van apps. Je las ook dat mensen die de beta gejailbreakt hadden en de functie hadden aangezet dat het de boel toch behoorlijk vertraagde. Net als multitasking.
Het heeft op zich wel ietsquote:
Gedaan en ook opnieuw opgestart, toen weer geprobeerd te installeren kwam die melding weer.quote:Op maandag 21 juni 2010 23:53 schreef CantFazeMe het volgende:
[..]
Heb je al geprobeerd om alles eerst te verwijderen?
Dit gaat over de 3G en ouder?quote:Op maandag 21 juni 2010 23:48 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Mwa, het kost ook aardig wat processorkracht vanwege het renderen van transparante stukjes van icons en tijdens animaties bij het openen en sluiten van apps. Je las ook dat mensen die de beta gejailbreakt hadden en de functie hadden aangezet dat het de boel toch behoorlijk vertraagde. Net als multitasking.
Krijg zo ook regelmatig de melding dat de iPod niet gesynchroniseerd kan worden, gewoon opnieuw synchroniseren en dan doet hij het ineens welquote:Op dinsdag 22 juni 2010 00:05 schreef Lauuwtje het volgende:
[..]
Gedaan en ook opnieuw opgestart, toen weer geprobeerd te installeren kwam die melding weer.
En opeens deed ie t wel
Dus het is gelukt eindelijk haha.
Volgens mij kun je op de touch geen achtergronden veranderen, wel jammer
Op de touch weet ik zo niet. Maar mooi dat 'ie het weer doetquote:Op dinsdag 22 juni 2010 00:05 schreef Lauuwtje het volgende:
[..]
Gedaan en ook opnieuw opgestart, toen weer geprobeerd te installeren kwam die melding weer.
En opeens deed ie t wel
Dus het is gelukt eindelijk haha.
Volgens mij kun je op de touch geen achtergronden veranderen, wel jammer
Geen idee, maar de jailbreakmensen die het hadden aangezet schreven dat een 3G behoorlijk sluggish werd als ze de wallpaper aanzetten.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 00:02 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
Is de Wallpaper dan dynamisch? Ik bedoel 1x renderen moet toch ook niet zo belastend zijn? Lijkt me..
http://www.neowin.net/for(...)one-3gipod-touch-2g/quote:I had just the homescreen wallpaper enabled but when closing an app and it zooms back then the homescreen icons fly back on the screen everything is jerky and unresponsive.
Als het goed is 3G hij is van kerst. Het is wel de 8gb maakt dat iets uit?quote:Op dinsdag 22 juni 2010 00:08 schreef gamefreek het volgende:
[..]
Krijg zo ook regelmatig de melding dat de iPod niet gesynchroniseerd kan worden, gewoon opnieuw synchroniseren en dan doet hij het ineens wel![]()
Welke generatie iPod heb je? Mijn 3G iPod Touch kan namelijk wel een andere achtergrond hebben.
Goede vraag ben benieuwdquote:Op dinsdag 22 juni 2010 00:09 schreef ruffian het volgende:
Ik wacht toch nog maar even met updaten, ik ga anders zo SBsettings missen.
Dat ze nog geen functie hebben gefixt dat je makkelijk bluetooth aan kan zetten snap ik echt niet!
Als ik de unlock toepas van Ultrasn0w, kan ik dan gewoon updaten en mijn unlock behouden of heb ik het dan verkeerd gesnapt?
De 8 GB is de 2G met een nieuwe firmware (de 32 GB en 64 GB hebben snellere hardware die gelijk is aan de iPhone 3GS). Dus helaas geen multitasking en achtergronden voor jouquote:Op dinsdag 22 juni 2010 00:13 schreef Lauuwtje het volgende:
[..]
Als het goed is 3G hij is van kerst. Het is wel de 8gb maakt dat iets uit?
En als je ze kan veranderen, hoe dan ?
Jammerquote:Op dinsdag 22 juni 2010 00:16 schreef gamefreek het volgende:
[..]
De 8 GB is de 2G met een nieuwe firmware (de 32 GB en 64 GB hebben snellere hardware die gelijk is aan de iPhone 3GS). Dus helaas geen multitasking en achtergronden voor jou
Ja, meestal wel, vooral bij nieuwe builds.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 00:13 schreef Drinky het volgende:
Even dit topic weer volgen.
Ik heb nu baseband 04.26.08 en firmware 3.0.1 op mijn 3G, voorheen was het zo dat als je upgrade naar een andere firmware, de bijgeleverde baseband niet te unlocken was, is dat tegenwoordig nog steeds zo?
En ik twijfel of ik moet updaten naar 4.0 of naar 3.1.2. Is er ook een echt voordeel(bijv. sneller) aan 4.0? Ik wil naar 3.1.2. omdat ik sommige games en apps niet kan gebruiken op 3.0.1.
die heb ik dus niet, maar ik kom er net achter dat het eraan ligt dat ik maar 8g hebquote:Op dinsdag 22 juni 2010 00:33 schreef Mr.Noodle het volgende:
Als je 3rd gen hebt moet je wel een Wallpaperfunctie hebben..
Dan is dat volgens mij gewoon een 2nd gen. Daar is volgens mij naar ik weet niks aan verbeterd.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 00:35 schreef aambei1 het volgende:
[..]
die heb ik dus niet, maar ik kom er net achter dat het eraan ligt dat ik maar 8g heb
het is echt een 3rd gen, ik heb hem pas een maand gelden gekocht.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 00:36 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
Dan is dat volgens mij gewoon een 2nd gen. Daar is volgens mij naar ik weet niks aan verbeterd.
Mijn glazen bol zegt dat je een 8GB hebt, klopt dat?quote:Op dinsdag 22 juni 2010 00:37 schreef aambei1 het volgende:
[..]
het is echt een 3rd gen, ik heb hem pas een maand gelden gekocht.
Daar ging het me niet om, wat ik bedoel is dat 3rd gen verbeteringen volgens mij alleen voor de 16 en 32 GB versies gelden, 8GB is volgens mij blijven steken bij gen. 2quote:Op dinsdag 22 juni 2010 00:37 schreef aambei1 het volgende:
[..]
het is echt een 3rd gen, ik heb hem pas een maand gelden gekocht.
dat kloptquote:Op dinsdag 22 juni 2010 00:40 schreef gamefreek het volgende:
[..]
Mijn glazen bol zegt dat je een 8GB hebt, klopt dat?
Dan verwijs ik je naar mijn uitleg een paar posts boven jequote:
Wat een racisten daar bij Applequote:Op dinsdag 22 juni 2010 00:41 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
Daar ging het me niet om, wat ik bedoel is dat 3rd gen verbeteringen volgens mij alleen voor de 16 en 32 GB versies gelden, 8GB is volgens mij blijven steken bij gen. 2
ik helemaal blij de software downloaden, kan ik er niets mee..quote:Op dinsdag 22 juni 2010 00:42 schreef gamefreek het volgende:
[..]
Dan verwijs ik je naar mijn uitleg een paar posts boven je
iBooks is wel tof, veel gratis boeken die nog leuk zijn om te lezenquote:Op dinsdag 22 juni 2010 00:44 schreef aambei1 het volgende:
[..]
ik helemaal blij de software downloaden, kan ik er niets mee..
staat er niet eens op..quote:Op dinsdag 22 juni 2010 00:47 schreef gamefreek het volgende:
[..]
iBooks is wel tof, veel gratis boeken die nog leuk zijn om te lezen
Mijn jailbreak apps stonden er wel na update maar willen niet opstarten. Jammer dan. Is bij deze update de batterijduur ook beter of door dat multitasken etc. juist slechter?quote:Op dinsdag 22 juni 2010 00:40 schreef Herr_Uberfrutzel het volgende:
Net m'n 3.1.3 JB (Spirit) geupdate naar iOS4. Binnen een kwartier gepiept. Alle apps m.u.v. Cydia en Installous zijn aanwezig, alles werkt naar behoren.
Hey, het is tenminste wel gratiesch!!!quote:Op dinsdag 22 juni 2010 00:44 schreef aambei1 het volgende:
[..]
ik helemaal blij de software downloaden, kan ik er niets mee..
quote:Op dinsdag 22 juni 2010 00:50 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
Hey, het is tenminste wel gratiesch!!!
Ja, dat kan.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 00:51 schreef aambei1 het volgende:
Kan ik mijn iPod eigenlijk dan jailbreaken ?
ik heb niet veel verstand van jailbreaken, dus hulp is altijd fijn
Al opgelost? Zo niet computer even rebooten, kabel er niet uittrekken.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 01:58 schreef Mr.Chandon het volgende:
Hey,
Dacht ik even leuk de nieuwste software op mijn 3G te zetten, blijft hij nu hangen bij het synchroniseren. En op mijn iPhone zie ik het apple logo met daaronder een installeerbalk. Maar verder dan 1/5 komt hij niet. En hij begint telkens opnieuw. Daarbij loopt nu itunes telkens vast als hij hem ziet. Ik heb ook al op herstel gedrukt maar dat zorgt niet voor progressie.
Nog tips? Ik heb hem al een hardreset gegeven maar idem daarvoor.
quote:Op maandag 21 juni 2010 21:23 schreef Chinless het volgende:
Ik heb geen mobiel internet meer sinds mijn update.
Iemand een idee?
[..]
en dat kan ik niet vinden?
Kom er nu ook net achter dat niet alle jb apps opstarten.... ik vind niet dat de batterijduur er op vooruit is gegaan, ook niet perse achteruit.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 00:48 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Mijn jailbreak apps stonden er wel na update maar willen niet opstarten. Jammer dan. Is bij deze update de batterijduur ook beter of door dat multitasken etc. juist slechter?
Lang leve zulke werkgeversquote:Op dinsdag 22 juni 2010 10:31 schreef Blik het volgende:
jeej, mijn werkgever gaat over op vrije keuze van smartphones, de iPhone is één van de opties
bij mij welquote:Op dinsdag 22 juni 2010 11:22 schreef gebruikersnaam het volgende:
sinds de upgrade werken de apps kranten en telegraaf niet meer
Voor games werkt dit niet, maar dit is dus als ik het goed begrijp wachten op updates van de ontwikkelaar? thquote:Saved state
De multitasking-functies van iOS 4 hangen samen met een andere vernieuwing: saved state. Dit houdt in dat een applicatie onthoudt waar je bent gebleven. Bij games was het voorheen een probleem, dat je bij een binnenkomend telefoongesprek weer helemaal opnieuw moest beginnen met hetzelfde level. Met saved state wordt dat makkelijker: bij het verlaten van een applicatie wordt de staat waarin de app zich op dat moment bevindt ‘bevroren’ en opgeslagen in het geheugen. Open je de applicatie opnieuw, dan weet de applicatie precies wat je aan het doen was.
Voor games werkt dit niet, maar dit is dus als ik het goed begrijp wachten op updates van de ontwikkelaar? thxquote:Saved state
De multitasking-functies van iOS 4 hangen samen met een andere vernieuwing: saved state. Dit houdt in dat een applicatie onthoudt waar je bent gebleven. Bij games was het voorheen een probleem, dat je bij een binnenkomend telefoongesprek weer helemaal opnieuw moest beginnen met hetzelfde level. Met saved state wordt dat makkelijker: bij het verlaten van een applicatie wordt de staat waarin de app zich op dat moment bevindt ‘bevroren’ en opgeslagen in het geheugen. Open je de applicatie opnieuw, dan weet de applicatie precies wat je aan het doen was.
Hmm... die heb ik niet gekregen... Heb je een iPhone abo?quote:Op dinsdag 22 juni 2010 12:06 schreef JDude het volgende:
SMSje van BelCompany: "reserveer nu de iPhone 4 en we leggen 'm voor je klaar".
Ja, daar heb ik echt wat aan met een contract dat nog tot en met de zomer van 2011 loopt.
Ja.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 12:12 schreef RvLaak het volgende:
Hmm... die heb ik niet gekregen... Heb je een iPhone abo?
Xando in Zwolle?quote:Op dinsdag 22 juni 2010 12:37 schreef Skv het volgende:
Ik heb 'm net bij Xando gereserveerd. Aan de telefoon zei het meneertje dat ze 'm begin juli verwachten.
Jup. Plants vs. Zombies heb ik net geupdate en die doet dat nu. Het is dus wachten op de rest.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 11:55 schreef Guus_Geluk het volgende:
[..]
Voor games werkt dit niet, maar dit is dus als ik het goed begrijp wachten op updates van de ontwikkelaar? thx
Jep.quote:
Omdat het meer ruimte inneemt?quote:Op dinsdag 22 juni 2010 13:37 schreef no1uknow het volgende:
Fijn, geupdate naar 4.0, heb ik nog maar een capaciteit van 6,9 GB, terwijl het bij 3.x nog 7.3 GB was(8GB iPhone 3G)
De apps bleven wel staan maar konden niet meer geopend worden, verder zie ik niets terug qua tweeks.....quote:Op dinsdag 22 juni 2010 13:36 schreef Skv het volgende:
Zouden jailbreak-apps troep achterlaten in je backups?
Ik heb nu backups van mijn oude iPhone en twijfel of ik die straks op mijn iPhone 4 ga zetten. Voordelen zijn dat ik mijn smsjes en instellingen bewaar, evenals de foto's.
Maar als er jailbreaktroep in die backup achter is gebleven, zou die ook op mijn iPhone 4 komen, waardoor die performance verliest.
Anyone?
Da's apart. Op m'n 32GB zowel voor als na een capaciteit van 29,3.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 13:37 schreef no1uknow het volgende:
Fijn, geupdate naar 4.0, heb ik nog maar een capaciteit van 6,9 GB, terwijl het bij 3.x nog 7.3 GB was(8GB iPhone 3G)
Let op kleuren, witte balken enzo, als dat het geval is dan is er iets met je scherm aan de handquote:Op dinsdag 22 juni 2010 11:03 schreef ruffian het volgende:
Net met het plaatsen van mijn iPhone in de carkit kreeg ik vreemd beeld. Net of ik te hard kneep en het beeld vervormden.
Moet ik me zorgen maken?
moet haast wel.. Ik kan idd niet verder scrollen. Misschien iTunes opnieuw installeren..quote:Op dinsdag 22 juni 2010 14:04 schreef CantFazeMe het volgende:
Raar, uit de foto zie ik dat je de balk nog naar rechts moet kunnen scrollen, maar als dat niet kan, is het vast een bug.
uhh verkenner in iTunes? of verkenner in Windhoos?quote:Op dinsdag 22 juni 2010 14:11 schreef CantFazeMe het volgende:
Als je on verkenner kijkt zie je dan ook de foto's?
daar zie ik 2 fototjes in. De foto's die erin stonden zijn verdwenen...quote:
Ik heb het over de Cydia-applicaties (tweaks aan het OS). Worden die meegenomen in een backup?quote:Op dinsdag 22 juni 2010 13:45 schreef Agiath het volgende:
[..]
De apps bleven wel staan maar konden niet meer geopend worden, verder zie ik niets terug qua tweeks.....
Wat op zich geen donder uitmaakt, omdat die JB apps nog niet zijn aangepast op multitasken. Kun je dus net zo goed de nieuwste versies van apps die wel multitasking ondersteunen downloaden eens de nieuwe JB er is.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 13:45 schreef Agiath het volgende:
[..]
De apps bleven wel staan maar konden niet meer geopend worden, verder zie ik niets terug qua tweeks.....
Werkt dat ook met verschillende folders die je hebt aangemaakt binnen je gmail?quote:Op dinsdag 22 juni 2010 14:03 schreef Agiath het volgende:
De mailapp ondersteunt nu met gmail ook massa-mails, veel overzichtelijker nu, in plaats van telkens die losse mailtjes
Schijnt meer voor te komen. (klik)quote:Op dinsdag 22 juni 2010 14:15 schreef Vicky het volgende:
[..]
daar zie ik 2 fototjes in. De foto's die erin stonden zijn verdwenen...
quote:Found the Stuff! Use the "iPhone Explorer" (for Mac and Windows). This lets you see the directories of your phone. The Pics are still on /DCIM/100APPLE/
So i copied them to my disc by Drag and Drop. Now i can wait for Apples resolution without worry.
Je kunt nog een heel klein stukje verder scrollen en dan zal er wsl. boeken staan (wat ik opmaak uit je screenshot). Verder weet ik niet met welke foto-software je iPhone onder Windows synchroniseert, maar wellicht heb je geen foto's in die software opgeslagen?quote:Op dinsdag 22 juni 2010 14:07 schreef Vicky het volgende:
[..]
moet haast wel.. Ik kan idd niet verder scrollen. Misschien iTunes opnieuw installeren..
boeken heb ik idd wel.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 14:20 schreef Walter_Sobchak het volgende:
[..]
Je kunt nog een heel klein stukje verder scrollen en dan zal er wsl. boeken staan (wat ik opmaak uit je screenshot). Verder weet ik niet met welke foto-software je iPhone onder Windows synchroniseert, maar wellicht heb je geen foto's in die software opgeslagen?
Ik bid nog liever voor bruine bonen.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 14:19 schreef Herr_Uberfrutzel het volgende:
Nu we het er toch over hebben; laten we met z'n allen bidden tot de Holy Spirit, moge er snel een definitieve JB komen voor de 3GS :p
http://www.iphoneclub.nl/(...)en-itunes-9-1-a.htmlquote:Op dinsdag 22 juni 2010 14:23 schreef Vicky het volgende:
ik heb m gelijk gedownload..
Alleen mis ik nu dus nog steeds dat tabblad... Ik ga Apple maar ff mailen denk ik.
quote:Op dinsdag 22 juni 2010 14:29 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
http://www.iphoneclub.nl/(...)en-itunes-9-1-a.html
Schijnt dus met de schermresolutie te maken te hebben. Werkt bij jou Ctrl+Tab ook?
quote:
Geen last van, maar ik gebruik dan ook itunes 9.0.0.70quote:Op dinsdag 22 juni 2010 13:57 schreef Vicky het volgende:
Ik mis het tabblad foto's in iTunes.. nog iemand die daar last van heeft?
[ afbeelding ]
Ik kan ook niet verder naar rechts scrollen.
Best wel irritant dat exchange niet meer werkt. Synchen lijkt het nu wel te doen, maar het pushed nog niks.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 11:54 schreef Superhuuper het volgende:
Wel irritant dat het pushen van gmail via exchange nog niet (goed) werkt..
Ik heb er gister alleen mee zitten kloten dat ik niet zeker meer weet wat de juiste instellingen zijn.
Bij gebruikersnaam, vul ik daar in: 'gebruikersnaam' of 'gebruikersnaam@gmail.com'?'
Op het icoontje van een app blijven drukken tot 'ie begint te schudden (en je er mee kunt schuiven) en dan schuif je 'm bovenop een andere app die je in dezelfde map wil hebben.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 14:40 schreef Vicky het volgende:
nee foto's niet terug en ik kan ze ook nergens vinden..het waren er gelukkig maar 10 maar toch.
Hoe maak je mappen aan op je Iphone?
*n00b is*
thanx!quote:Op dinsdag 22 juni 2010 14:41 schreef JDude het volgende:
[..]
Op het icoontje van een app blijven drukken tot 'ie begint te schudden (en je er mee kunt schuiven) en dan schuif je 'm bovenop een andere app die je in dezelfde map wil hebben.
Folders werkte volgens mij al. Ik bedoel meer dat de iphone mail nu ook lange mailconversaties onder 1 balkje gooit.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 14:18 schreef Skv het volgende:
[..]
Werkt dat ook met verschillende folders die je hebt aangemaakt binnen je gmail?
Ik trek namelijk mijn POP-mail van 4 accounts binnen via Gmail. Die komen allemaal netjes onder de verschillende folders te staan. Werkt dat?
En is het ook mogelijk om -net als uit de webversie van gmail- mail te versturen vanaf verschillende e-mailadressen? (dus dat je bij het maken van een nieuwe mail bovenaan uit kan kiezen welk emailadres de afzender moet zijn)?
Ja. Want als ik mijn backup restore, doet mijn internet het niet, alleen via Wifi.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 14:16 schreef Skv het volgende:
[..]
Ik heb het over de Cydia-applicaties (tweaks aan het OS). Worden die meegenomen in een backup?
Kut. Als ik de iPhone 4 heb, en ik configureer hem aan de hand van de laatste backup van mijn 3G, dan is 'ie dus direct vervuild?quote:Op dinsdag 22 juni 2010 15:16 schreef Jo0Lz het volgende:
[..]
Ja. Want als ik mijn backup restore, doet mijn internet het niet, alleen via Wifi.
Maar, ook mijn Make it Mine naam wordt meegenomen, dus dat wordt wel ergens opgeslagen...
Apps als maps, photos settings ed worden gewoon gesuspend en zijn niet actief dus ze verbruiken geen processortijd, ze staan alleen in je geheugen en dat kost ook geen extra stroom. Dat je batterij harder naar beneden gaat lijkt me niet echt kunnen, of het zou aan iOS 4 zelf moeten liggen.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 16:13 schreef Agiath het volgende:
Wat ik nog wel een beetje mis (of niet gevonden heb) is instellingen voor de multitask, omdat elke app automatisch in de multitask bar verschijnt als je hem afsluit, kan dat nogal voor vertraging en veel accuverbruik gaan zorgen, waar kan ik bijvoorbeeld instellen welke apps in de achtergrond mogen blijven draaien en welke direct uit het geheugen mogen worden gezet? En misschien nog wel apps die automatisch opstarten bij booten (skype, mail ed).
Dat mis ik nog een beetje.....
Batterij gaat wel wat harder naar beneden nu contant alle standaard apps (maps, photo's , settings, phone etc.) aan staan.
Indien de app geen multitasking ondersteund, heb je gelijk. Bij ondersteuning zou de app gewoon door moeten draaien. Deed die muziekspeler van Jobs iig wel bij de presentatie van iOS4quote:Op dinsdag 22 juni 2010 16:56 schreef Herr_Uberfrutzel het volgende:
Eigenlijk is het dus geen multitasking, maar een andere manier van icoontjes op een rijtje
Dat deed de Ipod app sowieso al voor iOS 4. Maar voor de 300 games die ik er op heb staan heeft het totaal geen nut. Hebben die devs de afgelopen 6 maanden uit hun neus lopen vreten ofzoquote:Op dinsdag 22 juni 2010 17:01 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Indien de app geen multitasking ondersteund, heb je gelijk. Bij ondersteuning zou de app gewoon door moeten draaien. Deed die muziekspeler van Jobs iig wel bij de presentatie van iOS4
Wat wil je gaan multitasken met apps als photos, settings, etc?quote:Op dinsdag 22 juni 2010 16:56 schreef Herr_Uberfrutzel het volgende:
Eigenlijk is het dus geen multitasking, maar een andere manier van icoontjes op een rijtje
Mits de app dat ondersteunt wel ja.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 17:08 schreef jna het volgende:
Dus als ik het goed begrijp kan ik dalijk een radio app laten spelen, vervolgens op mn home knop drukken en dan blijft ie gewoon doorspelen?
Met zijn oude apps dus niet.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 17:09 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Mits de app dat ondersteunt wel ja.
Nee, maar die moeten dus aangepast worden..quote:Op dinsdag 22 juni 2010 17:10 schreef Herr_Uberfrutzel het volgende:
[..]
Met zijn oude apps dus niet.
Ja ok, maar ik neem aan dat dat nu dus gaat gebeuren door updates.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 17:09 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Mits de app dat ondersteunt wel ja.
Met de 538 app lukt het nietquote:Op dinsdag 22 juni 2010 17:08 schreef jna het volgende:
Dus als ik het goed begrijp kan ik dalijk een radio app laten spelen, vervolgens op mn home knop drukken en dan blijft ie gewoon doorspelen?
Waaronder dus 9292ov, pleuriszooiquote:Op dinsdag 22 juni 2010 18:19 schreef nelisb het volgende:
De apps moeten wel geschikt zijn voor ios4 en dat is 99 procent niet.
Geduld is een schone zaak in deze.
Die 9292ov app heeft het nooit goed gedaan. Bij iOS3.1.3 sloot ie ook al vanzelf af zodra je een route probeert te plannen..quote:
quote:Op dinsdag 22 juni 2010 18:32 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Hoe kun je multitasking uitzetten?
Ik heb het niet nodig. Als de iPod maar op de achtergrond blijft spelen vind ik het best. Je kan mij niet wijsmaken dat het net zoveel stroom verbruikt.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 18:49 schreef retorbrapi het volgende:
Godsammejarenlang gezeik dat de iPhone niet kan multitasken. Is het er eindelijk, krijg je dit soort reacties:
[..]
Had dan niet geüpgradequote:Op dinsdag 22 juni 2010 18:50 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Ik heb het niet nodig. Als de iPod maar op de achtergrond blijft spelen vind ik het best. Je kan mij niet wijsmaken dat het net zoveel stroom verbruikt.
Welke releasedatum is vertraagd? Er is nog nooit een releasedatum bekend gemaakt. Dat deze dan met 12 dagen is vertraagd lijkt me dan wat vreemd.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 18:45 schreef Mr.Chandon het volgende:
Vandaag gehoord dat de release datum in Nederland met 12 dagen is vertraagd. Wie kan dit bevestigen?
Waarom niet?quote:Op dinsdag 22 juni 2010 18:50 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Ik heb het niet nodig. Als de iPod maar op de achtergrond blijft spelen vind ik het best. Je kan mij niet wijsmaken dat het net zoveel stroom verbruikt.
Early adoptersquote:Op dinsdag 22 juni 2010 19:03 schreef Norrage het volgende:
Mijn 3G doet het niet meer sinds de update :/ verbind nog wel maar geen enkele online app doet het. Wel met wifi dusse, wie helpt??
Ik hoorde van iemand die ik bij PH ken dat ze een handjevol iPhone 4's tussen woensdag 21 juli en vrijdag 23 juli zouden krijgen. En dat dit vertraagd is, mede door het feit dat nu ook (als ik het goed herinner) Vodafone zich gaan mengen met de verkoop van de iPhone.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 18:55 schreef nelisb het volgende:
[..]
Welke releasedatum is vertraagd? Er is nog nooit een releasedatum bekend gemaakt. Dat deze dan met 12 dagen is vertraagd lijkt me dan wat vreemd.
Ik heb hetzelfde probleem. Hij blijft hangen in de reboot (apple logo + voorgangsbalk) en gaat niet meer verder. En iTunes loopt telkens vast wanneer ik hem aansluit. Heb hem vandaag even teruggebracht naar de winkel. En over drie weken krijg ik naar alle waarschijnlijk terug (dan wel niet een nieuwe iphone 3G).quote:Op dinsdag 22 juni 2010 19:03 schreef Norrage het volgende:
Mijn 3G doet het niet meer sinds de update :/ verbind nog wel maar geen enkele online app doet het. Wel met wifi dusse, wie helpt??
Nee, dat deed hij bij mij ook op 3.1.2.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 19:07 schreef Copycat het volgende:
Ik hang mijn phone even aan mijn laptop en hij is foto's aan het optimaliseren. Ook een nieuwe feature?
Ja dat deed 'ie hier ook, volgens mij maakt hij een andere ('specialere') backup dan normaal, zo lijkt het in ieder geval.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 19:06 schreef timbob het volgende:
man man man, wat duurt zo'n backup lang.
Vind ik nou niet echt hetzelfde??quote:Op dinsdag 22 juni 2010 19:09 schreef Mr.Chandon het volgende:
[..]
Ik heb hetzelfde probleem. Hij blijft hangen in de reboot (apple logo + voorgangsbalk) en gaat niet meer verder. En iTunes loopt telkens vast wanneer ik hem aansluit. Heb hem vandaag even teruggebracht naar de winkel. En over drie weken krijg ik naar alle waarschijnlijk terug (dan wel niet een nieuwe iphone 3G).
White screen of deathquote:Op dinsdag 22 juni 2010 13:55 schreef CantFazeMe het volgende:
[..]
Let op kleuren, witte balken enzo, als dat het geval is dan is er iets met je scherm aan de hand.
Verslaafd aan Angry Birds?quote:Op dinsdag 22 juni 2010 19:31 schreef o.us het volgende:
Geen iOS4 voor mijn 3gs, mijn jailbreak is nodig.
Ha!quote:Op dinsdag 22 juni 2010 19:40 schreef ruffian het volgende:
[..]
White screen of deathen na een reset krijg ik hem nog.
Google zegt steeds dat je hem dan hebt laten vallen maar dat heb ik niet.
Wel een JB en heb gisteren de repo baseband geinstalleerd....
Custom firmware er opgezet maar wil ook niet helpen, zal een update werken?
Off-topic: Mag ik hem dan wel gebruiken van je?quote:Op dinsdag 22 juni 2010 19:45 schreef timbob het volgende:
[..]
Ha!
bij die joshi heb ik de grond geanimeerd
geheel off-topic, maar toch...
Zou kunnen. Een vriend van me is manager bij phonehouse en die zegt dat er nog niks bekend is gemaakt.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 19:07 schreef Mr.Chandon het volgende:
[..]
Ik hoorde van iemand die ik bij PH ken dat ze een handjevol iPhone 4's tussen woensdag 21 juli en vrijdag 23 juli zouden krijgen. En dat dit vertraagd is, mede door het feit dat nu ook (als ik het goed herinner) Vodafone zich gaan mengen met de verkoop van de iPhone.
Ik zou daarvan ook nog even een backup maken, gewoon als backup.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 19:57 schreef no1uknow het volgende:
Dikke lul 3 bier mensen!
http://www.icreatemagazin(...)-multitasking/10560/
Enige wat je even moet doen nog eigenlijk nadat je je iPhone hebt gebackupt en voordat je redsn0w gaat downloaden is het ipsw bestandje naar een andere plek KOPIEREN als backup van een backup.
Trein, Doodlejump, Whatsapp doet het bij mij gewoon? Of bedoel je dat je die gratis wiltquote:Op dinsdag 22 juni 2010 19:43 schreef o.us het volgende:
[..]
Aan 9292OV, Bus, Trein, TomTom, Doodle Jump. Shazam en Whatsapp
Geen aanrader.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 19:57 schreef no1uknow het volgende:
Dikke lul 3 bier mensen!
http://www.icreatemagazin(...)-multitasking/10560/
Enige wat je even moet doen nog eigenlijk nadat je je iPhone hebt gebackupt en voordat je redsn0w gaat downloaden is het ipsw bestandje naar een andere plek KOPIEREN als backup van een backup.
Achterblijvertquote:Op dinsdag 22 juni 2010 19:31 schreef o.us het volgende:
Geen iOS4 voor mijn 3gs, mijn jailbreak is nodig.
quote:Op dinsdag 22 juni 2010 20:05 schreef andlikethathesgone het volgende:
heb een 3Gs en update lekker niet naar iOS4. serieus heb echt een te grote hekel aan updates installeren.
Anders was ik wel bij windows (mobile) gebleven
Heb jij met het bootproces zitten prutten? Gebeurt de whitescreen alleen bij opstarten?quote:Op dinsdag 22 juni 2010 19:51 schreef ruffian het volgende:
[..]
Off-topic: Mag ik hem dan wel gebruiken van je?
On-topic, vreemde is dat ik na een reset geen apple-logo krijg zoals vele op YT/Google.
quote:Op dinsdag 22 juni 2010 20:05 schreef andlikethathesgone het volgende:
heb een 3Gs en update lekker niet naar iOS4. serieus heb echt een te grote hekel aan updates installeren.
Anders was ik wel bij windows (mobile) gebleven
Oei, nu al toetsenbord kapot?quote:Op dinsdag 22 juni 2010 20:21 schreef Christiaan het volgende:
Eerste post vaniaf mijn jailbroken 3gs
naja windows of mac ik HAAT updates installeren. If it ain't broken don't fix it!quote:Op dinsdag 22 juni 2010 20:17 schreef CantFazeMe het volgende:
[..].
Apple is één van de weinigen die daadwerkelijk updates uit brengt met toegevoegde waarde.
Of was dat sarcastisch bedoeld?
En terecht. Vooruitgang is voor n00bsquote:Op dinsdag 22 juni 2010 20:24 schreef andlikethathesgone het volgende:
[..]
naja windows of mac ik HAAT updates installeren. If it ain't broken don't fix it!
Nope alleen de baseband update die op iphoneclub stond. Verder heb ik vanochtend nog een Contacten export app gedownload.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 20:14 schreef CantFazeMe het volgende:
[..]
Heb jij met het bootproces zitten prutten? Gebeurt de whitescreen alleen bij opstarten?
Al DFU geprobeerd en dan herstellen?
Maar dit is compleet anders.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 20:24 schreef andlikethathesgone het volgende:
[..]
naja windows of mac ik HAAT updates installeren. If it ain't broken don't fix it!
Je hebt zeker ook nog windows 98 dan?quote:Op dinsdag 22 juni 2010 20:24 schreef andlikethathesgone het volgende:
[..]
Misschien heel domme suggestie, maar al geprobeerd om het weer terug te stoppen in de carkit, iPhone uit doen en eruit halen?quote:Op dinsdag 22 juni 2010 20:30 schreef ruffian het volgende:
[..]
Nope alleen de baseband update die op iphoneclub zit. Verder heb ik vanochtend nog een Contacten export app gedownload.
Niet laten vallen, jailbreak is al maanden geleden uitgevoerd geen update gewoon niets raars gedaan.
DFU zit ik nu continue mee te klooien maar na iedere reboot start hij met het witte scherm op.
Ik kan gewoon gebeld worden en ook de spelletjes e.d. werken want die hoor ik opstarten.
Het witte scherm had ik vanochtend opeens na het in de auto stappen, wel vertelde ik hier al dat ik met het plaatsen in de carkit raar beeld kreeg. (Denk aan geweven stof wat je open trekt.)
Die uitspraak is bedoeld voor hard en software waar de updates geen kenmerkende verschillen opleveren. Niet voor iets waar sowieso véél zichtbare verschillen zijn.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 20:24 schreef andlikethathesgone het volgende:
[..]
Heb de hele middag in de file gezeten dus in de carkit heeft die genoeg gezeten met restart e.d.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 20:36 schreef CantFazeMe het volgende:
[..]
Misschien heel domme suggestie, maar al geprobeerd om het weer terug te stoppen in de carkit, iPhone uit doen en eruit halen?
Verder ik zou gewoon weer proberen met DFU, als het echt niet lukt moeten we even verder zoeken..
quote:Op dinsdag 22 juni 2010 20:24 schreef andlikethathesgone het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |