abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_83550089
Ik moet ook nog lopen eigenlijk, maar ik zit zo lekker op de bank
Trek eens aan mijn vinger?
Een open deur vraagt nu eenmaal om ingeschopt te worden.
pi_83551031
Wat doen de Evy-lopers hier na een slechte les? Als in: hebben moeten smokkelen.
Overdoen? Of toch de volgende gaan lopen?

Ik ben ook begonnen.
Hardloper.
IG @webkim
pi_83551134
quote:
Op donderdag 1 juli 2010 22:40 schreef Webkim het volgende:
Wat doen de Evy-lopers hier na een slechte les? Als in: hebben moeten smokkelen.

Ik ben ook begonnen.
Ligt eraan. Het ergste wat ik gedaan heb is wel eens een wat langere pauze gehouden maar verder heb ik elke lees braaf uitgelopen. Ik ben 1x bewust teruggeschakeld en dat was na de beruchte 4x8 les, die ging zo rot en zo zwaar dat ik mezelf echt niet langer zag lopen...
  donderdag 1 juli 2010 @ 22:43:11 #204
12648 Fallen
135335 and rising...
pi_83551191
quote:
Op donderdag 1 juli 2010 22:40 schreef Webkim het volgende:

Ik ben ook begonnen.
Ik heb vorig jaar elke keer een niet afgemaakte les opnieuw gedaan. Pas als een les helemaal compleet was, deed ik de volgende. Heb er dus ook een week of wat langer over gedaan om alle lessen te doen.

Maar dat was vorig jaar... vooralsnog heb ik dit jaar veel te weinig gedaan. Maar morgen... (of overmorgen) ga ik weer een keer lopen...
He didn't set up the rhyme with meaningless words.
As you predicted or assumed everything was calculated
Every word had purpose just not always on the surface.
But you couldn't look below, life is fast when you're shallow.
pi_83551209
Net ff je blog gelezen, die rustdagen moet je dus echt niet overslaan. Pak er liever 1 extra als het een keer niet uitkomt om te lopen.
pi_83551238
@Webkim, ik las dat je smokkelt met je rustdagen..
Dit moet je dus NIET doen, die zijn echt belangrijker dan je denkt..

Ik heb nog geen slechte les mee gemaakt...

Maar ik zou denk ik mijn rustdag nemen en toch de nieuwe les nemen, als dat dan ook echt niet zou lukken, zou ik inderdaad een stapje terug doen.

Heel erg veel succes
"Wie niet gelooft in wonderen, is geen realist."
pi_83551332
Volgens mij moet je dat met die rustdagen eerst een keer ervaren voordat je het gelooft . Ben er zelf ook ingetuind hoor. Loopdag, de volgende dag (flink) baantjes trekken, daarna gelijk weer lopen ipv een extra rustdag en de les erna echt he-le-maal stuk gaan. .

In de rustdagen herstellen je spieren en worden ze sterker.
pi_83551870
Supercompensatie, jaja.
Viel ook wel mee qua smokkelen hoor. Ik had woensdagochtend gelopen en toen donderdagavond laat weer. Ik wil er gewoon koste wat het kost niet de klad in laten komen. Er móet iets gebeuren!

Morgenochtend vroeg weer. En ik zie er nu al tegenop.
Hardloper.
IG @webkim
pi_83552021
quote:
Op donderdag 1 juli 2010 22:56 schreef Webkim het volgende:
Supercompensatie, jaja.
Viel ook wel mee qua smokkelen hoor. Ik had woensdagochtend gelopen en toen donderdagavond laat weer. Ik wil er gewoon koste wat het kost niet de klad in laten komen. Er móet iets gebeuren!

Door zo door te lopen loop je jezelf richting een blessure. Nu nog niet, met die korte stukjes, maar straks zeker. Mijn advies zou zijn extra dagje rust pakken, goed slapen (met die hitte i know) en goed eten en moet je eens kijken hoe het dan gaat.
  donderdag 1 juli 2010 @ 23:08:10 #210
12648 Fallen
135335 and rising...
pi_83552375
quote:
Op donderdag 1 juli 2010 22:56 schreef Webkim het volgende:
Supercompensatie, jaja.

Als je vanavond al niet helemaal lekker liep, dan zou ik je zeker aanraden om morgen een rustdag te nemen.
Ik snap je motivatie om te gaan heel goed, maar als je straks een blessure oploopt dan is de lol er wel snel vanaf en ga je er misschien nog wel meer tegenop zien.
Neem je rust!
He didn't set up the rhyme with meaningless words.
As you predicted or assumed everything was calculated
Every word had purpose just not always on the surface.
But you couldn't look below, life is fast when you're shallow.
pi_83552497
Oi, ik loop een dag voor in m'n hoofd! Het was dinsdagochtend en woensdagavond.
Dus dan zou morgen wel kunnen; vandaag niet gelopen.
Hardloper.
IG @webkim
  donderdag 1 juli 2010 @ 23:16:41 #212
143586 sproetjes
ignorance is bliss
pi_83552742
ik moet eigenlijk morgen ook weer... maar om er nu weer zo vroeg voor op te moeten
ga zaterdag avond dan maar denk ik...
ik ben er nog niet uit,,.. moet de beruchte 4x8 les
pi_83552767
toch ff 3.3km gelopen
Trek eens aan mijn vinger?
Een open deur vraagt nu eenmaal om ingeschopt te worden.
pi_83552838
quote:
Op donderdag 1 juli 2010 23:16 schreef sproetjes het volgende:
ik moet eigenlijk morgen ook weer... maar om er nu weer zo vroeg voor op te moeten
ga zaterdag avond dan maar denk ik...
ik ben er nog niet uit,,.. moet de beruchte 4x8 les
Whaaa. 4x8, stoer! Als ik dat toch eens zou kunnen over een tijdje.
Hardloper.
IG @webkim
  donderdag 1 juli 2010 @ 23:19:31 #215
153189 Viper86
Hakuna matata
pi_83552854
quote:
Op donderdag 1 juli 2010 22:08 schreef KingOfMars het volgende:
Ik denk dat als je eenmaal een bepaalde basisconditie hebt, een dosis doorzettingsvermogen én een goede dag, je meer kunt dan je denkt. Maar ik ben ook voor wat Calimero zegt, doe niet té gek.
Naar mijn gevoel heb ik opzich een goede basisconditie, doe aan fitness, tegenwoordig ren ik weer volgens een wat vaster schema en bezorg de post als bijbaantje. Maar denk dat ik inderdaad eerst tot de 6 of 7 km. doortrain en dan een keertje die 10,8 km. naar m'n zus.
Nothing is what it seems
pi_83558884
Vanmorgen om 10 over 6 vertrokken voor les 17, ging goed hoewel iets langzamer dan les 16 en 15 want wat is het al warm, tis nauwelijks afgekoeld hier vannacht. Wel tevreden dat het en gelukt is en lekekr ging.
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
  vrijdag 2 juli 2010 @ 08:23:31 #217
277802 _Calimero_
They are big and I am small.
pi_83559377
quote:
Op vrijdag 2 juli 2010 07:40 schreef DarkElf het volgende:
Vanmorgen om 10 over 6 vertrokken voor les 17, ging goed hoewel iets langzamer dan les 16 en 15 want wat is het al warm, tis nauwelijks afgekoeld hier vannacht. Wel tevreden dat het en gelukt is en lekekr ging.
Ooh wat goed. ik lag nog in bed en heb mij verslapen
I'm not G.I. Jane, I'm attachment barbie
  vrijdag 2 juli 2010 @ 11:39:01 #218
143586 sproetjes
ignorance is bliss
pi_83564423
quote:
Op vrijdag 2 juli 2010 08:23 schreef _Calimero_ het volgende:

[..]

Ooh wat goed. ik lag nog in bed en heb mij verslapen
ik ook, en toen ik wakker werd en op mn ipod keek hoe warm het was, zag ik dat het al 25 graden was om 8.30 vanmorge!

dus dat word morgen avond rennen
pi_83570477
Damn, wat was net warm zeg. Ben rond 9:40 gaan lopen. De laatste kilometer was echt kapot gaan. Een stukje dat ik vol in de zon liep. Wat wou ik het toen al opgeven zeg.

Als het maandag nog zo warm is, moet ik echt vroeger beginnen te lopen.
pi_83587401
Hmmm morgen ook maar vroeg opstaan dan. Zondag kan ik niet, maandag waarschijnlijk niet en dinsdag uiteraard niet (foeballuh). Dus als ik morgenochtend en woensdagavond ga hou ik de schade nog beperkt.

Denk dat ik rond half 7 opsta en dan tegen 7-en weg ben... kijken hoever ik deze keer kom en of een 6km er voor de 2e keer inzit.
  vrijdag 2 juli 2010 @ 21:44:13 #221
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_83588606
Evy10 zit er op!

Mijn loopvriendinnetje belde dat ze niet kon en ik vond het zwak om meteen de eerste de beste keer dat zij niet kon te zeggen 'dan ga ik ook niet'. Dus toch maar gegaan.
Lopen ging eig. best lekker, het werd pas warm toen ik klaar was.
pi_83588819
Erg is dat he, als je stilstaat merk je pas hoe erg het is.
pi_83598485
quote:
Op donderdag 1 juli 2010 22:03 schreef Viper86 het volgende:

[..]

Oke. Dan kan ik de afstanden dus wel wat sneller verhogen. Halve kilometer per 2 weken klinkt goed!

Voor de rest heb ik niet echt een doel voor ogen wat betreft een afstand die ik op de lange termijn wil halen. Wel lijkt het me leuk om ooit eens een keer naar m'n zus te rennen, ze woont 10,8 km. van mij af. ( Zou ik zo'n afstand nu ook al kunnen halen? Door bijvoorbeeld een extra rustdag in te lassen ofzo, zodat m'n benen uitgerust en op maximale sterkte zijn? )
Dat kan best hoor. Als je lichaam een pijnsignaal geeft dat je niet herkent moet je wel altijd oppassen. Maar vaak zijn dat dingen die zich al een tijd aan het opbouwen zijn. Als daar überhaupt geen sprake van is dan kan je gewoon voor die 10 kilometer gaan. Wel belangrijk dat je in de periode die daarop volgt, met voldoende rust weer terugkeert naar je normale (stabiele) ritme. Één van de grootste fouten die je kan maken is om overmoedig ineens een heel grote afstand te lopen, die resulteert in een lichte kwetsuur die je negeert en die in de loop van de tijd opbouwt tot een blessure omdat je er niet goed mee bent omgegaan. Nogmaals, altijd opletten als je benen je iets proberen te vertellen .
  zaterdag 3 juli 2010 @ 06:34:09 #224
277802 _Calimero_
They are big and I am small.
pi_83599094
ik heb weer een lekker weekje voor de boeg: vandaag mijn fietsritje van 150, morgen hadlopen (Ga voor het eerst met iemnd mee lopen, die altijd 8 km loopt, en snel ook! ben benieuwd!)
maandag weer wielrennen, woensdag twee uur spinning, vrijdag weer lopen. Hoop dat dat allemaal lukt, en mijn lichaam er nog aan gewend is om zoveel te sporten (voorheen deed ik dat wel, maar de laatste maand niet meer)
I'm not G.I. Jane, I'm attachment barbie
pi_83599122
.

Als je me een half jaar geleden had gezegd dat ik op zaterdag mijn wekker om 6:30 zou zetten om 6km te gaan hardlopen... .
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')