abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_83257326
quote:
Op dinsdag 22 juni 2010 12:17 schreef Bosbeetle het volgende:

[..]

of accuzuur
want dat komt ook zo vaak in je maag terecht?
Op dinsdag 1 november 2016 00:05 schreef JanCees het volgende:
De polls worden ook in 9 van de 10 gevallen gepeild met een meerderheid democraten. Soms zelf +10% _O-
  donderdag 24 juni 2010 @ 21:28:47 #77
227435 heartz
Illusion 4 Confusion
pi_83260786
quote:
Op donderdag 24 juni 2010 18:08 schreef Caracca het volgende:
dat slaat dus ook nergens op (m.b.t. tandenpoetsen )

maar de argumentatie die de poster van het filmpje loopt niet logisch op.

met het feit wat hij demonstreert in het filmpje en de tekst die hij erna plaatst.

"kijk wat de cola doet met de kalk van het ei" vervolgens de losgelaten kalk laten zien onderaan de beker. en dan een opmerking maken naar botten/osteoporose.
En niet te vergeten dat de ei op een stuiterbal lijkt
Volg je hart, gebruik je verstand.
  donderdag 24 juni 2010 @ 21:30:01 #78
227435 heartz
Illusion 4 Confusion
pi_83260833
Sorry het ei.
  donderdag 24 juni 2010 @ 21:35:16 #79
96981 DragonFire
Ik wil alleen maar zwemmen
pi_83261050
Het had pas indrukwekkend geweest als er plots een kuiken uit dat glas kwam lopen.
Even voor de duidelijkheid Fok! is geen datingsite!
  donderdag 24 juni 2010 @ 22:28:24 #80
227435 heartz
Illusion 4 Confusion
pi_83263532
quote:
Op donderdag 24 juni 2010 21:35 schreef DragonFire het volgende:
Het had pas indrukwekkend geweest als er plots een kuiken uit dat glas kwam lopen.
Tja, ik zou het ook indrukwekkend vinden als ik een mens met zijn armen zou zien vliegen.
pi_83382129
ik heb vanmiddag nog 4 eieren in een duitse buggy achtige auto geggooid. als ik dit vette truckje had geweten had ik ze wel in 3 verschillende drankjes gedaan om uit te proberen of het me die ook werkt
pi_83455247
dat geldt voor alle fris/prik harry
Yvonne schreef op maandag 31 oktober 2011 @
13:59:43 in DEF SC #282 aan AchJa & Co
Vanaf hier en nu stopt het in DEF én op FOK!
Ik wil hier een normale SC zonder gebitch!
pi_83475640
Er kwam laatst nog in de onvolprezen BBC quiz QI voorbij dat chips eten vele malen schadelijker is voor je tanden dan cola drinken. De cola wordt vrij snel weggespoeld of verdund met speeksel terwijl de chipsresten langer blijven zitten.
pi_83477844
quote:
Op woensdag 30 juni 2010 02:41 schreef Alfje het volgende:
Er kwam laatst nog in de onvolprezen BBC quiz QI voorbij dat chips eten vele malen schadelijker is voor je tanden dan cola drinken. De cola wordt vrij snel weggespoeld of verdund met speeksel terwijl de chipsresten langer blijven zitten.
Zetmeel bind zich sterker aan je tanden
Op dinsdag 1 november 2016 00:05 schreef JanCees het volgende:
De polls worden ook in 9 van de 10 gevallen gepeild met een meerderheid democraten. Soms zelf +10% _O-
  zaterdag 3 juli 2010 @ 03:22:31 #85
227435 heartz
Illusion 4 Confusion
pi_83598650
Kan iemand mijn openstaande vragen nog beantwoorden?

En dan nog een vraag. Zitten er in mineraalwater ook echt mineralen?
pi_83631769
quote:
Op zaterdag 3 juli 2010 03:22 schreef heartz het volgende:
Kan iemand mijn openstaande vragen nog beantwoorden?

En dan nog een vraag. Zitten er in mineraalwater ook echt mineralen?
Anders zou het toch geen mineraalwater mogen heten ?

http://en.wikipedia.org/wiki/Mineral_water
  zondag 4 juli 2010 @ 01:37:49 #87
227435 heartz
Illusion 4 Confusion
pi_83632609
quote:
Op zondag 4 juli 2010 01:07 schreef superdrufus het volgende:

[..]

Anders zou het toch geen mineraalwater mogen heten ?

http://en.wikipedia.org/wiki/Mineral_water
quote:
Bij verder lezen op het etiket blijkt de bron die dit mineraalwater levert een andere te zijn. Het water komt nu uit een Duitse bron terwijl voorheen een Nederlandse bron de leverancier was. Zo giet je zogezegd van de ene fles op de andere een 13-voud aan chloride (Cl), ruim 16 keer meer nitraat (NO3) en bijna 19 keer zoveel sulfaat (SO4) door je keelgat naar binnen...!
http://www.dehelianthus-h(...)k_mineraalwater.html
quote:
In een Belgische fabriek vullen ze flessen met water, al dan niet voorzien van bubbels, en hangen daar een prijskaartje aan. Daar legt u geld voor neer, onder meer voor vervuilend transport.

Haal het gewoon uit de kraan, dat is goedkoop, smaakt hetzelfde en spaart het milieu. Maar daar mag je niet over liegen.

De Consumentenbond: “Wie ‘Spa rood’ bestelt, krijgt regelmatig kraanwater met bubbels. De Consumentenbond bezocht 24 terrassen, in negen gevallen was het raak. Het duurste glaasje nep Spa rood kostte ¤ 3,75. Het volledige onderzoek staat in de Consumentengids van juli/augustus.

Het is niet verboden om leidingwater met koolzuur te verkopen, als op voorhand maar duidelijk is dat het om kraanwater gaat. Klanten die om ‘Spa rood’ vragen, moeten dat ook krijgen. En als het café geen Spa rood of ander mineraalwater heeft, dan is het een taak van de ober om duidelijk te wijzen op de alternatieven.

Het is de derde keer in tien jaar dat de Consumentenbond onderzoek deed naar Spa rood in de horeca. In 2000 werd op 61% van de terrassen kraanwater met bubbels geserveerd, in 2003 was dat 52%. Nu – in de zomer van 2009 – gaat het om 38%. Overigens bezocht de bond alleen terrassen waar zo op het eerste gezicht geen kleine Spa-flesjes op tafel stonden. De test is dus niet geheel representatief.”
http://www.leugens.nl/2009/07/19/spawater-uit-de-kraan/
quote:
Sourcy Vitamin Water van Heineken
Niks mineraalwater, gewoon een prijzig frisdrankje dat naast overbodige vitamine C vooral veel aroma’s, suiker, citroenzuur en kleurstof bevat.
http://www.gezonderworden(...)ugenachtige-product/
quote:
Grote voedsel- en drankproducenten gaan ver in de ‘marketing’

De nieuwe club Foodwatch presenteert zich met een nieuwe ‘verkiezing’, die van de meest bedrieglijke voedselclaim.

Foodwatch Nederland is begin 2010 opgericht vanuit de gelijknamige Duitse organisatie.
http://www.leugens.nl/201(...)ne-frieslandcampina/

Of is kraanwater in Ned. even gezond?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')