I know, ik verander best vaak van gewicht door vreetbuien, daarna ga ik eerst constant eten, pas daarna ga ik weer opdrukken enzo.quote:
Of je wat zachter wil praten. De buren hebben er last van.quote:
WIEquote:Op maandag 21 juni 2010 19:37 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Of je wat zachter wil praten. De buren hebben er last van.
Nee/Jaquote:
Ja/Neequote:Of was dat uit?
Geen idee of je het weet, maar vet zet je om in spieren. Daarom kunnen mensen zonder vet ook niet zo snel breed worden.quote:Op maandag 21 juni 2010 19:33 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Misvatting: Als je wilt afvallen en spieren wilt kweken kan dat niet tegelijk.
Eerst afvallen, dan pas spieren kweken.
Haha, jij hebt maar 10 followers op Twitter.quote:
Opdrukken krijg je amper spieren van. Het is wel perfect om je spieren op niveau te houden.quote:Op maandag 21 juni 2010 19:37 schreef Lamon. het volgende:
[..]
I know, ik verander best vaak van gewicht door vreetbuien, daarna ga ik eerst constant eten, pas daarna ga ik weer opdrukken enzo.
De buren. Bovendien. Import bruidenquote:
HAHAHAHAquote:Op maandag 21 juni 2010 19:39 schreef Bragi het volgende:
[..]
Haha, jij hebt maar 10 followers op Twitter.
Dat hoeft ook niet, gewoon heel erg veel zuipenquote:Op maandag 21 juni 2010 19:39 schreef L0t.. het volgende:
[..]
Zal best. Ik kan er nog niet 1 geile gedachte bij krijgen
It is.quote:Op maandag 21 juni 2010 19:39 schreef Chuck_Norris het volgende:
Chick die ik de hele zomervakantie niet meer zie
IS HET JAPSNARS?
Fuck yeah.quote:Op maandag 21 juni 2010 19:39 schreef Chuck_Norris het volgende:
IS HET JAPSNARS?
Oh puhlease, willen 16-jarigen hier niet over meepraten zegquote:Op maandag 21 juni 2010 19:39 schreef AdvancedPower het volgende:
[..]
Over een jaar krijs je wel anders.![]()
![]()
Ik zit er ook nog maar net op.quote:Op maandag 21 juni 2010 19:39 schreef Bragi het volgende:
[..]
Haha, jij hebt maar 10 followers op Twitter.
Ik zei een paar dagen terug dat het me onwijs geil lijkt (nee, nog nooit gedaan), en dan van achter, haren vastpakken, en zij vingeren.quote:
Fout, vet zet je niet om in spieren.quote:Op maandag 21 juni 2010 19:39 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Geen idee of je het weet, maar vet zet je om in spieren. Daarom kunnen mensen zonder vet ook niet zo snel breed worden.
Ja ken ik alquote:Op maandag 21 juni 2010 19:40 schreef ynuhh het volgende:
Ey Laki, deze van Hef vind ik tof.
Blackberry rap.
Naja komt er opneer dat we (tijdelijk) uit elkaar zijn. Zoiets.quote:Op maandag 21 juni 2010 19:39 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
ja, zo zouden meer mensen moeten zijn
/sarcasme
Deze Sherlockquote:Op maandag 21 juni 2010 19:39 schreef Chuck_Norris het volgende:
IS HET JAPSNARS?
Zegt een maagd.quote:Op maandag 21 juni 2010 19:39 schreef AdvancedPower het volgende:
[..]
Over een jaar krijs je wel anders.![]()
![]()
Koop de Elle Wonen.quote:Op maandag 21 juni 2010 19:42 schreef Fascination het volgende:
Bt'ertje, kun je me de foto's van je kamer nog eens sturen? Ik ga namelijk m'n kamer restylen en wil wat inspiratie.
Dat kan toch ook bij gewoon doggystylequote:Op maandag 21 juni 2010 19:41 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Ik zei een paar dagen terug dat het me onwijs geil lijkt (nee, nog nooit gedaan), en dan van achter, haren vastpakken, en zij vingeren.
En het is nog strakker, dus voor de man is er nog meer wrijving.
Everybody happy.
Linkje?quote:
Ik ben blij dat je me niet tegenspreekt om het tegenspreken en wel weet hoe het zit.quote:Op maandag 21 juni 2010 19:41 schreef reetveter het volgende:
[..]
Fout, vet zet je niet om in spieren.
Ja, I know maar toch.quote:Op maandag 21 juni 2010 19:40 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Je moet d'r dumpenvreemdgaan is niet oke.
maar ook niet altijd genoeg om alle goede dingen te vergeten..quote:Op maandag 21 juni 2010 19:40 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Je moet d'r dumpenvreemdgaan is niet oke.
Het schijnt heel anders te voelen dan vaginaal. Ik wil het alleen niet uitleggenquote:Op maandag 21 juni 2010 19:41 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Ik zei een paar dagen terug dat het me onwijs geil lijkt (nee, nog nooit gedaan), en dan van achter, haren vastpakken, en zij vingeren.
En het is nog strakker, dus voor de man is er nog meer wrijving.
Everybody happy.
Ga je die van haar namaken?quote:Op maandag 21 juni 2010 19:42 schreef Fascination het volgende:
Bt'ertje, kun je me de foto's van je kamer nog eens sturen? Ik ga namelijk m'n kamer restylen en wil wat inspiratie.
Jij gaat toch niet? =$ het is wel koemarkt.quote:
En nog LANG neit hierquote:
Heb jij teveel suiker of koffie op of zo?quote:Op maandag 21 juni 2010 19:43 schreef wolvendagen het volgende:
CANT READ MY CANT READ MY NO HE CANT READ MY POKERFACE
Mensen die niet wetenquote:
Ik ben dan denk ik wel in H'veen.quote:Op maandag 21 juni 2010 19:43 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
Jij gaat toch niet? =$ het is wel koemarkt.
Hear hear.quote:Op maandag 21 juni 2010 19:43 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
maar ook niet altijd genoeg om alle goede dingen te vergeten..
osmo6?quote:Op maandag 21 juni 2010 19:43 schreef ynuhh het volgende:
Oh ja, Laki, nieuwe Blaxtar album is te downloaden op zijn website.
JONGEEEEEE. IK HEB RABARBERMOES OP IK WEET NIET WAT MN VADER DR HEB INGESTOPT. MAAR HET WERKT VERDOMDE GOED IN COMBI MET MN ADHDquote:Op maandag 21 juni 2010 19:44 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Heb jij teveel suiker of koffie op of zo?ADHD much.
Haha lekker dan. KEM KEMquote:
Wat voor een kut?quote:
Minder strak, en vingeren wordt dan meer G-spot stimuleren, met anaal kunnen partners helemaal losgaan denk ik, maar ik heb dus nog nooit anaal gedaan he...ik denk het alleen.quote:
Ik las eerst baarmoeder.quote:Op maandag 21 juni 2010 19:45 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
JONGEEEEEE. IK HEB RABARBERMOES OP IK WEET NIET WAT MN VADER DR HEB INGESTOPT. MAAR HET WERKT VERDOMDE GOED IN COMBI MET MN ADHD
Gewoon zoeentje die bouncet op de beatquote:
Ja er valt weinig tegen te spreken want je hebt in deze gelijk.quote:Op maandag 21 juni 2010 19:43 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Ik ben blij dat je me niet tegenspreekt om het tegenspreken en wel weet hoe het zit.
Tsjaquote:
Alsof jij gaat. Ik dacht dat komende zaterdag dr88 party was.quote:
Ja dat bedoelde ikquote:
Ohja.quote:Op maandag 21 juni 2010 19:45 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Een kut. Waar een club in geweest is.
Ik ga sowieso vriendje. Vrijdag is dr88. En zaterdag is het D-Day.quote:Op maandag 21 juni 2010 19:45 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Alsof jij gaat. Ik dacht dat komende zaterdag dr88 party was.
ZO EEN WAAR ZE EEN VOOR EEN BINNENKOMEN HAHAHAHAHquote:
Deze vrouw weet waarover ze praat. Ik ben het hiermee eens.quote:Op maandag 21 juni 2010 19:46 schreef JaniesBrownie het volgende:
Vreemdgaan hoeft niet einde relatie te zijn, als je het kan en wil vergeven. Dat is iets wat meer opgelegd worcdt door de omgeving "Je blijft toch niet bij iemand die vreemdgaat!!!"dan ingegeven door jezelf vaak volgens mij en bovendien is "eens vreemdgaan, altijd vreemdgaan" lang niet altijd waar. Ik vind het dump-advies nooit echt goed advies als de liefde er duidelijk nog gewoon is (van beide kanten en hij/zij ook duidelijk spijt betuigt en je verdriet erover serieus neemt)
http://www.jenm.nl/default.asp?oid=12quote:Op maandag 21 juni 2010 19:47 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
Ik ga sowieso vriendje. Vrijdag is dr88. En zaterdag is het D-Day.
quote:Op maandag 21 juni 2010 19:48 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Deze vrouw weet waarover ze praat. Ik ben het hiermee eens.
Leer lezen jonge.quote:Op maandag 21 juni 2010 19:48 schreef Lakitu het volgende:
[..]
http://www.jenm.nl/default.asp?oid=12
ZATERDAG jonghe
Of kijk ik verkeerd? =#
Vast nietquote:Op maandag 21 juni 2010 19:49 schreef L0t.. het volgende:
Tijs van den Brink is echt de lelijkste man EVER'.
quote:Op maandag 21 juni 2010 19:49 schreef reetveter het volgende:
Hoor ik een kankerharde knal ineens. Komt huisgenoot binnenlopen met een kapot xbox stuurtje
wat staat hierquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |