ik heb uitbreiding voor heel veel zaken. ook tandheelkunde, terwijl ik nog nooit een gaatje heb gehad.quote:Op maandag 21 juni 2010 21:06 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Hiero!
Zal niet weten wat ik met een uitbreiding moet.
Waarom doe je dat dan? Waarom betalen voor dingen die je zo weinig meemaakt, dat het goedkoper is om het los te betalen?quote:Op maandag 21 juni 2010 21:18 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
ik heb uitbreiding voor heel veel zaken. ook tandheelkunde, terwijl ik nog nooit een gaatje heb gehad.
je weet nooit, is mijn motto. en ik kan het missen.quote:Op maandag 21 juni 2010 21:24 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Waarom doe je dat dan? Waarom betalen voor dingen die je zo weinig meemaakt, dat het goedkoper is om het los te betalen?
Je kunt je hele maandsalaris wel aan verzekeringen uitgeven, maar dat gaat mij wat te ver. Ach, de één wil wat meer zekerheid dan de anderequote:Op maandag 21 juni 2010 21:25 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
je weet nooit, is mijn motto. en ik kan het missen.
quote:Op maandag 21 juni 2010 21:38 schreef kwiwi het volgende:
15 jaar en seks hebben... waar gaat het heen
Inderdaad, alleen de intellectuelen onder ons doen hun benen niet bij iedereen open (of stoppen hem overal in)!quote:Op maandag 21 juni 2010 21:38 schreef kwiwi het volgende:
15 jaar en seks hebben... waar gaat het heen
Citeer dat strafwets artikelquote:Op dinsdag 22 juni 2010 00:20 schreef Sachertorte het volgende:
Je bent nog geen 16 en je vriendin ook niet. Seks hebben is dan strafbaar, en je ouders willen je gewoon behoeden voor een strafblad.
Je moet vertellen dat je al sex hebt gehad, of ze liever hebben dat je buiten sex hebt of in je bed?quote:Op maandag 21 juni 2010 19:31 schreef Omniaer het volgende:
zoo.. bedankt voor de vele snelle reacties,
We hebben het al wel een aantal keer gedaan.. ookal vertel ik mijn ouders van niet..
Dus ze overtuigen dat er niets gebeurd gaat gewoon niet lukken?
gedoogbeleid duh.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 00:20 schreef Sachertorte het volgende:
Je bent nog geen 16 en je vriendin ook niet. Seks hebben is dan strafbaar, en je ouders willen je gewoon behoeden voor een strafblad.
Preciesquote:Op dinsdag 22 juni 2010 00:45 schreef Vrohdon het volgende:
Als ik een zoon zou hebben van 15 zou ik het geen probleem vinden dat zijn vriendin blijft slapen.![]()
Als ik een dochter zou hebben van 15: No fucking way dat er 's nachts iemand in de buurt van die kamer komt!Slapen? My ass! Ik wil 's nachts geen wandelende testosteron tijdbom over de vloer hebben tot ze 17 is.
quote:Op maandag 21 juni 2010 19:31 schreef Omniaer het volgende:
We hebben het al wel een aantal keer gedaan.. ookal vertel ik mijn ouders van niet..
17? Dat is nog vroeg voor wat de meeste mannen roepen. Ik hoor tot nu toe alleen maar "Mijn zoon mag op zijn 15e de hele wereld neuken, mijn dochter blijft tot haar 30ste binnen!"quote:Op dinsdag 22 juni 2010 00:45 schreef Vrohdon het volgende:
Als ik een zoon zou hebben van 15 zou ik het geen probleem vinden dat zijn vriendin blijft slapen.![]()
Als ik een dochter zou hebben van 15: No fucking way dat er 's nachts iemand in de buurt van die kamer komt!Slapen? My ass! Ik wil 's nachts geen wandelende testosteron tijdbom over de vloer hebben tot ze 17 is.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |