Nee, echt niet.quote:Op maandag 21 juni 2010 19:31 schreef Omniaer het volgende:
zoo.. bedankt voor de vele snelle reacties,
We hebben het al wel een aantal keer gedaan.. ookal vertel ik mijn ouders van niet..
Dus ze overtuigen dat er niets gebeurd gaat gewoon niet lukken?
Juist zeggen dat je het wel gedaan hebt. En dat jullie het veilig doen enzo. Misschien dat ze er dan niet zo'n punt meer van maken.quote:Op maandag 21 juni 2010 19:31 schreef Omniaer het volgende:
We hebben het al wel een aantal keer gedaan.. ookal vertel ik mijn ouders van niet..
Ja precies, zeggen dat er niks gebeurt geloven ze natuurlijk niet.quote:Op maandag 21 juni 2010 19:33 schreef Tja..1986 het volgende:
[..]
Juist zeggen dat je het wel gedaan hebt. En dat jullie het veilig doen enzo. Misschien dat ze er dan niet zo'n punt meer van maken.
waarom is het allemaal zo verboden bij jullie?quote:Op maandag 21 juni 2010 19:31 schreef Omniaer het volgende:
als jullie allebei maagt zijn kan ze ok niet zwanger raken hoor.. heb je wel opgelet bij bioloogi?quote:Op maandag 21 juni 2010 19:38 schreef Omniaer het volgende:
Bedankt voor de vele reacties, ik denk dat ik ze maar gewoon ga vertellen dat ik het al paar x gedaan heb met haar, en uiteraard veilig, volgensmij denken ze namelijk dat ik jong ben en het zwangerschaps risico niet inzie o.i.d
Hopen dat het lukt!
niet doenn hahahaquote:Op maandag 21 juni 2010 19:39 schreef Smaland het volgende:
[..]
als jullie allebei maagt zijn kan ze ok niet zwanger raken hoor.. heb je wel opgelet bij bioloogi?
ja, of hij zegt tegen de vader van de vriendin dat ie graag wil dat hij voortaan xxxl condooms koopt, omdat die van hem nog niet eens over zijn eikel gaan.quote:Op maandag 21 juni 2010 19:38 schreef B3nn0 het volgende:
Vraag aan dr ouders of ze speciale condooms hebben omdat je dr nu wel eens anaal wilt nemen.
maagt?quote:Op maandag 21 juni 2010 19:39 schreef Smaland het volgende:
[..]
als jullie allebei maagt zijn kan ze ok niet zwanger raken hoor.. heb je wel opgelet bij bioloogi?
ach als de vriendin één keer per maand neukt met een van zijn vrienden heb je geen problemen en kan je na afloop nog romantisch een ijsje gaan eten ook.quote:Op maandag 21 juni 2010 19:43 schreef Armageddon het volgende:
Alleen de pil gaat weer uit de verzekering. Bummer.
die zware pil is alleen voor hele dikke vrouwenquote:Op maandag 21 juni 2010 19:44 schreef Omniaer het volgende:
Oohja, de pil, die neemt mijn vriendin ook nog, de zwaarste volgensmij, dus ik snap echt niet wat het probleem is::P
Waar heb je die onzin nou weer vandaanquote:Op maandag 21 juni 2010 19:46 schreef Smaland het volgende:
[..]
die zware pil is alleen voor hele dikke vrouwen
en tot de 21 blijft de pil wel gewoon in de basis verzekering zitten
lig jij de komende 4 jaar goed!quote:Op maandag 21 juni 2010 19:48 schreef Esmerallda17 het volgende:
[..]
Waar heb je die onzin nou weer vandaan
Dat laatste klopt wel
Alsjeblieft man,quote:Op maandag 21 juni 2010 19:48 schreef Omniaer het volgende:
whaha is die voor dikke vrouwen ja?mijn vriendin is absoluut niet dik ofzo
quote:Op maandag 21 juni 2010 19:48 schreef Omniaer het volgende:
whaha is die voor dikke vrouwen ja?mijn vriendin is absoluut niet dik ofzo
maakt toch niet meer uit. het gaat uit jouw basisverzekering.quote:
ach boeiend als je de pil moet betalenquote:Op maandag 21 juni 2010 19:53 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
maakt toch niet meer uit. het gaat uit jouw basisverzekering.
ja, zoals ik hiervoor al beschreef is dat geld makkelijk op te hoesten. en anders krijg je het geld er wel uit met alle aangeboden drankjes.quote:Op maandag 21 juni 2010 19:56 schreef Esmerallda17 het volgende:
[..]
ach boeiend als je de pil moet betalen
Tja, daarom.quote:Op maandag 21 juni 2010 19:57 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
ja, zoals ik hiervoor al beschreef is dat geld makkelijk op te hoesten. en anders krijg je het geld er wel uit met alle aangeboden drankjes.
Hiero!quote:Op maandag 21 juni 2010 19:52 schreef zoalshetis het volgende:
zijn hier nog mensen dan die alleen een basisverzekering hebben?
Wat was het ook alweer, euro en een kwartje per maand of zo?quote:Op maandag 21 juni 2010 19:56 schreef Esmerallda17 het volgende:
[..]
ach boeiend als je de pil moet betalen
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |