OMGquote:Op maandag 21 juni 2010 15:13 schreef Pisces29 het volgende:
Ik google op katjangnoten, kom meteen in dit topic uit
Ja als je het zo bekijkt. Maar ik ben een voetbalnoob dus ik kijk niet zo.quote:Op maandag 21 juni 2010 15:12 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Nietus. 11 man, en er zijn er al 3 gewisseldis 14 totaal
![]()
1/3 ruim dus
Omdat ik niet wist welke noten het warenquote:
Nee het is gewoon zo, niet als je het zo bekijkt.quote:Op maandag 21 juni 2010 15:15 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ja als je het zo bekijkt. Maar ik ben een voetbalnoob dus ik kijk niet zo.
En twee keer de helft dan?quote:Op maandag 21 juni 2010 15:16 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Nee het is gewoon zo, niet als je het zo bekijkt.![]()
De helft van 10 is ook geen 3 als je het anders bekijkt![]()
quote:Op maandag 21 juni 2010 15:17 schreef Tha_Erik het volgende:
Ronaldo had ook een plakbal in z'n nek!
Ja. 6-0quote:
Dan is hij wel erg flexibel.quote:Op maandag 21 juni 2010 15:17 schreef Tha_Erik het volgende:
Ronaldo had ook een plakbal in z'n nek!
Hij is vol zoquote:Op maandag 21 juni 2010 15:19 schreef Pisces29 het volgende:
LL, welke noten wilde je nog in de TT plaatsen?
quote:
Wat zielig voor de tegenpartijquote:Op maandag 21 juni 2010 15:18 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ja. 6-0. Allemaal door een ander gescoord. En die van Ronaldo was best debiel.
WTF Terwijl ik dit typ is het 7-0!!!
geweldi-ge notenquote:Op maandag 21 juni 2010 15:20 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ja maar welke wilde je plaatsen achter die laatste komma?
Geweldigenotenquote:Op maandag 21 juni 2010 15:20 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ja maar welke wilde je plaatsen achter die laatste komma?
Grpff 2x ook nog.quote:
Dat komt natuurlijk omdat we allebei geweldigenoten hebben van de katjangnotenquote:
quote:
Uhuhquote:Op maandag 21 juni 2010 15:22 schreef Greys het volgende:
[..]
Dat komt natuurlijk omdat we allebei geweldigenoten hebben van de katjangnoten
Serieus, en ik moet nog 31 uur deze weekquote:
Hou diequote:
Werkt de Staatsloterij weer niet mee?quote:
Nee, dat dat 'ie nooitquote:
Oehhhhh lekker!quote:
quote:Op maandag 21 juni 2010 15:45 schreef Pheno het volgende:
Ah, broodbakmachine is klaar.
Ik wel.quote:Op maandag 21 juni 2010 15:16 schreef Greys het volgende:
[..]
Maar als er dus een Madeira meet komt ga je mee, begreep ik?
quote:Op maandag 21 juni 2010 15:46 schreef Greys het volgende:
[..]
Oehhhhh lekker!
Ik heb ook zo'n ding, die moet ik weer eens aan slingeren![]()
Al is het alleen maar om hoe het huis dan ruikt
We kopen geen brood meer, we gebruiken dat ding echt heel vaakquote:Op maandag 21 juni 2010 15:46 schreef Greys het volgende:
[..]
Oehhhhh lekker!
Ik heb ook zo'n ding, die moet ik weer eens aan slingeren![]()
Al is het alleen maar om hoe het huis dan ruikt
quote:Op maandag 21 juni 2010 15:47 schreef Goodbye het volgende:
Kan je daar nou ook volkoren brood mee maken?
quote:
Of krentenbrood, of kaas uienbrood, van alles!quote:Op maandag 21 juni 2010 15:47 schreef Goodbye het volgende:
Kan je daar nou ook volkoren brood mee maken?
En katjangnoten!quote:Op maandag 21 juni 2010 15:49 schreef Loveless85 het volgende:
Ohja ik moest nog brood kopen! Ik zat net al te verzinnen wat ik nou ook alweer moest halen straks bij de supermarkt. En door jullie geneuzel weet ik het weer
Het enige nadeel vind ik is dat het zo supersnel oud wordt, dat brood. Voor mijn gevoel binnen een dag al.quote:Op maandag 21 juni 2010 15:47 schreef Pheno het volgende:
[..]
We kopen geen brood meer, we gebruiken dat ding echt heel vaak
En het ruikt zo lekker
Ik dacht al!quote:Op maandag 21 juni 2010 15:51 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Nee, in het algemeen niet, maar je kan het ermee maken ja
Klinkt lekkerquote:Op maandag 21 juni 2010 15:55 schreef Greys het volgende:
[..]
Of krentenbrood, of kaas uienbrood, van alles!
Je kunt de ingrediënten allemaal zelf afwegen zoals gist enzo, maar ik koop meestal zo'n kant en klare mix waar dan alleen een beetje water bij moet! En die mixen heb je zelfs al bij de Lidl, wit brood, bruin, volkoren, kaas tomaat enzo. Mjam!
Zeg, was het ook nog gezellig vóór ik sliep?quote:
Maar brood uit de winkel is eigenlijk ook alleen de eerste dag lekker.quote:Op maandag 21 juni 2010 15:56 schreef Greys het volgende:
[..]
Het enige nadeel vind ik is dat het zo supersnel oud wordt, dat brood. Voor mijn gevoel binnen een dag al.
Het is eigenlijk alleen lekker als je het meteen eet, dan is de korst nog knapperig enzo
Volgens mij was je bij de katjangnoten gewoon nog wakker!quote:Op maandag 21 juni 2010 15:57 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Zeg, was het ook nog gezellig vóór ik sliep?
Nou, ik heb ze nog wel gegeten jaquote:Op maandag 21 juni 2010 15:58 schreef Greys het volgende:
[..]
Volgens mij was je bij de katjangnoten gewoon nog wakker!
En jaaaaaa, daarvoor was het heul gezellig, maar daar was je zelf ook bij![]()
En nadat je sliep was het ook nog gezellig. Voor de verandering. Je weet het maar nooit met Ll, maar deze keer hadden we eens geen ruzie!
quote:
Als je daar net zo van houdt als ik dan zou ik als ik jou was ook eens zo'n machine proberen!quote:Op maandag 21 juni 2010 15:58 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Maar brood uit de winkel is eigenlijk ook alleen de eerste dag lekker.Ik koop ook alleen maar brood van de bakker, of van die mega dure biologische shizzle. Met knapperig korstje
Dat is zo, al maken wij kleine broden, dus binnen twee a drie dagen is het wel wegquote:Op maandag 21 juni 2010 15:56 schreef Greys het volgende:
[..]
Het enige nadeel vind ik is dat het zo supersnel oud wordt, dat brood. Voor mijn gevoel binnen een dag al.
Het is eigenlijk alleen lekker als je het meteen eet, dan is de korst nog knapperig enzo
quote:Op maandag 21 juni 2010 15:56 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Ik dacht al!![]()
Ik eet vooral volkoren brood. Af en toe wel eens pistoletjes en croissantjes enzo, maar als ik een paar dagen geen volkoren producten heb gehad merk ik dat aan m'n buik, die wordt bol dan.
Heb ik ook een tijd gehad, zuurdesem hielp.quote:Op maandag 21 juni 2010 15:56 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Ik dacht al!![]()
Ik eet vooral volkoren brood. Af en toe wel eens pistoletjes en croissantjes enzo, maar als ik een paar dagen geen volkoren producten heb gehad merk ik dat aan m'n buik, die wordt bol dan.
quote:
Tot later!quote:Op maandag 21 juni 2010 16:01 schreef Goodbye het volgende:
Ik moet even de boel afronden hier en dan ga ik naar huis, tot vanavond!![]()
quote:
De ene keer wel, de andere keer niet.quote:Op maandag 21 juni 2010 16:01 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Is het dan alleen de buik die bol wordt of voelt het dan ook pijnlijk opgeblazen?
Thanks voor de tip!quote:Op maandag 21 juni 2010 16:02 schreef Pheno het volgende:
[..]
Heb ik ook een tijd gehad, zuurdesem hielp.
Doe mij de plaknoten maarquote:Op maandag 21 juni 2010 16:03 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Hoi
Je mag kiezen uit de TT, welke noten wil je?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen <3
quote:Op maandag 21 juni 2010 16:04 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Doe mij de plaknoten maar
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
![]()
Ik zou echt naast een kaaswinkeltje willen wonen, elke dag verse noten![]()
Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.
That reminds me!quote:Op maandag 21 juni 2010 16:05 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
![]()
Ik zou echt naast een kaaswinkeltje willen wonen, elke dag verse noten![]()
quote:Op maandag 21 juni 2010 16:06 schreef tombolafan het volgende:
[..]
That reminds me!
* holt op drafje naar keuken *
HOIquote:
Mn nicht werkt daar!quote:
Krijg je dan ook gratis noten?quote:
Ja, en chips enzoquote:Op maandag 21 juni 2010 16:27 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Krijg je dan ook gratis noten?![]()
![]()
Ik ga aan het eten beginnen
Bluequote:Op maandag 21 juni 2010 16:29 schreef Cat22 het volgende:
Ik zit met een rood minikatertje op schoot.
Micky Blue Eyes heet hij voluit. Al zit hij nu met zijn oogjes dicht.quote:
Heb je mijn nieuwe poessies al gezien?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |