HAHAHAHAquote:Op maandag 21 juni 2010 19:39 schreef Bragi het volgende:
[..]
Haha, jij hebt maar 10 followers op Twitter.
Dat hoeft ook niet, gewoon heel erg veel zuipenquote:Op maandag 21 juni 2010 19:39 schreef L0t.. het volgende:
[..]
Zal best. Ik kan er nog niet 1 geile gedachte bij krijgen
It is.quote:Op maandag 21 juni 2010 19:39 schreef Chuck_Norris het volgende:
Chick die ik de hele zomervakantie niet meer zie
IS HET JAPSNARS?
Fuck yeah.quote:Op maandag 21 juni 2010 19:39 schreef Chuck_Norris het volgende:
IS HET JAPSNARS?
Oh puhlease, willen 16-jarigen hier niet over meepraten zegquote:Op maandag 21 juni 2010 19:39 schreef AdvancedPower het volgende:
[..]
Over een jaar krijs je wel anders.![]()
![]()
Ik zit er ook nog maar net op.quote:Op maandag 21 juni 2010 19:39 schreef Bragi het volgende:
[..]
Haha, jij hebt maar 10 followers op Twitter.
Ik zei een paar dagen terug dat het me onwijs geil lijkt (nee, nog nooit gedaan), en dan van achter, haren vastpakken, en zij vingeren.quote:
Fout, vet zet je niet om in spieren.quote:Op maandag 21 juni 2010 19:39 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Geen idee of je het weet, maar vet zet je om in spieren. Daarom kunnen mensen zonder vet ook niet zo snel breed worden.
Ja ken ik alquote:Op maandag 21 juni 2010 19:40 schreef ynuhh het volgende:
Ey Laki, deze van Hef vind ik tof.
Blackberry rap.
Naja komt er opneer dat we (tijdelijk) uit elkaar zijn. Zoiets.quote:Op maandag 21 juni 2010 19:39 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
ja, zo zouden meer mensen moeten zijn
/sarcasme
Deze Sherlockquote:Op maandag 21 juni 2010 19:39 schreef Chuck_Norris het volgende:
IS HET JAPSNARS?
Zegt een maagd.quote:Op maandag 21 juni 2010 19:39 schreef AdvancedPower het volgende:
[..]
Over een jaar krijs je wel anders.![]()
![]()
Koop de Elle Wonen.quote:Op maandag 21 juni 2010 19:42 schreef Fascination het volgende:
Bt'ertje, kun je me de foto's van je kamer nog eens sturen? Ik ga namelijk m'n kamer restylen en wil wat inspiratie.
Dat kan toch ook bij gewoon doggystylequote:Op maandag 21 juni 2010 19:41 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Ik zei een paar dagen terug dat het me onwijs geil lijkt (nee, nog nooit gedaan), en dan van achter, haren vastpakken, en zij vingeren.
En het is nog strakker, dus voor de man is er nog meer wrijving.
Everybody happy.
Linkje?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |