Ik ook niet. Het lijkt me dat het alleen maar batterij vreet.quote:Op maandag 21 juni 2010 21:21 schreef jna het volgende:
Ik snap het nut van multitasking nog niet echtMaar misschien heb ik niet de juist apps ofzo om het voordeel er van te zien?
Moet je uit de App Store downloadenquote:Op maandag 21 juni 2010 21:22 schreef Kremers het volgende:
[..]
Ik zie nu dat iBooks er bij mij helemaal niet opstaat
Moet je downloaden in de AppStorequote:Op maandag 21 juni 2010 21:22 schreef Kremers het volgende:
[..]
Ik zie nu dat iBooks er bij mij helemaal niet opstaat
en dat kan ik niet vinden?quote:Op maandag 21 juni 2010 21:22 schreef Studiotje het volgende:
[..]
Moet je downloaden in de AppStoreGratis!
Krijg idd geen connectie, na wat tikken op de knoppen onderaan krijg je verbinding en kun je Winnie the Poo gratis binnehalenquote:Op maandag 21 juni 2010 21:25 schreef Blaxje het volgende:
Euw, de iBooks store doet het nog niet hier
Ah oké, ik dacht dat het onderdeel uitmaakte van het nieuwe OSquote:Op maandag 21 juni 2010 21:22 schreef Studiotje het volgende:
[..]
Moet je downloaden in de AppStoreGratis!
En ik zie ook niet de optie om in iTunes pdf's naar mijn iPhone te halen?quote:Op maandag 21 juni 2010 21:26 schreef Studiotje het volgende:
[..]
Krijg idd geen connectie, na wat tikken op de knoppen onderaan krijg je verbinding en kun je Winnie the Poo gratis binnehalenBrakapp, dat wel.
Niemand?quote:Op maandag 21 juni 2010 21:18 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
FF een vraagje over dat multitasking. Nu staan er een aantal programma's bij mij aan. Kun je die ook op een of andere manier sluiten?
Verstandig van je. Ik ben namelijks al m'n contacten ed kwijt. Ook als ik alle opslag er terug op zet is er geen enkel spoor van contacten, berichten etc.quote:Op maandag 21 juni 2010 21:23 schreef jpjedi het volgende:
+-je is inderdaad ook een ipad app.
ik blijf lekker op 3.1.3
gelukkig heb je een backup !!quote:Op maandag 21 juni 2010 21:39 schreef Nashje het volgende:
[..]
Verstandig van je. Ik ben namelijks al m'n contacten ed kwijt. Ook als ik alle opslag er terug op zet is er geen enkel spoor van contacten, berichten etc.
Super, dat 4.0!
Gewoon terugzetten van herstelpunt. Volgens mij krijg je die vraag standaard na een update.quote:Op maandag 21 juni 2010 21:39 schreef Nashje het volgende:
[..]
Verstandig van je. Ik ben namelijks al m'n contacten ed kwijt. Ook als ik alle opslag er terug op zet is er geen enkel spoor van contacten, berichten etc.
Super, dat 4.0!
Je weet dat iTunes meerdere backupmomenten bewaart: ik kan hier kiezen uit backups tot februari 2010 of zo.quote:Op maandag 21 juni 2010 21:59 schreef Nashje het volgende:
Reservekopie is een kopie waar 4.0 al in zit. Gewoon een foute reservekopie dus. Godver, godver, godverdomme. Kan wel janken.
Heeft ze lekkere tieten? Dan kun je haar wellicht in de tussentijd updaten.quote:Op maandag 21 juni 2010 21:58 schreef Roel_Jewel het volgende:
iPhone 3G van vriendin updaten. Duurt laaaaang
Updaten van haar is niet nodig: heeft alle functies alquote:Op maandag 21 juni 2010 22:00 schreef Walter_Sobchak het volgende:
[..]
Je weet dat iTunes meerdere backupmomenten bewaart: ik kan hier kiezen uit backups tot februari 2010 of zo.
[..]
Heeft ze lekkere tieten? Dan kun je haar wellicht in de tussentijd updaten.
Wat bedoelde je trouwens net met multitaskbar en naar links?quote:Op maandag 21 juni 2010 21:40 schreef Agiath het volgende:
Waar is m'n steentjes achtergrond gebleven?Ik heb net een andere gedaan maar nu wil terug naar m'n oude vertrouwde, issie weg
Kan ze ook multitasken?quote:Op maandag 21 juni 2010 22:01 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Updaten van haar is niet nodig: heeft alle functies al![]()
.
Twee keer klikken om home button, en dan naar links swipen op die onderste balk, heb je ipod controls en rotatieblokkerquote:Op maandag 21 juni 2010 22:02 schreef Rejected het volgende:
[..]
Wat bedoelde je trouwens net met multitaskbar en naar links?
Ik kon net kiezen uit 3.quote:Op maandag 21 juni 2010 22:00 schreef Walter_Sobchak het volgende:
[..]
Je weet dat iTunes meerdere backupmomenten bewaart: ik kan hier kiezen uit backups tot februari 2010 of zo.
[..]
Heeft ze lekkere tieten? Dan kun je haar wellicht in de tussentijd updaten.
That sucks. Wellicht niet teveel backups gemaakt de laatste tijd?quote:Op maandag 21 juni 2010 22:03 schreef Nashje het volgende:
[..]
Ik kon net kiezen uit 3.
- iPhone van xxxx
- reservekopie uit 2009
- reservekopie van 20:08u vanavond
Dan ga ik die uit 2009 maar pakken. Mag Joost weten wat ik daar allemaal in mis.
Ja, er is een unlock, nee je hoeft IOS 4 niet te downloaden.quote:Op maandag 21 juni 2010 22:04 schreef Luuksor het volgende:
Heb beetje lopen zoeken, maar mijn vraag bestaat eigenlijk uit delen.
iPhone 3G, 5.12.01 & BL 06.04 is wat ik heb. Is hier al een unlock voor gevonden?
Zo ja, moet ik hiervoor eerst iOS4 downloaden?
Cool! Thanks!quote:Op maandag 21 juni 2010 22:03 schreef Agiath het volgende:
[..]
Twee keer klikken om home button, en dan naar links swipen op die onderste balk, heb je ipod controls en rotatieblokker
Ja dat kan. Na de installatie van iOS 4.0 krijg je een keuze scherm, met o.a. 'herstellen van vorige herstelkopie'. Dan kun je ook data en tijdstippen kiezen.quote:Op maandag 21 juni 2010 22:04 schreef Blaxje het volgende:
Vriendin van mij is haar contacten e.d. kwijtgeraakt op een Windows bak. Weten jullie of je opnieuw kunt herstellen en een custom reservekopie kunt kiezen? (dus die van vorige week of zo), ik denk dat haar laatste reservekopie naar de haaien was.
Oh, dat is inderdaad wel jammer, dat is nou het enige waar ik me aan erger in de ipod.quote:Op maandag 21 juni 2010 22:09 schreef Agiath het volgende:
Ipod ziet er ook wat netter uit per album.
Maar volgens mij zijn ze nog steeds het belangrijkste vergeten, compilations werken nog steeds kut, je ziet nog steeds al die artiesten staan bij je artiestenlijstje, terwijl dit bij de oude iPods altijd wel heel netjes kon... Jammer dat ze dit niet gefixed hebben
Zou kunnen. Wat ik dan weer niet snap. Als ik nu opnieuw ga herstellen kan ik dus kiezen uit die datums, maar daar staat onder 'Laatste synchronisatie: vandaag 19:06'. Dat is gewoon toen ik ging updaten naar 4.0. Maar die kan ik nergens aanklikkenquote:Op maandag 21 juni 2010 22:04 schreef Walter_Sobchak het volgende:
[..]
That sucks. Wellicht niet teveel backups gemaakt de laatste tijd?
De ontwikkelaars van Apps moeten hun app eerst geschikt maken voor multitasking. Voor apps als Spotify e.d. zullen er dus binnenkort updates verschijnen die dat mogelijk maken.quote:Op maandag 21 juni 2010 22:09 schreef broer het volgende:
Ik las dat je ook een andere app dan de iPod kon gebruiken voor achtergrondaudio. Maar hoe stel ik dat in? Iemand enig idee?
Volgens mij zeg je het precies verkeerd om, of je begrijpt mijn post nietquote:Op maandag 21 juni 2010 22:11 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Oh, dat is inderdaad wel jammer, dat is nou het enige waar ik me aan erger in de ipod.
Damn, dan is het toch jammer dat ik m'n iphone al verkocht heb.
Nee. IOS4 is niet te jailbreaken!quote:Op maandag 21 juni 2010 22:16 schreef bambino het volgende:
Ik zit nu nog op 3.1.2 aangezien ik een Jailbreak heb.
Is het al mogelijk om naar 4,0 te gaan inclusief JB?
Ah, oké. Dank je.quote:Op maandag 21 juni 2010 22:14 schreef Tourniquet het volgende:
De ontwikkelaars van Apps moeten hun app eerst geschikt maken voor multitasking. Voor apps als Spotify e.d. zullen er dus binnenkort updates verschijnen die dat mogelijk maken.
Heb je wel netjes gewacht tot het proces klaar was? Wat gebeurt er als je je iPhone terug aan de computer hangt?quote:Op maandag 21 juni 2010 22:17 schreef Delnooz het volgende:
All,
ff een vraag. os4 geinstalleerd op 3g. Eerst kreeg ook ik de ongeldige simkaart melding. itunes opniew starten en iphone er aan. Toen verscheen ineens het nieuwe os4 op de iphone en is itunes automatisch begonnen met een backup van "iphone".
Ik ben alles kwijt, contacten, apps, films, muziek, mail accounts, wifi wachtwoorden, alles....
wat gebeurd er? :S
Ja, nee, je bedoelt toch dat bijvoorbeeld soundtrackalbums fout gaan in de ipodfunctie, en dat hij ze vaak per artiest neerzet?quote:Op maandag 21 juni 2010 22:17 schreef Agiath het volgende:
[..]
Volgens mij zeg je het precies verkeerd om, of je begrijpt mijn post niet
Jawel... Redsn0w beta voor 4.0 is al uitquote:
ye right.quote:
Voor beta IOS4 dan zeker?quote:Op maandag 21 juni 2010 22:23 schreef Christiaan het volgende:
[..]
Jawel... Redsn0w beta voor 4.0 is al uit.
Ja... maar bij mijn oude iPod ging dat wel goed, nu niet, en nog steeds niet...quote:Op maandag 21 juni 2010 22:19 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Ja, nee, je bedoelt toch dat bijvoorbeeld soundtrackalbums fout gaan in de ipodfunctie, en dat hij ze vaak per artiest neerzet?
Werkt na update naar 4.0 nog steeds nietquote:Op maandag 21 juni 2010 21:58 schreef Roel_Jewel het volgende:
iPhone 3G van vriendin updaten. Duurt laaaaang
en hopen dat Wifi dan wel weer werkt. Viel vorige week ineens weg. Vindt geen enkel netwerk meer. Netwerkinstellingen resetten helpt niet
Ik heb ze nog. Viel me ook al opquote:Op maandag 21 juni 2010 22:32 schreef Repeat het volgende:
Even wachten op de JB. Anders ben ik al mn mooie apps kwijt
Er zijn een hele boel kleine features dat kan een font zijn, kleurtje, aan/uit switch, hardware stuff etc.quote:Op maandag 21 juni 2010 22:36 schreef Estolan het volgende:
Vind het wel funky, maar waar staat een volledige beschrijving wat je allemaal kan met OS4? ze hebben het over 100 meer mogelijkheden, alleen op de Apple site staan er maar een paar, en niet hoe je alles kan gebruiken
Ja, oude rechtenvrije...quote:Op maandag 21 juni 2010 22:39 schreef Walter_Sobchak het volgende:
Wel een hoop gratis boeken in de iBooksstore!
[ afbeelding ]
Ik juig te vroeg, de icons staan er nog, maar ze openen niet meer....quote:
mm dacht dat er wel wat meer zou zijn dan multitask/inzoomen/mappen ( wat we al lang van te voren wisten )quote:Op maandag 21 juni 2010 22:39 schreef bambino het volgende:
[..]
Er zijn een hele boel kleine features dat kan een font zijn, kleurtje, aan/uit switch, hardware stuff etc.
75% zijn dingen waar je normaliter niet mee te maken krijgt en weinig van merkt.
Andere apps die je via JB had heb je nog wel?quote:Op maandag 21 juni 2010 22:53 schreef Chinless het volgende:
Bij mij werkt alles ook goed. Na een restore vanuit dfu heb ik ios4 opnieuw er op gezet. Restore van data terug en voilą. Ik mis alleen m'n TomTom en ebuddy pro welke ik via een JB had.
Er zal vast ergens een volledige lijst van deze OS update staanquote:Op maandag 21 juni 2010 22:56 schreef Estolan het volgende:
[..]
mm dacht dat er wel wat meer zou zijn dan multitask/inzoomen/mappen ( wat we al lang van te voren wisten )
Had toch wel gehoopt dat er nog extra specials bij zaten als verrassing, maar dat valt dus tegen
wel vreemd dat er geen uitleg op site van Apple staat, hoe je iets moet gebruiken
kan er nog niks van vinden iigquote:Op maandag 21 juni 2010 22:57 schreef bambino het volgende:
[..]
Er zal vast ergens een volledige lijst van deze OS update staan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |