Nee, echt niet.quote:Op maandag 21 juni 2010 19:31 schreef Omniaer het volgende:
zoo.. bedankt voor de vele snelle reacties,
We hebben het al wel een aantal keer gedaan.. ookal vertel ik mijn ouders van niet..
Dus ze overtuigen dat er niets gebeurd gaat gewoon niet lukken?
Juist zeggen dat je het wel gedaan hebt. En dat jullie het veilig doen enzo. Misschien dat ze er dan niet zo'n punt meer van maken.quote:Op maandag 21 juni 2010 19:31 schreef Omniaer het volgende:
We hebben het al wel een aantal keer gedaan.. ookal vertel ik mijn ouders van niet..
Ja precies, zeggen dat er niks gebeurt geloven ze natuurlijk niet.quote:Op maandag 21 juni 2010 19:33 schreef Tja..1986 het volgende:
[..]
Juist zeggen dat je het wel gedaan hebt. En dat jullie het veilig doen enzo. Misschien dat ze er dan niet zo'n punt meer van maken.
waarom is het allemaal zo verboden bij jullie?quote:Op maandag 21 juni 2010 19:31 schreef Omniaer het volgende:
als jullie allebei maagt zijn kan ze ok niet zwanger raken hoor.. heb je wel opgelet bij bioloogi?quote:Op maandag 21 juni 2010 19:38 schreef Omniaer het volgende:
Bedankt voor de vele reacties, ik denk dat ik ze maar gewoon ga vertellen dat ik het al paar x gedaan heb met haar, en uiteraard veilig, volgensmij denken ze namelijk dat ik jong ben en het zwangerschaps risico niet inzie o.i.d
Hopen dat het lukt!
niet doenn hahahaquote:Op maandag 21 juni 2010 19:39 schreef Smaland het volgende:
[..]
als jullie allebei maagt zijn kan ze ok niet zwanger raken hoor.. heb je wel opgelet bij bioloogi?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |