Haha die boi heeft harde chest vriendje.quote:
Als ik de hele tekst gelezen heb, ben ik dan ook een vrouw?quote:
Die haren zijn ook goed verzorgd en zo.quote:Op maandag 21 juni 2010 20:12 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
Haha die boi heeft harde chest vriendje.
Ja kun je eitjes op koken vriendquote:Op maandag 21 juni 2010 20:12 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
Haha die boi heeft harde chest vriendje.
Ik ga nog steeds stuk om die rechter zn kopquote:
11 jaquote:
Ik laat me ook echt niet beïnvloeden door anderen wat dat betreft. Ik ga gewoon op mijn eigen gevoelens af.quote:Op maandag 21 juni 2010 19:46 schreef JaniesBrownie het volgende:
Vreemdgaan hoeft niet einde relatie te zijn, als je het kan en wil vergeven. Dat is iets wat meer opgelegd worcdt door de omgeving "Je blijft toch niet bij iemand die vreemdgaat!!!"dan ingegeven door jezelf vaak volgens mij en bovendien is "eens vreemdgaan, altijd vreemdgaan" lang niet altijd waar. Ik vind het dump-advies nooit echt goed advies als de liefde er duidelijk nog gewoon is (van beide kanten en hij/zij ook duidelijk spijt betuigt en je verdriet erover serieus neemt)
Haha dat gezicht van die gast steedsquote:
Zwak.quote:Op maandag 21 juni 2010 20:16 schreef Mozy het volgende:
wat
'Franse spelers overwegen niet te voetballen'
[KLB SC #2933] What I need O+quote:Op maandag 21 juni 2010 20:16 schreef Mozy het volgende:
wat
Hahaha die lach van die onderstequote:
Die ploeg valt volledig uit elkaar.quote:Op maandag 21 juni 2010 20:16 schreef Mozy het volgende:
wat
'Oeeehhhh aaaaahhhh"quote:Op maandag 21 juni 2010 20:16 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
Haha dat gezicht van die gast steeds_!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |