Goed geregeld!quote:Op dinsdag 22 juni 2010 10:25 schreef Orea het volgende:
Dat is ook lekker!! Mijn buurmeisje van 20 loopt stage op een KDV, dus is erg gewend aan baby's en ook al loopt te stuiteren: mag ik oppassen? mag ik oppassen?
Ze doet nu verpleging, wil hierna de verloskundigen-opleiding gaan doen. Briljant zulke oppassersquote:Op dinsdag 22 juni 2010 10:25 schreef Orea het volgende:
Dat is ook lekker!! Mijn buurmeisje van 20 loopt stage op een KDV, dus is erg gewend aan baby's en ook al loopt te stuiteren: mag ik oppassen? mag ik oppassen?
Dat sowieso, waar Willem mee kan gaat ie ook gewoon mee inderdaad. maar als we na een paar maanden behoefte hebben aan een avondje met z'n tweetjes hebben we al een goeie oppas achter de hand.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 10:33 schreef Orea het volgende:
Hahaha Suzanna, de eerste tijd wordt er echt nog niet opgepastSchoonouders vieren hun 25 jarig huwelijk ongeveer een maand na de bevalling, dus schoonzus vroeg al: ja ik weet niet hoe je dat gaat doen met oppas?
Ik:euh, oppas? Als in oppas?
![]()
echt niet dat mijn kind binnen een maand al naar een 'oppas' gaat! Kind gaat gewoon lekker mee...
Die insteek heb ik ook inderdaad... Wij hebben echt geluk dat we een grote kring van mensen om ons heen hebben die ik allemaal vertrouw. We zijn in de vriendenkring ook de eersten die een kindje krijgen en dat maakt het ook wat makkelijker. Die willen allemaal graag nog eens een dagje oppassenquote:Op dinsdag 22 juni 2010 10:38 schreef Orea het volgende:
Nou dat is in elk geval fijn om te weten!! En bij gebrek aan familie van mijn kant, vind ik het wel fijn dat er wat andere opties nog zijn die het met alle liefde doen! En als je behoefte hebt aan een avond eruit met zijn 2-en moet je dat vooral doen!!wordt je kind echt niet slechter van
Mijn schoonmoeder wil volgend jaar met ons naar Rome (zijn manlief en ik vorig jaar en 2 jaar geleden met de auto naartoe gegaan). Als ons kind het aankan denk ik wel dat het Rome wordt volgend jaar. Die camping is zo geweldig... Maar eerst maar es zien wat het denkt van in de auto zitten. En vervolgens goed plannen, ik denk niet dat je er met een baby/dreumes van uit kunt gaan dat je in 1 dag in Milaan zit.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 10:43 schreef Orea het volgende:
Ik zit nu al uit te kijken naar de vakantie volgend jaaris dat erg of erg? Dikke babybillen in het zand
![]()
Gewoon 's nachts rijden.. Heerlijk.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 11:11 schreef pessie het volgende:
[..]
Mijn schoonmoeder wil volgend jaar met ons naar Rome (zijn manlief en ik vorig jaar en 2 jaar geleden met de auto naartoe gegaan). Als ons kind het aankan denk ik wel dat het Rome wordt volgend jaar. Die camping is zo geweldig... Maar eerst maar es zien wat het denkt van in de auto zitten. En vervolgens goed plannen, ik denk niet dat je er met een baby/dreumes van uit kunt gaan dat je in 1 dag in Milaan zit.
Fluugs: Deryan is geweldig! Ken meerdere mensen die em gebruiken.
Wij gaan in November een midweek naar Center Parcs. Kregen we cadeau bij de kinderwagen. Het lijkt ons heerlijk om er even een paar dagen met zn drieën tussenuit te gaan. Kinderwagen mee en wandelen maar! Kunnen we ook even kijken hoe het reizen gaat met baby voordat we met kerst naar mn ouders in Frankrijk gaan.
quote:
Oh, ja dat deden wij de eerste keer met Jen ook.. In 3x zelfs..quote:Op dinsdag 22 juni 2010 11:15 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Ja, of je gaat in 2 dagen. Dat maakt toch verder geen bal uit?Gewoon op je gemakje gaan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |