abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 30 juni 2010 @ 22:31:48 #176
1135 Neelix
Fok!fossiel
pi_83511883
quote:
Op woensdag 30 juni 2010 21:44 schreef KingOfMars het volgende:
Goed gedaan en ik ben ook happy want.... ik heb gewoon (ruim) 6km achter elkaar gelopen! . Had geen Evy opgezet, gewoon m'n hardloop playlist en ben gaan lopen met verstand op 0 . En 6.10km later ben ik weer gestopt, net onder de drie kwartier, geen geweldige tijd maar het ging me puur om de afstand en het volhouden. Dus, ik ben 'klaar' met Evy denk ik .

God wat zweet ik . Douchen!
pi_83511936
En niks geen pijntjes ook. Daar sta ik nog het meest versteld van want de laatste paar lessen waren niet echt pijnloos.
pi_83514444
quote:
Op woensdag 30 juni 2010 21:37 schreef sproetjes het volgende:
YES YES YES YES YES
met gemak uitgelopen + de eerste 8 minuten van de volgende les erbij want ik was nog niet thuis

* sproetjes is trots op zichzelf

moet nu wel gaan douchen, t gutst van me af
Ik heb bijna een uur gewacht daarmee, anders begint het zo weer
Ik zwaai naar dieren.
  donderdag 1 juli 2010 @ 06:39:58 #179
277802 _Calimero_
They are big and I am small.
pi_83520112
quote:
Op woensdag 30 juni 2010 21:44 schreef KingOfMars het volgende:
Goed gedaan en ik ben ook happy want.... ik heb gewoon (ruim) 6km achter elkaar gelopen! . Had geen Evy opgezet, gewoon m'n hardloop playlist en ben gaan lopen met verstand op 0 . En 6.10km later ben ik weer gestopt, net onder de drie kwartier, geen geweldige tijd maar het ging me puur om de afstand en het volhouden. Dus, ik ben 'klaar' met Evy denk ik .

God wat zweet ik . Douchen!
Wat goed gedaan!!

En sproetjes ook

Ik ga vanavond maar weer eens, een rondje van 6km doen, ook zonder evy en gewoon maar lopen
ik hoop alleen dat ik geen spierpijn van krijg, want zaterdag moet ik nog 150km kunnen fietsen, op een redelijk tempo
I'm not G.I. Jane, I'm attachment barbie
pi_83520585
Ik zit echt nog een beetje na te hyperen van gisteren geloof ik .
Heb alleen een (klein) pijntje in m'n linkerknie nu maar volgens mij is dat niks wat een paar dagen rust niet op kan lossen.

En ik heb gisteren uit zitten vogelen hoe ik m'n rondje uit kan breiden naar (net geen) 10km. . Maar goed, eerst deze 6km maar eens goed onder de knie krijgen...
  donderdag 1 juli 2010 @ 08:29:16 #181
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_83520827
KoM, wat super zeg!

En dan kom ik hier hyperen omdat Evy9 (1-2-4-4-5) goed ging!
Nou ja, ik kom vast nog wel eens op die 6km ook!
Maar dit voelde zo vet, van te voren dacht ik 'dat gaat NOOIT lukken, en toch dus mooi wel, en we vonden het nog makkelijk ook.
pi_83520851
quote:
Op donderdag 1 juli 2010 08:29 schreef Brighteyes het volgende:

Maar dit voelde zo vet, van te voren dacht ik 'dat gaat NOOIT lukken, en toch dus mooi wel, en we vonden het nog makkelijk ook.
Super! Da's het mooiste wat er is, dat je vantevoren denkt van 'pffffffft dit gaat 'm niet worden...' en dat je dan gewoon grenzen gaat verleggen tijdens het lopen en dat het super gaat. Goed bezig allemaal mensen!
pi_83520876
Ik wilde eigenlijk vanochtend gaan lopen, maar heb een beetje studeer-stress . Dus ik ga nu maar studeren en dan hopelijk vanmiddag lopen, als het niet te warm wordt.

Ik doe al twee weken over de laatste 3 lessen van Evy, vanwege tijdgebrek en omdat het nog niet zo goed gaat als ik zou willen. Als ik ontspannen loop, op een tempo zodat ik het lang vol kan houden, is dat tempo zo laag dat ik er helemaal geïrriteerd van word. Dus dan gooi ik het tempo omhoog, en he presto: zijsteek

Ik denk dat ik nog een beetje meer moet oefenen
Proper names are scopally inert.
Normality is an invention of the power.
pi_83523020
Heeft iemand voor mij de Evy (of een ander programma) lessen?

Ik wil (net als Dwab geloof ik) wat aan mijn snelheid doen, door een omgekeerde training te gaan doen (de loop delen ook lopen en de wandel delen iets harder lopen)
Trek eens aan mijn vinger?
Een open deur vraagt nu eenmaal om ingeschopt te worden.
pi_83523359
Goed bezig iedereen...

Ik ben echt slecht bezig, zou gaan hardlopen vanmorgen, maar gister-avond een iets te gezellige avond gehad, lag pas om half 5 @ bed, dus dat hardlopen om half 8 zag ik niet helemaal zitten..
"Wie niet gelooft in wonderen, is geen realist."
pi_83523691
quote:
Op donderdag 1 juli 2010 08:29 schreef Brighteyes het volgende:
KoM, wat super zeg!

goed bezig BE
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_83523734
morgen wordt het afschuwelijk warm maar wil lopen (les 17) dus ik ga denk ik om 6 uur weg denk ik ..

zondag wilde ik ook lopen maar dan komt de Tour de France door t dorp dus t wordt heel druk, lijkt mij niet handig, dus dan maandag maar. Dinsdag gaan we op vakantie naar Schotland, wil op vakantie iig 2 x lopen om niet in te kakken en dan na de vakantie weer fris en fit verder
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
  donderdag 1 juli 2010 @ 10:54:04 #188
130412 Katth
I wanna do bad things with you
pi_83524428
Ik had eigenlijk dinsdag moeten lopen, maar het is gisteren geworden. Heb les 1 van Couch25k opnieuw gedaan, omdat ik die de vorige keer niet kon uitlopen vanwege verzuring in mijn schenen. Heb deze nu wel helemaal uit kunnen lopen met moeite dat moet ik er wel bijzeggen. Conditioneel houd ik het perfect vol, mijn schenen en gewrichten moeten erg wennen aan het feit dat ik weer aan beweging doe.
History will be made, history will be red - Russian Machine Never Breaks
pi_83534699
quote:
Op donderdag 1 juli 2010 06:39 schreef _Calimero_ het volgende:

[..]

Wat goed gedaan!!

En sproetjes ook

Ik ga vanavond maar weer eens, een rondje van 6km doen, ook zonder evy en gewoon maar lopen
ik hoop alleen dat ik geen spierpijn van krijg, want zaterdag moet ik nog 150km kunnen fietsen, op een redelijk tempo
Mijn ervaring is dat hardlopen en fietsen heel goed samen kunnen, ook al heb je last van spierpijn. Bij mij lijkt het elkaar niet te bijten in elk geval. Als ik 's ochtends fiets kan ik 's avonds prima hardlopen. Andersom ook.
Spierpijn van krachttraining maakt het lopen wel heel lastig maar het fietsen weer niet.

Aangezien ik het liefst loop als er regen in de lucht zit of in de regen vind ik het wel pittig om te lopen nu. Vanavond na 22.00 uur maar.
Go hard or go home
  donderdag 1 juli 2010 @ 18:37:11 #190
153189 Viper86
Hakuna matata
pi_83540905
Ik ren nu al een aantal weken zo'n 4-5 keer per week afstanden van 4 km. Ondertussen is de 4 km. een vrij gemakkelijke afstand voor mij aan het worden, dus het lijkt me tijd worden voor een langere afstand.

Wat raden jullie aan, een kilometer erbij en dat zo'n 4 weken volhouden en dan bijvoorbeeld weer een kilometer erbij ofzo?
Nothing is what it seems
  donderdag 1 juli 2010 @ 18:54:22 #191
277802 _Calimero_
pi_83541505
ik vind 4 weken wel erg lang om hetzelfde te lopen,zeker als je zo vaak per week traint! je kunt ook per halve km opbouwen,en dan elke twee weken? Dan bouw je net zo snel op, maar ben je wel vaker aan het verhogen..
Je kunt ook het aantal min dat je loopt gewoon uitbreiden, ongeacht de afstand....
  donderdag 1 juli 2010 @ 22:03:47 #192
153189 Viper86
Hakuna matata
pi_83548888
quote:
Op donderdag 1 juli 2010 18:54 schreef _Calimero_ het volgende:
ik vind 4 weken wel erg lang om hetzelfde te lopen,zeker als je zo vaak per week traint! je kunt ook per halve km opbouwen,en dan elke twee weken? Dan bouw je net zo snel op, maar ben je wel vaker aan het verhogen..
Je kunt ook het aantal min dat je loopt gewoon uitbreiden, ongeacht de afstand....
Oke. Dan kan ik de afstanden dus wel wat sneller verhogen. Halve kilometer per 2 weken klinkt goed!

Voor de rest heb ik niet echt een doel voor ogen wat betreft een afstand die ik op de lange termijn wil halen. Wel lijkt het me leuk om ooit eens een keer naar m'n zus te rennen, ze woont 10,8 km. van mij af. ( Zou ik zo'n afstand nu ook al kunnen halen? Door bijvoorbeeld een extra rustdag in te lassen ofzo, zodat m'n benen uitgerust en op maximale sterkte zijn? )
Nothing is what it seems
pi_83548967
quote:
Op donderdag 1 juli 2010 22:03 schreef Viper86 het volgende:

[..]

Oke. Dan kan ik de afstanden dus wel wat sneller verhogen. Halve kilometer per 2 weken klinkt goed!

Voor de rest heb ik niet echt een doel voor ogen wat betreft een afstand die ik op de lange termijn wil halen. Wel lijkt het me leuk om ooit eens een keer naar m'n zus te rennen, ze woont 10,8 km. van mij af. ( Zou ik zo'n afstand nu ook al kunnen halen? Door bijvoorbeeld een extra rustdag in te lassen ofzo, zodat m'n benen uitgerust en op maximale sterkte zijn? )
Ik denk van wel, maar dat denk ik al snel
Trek eens aan mijn vinger?
Een open deur vraagt nu eenmaal om ingeschopt te worden.
  donderdag 1 juli 2010 @ 22:07:10 #194
277802 _Calimero_
pi_83549086
Ik denk da je het wel kan, maar dat je er daarna misschien wel last van krijgt. het is beter om je lichaam te laten wennen aan die belasting. en van 4 naar 10 is wel echt een grote stap! je kun ook tot 6 of 7 trainen en dan een xtje die 10 gaan doen..
Maar ik ben met hardlopen dan ook wel erg voorzichtig omdat ik zelf allerlei blessures heb die zo weer kunnen opspelen
pi_83549166
Ik denk dat als je eenmaal een bepaalde basisconditie hebt, een dosis doorzettingsvermogen én een goede dag, je meer kunt dan je denkt. Maar ik ben ook voor wat Calimero zegt, doe niet té gek.
  donderdag 1 juli 2010 @ 22:09:33 #196
3011 E.T.
hormonaal stuiterballetje
pi_83549219
Ik kreeg vandaag m'n armband binnen voor m'n iPhone, maar ik wacht echt nog even een paar dagen

Met deze hitte ga ik niet proberen om weer te starten
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
  donderdag 1 juli 2010 @ 22:11:18 #197
277802 _Calimero_
pi_83549304
Ik moet eigenlijk nu nog lopen, maar had een volle buik, en ben bang dat hij nog steeds te vol is.

Zal ik alsnog gaan, of toch morgen ochtend om kwart voor 7?
pi_83549339
quote:
Op donderdag 1 juli 2010 22:11 schreef _Calimero_ het volgende:
Ik moet eigenlijk nu nog lopen, maar had een volle buik, en ben bang dat hij nog steeds te vol is.

Zal ik alsnog gaan, of toch morgen ochtend om kwart voor 7?
Hoe laat heb je gegeten? En wat?
  donderdag 1 juli 2010 @ 22:15:36 #199
277802 _Calimero_
pi_83549567
quote:
Op donderdag 1 juli 2010 22:11 schreef KingOfMars het volgende:

[..]

Hoe laat heb je gegeten? En wat?
Om 19.00 pasta met vanalles er door heen.

toen ging ik wachten tot het buiten afgekoeld was en omdat ik mij verveelde ging ik wasabi nootjes eten. en dát was niet zo handig,want dat loopt niet echt lekker

maar ik ga zo naar bed en dan morgen om 06.45 rennen. Wens mij sterkte, want ik ben helemaal geen ochtend mens. Kan iemand me morgenochtend even uit bed schoppen en de straat op
pi_83550041
Vet loopt niet echt lekker nee. Die pasta om 7 uur was wel prima geweest heb ik gisteren dus ook heerlijk op gelopen.

Morgenochtend dan maar... succes!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')