Is een westerse uitvinding he..quote:Op maandag 21 juni 2010 14:05 schreef -Willempie- het volgende:
Die trainerin Noord Korea hebben ze zeker nooit van een paraplu gehoord.
quote:Op maandag 21 juni 2010 14:05 schreef BerryKl het volgende:
Iedereen praat alsof de wedstrijd al voorbij is![]()
Korea heeft nog genoeg tijd
daar zijn ze niet van suiker gemaakt...quote:Op maandag 21 juni 2010 14:05 schreef -Willempie- het volgende:
Die trainerin Noord Korea hebben ze zeker nooit van een paraplu gehoord.
In ZA wonen veel portugezenquote:Op maandag 21 juni 2010 14:06 schreef wopwopwop het volgende:
Wat is er trouwens met dat publiek? Steeds dat gegil bij een Portugese kans... Hebben ze soms een aantal schoolklasjes naar Kaapstad verscheept of zit het broertje van Ronaldo op de tribune?
De paraplu stamt af van de parasol. Parasols bestonden al in de oudheid, bijvoorbeeld in het oude Assyrië, Egypte, Griekenland en China. Vanaf de Renaissance werden parasols steeds meer gebruikt in de Westerse wereld. De hogere klassen gebruikten een parasol als statussymbool. Aan een witte huid kon men zien dat men niet buiten hoefde te werken. Geleidelijk aan begon men parasols ook als regenscherm te gebruiken. Dat dusquote:
quote:
yep, Ronaldo zei ook iets in de vorm van 'topspelers moeten beschermd worden voor kaarten', wat natuurlijk belachelijk isquote:Op maandag 21 juni 2010 14:10 schreef Perox het volgende:
Zei hij nou dat Portugal tegen die gele van Ronaldo in beroep was gegaan? Shit die appelleren echt op ALLES! Kansloos zeg.
tijdens die goal van Portugal zal er wel reclame zijn geweestquote:Op maandag 21 juni 2010 14:10 schreef Fireblast het volgende:
[..]
die koreanen voetballen wel raar..
ben trouwens benieuwd of de hele wedstrijd wordt uitgezonden in korea, en niet alleen de hoogtepunten ofzo
Jeroen Grueter is mod hier?quote:Op maandag 21 juni 2010 14:11 schreef Andyy het volgende:
[..]
Ik kreeg laatst een ban toen ik dat zei over de Brazilianen
quote:Op maandag 21 juni 2010 14:11 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
tijdens die goal van Portugal zal er wel reclame zijn geweest
klopt net als Nederlandquote:Op maandag 21 juni 2010 14:12 schreef wolferl het volgende:
btw, vind ik Portugal zeer matig tot slecht spelen.
Hij was ook echt erg gisteren, he? Neutraal ammehoela. Wat een prutser, die mag nooit meer Brazilië doen wat mij betreft.quote:
Tsja er wonen ook veel Nederlanders, maar ik hoor het Oranje-publiek niet zo gillen.quote:
reclame? Propaganda hoogstens. Wat beelden van een mooie Sovjet-parade in 1980 of zoquote:Op maandag 21 juni 2010 14:11 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
tijdens die goal van Portugal zal er wel reclame zijn geweest
Hij heeft al een lift.quote:Op maandag 21 juni 2010 14:16 schreef BerryKl het volgende:
Die ronaldo wil ik toch graag een trap verkopen
Ja, wie nietquote:Op maandag 21 juni 2010 14:16 schreef BerryKl het volgende:
Die ronaldo wil ik toch graag een trap verkopen
je zou die NK'en dus kunnen verwijten dat ze agressiever moeten zijnquote:Op maandag 21 juni 2010 14:14 schreef Tourniquet het volgende:
http://nos.nl/wk2010/tweedescherm/#
Overtredingen:
Portugal: 9
Noord-Korea: 0
Vrije trappen:
Portugal: 1
Noord-Korea: 10
Ronaldo is familie van je?quote:
Ik vraag me af hoe die Kim Jong-il zeker heeft gesteld dát ze terugkomen. Ik vermoed iets met familie van de voetballers en straf ofzo.quote:Op maandag 21 juni 2010 14:21 schreef Jane het volgende:
Nou, hopen dat Kim Jong-il z'n mannen in de rust nog ff belt om ze te herinneren aan wat er op het spel staat.
Ugh. Hij epileert zijn wenkbrauwen. Sissy.quote:Op maandag 21 juni 2010 14:20 schreef wopwopwop het volgende:
'Ronaldo is net als Rooney'
[ afbeelding ]
'Hij scoort niet.'
[ afbeelding ]
Maar geen dionequote:Op maandag 21 juni 2010 14:23 schreef VonHinten het volgende:
[..]
bbc, geen reclames, maar 15 mins analyse
nee, die reageert zich af tegen z'n fans.quote:Op maandag 21 juni 2010 14:24 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
Ik zie Rooney niet zo snel janken.....
Breng ze ff op een idee zegquote:Op maandag 21 juni 2010 14:17 schreef wdn het volgende:
je zou die NK'en dus kunnen verwijten dat ze agressiever moeten zijn
quote:Op maandag 21 juni 2010 14:28 schreef Jac0bus het volgende:
Noord-Korea moet er nog even 2 HONDERD MILJOEN MILJARD intikken
En Ronaldo kapotschoppen ala Bouhlarouzquote:
Boo La Roos doet dat wel ff ... hele nare koreaan is datquote:Op maandag 21 juni 2010 14:30 schreef Jac0bus het volgende:
[..]
En Ronaldo kapotschoppen ala Bouhlarouz
Kutactie van Bouhlarouz was datquote:Op maandag 21 juni 2010 14:30 schreef Jac0bus het volgende:
[..]
En Ronaldo kapotschoppen ala Bouhlarouz
Dat zou voor mijn pooltje goed uitkomenquote:Op maandag 21 juni 2010 14:29 schreef -Willempie- het volgende:
Ik zie Noord Korea, helaas, niet scoren. Portugal prutst er waarschijnlijk nog wel 1tje in.
quote:Op maandag 21 juni 2010 14:33 schreef Kwalberto het volgende:
Ronaldo heeft zn haar nog even gedaan in de rust![]()
![]()
Haha op de BBC? Of welke Engelse zender ook voetbal uitzend.quote:Op maandag 21 juni 2010 14:38 schreef wdn het volgende:
"He's trying to catch a bar of soap" over de goalie van NK
bbc1. Hansen denk ik dat het is(?)quote:Op maandag 21 juni 2010 14:39 schreef Trigalti het volgende:
[..]
Haha op de BBC? Of welke Engelse zender ook voetbal uitzend.
ha nee dus.quote:Op maandag 21 juni 2010 14:41 schreef wdn het volgende:
Hebben die Koreanen nou al een overtreding gemaakt?
Dat zal het drama compleet maken idd.quote:Op maandag 21 juni 2010 14:42 schreef marcodej het volgende:
Jammerrrr.... Geluk bij een ongeluk, het is tenminste niet Ronaldo zelf die beslissend is.
De kogel bij thuiskomstquote:Op maandag 21 juni 2010 14:45 schreef DrDentz het volgende:
Een enkeltje strafkamp voor de Noord-Koreanen. Dit kan echt niet.
5-3 wordt het zeg ik jequote:Noord-Korea en Portugal zijn om half twee in Kaapstad begonnen aan hun tweede duel van dit WK en hun tweede ontmoeting ooit. Op het WK in 1966 stonden de landen tegenover elkaar en dat leverde een spektakelstuk op. Ondanks een 3-0 achterstand won Portugal in Liverpool met 5-3 en bereikte zo de halve finale.
En anders wel als ze thuiskomen.quote:Op maandag 21 juni 2010 14:45 schreef Symphonic het volgende:
Damn
Nou wordt het een schiettent.
Die Koreanen zijn op denk ik.
quote:Op maandag 21 juni 2010 14:46 schreef Beardslasher het volgende:
herhaling van 1966 maar dan andersom, de koreanen gaan er nu even 5 inschieten
Uh, verdedigen terwijl je achter staat? Dat heeft ook geen zin he.quote:Op maandag 21 juni 2010 14:46 schreef wolferl het volgende:
1000 maal credits voor Noord-Korea, ze blijven knokken voor een doelpunt, gaan niet massaal verdedigen.
Naah dan had het 2-0 moeten blijvenquote:Op maandag 21 juni 2010 14:46 schreef kahaarin het volgende:
3-0.. nu is het klaar! (volgens mijn poule dan.)
Dat hoopt Ronaldo stiekem ookquote:Op maandag 21 juni 2010 14:46 schreef BaasD het volgende:
Ik hoop dat die Portugezen anaal gestraft worden
C.Ronaldo is wel bereid om een medespeler te 'naaien' onder het douchen.quote:Op maandag 21 juni 2010 14:46 schreef BaasD het volgende:
Ik hoop dat die Portugezen anaal gestraft worden
daar zijn die Koreanen veel te braaf voor....quote:Op maandag 21 juni 2010 14:47 schreef KingOfMars het volgende:
Zeg, als ze niet kunnen winnen, kunnen ze dan nog een paar Portugezen liquideren ofzo? Paar enkeltjes meepakken ofzo?
Kim Jong-Il zal Ronaldo persoonlijk kapotschieten. 4-0 omgquote:Op maandag 21 juni 2010 14:47 schreef KingOfMars het volgende:
Zeg, als ze niet kunnen winnen, kunnen ze dan nog een paar Portugezen liquideren ofzo? Paar enkeltjes meepakken ofzo?
quote:Op maandag 21 juni 2010 14:49 schreef Rookert het volgende:
Ik denk dat de TV al uitstaat in Noord-Korea
Ho nou! 4-0.... Dit is ook niet zo leuk voor de anderen in de groep.quote:Op maandag 21 juni 2010 14:47 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Naah dan had het 2-0 moeten blijvenMaar goed, nou krijg ik tenminste nog punten voor de toto-uitslag
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |