quote:Op woensdag 30 juni 2010 21:44 schreef KingOfMars het volgende:
Goed gedaan en ik ben ook happy want.... ik heb gewoon (ruim) 6km achter elkaar gelopen!. Had geen Evy opgezet, gewoon m'n hardloop playlist en ben gaan lopen met verstand op 0
. En 6.10km later ben ik weer gestopt, net onder de drie kwartier, geen geweldige tijd maar het ging me puur om de afstand en het volhouden. Dus, ik ben 'klaar' met Evy denk ik
.
God wat zweet ik. Douchen!
Ik heb bijna een uur gewacht daarmee, anders begint het zo weerquote:Op woensdag 30 juni 2010 21:37 schreef sproetjes het volgende:
YES YES YES YES YES
met gemak uitgelopen + de eerste 8 minuten van de volgende les erbij want ik was nog niet thuis![]()
* sproetjes is trots op zichzelf
moet nu wel gaan douchen, t gutst van me af
Wat goed gedaan!!quote:Op woensdag 30 juni 2010 21:44 schreef KingOfMars het volgende:
Goed gedaan en ik ben ook happy want.... ik heb gewoon (ruim) 6km achter elkaar gelopen!. Had geen Evy opgezet, gewoon m'n hardloop playlist en ben gaan lopen met verstand op 0
. En 6.10km later ben ik weer gestopt, net onder de drie kwartier, geen geweldige tijd maar het ging me puur om de afstand en het volhouden. Dus, ik ben 'klaar' met Evy denk ik
.
God wat zweet ik. Douchen!
Super! Da's het mooiste wat er is, dat je vantevoren denkt van 'pffffffft dit gaat 'm niet worden...' en dat je dan gewoon grenzen gaat verleggen tijdens het lopen en dat het super gaat. Goed bezig allemaal mensen!quote:Op donderdag 1 juli 2010 08:29 schreef Brighteyes het volgende:
En dan kom ik hier hyperen omdat Evy9 (1-2-4-4-5) goed ging!![]()
![]()
Nou ja, ik kom vast nog wel eens op die 6km ook!
Maar dit voelde zo vet, van te voren dacht ik 'dat gaat NOOIT lukken, en toch dus mooi wel, en we vonden het nog makkelijk ook.![]()
![]()
quote:Op donderdag 1 juli 2010 08:29 schreef Brighteyes het volgende:
KoM, wat super zeg!![]()
En dan kom ik hier hyperen omdat Evy9 (1-2-4-4-5) goed ging!![]()
![]()
Nou ja, ik kom vast nog wel eens op die 6km ook!
Maar dit voelde zo vet, van te voren dacht ik 'dat gaat NOOIT lukken, en toch dus mooi wel, en we vonden het nog makkelijk ook.![]()
![]()
Mijn ervaring is dat hardlopen en fietsen heel goed samen kunnen, ook al heb je last van spierpijn. Bij mij lijkt het elkaar niet te bijten in elk geval. Als ik 's ochtends fiets kan ik 's avonds prima hardlopen. Andersom ook.quote:Op donderdag 1 juli 2010 06:39 schreef _Calimero_ het volgende:
[..]
Wat goed gedaan!!
En sproetjes ook![]()
Ik ga vanavond maar weer eens, een rondje van 6km doen, ook zonder evy en gewoon maar lopen![]()
ik hoop alleen dat ik geen spierpijn van krijg, want zaterdag moet ik nog 150km kunnen fietsen, op een redelijk tempo
Oke.quote:Op donderdag 1 juli 2010 18:54 schreef _Calimero_ het volgende:
ik vind 4 weken wel erg lang om hetzelfde te lopen,zeker als je zo vaak per week traint! je kunt ook per halve km opbouwen,en dan elke twee weken? Dan bouw je net zo snel op, maar ben je wel vaker aan het verhogen..
Je kunt ook het aantal min dat je loopt gewoon uitbreiden, ongeacht de afstand....
Ik denk van wel, maar dat denk ik al snelquote:Op donderdag 1 juli 2010 22:03 schreef Viper86 het volgende:
[..]
Oke.Dan kan ik de afstanden dus wel wat sneller verhogen. Halve kilometer per 2 weken klinkt goed!
Voor de rest heb ik niet echt een doel voor ogen wat betreft een afstand die ik op de lange termijn wil halen. Wel lijkt het me leuk om ooit eens een keer naar m'n zus te rennen, ze woont 10,8 km. van mij af. ( Zou ik zo'n afstand nu ook al kunnen halen?Door bijvoorbeeld een extra rustdag in te lassen ofzo, zodat m'n benen uitgerust en op maximale sterkte zijn?
)
Hoe laat heb je gegeten? En wat?quote:Op donderdag 1 juli 2010 22:11 schreef _Calimero_ het volgende:
Ik moet eigenlijk nu nog lopen, maar had een volle buik, en ben bang dat hij nog steeds te vol is.
![]()
Zal ik alsnog gaan, of toch morgen ochtend om kwart voor 7?
Om 19.00 pasta met vanalles er door heen.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |