OMGquote:Op maandag 21 juni 2010 15:13 schreef Pisces29 het volgende:
Ik google op katjangnoten, kom meteen in dit topic uit
Ja als je het zo bekijkt. Maar ik ben een voetbalnoob dus ik kijk niet zo.quote:Op maandag 21 juni 2010 15:12 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Nietus. 11 man, en er zijn er al 3 gewisseldis 14 totaal
![]()
1/3 ruim dus
Omdat ik niet wist welke noten het warenquote:
Nee het is gewoon zo, niet als je het zo bekijkt.quote:Op maandag 21 juni 2010 15:15 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ja als je het zo bekijkt. Maar ik ben een voetbalnoob dus ik kijk niet zo.
En twee keer de helft dan?quote:Op maandag 21 juni 2010 15:16 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Nee het is gewoon zo, niet als je het zo bekijkt.![]()
De helft van 10 is ook geen 3 als je het anders bekijkt![]()
quote:Op maandag 21 juni 2010 15:17 schreef Tha_Erik het volgende:
Ronaldo had ook een plakbal in z'n nek!
Ja. 6-0quote:
Dan is hij wel erg flexibel.quote:Op maandag 21 juni 2010 15:17 schreef Tha_Erik het volgende:
Ronaldo had ook een plakbal in z'n nek!
Hij is vol zoquote:Op maandag 21 juni 2010 15:19 schreef Pisces29 het volgende:
LL, welke noten wilde je nog in de TT plaatsen?
quote:
Wat zielig voor de tegenpartijquote:Op maandag 21 juni 2010 15:18 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ja. 6-0. Allemaal door een ander gescoord. En die van Ronaldo was best debiel.
WTF Terwijl ik dit typ is het 7-0!!!
geweldi-ge notenquote:Op maandag 21 juni 2010 15:20 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ja maar welke wilde je plaatsen achter die laatste komma?
Geweldigenotenquote:Op maandag 21 juni 2010 15:20 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ja maar welke wilde je plaatsen achter die laatste komma?
Grpff 2x ook nog.quote:
Dat komt natuurlijk omdat we allebei geweldigenoten hebben van de katjangnotenquote:
quote:
Uhuhquote:Op maandag 21 juni 2010 15:22 schreef Greys het volgende:
[..]
Dat komt natuurlijk omdat we allebei geweldigenoten hebben van de katjangnoten
Serieus, en ik moet nog 31 uur deze weekquote:
Hou diequote:
Werkt de Staatsloterij weer niet mee?quote:
Nee, dat dat 'ie nooitquote:
Oehhhhh lekker!quote:
quote:Op maandag 21 juni 2010 15:45 schreef Pheno het volgende:
Ah, broodbakmachine is klaar.
Ik wel.quote:Op maandag 21 juni 2010 15:16 schreef Greys het volgende:
[..]
Maar als er dus een Madeira meet komt ga je mee, begreep ik?
quote:Op maandag 21 juni 2010 15:46 schreef Greys het volgende:
[..]
Oehhhhh lekker!
Ik heb ook zo'n ding, die moet ik weer eens aan slingeren![]()
Al is het alleen maar om hoe het huis dan ruikt
We kopen geen brood meer, we gebruiken dat ding echt heel vaakquote:Op maandag 21 juni 2010 15:46 schreef Greys het volgende:
[..]
Oehhhhh lekker!
Ik heb ook zo'n ding, die moet ik weer eens aan slingeren![]()
Al is het alleen maar om hoe het huis dan ruikt
quote:Op maandag 21 juni 2010 15:47 schreef Goodbye het volgende:
Kan je daar nou ook volkoren brood mee maken?
quote:
Of krentenbrood, of kaas uienbrood, van alles!quote:Op maandag 21 juni 2010 15:47 schreef Goodbye het volgende:
Kan je daar nou ook volkoren brood mee maken?
En katjangnoten!quote:Op maandag 21 juni 2010 15:49 schreef Loveless85 het volgende:
Ohja ik moest nog brood kopen! Ik zat net al te verzinnen wat ik nou ook alweer moest halen straks bij de supermarkt. En door jullie geneuzel weet ik het weer
Het enige nadeel vind ik is dat het zo supersnel oud wordt, dat brood. Voor mijn gevoel binnen een dag al.quote:Op maandag 21 juni 2010 15:47 schreef Pheno het volgende:
[..]
We kopen geen brood meer, we gebruiken dat ding echt heel vaak
En het ruikt zo lekker
Ik dacht al!quote:Op maandag 21 juni 2010 15:51 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Nee, in het algemeen niet, maar je kan het ermee maken ja
Klinkt lekkerquote:Op maandag 21 juni 2010 15:55 schreef Greys het volgende:
[..]
Of krentenbrood, of kaas uienbrood, van alles!
Je kunt de ingrediënten allemaal zelf afwegen zoals gist enzo, maar ik koop meestal zo'n kant en klare mix waar dan alleen een beetje water bij moet! En die mixen heb je zelfs al bij de Lidl, wit brood, bruin, volkoren, kaas tomaat enzo. Mjam!
Zeg, was het ook nog gezellig vóór ik sliep?quote:
Maar brood uit de winkel is eigenlijk ook alleen de eerste dag lekker.quote:Op maandag 21 juni 2010 15:56 schreef Greys het volgende:
[..]
Het enige nadeel vind ik is dat het zo supersnel oud wordt, dat brood. Voor mijn gevoel binnen een dag al.
Het is eigenlijk alleen lekker als je het meteen eet, dan is de korst nog knapperig enzo
Volgens mij was je bij de katjangnoten gewoon nog wakker!quote:Op maandag 21 juni 2010 15:57 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Zeg, was het ook nog gezellig vóór ik sliep?
Nou, ik heb ze nog wel gegeten jaquote:Op maandag 21 juni 2010 15:58 schreef Greys het volgende:
[..]
Volgens mij was je bij de katjangnoten gewoon nog wakker!
En jaaaaaa, daarvoor was het heul gezellig, maar daar was je zelf ook bij![]()
En nadat je sliep was het ook nog gezellig. Voor de verandering. Je weet het maar nooit met Ll, maar deze keer hadden we eens geen ruzie!
quote:
Als je daar net zo van houdt als ik dan zou ik als ik jou was ook eens zo'n machine proberen!quote:Op maandag 21 juni 2010 15:58 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Maar brood uit de winkel is eigenlijk ook alleen de eerste dag lekker.Ik koop ook alleen maar brood van de bakker, of van die mega dure biologische shizzle. Met knapperig korstje
Dat is zo, al maken wij kleine broden, dus binnen twee a drie dagen is het wel wegquote:Op maandag 21 juni 2010 15:56 schreef Greys het volgende:
[..]
Het enige nadeel vind ik is dat het zo supersnel oud wordt, dat brood. Voor mijn gevoel binnen een dag al.
Het is eigenlijk alleen lekker als je het meteen eet, dan is de korst nog knapperig enzo
quote:Op maandag 21 juni 2010 15:56 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Ik dacht al!![]()
Ik eet vooral volkoren brood. Af en toe wel eens pistoletjes en croissantjes enzo, maar als ik een paar dagen geen volkoren producten heb gehad merk ik dat aan m'n buik, die wordt bol dan.
Heb ik ook een tijd gehad, zuurdesem hielp.quote:Op maandag 21 juni 2010 15:56 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Ik dacht al!![]()
Ik eet vooral volkoren brood. Af en toe wel eens pistoletjes en croissantjes enzo, maar als ik een paar dagen geen volkoren producten heb gehad merk ik dat aan m'n buik, die wordt bol dan.
quote:
Tot later!quote:Op maandag 21 juni 2010 16:01 schreef Goodbye het volgende:
Ik moet even de boel afronden hier en dan ga ik naar huis, tot vanavond!![]()
quote:
De ene keer wel, de andere keer niet.quote:Op maandag 21 juni 2010 16:01 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Is het dan alleen de buik die bol wordt of voelt het dan ook pijnlijk opgeblazen?
Thanks voor de tip!quote:Op maandag 21 juni 2010 16:02 schreef Pheno het volgende:
[..]
Heb ik ook een tijd gehad, zuurdesem hielp.
Doe mij de plaknoten maarquote:Op maandag 21 juni 2010 16:03 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Hoi
Je mag kiezen uit de TT, welke noten wil je?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen <3
quote:Op maandag 21 juni 2010 16:04 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Doe mij de plaknoten maar
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
![]()
Ik zou echt naast een kaaswinkeltje willen wonen, elke dag verse noten![]()
Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.
That reminds me!quote:Op maandag 21 juni 2010 16:05 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
![]()
Ik zou echt naast een kaaswinkeltje willen wonen, elke dag verse noten![]()
quote:Op maandag 21 juni 2010 16:06 schreef tombolafan het volgende:
[..]
That reminds me!
* holt op drafje naar keuken *
HOIquote:
Mn nicht werkt daar!quote:
Krijg je dan ook gratis noten?quote:
Ja, en chips enzoquote:Op maandag 21 juni 2010 16:27 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Krijg je dan ook gratis noten?![]()
![]()
Ik ga aan het eten beginnen
Bluequote:Op maandag 21 juni 2010 16:29 schreef Cat22 het volgende:
Ik zit met een rood minikatertje op schoot.
Micky Blue Eyes heet hij voluit. Al zit hij nu met zijn oogjes dicht.quote:
Heb je mijn nieuwe poessies al gezien?quote:
quote:
Die opmerking in je redcat topic danquote:
In combinatie met je eerste reactie in dit topic: HEEL VEEL!quote:
Maakt eigenlijk niet zo uit wie er wint, als het maar geen gelijkspel word.quote:
Dat valt me tegen van je!quote:Op maandag 21 juni 2010 17:24 schreef Loveless85 het volgende:
Maar daar bedoelde ik het serieus niet zo. Zie nu pas het dubbele er van![]()
quote:Het zijn wel weer schatjes hoor Cat, ik moet er maar niet teveel naar kijken![]()
Chili! Honger!quote:
Sterkte. Ik zou donderdagavond gaan als ik jou was.quote:
Wat ga je doen?quote:
Neem voor mij wat van die ratten mee.quote:
Wat een rare dingen. Nee ik ga een paar van die opbergboxen op wieltjes voor onder m'n bed halen.quote:
quote:Op maandag 21 juni 2010 17:32 schreef Loveless85 het volgende:
Grappig topic:
onhandige niet-tactvolle opmerkingen richting partner
Billiesquote:
quote:
Het ligt er aan hoe je 'partner' opvat natuurlijkquote:Op maandag 21 juni 2010 18:06 schreef Greys het volgende:
Oh dat topic ga ik eens lezen zo
Is er ook een topic 'Niet-tactvolle opmerkingen naar je katjang/ruziebuddy'?
Hahahaha, herkende je hem nog?quote:Op maandag 21 juni 2010 18:07 schreef Greys het volgende:
[..]
Weet je wie ik net zag in het winkeltje waar ik wat te eten voor mezelf haalde? (Ik eet alleen, dus decadent bij de traiteur gehaald)....
Nou?
Nou?
Die Hank-Moody-in-de-minder-knappe-uitvoering!
quote:
Klinkt als kedengbuddy, jeweetwelquote:Op maandag 21 juni 2010 18:07 schreef Loveless85 het volgende:
Een katjangbuddy kan ook best een partner zijn
Oh nou in dat geval heb ik nog wel wat bijdrages straks aan dat topicquote:Op maandag 21 juni 2010 18:07 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Het ligt er aan hoe je 'partner' opvat natuurlijk![]()
Een katjangbuddy kan ook best een partner zijn
Ja tuurlijk, hij heeft een heel herkenbaar hoofdquote:Op maandag 21 juni 2010 18:10 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Hahahaha, herkende je hem nog?Ach, alles beter dan die Rus
![]()
En wat ga je eten?
quote:Op maandag 21 juni 2010 18:13 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Nee, leg is uit? Gaat de man en/of vrouw daar van plakken?
Lekkerquote:Op maandag 21 juni 2010 18:13 schreef Greys het volgende:
[..]
Oh nou in dat geval heb ik nog wel wat bijdrages straks aan dat topic![]()
[..]
Ja tuurlijk, hij heeft een heel herkenbaar hoofd
Heb niets gezegd ofzo hoor. En ik eet boeuf bourgignon, daar stond nog net 1 klein bakje van![]()
En fruitsalade.
Een mannelijke of vrouwelijke collega?quote:Op maandag 21 juni 2010 18:14 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Lekker![]()
Ik kwam vandaag op straat toevallig een oud-collega tegen, zo leuk!
Jij kan alles nog lezen zeker?quote:
Ja dat was een Rusquote:Op maandag 21 juni 2010 18:17 schreef Greys het volgende:
[..]
Een mannelijke of vrouwelijke collega?
En die Rus jaWas het wel een Rus? Je bedoelt die uit het hotel toch?
Goodmorrrrninkkkkkkkkkk!
Een vrouwelijke! Eén waar ik heel goed mee kon opschieten, echt altijd lachen!quote:Op maandag 21 juni 2010 18:17 schreef Greys het volgende:
[..]
Een mannelijke of vrouwelijke collega?
En die Rus jaWas het wel een Rus? Je bedoelt die uit het hotel toch?
Goodmorrrrninkkkkkkkkkk!
Ja, dat zeg je alleen maar omdat hij jou leuk vondquote:Op maandag 21 juni 2010 18:21 schreef Greys het volgende:
Ik vond het op zich best een leuke Rus dan hoor
Vrolijk type
Het valt tegen, je krijgt er zweedse plakballen.quote:Op maandag 21 juni 2010 18:23 schreef Loveless85 het volgende:
Ik ga naar de IKEA.
Lonken naar:
[ afbeelding ]
Ik moest lachen.quote:
Hij vond ONS leuk, of ik het was weet ik niet hoorquote:Op maandag 21 juni 2010 18:22 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Ja, dat zeg je alleen maar omdat hij jou leuk vond
Nietus, ik speelde het spelletje gewoon meequote:Op maandag 21 juni 2010 18:22 schreef Loveless85 het volgende:
Gewoon bij het ontbijt zitten lonken naar een of andere Rus
quote:Op maandag 21 juni 2010 18:33 schreef Greys het volgende:
Mijn zussie d'r hele auto is uitgefikt vanmiddag hoor ik net
Bovenop het dak van de garage van het politiebureau waar ze werkt.
Er kwam al eerder een beetje rook uit de motorkap. ANWB gebeld, die zei 'ah welnee, rubbertje laten vervangen, kan volgende week ook wel, kan gewoon blijven rijden.'. Toch het rubbertje maar laten vervangen, kwam er vandaag weer een beetje rook uit de motorkap en terwijl ze de garage belde 'da's nog nieuwigheid van het nieuwe rubbertje mevrouw!' fikte de hele auto uit
Oh, dat weet ik eigenlijk ook nietquote:Op maandag 21 juni 2010 18:35 schreef Greys het volgende:
[..]
Hij vond ONS leuk, of ik het was weet ik niet hoor
[..]
Nietus, ik speelde het spelletje gewoon mee
Sterkte bij de IKEA! Daarna naar Die Van Jou zeker? Of spreken we je nog straks?
Ik ben idd ook vrij woest op die ANBW medewerkerquote:Op maandag 21 juni 2010 18:35 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Gelukkig is er niks gebeurd toen ze er in zat! Lekker advies van de ANWB ook, zeg
Uh, lekker advies?quote:Op maandag 21 juni 2010 18:33 schreef Greys het volgende:
Er kwam al eerder een beetje rook uit de motorkap. ANWB gebeld, die zei 'ah welnee, rubbertje laten vervangen, kan volgende week ook wel, kan gewoon blijven rijden.'. Toch het rubbertje maar laten vervangen, kwam er vandaag weer een beetje rook uit de motorkap en terwijl ze de garage belde 'da's nog nieuwigheid van het nieuwe rubbertje mevrouw!' fikte de hele auto uit
Jeutje!quote:Op maandag 21 juni 2010 18:38 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik ben idd ook vrij woest op die ANBW medewerker
Voor hetzelfde geld was dat ding onderweg uitgebrand. Nu kon ze nog net al haar zooi er uit halen en de politie en de brandweer hebben die auto zó naar achter geduwd dat de brand niet oversprong op andere auto's. En gelukkig dat ze op het dak geparkeerd stond.
Mja, maar de ANWB gaat natuurlijk niet zeggen dat het hun schuld is. bah.quote:Op maandag 21 juni 2010 18:52 schreef Pisces29 het volgende:
Jeetje Greys wat schrikken
Mag toch hopen dat de ANWB echt een kleine foute heeft gemaakt, dat zoiets zelden gebeurd, anders mogen ze zich echt schamen, jakkes
En gut wat Paul de Leeuw weer lopen Twitteren dit weekend
Da's het rottige idd. Dat je nauwelijks iets terugkrijgt omdat je auto al ouder is.quote:Op maandag 21 juni 2010 18:51 schreef Greys het volgende:
Heel rot, want het was een Fordje Ka van 8 jaar oud, maar dat ding zag er nog als nieuw uit en ze was er nogal verguld mee met dat autootje. En nu krijg je er een flutbedragje voor terug van de verzekering natuurlijk. Ze heeft het al niet al te breed omdat ze alleen woont enzo en dan komt dit nogal slecht uit.
En ze wil nu een nieuw klein autootje er voor in de plaats kopen, al haar spaargeld er in gooien plus het verzekeringsgeld, omdat ze tweedehands auto's nu niet meer vertrouwt
quote:Op maandag 21 juni 2010 17:57 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ml-etje?![]()
Gastgezin Redcat: Cat's 4e en 5e nestje #4 - daar zit muziek in!
Op zulke momenten zou ik willen dat ik 'even' de Staatsloterij won.quote:Op maandag 21 juni 2010 18:55 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Da's het rottige idd. Dat je nauwelijks iets terugkrijgt omdat je auto al ouder is.
Dan heeft die garage toch minimaal iets uit te leggenquote:Op maandag 21 juni 2010 18:33 schreef Greys het volgende:
Och jeetjequote:Op maandag 21 juni 2010 18:51 schreef Greys het volgende:
Heel rot, want het was een Fordje Ka van 8 jaar oud, maar dat ding zag er nog als nieuw uit en ze was er nogal verguld mee met dat autootje. En nu krijg je er een flutbedragje voor terug van de verzekering natuurlijk. Ze heeft het al niet al te breed omdat ze alleen woont enzo en dan komt dit nogal slecht uit.
En ze wil nu een nieuw klein autootje er voor in de plaats kopen, al haar spaargeld er in gooien plus het verzekeringsgeld, omdat ze tweedehands auto's nu niet meer vertrouwt
Dat vond ik ook, maar de garage zegt dat ze precies gedaan hebben wat ze gevraagd is. Namelijk de ring vervangen waarvan de ANWB had gezegd dat die vervangen moest worden...quote:Op maandag 21 juni 2010 18:59 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Dan heeft die garage toch minimaal iets uit te leggen
Mwah, 8000 euro ben je zo kwijt. En dan houdt ze verdomd weinig overquote:Op maandag 21 juni 2010 19:01 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Och jeetje![]()
Maar moet zeggen dat die kleine nieuwe autootjes nu best goedkoop zijn
Hmm balen is dat dan.quote:Op maandag 21 juni 2010 19:04 schreef Greys het volgende:
[..]
Dat vond ik ook, maar de garage zegt dat ze precies gedaan hebben wat ze gevraagd is. Namelijk de ring vervangen waarvan de ANWB had gezegd dat die vervangen moest worden...
Alleen zowel de ANWB als de garage hebben dus niet even verder gekeken dan hun neus lang is, helaas.
[..]
Mwah, 8000 euro ben je zo kwijt. En dan houdt ze verdomd weinig over
Maar we gaan wel even goed kijken hoe en wat. Ga vanavond wel even speuren naar leuke deals. Sommige merken hebben ook wel eens speciale acties dat het onderhoud er dan de eerste paar jaar helemaal bij in zit oid.
Dunnoquote:Op maandag 21 juni 2010 19:19 schreef Pheno het volgende:
Zijn er ook geen kleine auto's met een A-label, dat scheelt toch BPM?
Nee iddquote:Op maandag 21 juni 2010 19:18 schreef Greys het volgende:
Nee wij houden er ook niet van om een auto 'later' af te betalenDus dat doen we niet.
Kia ga ik zo bekijken en naar haar doorsturen, dank je!
Die Panda van tegenwoordig vind ik ook nog wel leuk. En idd de Alto. Als ze maar een klein betrouwbaar autootje heeft, da's het belangrijkste.
quote:Op maandag 21 juni 2010 19:20 schreef Greys het volgende:
[..]
Dunno
Ik weet wel dat je bij een Alto geen motorrijtuigenbelasting betaalt, kan dat?
Zoiets heb ik wel eens gehoord?
En wat merk je aan dat 'geen BPM' dan verder? Of alleen dat dáárom de prijs zo gunstig is?quote:Op maandag 21 juni 2010 19:20 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Nee idd
Die kia is eigk het goedkoopste en het is een prima wagentje en wat Pheno zegt geen BPM en als hij zuinig genoeg is geen wegenbelasting.
Alto, Peugot 107, Toyota (geen idee meer, die kleine), al die kleine autootjes zullen een A-label hebben, denk ik.quote:Op maandag 21 juni 2010 19:20 schreef Greys het volgende:
[..]
Dunno
Ik weet wel dat je bij een Alto geen motorrijtuigenbelasting betaalt, kan dat?
Zoiets heb ik wel eens gehoord?
De zuinigheid wordt gemeten aan met die labels. Omdat kleine auto's relatief weinig verbruiken vallen ze meestal al in de A-label. Hun uitstoot is ook minder, volgens mij hing dat direct aan het label.quote:Op maandag 21 juni 2010 19:21 schreef Greys het volgende:
[..]
En wat merk je aan dat 'geen BPM' dan verder? Of alleen dat dáárom de prijs zo gunstig is?
En hoe weet je dan of hij zuinig genoeg is?
quote:Op maandag 21 juni 2010 18:35 schreef Greys het volgende:
[..]
Hij vond ONS leuk, of ik het was weet ik niet hoor
[..]
Nietus, ik speelde het spelletje gewoon mee
Sterkte bij de IKEA! Daarna naar Die Van Jou zeker? Of spreken we je nog straks?
Ik zie het net idd, dat die dan weer géén A label heeftquote:Op maandag 21 juni 2010 19:29 schreef Ml-etje het volgende:
Kia heeft helaas een B-label
Fiat Panda weer welen die is ook goed te betalen zie ik.
Maakt toch niet uitquote:Op maandag 21 juni 2010 19:36 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik zie het net idd, dat die dan weer géén A label heeft![]()
Maar goed, de wegenbelasting van zo'n ukkie is toch heel weinig? Ik betaal zelf maar 12 euro per maand geloof ik.
De Panda zag ik ook, maar als je daar de allergoedkoopste neemt, kom je met alle bijkomende afleveringskosten ook nog boven de 8 uit.
Maar we speuren wel even verder, ik wil ook niet heel het topic kapen met 'mijn' gedoe
Je zoekt iets en je zou niets mogen zeggen in Vraag en Aanbod?quote:Op maandag 21 juni 2010 19:36 schreef Greys het volgende:
Maar we speuren wel even verder, ik wil ook niet heel het topic kapen met 'mijn' gedoe
Ja nee... maar het is hier altijd gezellig over van alles en nog wat en ik mekker al minstens een hele bladzijde over de uitgebrande auto van zussiequote:Op maandag 21 juni 2010 19:38 schreef Pheno het volgende:
[..]
Je zoekt iets en je zou niets mogen zeggen in Vraag en Aanbod?
Lijkt me voor iemand die het niet zo breed heeft wel fijn, als je zeker weet dat je 3 jaar lang pechhulp en gratis onderhoud hebt.quote:Met de 4x3 deal van Opel profiteert u namelijk van maximale zekerheid met 3 jaar lang gratis onderhoud, 3 jaar garantie, 3 jaar gratis pechhulp en kunt u 3 jaar lang financieren tegen een vaste, lage rente van slechts 3%. Kortom drie jaar lang zorgeloos rijplezier en maximale financiële zekerheid. U weet immers iedere maand precies wat uw auto kost en hebt geen onverwachte uitgaven meer.
Het scheelt je geld, simpel. Je betaalt geen BPM-belasting over de auto, dus dan kun je mooi in eigen broekzak houden. Dus de catalogusprijs wordt lager ja, daar hoef je niet naar te zoeken, het zit al in de prijs. Maar motorrijtuigenbelasting kan ook schelenquote:Op maandag 21 juni 2010 19:39 schreef Greys het volgende:
Maar dat hele BPM verhaal snap ik dus niet
Dat voordeel zit toch al gewoon in de genoemde kostprijs?
Ik bedoel, leuk als we weten dat ie anders méér had gekost, maar ik zie het voordeel niet zo verder
Ik heb hier 100 berichten per pagina, dus het valt wel meequote:Op maandag 21 juni 2010 19:40 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja nee... maar het is hier altijd gezellig over van alles en nog wat en ik mekker al minstens een hele bladzijde over de uitgebrande auto van zussieIk vind dat altijd wat ongemakkelijk en aandachttrekkerig
Ik weet niet of dat al in de catalogusprijs zit verrekend eigenlijk.quote:Op maandag 21 juni 2010 19:39 schreef Greys het volgende:
Maar dat hele BPM verhaal snap ik dus niet
Dat voordeel zit toch al gewoon in de genoemde kostprijs?
Ik bedoel, leuk als we weten dat ie anders méér had gekost, maar ik zie het voordeel niet zo verder
Ah oke, duidelijk, dankquote:Op maandag 21 juni 2010 19:41 schreef Pheno het volgende:
[..]
Het scheelt je geld, simpel. Je betaalt geen BPM-belasting over de auto, dus dan kun je mooi in eigen broekzak houden. Dus de catalogusprijs wordt lager ja, daar hoef je niet naar te zoeken, het zit al in de prijs. Maar motorrijtuigenbelasting kan ook schelen
Ik heb een eigenwijs zussie (het zit niet in de familie hoorquote:Op maandag 21 juni 2010 19:42 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ik weet niet of dat al in de catalogusprijs zit verrekend eigenlijk.
En waarom eigenlijk niet een 2e hands met weinig KM op de teller. Scheelt als snel flink wat knaken en mits goed onderhouden zijn ze ECHT zo goed als nieuw... Evt kan je bij aflevering nog een flinke beurt laten doen of even langs een 'vertrouwde' garage ermee rijden voor een blik onder de motorkap.
Snap haar schrik wel, maar ook met een nieuwe auto kan er zo wat misgaan. Kijk de laatste maanden eens naar hoeveel nieuwe modellen wel niet terugmoeten voor fabricage/ontwikkelproblemen. Nu de weer een zooi Kia's vanwege remproblemen
Die beruchte wekker gaat weer om 5:00quote:Op maandag 21 juni 2010 19:47 schreef Greys het volgende:
En even iets heel anders en leukers:
http://www.tvgids.nl/artikel/35849/Seks%2C_drugs_en_euthanasie_/
Vanavond op tv!![]()
Wel een beetje laat, maar ik ga toch mooi kijken
Ik kom aan 6 uur per nacht denk ik.quote:
Ik download hem wel, boek gelezen en dat was wel mooi. Maar dit is niet zo slim als ik om 0615u gewoon weer op moetquote:Op maandag 21 juni 2010 19:51 schreef Greys het volgende:
Ik slaap sowieso nooit voor twaalf uur, dus ik pak hem wel even mee
Jullie zijn verstandiger, dat dan weer wel. Maar ik ben reuze benieuwd naar de film!
Whut waarom zo laatquote:Op maandag 21 juni 2010 19:52 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik kom aan 6 uur per nacht denk ik.
Voor twaalf uur ben ik nooit naar boven in elk geval en slapen voor half twee is een uitzondering.
Nou, wat een zálig bed was dat he?quote:Op maandag 21 juni 2010 19:52 schreef Goodbye het volgende:
Ik functioneer echt niet als ik te weinig slaap. Was vandaag al aan het tollen af en toe, dus ik denk dat ik vanavond vroeg ga![]()
Het liefst wil ik zo'n bed uit het hotel. Dan kan ik 12 uur gaan slapen en zes uur stralend naast mijn bed staan
Lezenquote:Op maandag 21 juni 2010 19:53 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Whut waarom zo laatJe gaat toch meestal inderdaad wel zo rond 00:00 offline / naar bed. Wat doe je dan nog anderhalf uur lang.
Of wait... Don't tell![]()
Waar kijk je dan Air Crash Investigationquote:Op maandag 21 juni 2010 19:54 schreef Greys het volgende:
[..]
Lezen
Vroegah altijd boven nog tv kijken. Tot het Digitenne kastje boven kapot ging en het verstandiger leek om dat dan maar niet meer te vervangen, omdat ik dan misschien wat eerder ging slapen. Maar nu altijd nog minstens een uur lezen.
Hihiquote:Op maandag 21 juni 2010 19:53 schreef Greys het volgende:
[..]
Nou, wat een zálig bed was dat he?
En het sprong ook zo lekker!
Ik heb zo'n engelse boxspring, 2,4 bij 2,2 meter. Dan maakt het tenminste niet uit hoe je ligtquote:Op maandag 21 juni 2010 19:52 schreef Goodbye het volgende:
Ik functioneer echt niet als ik te weinig slaap. Was vandaag al aan het tollen af en toe, dus ik denk dat ik vanavond vroeg ga![]()
Het liefst wil ik zo'n bed uit het hotel. Dan kan ik 12 uur gaan slapen en zes uur stralend naast mijn bed staan
Deze plakt niet.quote:
Verdomd weinig latelyquote:Op maandag 21 juni 2010 19:56 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Waar kijk je dan Air Crash Investigation
Ik heb Discovery HD, neerstortende vliegtuigen in High Definition, en ik kan m'n TV zo draaien dat je het uit bed vandaan kan zienquote:Op maandag 21 juni 2010 20:03 schreef Greys het volgende:
[..]
Verdomd weinig lately
Hooguit beneden, op klaarlichte dag, terwijl jullie op FOK! mee zitten te gillen
En dan zonder De Aanleiding.
Hier een boxspring van 1.80 bij 2.20 met nog zo'n extra dun opdekmatrasjequote:Op maandag 21 juni 2010 19:57 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik heb zo'n engelse boxspring, 2,4 bij 2,2 meter. Dan maakt het tenminste niet uit hoe je ligt
Succes!quote:
McSubtiel!quote:Op maandag 21 juni 2010 20:03 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ik heb Discovery HD, neerstortende vliegtuigen in High Definition, en ik kan m'n TV zo draaien dat je het uit bed vandaan kan zien
greys, hij nodigt je uit!quote:Op maandag 21 juni 2010 20:03 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ik heb Discovery HD, neerstortende vliegtuigen in High Definition, en ik kan m'n TV zo draaien dat je het uit bed vandaan kan zien
Ik zit al weken in de V&A SC geloof ik!quote:
Oh nou vanavond in elk geval niet, al klinkt het verleidelijkquote:Op maandag 21 juni 2010 20:10 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Thats my middlename.
Nou kom je vanavond of morgenavond?
Jaaaaa, maar de buren komen zoquote:
quote:Op maandag 21 juni 2010 20:14 schreef Greys het volgende:
[..]
Jaaaaa, maar de buren komen zo
Dan kan ik toch moeilijk ondertussen bij jou thuis neerstortende vliegtuigen komen kijken?
Heuj, als ik kon kiezen...
quote:Op zondag 20 juni 2010 22:13 schreef Greys het volgende:
It's all about priorities, dat blijkt maar weer
Wehehe ik ben gemiddels zo een twee keer in R'damquote:Op maandag 21 juni 2010 20:13 schreef Greys het volgende:
Oh en Dizerttt! Las ik nou in je V&A DVDs topic dat je regelmatig in Rotterdam bent?
Dan vind ik dat we eens moeten meeten met een coupe vers mokka ijs!
Ohhhhhhhh, jij... jij... Tombola!quote:
Oeh dan kan je lekker koprollenquote:Op maandag 21 juni 2010 20:16 schreef Goodbye het volgende:
Ik heb een bed van 2.20 bij 2.40 meter. Heb ik ook wel nodig, met mijn lengte
Mwehehehe, daar verdwaal jij in!quote:Op maandag 21 juni 2010 20:16 schreef Goodbye het volgende:
Oh nou dan gaan we dat echt even regelen binnenkort!quote:Op maandag 21 juni 2010 20:17 schreef Dizer het volgende:
[..]
Wehehe ik ben gemiddels zo een twee keer in R'dam
Ons hoofdkantoor zit daar!
Oeeeh mokkaijs![]()
![]()
Ik plaag je maarquote:Op maandag 21 juni 2010 20:17 schreef Greys het volgende:
[..]
Ohhhhhhhh, jij... jij... Tombola!
Maar trust me, als ik er onderuit kon... ik bedoel, we moeten er misbruikgebruik van maken dat we even een paar dagen geen ruzie hebben natuurlijk
Ik kan diagonaal slapen naast Mr Gbquote:Op maandag 21 juni 2010 20:19 schreef Greys het volgende:
[..]
Mwehehehe, daar verdwaal jij in!![]()
[..]
Oh nou dan gaan we dat echt even regelen binnenkort!
Ik werk ook in Rotterdam. Zouden we dat mokka ijs kunnen declareren als we het over PR zaken hebben denk je?
Vast welquote:Op maandag 21 juni 2010 20:19 schreef Greys het volgende:
[..]
Mwehehehe, daar verdwaal jij in!![]()
[..]
Oh nou dan gaan we dat echt even regelen binnenkort!
Ik werk ook in Rotterdam. Zouden we dat mokka ijs kunnen declareren als we het over PR zaken hebben denk je?
Greys is gewoonquote:Op maandag 21 juni 2010 20:23 schreef Goodbye het volgende:
Mokka ijsVerder zijn jullie een heel gezellig PR duo, denk ik zo
Vertel mij watquote:
quote:Op maandag 21 juni 2010 20:30 schreef Loveless85 het volgende:
DUS DAAR GAAT M'N ZUURVERDIENDE FOK!ABO GELD HEEN
Hihi het eerst dat ik lees, handig héquote:Op maandag 21 juni 2010 20:16 schreef Goodbye het volgende:
Aw!quote:
Aw!quote:
Aw!quote:Op maandag 21 juni 2010 20:30 schreef Loveless85 het volgende:
DUS DAAR GAAT M'N ZUURVERDIENDE FOK!ABO GELD HEEN
Zekerquote:Op maandag 21 juni 2010 20:39 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Hihi het eerst dat ik lees, handig hé
Probeer je wat te halen?quote:
Te kleinquote:Op maandag 21 juni 2010 20:40 schreef Loveless85 het volgende:
Ik heb 1.80 bij 2.00m ofzo.
Wil er nu niemand bij mij slapen
quote:
Alleen ligt ie ook heerlijk zo s'morgensquote:
PM is stuk?quote:
quote:Oeps! Google Chrome kan messages.fok.nl niet vinden
Probeer opnieuw te laden: messages. fok. nl
Aanvullende suggesties:
Van jou geen romantic gesture maar een booty call?quote:
Die van mij doet het gewoon?quote:
Oh wacht, dat was het hek (niet struik) wat ze toen vervangen hebben aan de voorkant, toch?quote:Op maandag 21 juni 2010 20:45 schreef Greys het volgende:
Ik moet weer ff sociaal doen met de buren (buren van de struik, Pisces? Ik snappumnie?)
Ah fijnquote:Op maandag 21 juni 2010 20:45 schreef Greys het volgende:
[..]
Van jou geen romantic gesture maar een booty call?
()
Ik moet weer ff sociaal doen met de buren (buren van de struik, Pisces? Ik snappumnie?)
Maar gelukkig staan ze nu allebei in mijn dakgoot te loeren
Kom maar halenquote:Op maandag 21 juni 2010 20:50 schreef Pisces29 het volgende:
Door al dat gelul heb ik nu gigantisch trek in notenIemand in de aanbieding?
Ja en met een beetje mazzel al tot zo!quote:
Nee dit is de andere kant. En die andere buren waren inderdaad van het hekje. In de achtertuin. Waarbij ik toen wel in een struik lag om hem aan de kant te houden, misschien dat je daarmee in de war bentquote:Op maandag 21 juni 2010 20:47 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Oh wacht, dat was het hek (niet struik) wat ze toen vervangen hebben aan de voorkant, toch?
Hihi ikquote:Op maandag 21 juni 2010 20:50 schreef Pisces29 het volgende:
Ja die, dat was hetquote:Op maandag 21 juni 2010 20:52 schreef Greys het volgende:
Nee dit is de andere kant. En die andere buren waren inderdaad van het hekje. In de achtertuin. Waarbij ik toen wel in een struik lag om hem aan de kant te houden, misschien dat je daarmee in de war bent
Ik heb 80 cm x 1.80m.quote:Op maandag 21 juni 2010 20:40 schreef Loveless85 het volgende:
Ik heb 1.80 bij 2.00m ofzo.
Wil er nu niemand bij mij slapen
quote:
quote:Op maandag 21 juni 2010 20:50 schreef Pisces29 het volgende:
quote:
Bak is bijna leeg hierquote:Op maandag 21 juni 2010 21:06 schreef Cat22 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
De zak is inmiddels wel al half leeg.
quote:
Dus daar is de rest van mijn M&M's gebleven.quote:
Hehequote:Op maandag 21 juni 2010 21:19 schreef Ml-etje het volgende:
Kan hier ook gewoon stoned worden renovatieplamuur met nagellak en remover
Ja die plamuur is echt heel doordringend erger dan die ouderwetse verf.quote:Op maandag 21 juni 2010 21:21 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
HeheRuik je die plamuur heel erg?
Ik ruik zelden nog m'n nagellak en remover, ik lak zo'n eind weg in een week, geur doet me niks meer
quote:Op maandag 21 juni 2010 21:23 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Ja die plamuur is echt heel doordringend erger dan die ouderwetse verf.
de buurman is aan het spuiten hier
Ik wist hetquote:
quote:Op maandag 21 juni 2010 21:25 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Ik wist het
Hij is onkruid aan het spuiten
Hihi lief van hemquote:Op maandag 21 juni 2010 21:26 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ja ik wist het niet en moest het dus vragen
Jij hebt je uitgestukt op een fiets he?quote:Op maandag 21 juni 2010 22:12 schreef Pheno het volgende:
ja, dat wel.
Even nog wat kwark naar binnen werken.
Immer. Echt, er ligt altijd zo'n plas onder de fiets, bah. Maar hell, als ik niet moe ben daarvan dan kan ik net zo goed thuis op de bank hangen.quote:Op maandag 21 juni 2010 22:14 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Jij hebt je uitgestukt op een fiets he?
Een Hond Kat.quote:
Dat is ook zo.quote:Op maandag 21 juni 2010 22:15 schreef Pheno het volgende:
[..]
Immer. Echt, er ligt altijd zo'n plas onder de fiets, bah. Maar hell, als ik niet moe ben daarvan dan kan ik net zo goed thuis op de bank hangen.
He, bijna goed dus!quote:
Ik heb altijd belachelijk veel honger na het sporten.quote:
Ik lag dubbelquote:
Zal ik 'm dan maar volgooien?quote:Op maandag 21 juni 2010 23:28 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Ik lag dubbel![]()
![]()
Edit: ik kap maar met teruglezen, voordat ik posts uit 1976 ga quoten ofzo![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |