wij zijn dit jaar naar Italie geweest en hebben heen ook in 3x gedaan. Terug in 2x.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 11:17 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Oh, ja dat deden wij de eerste keer met Jen ook.. In 3x zelfs..
Ja, idd.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 09:59 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Dat is zo waar! Maar ik verbaasde me erover hoe je meegroeit met je kind. Je raakt zo snel gewent, en dan ga je op kraamvisite bij een heel kleintje terwijl je jouwe alweer wat groter is, dan is het gewoon weer een soort van onwennig zo'n kleine frummel.
Oeps.... Nah, N. zou vandaag ook niet meegaan, maar omdat we met die Angelsounds hadden lopen klieren en daarmee vooral mijn hart gehoord hadden, wilde hij toch wel graag even mee.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 13:23 schreef Ticootje het volgende:
Mijn man is gewoon nog steeds niet mee geweest naar de VK.Nou ja, als ie er tijdens de bevalling maar is.
geen ouders in de buurt?quote:Op dinsdag 22 juni 2010 13:34 schreef Ticootje het volgende:
Oh... Oppas na de bevalling.. Doet mij denken aan oppas tijdens de bevalling..
Hoe ga ik dat doen met Jen??? Hmz.. Dat is nog wel even puzzelen.
Jawel, maar eigenlijk wil ik helemaal niet dat ze weten als het zover is.. Als de kleine er is vind ik het vroeg zat eigenlijk...quote:Op dinsdag 22 juni 2010 13:35 schreef Vicky het volgende:
[..]
geen ouders in de buurt?
Wij hebben Amber naar mijn moeder gebracht.
quote:Op dinsdag 22 juni 2010 13:36 schreef trui het volgende:
Jen kan wel assisteren bij de bevalling joh.
[edit]ohnee,ik dacht dat je 't over Pris had.
![]()
[/edit]
Haha, nee dat doe ik haar niet aan... Die mag nog gewoon lekker naief blijven.. Die hoeft echt niet te weten hoeveel pijn bevallen doet.. Dat merkt ze zelf over een jaar of 20 wel.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 13:36 schreef trui het volgende:
Jen kan wel assisteren bij de bevalling joh.
[edit]ohnee,ik dacht dat je 't over Pris had.
![]()
[/edit]
dan nog, er kan zich natuurlijk een situatie voordoen waarin je toch naar 't ziekenhuis zult moeten. dan lijkt 't me wel fijn als je iemand stand-by hebtquote:Op dinsdag 22 juni 2010 13:37 schreef Ticootje het volgende:
Jawel, maar eigenlijk wil ik helemaal niet dat ze weten als het zover is.. Als de kleine er is vind ik het vroeg zat eigenlijk...
Ik zit toch nog wel een beetje te overwegen om gewoon thuis te blijven.. Dan kan Jen gewoon Dora kijken.
9 maanden? Ik ben bang dat ik dan al een paar keer van een brug gesprongen ben, als het zo lang duurt. Hoewel het misschien helpt als ze het weten op je werk en je je niet steeds groot hoeft te houden..quote:Op dinsdag 22 juni 2010 09:54 schreef Suzanna het volgende
en toen moest ik tegelijkertijd huilen en lachen toen ik erachter kwam dat die misselijkheid en het overgeven bij de zwangerschap hoorde.
Dat was voorlopig nog niet over...(en idd, het heeft 9 maanden geduurd voor het over was ...
)
Ja, dat wel... In hoge nood kan ik haar zo afleveren bij de buren met een telefoontje naar mn ouders dat ze Jen daar moeten oppikken.. dat komt wel goed.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 13:43 schreef trui het volgende:
[..]
dan nog, er kan zich natuurlijk een situatie voordoen waarin je toch naar 't ziekenhuis zult moeten. dan lijkt 't me wel fijn als je iemand stand-by hebt
Sterkte...quote:Op dinsdag 22 juni 2010 13:44 schreef Ticootje het volgende:
Ach ik ga gewoon binnen een uurtje bevallen, precies als de Dora dvd is afgelopen.
Nou ik hoop het serieus niet hoor... Van mij hoeft dat niet een stortbevalling...quote:Op dinsdag 22 juni 2010 13:47 schreef pessie het volgende:
[..]
Sterkte...
Vanyel, misselijkheid heeft hier 20 weken geduurd, en iedere dag denk je "het zal morgen vast beter gaan". Verder heb je een extra lichaam in je lichaam waar je voor zorgt en die je graag levend ter wereld wilt zien komen. Dat beperkt het aantal brugspringers denk ik behoorlijk.
Nah, lijkt me ook niets.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 13:48 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Nou ik hoop het serieus niet hoor... Van mij hoeft dat niet een stortbevalling...
Gewoon helemaal nietsquote:Op dinsdag 22 juni 2010 13:53 schreef Guess. het volgende:
Hoi dames ben ik weer,niet echt bijgelezenZag wel veel suc6 wensen,thanksmaar ik kom even melden dat ik weer thuis ben.Er was nog niks gebeurd bij me ondanks alle krampen van de afgelopen tijd.Ze wilde m'n vliezen gaan breken maar dat kon nu dus nog niet.Nu moet ik me morgenochtend om 7.15 melden en gaan ze me serieus inleiden,ik word opgenomen en mag niet meer naar huis tot de kleine er is.Heb echt een potje zitten janken in het ziekenhuis,wat een tegenvaller!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |