De kogel bij thuiskomstquote:Op maandag 21 juni 2010 14:45 schreef DrDentz het volgende:
Een enkeltje strafkamp voor de Noord-Koreanen. Dit kan echt niet.
5-3 wordt het zeg ik jequote:Noord-Korea en Portugal zijn om half twee in Kaapstad begonnen aan hun tweede duel van dit WK en hun tweede ontmoeting ooit. Op het WK in 1966 stonden de landen tegenover elkaar en dat leverde een spektakelstuk op. Ondanks een 3-0 achterstand won Portugal in Liverpool met 5-3 en bereikte zo de halve finale.
En anders wel als ze thuiskomen.quote:Op maandag 21 juni 2010 14:45 schreef Symphonic het volgende:
Damn
Nou wordt het een schiettent.
Die Koreanen zijn op denk ik.
quote:Op maandag 21 juni 2010 14:46 schreef Beardslasher het volgende:
herhaling van 1966 maar dan andersom, de koreanen gaan er nu even 5 inschieten
Uh, verdedigen terwijl je achter staat? Dat heeft ook geen zin he.quote:Op maandag 21 juni 2010 14:46 schreef wolferl het volgende:
1000 maal credits voor Noord-Korea, ze blijven knokken voor een doelpunt, gaan niet massaal verdedigen.
Naah dan had het 2-0 moeten blijvenquote:Op maandag 21 juni 2010 14:46 schreef kahaarin het volgende:
3-0.. nu is het klaar! (volgens mijn poule dan.)
Dat hoopt Ronaldo stiekem ookquote:Op maandag 21 juni 2010 14:46 schreef BaasD het volgende:
Ik hoop dat die Portugezen anaal gestraft worden
C.Ronaldo is wel bereid om een medespeler te 'naaien' onder het douchen.quote:Op maandag 21 juni 2010 14:46 schreef BaasD het volgende:
Ik hoop dat die Portugezen anaal gestraft worden
daar zijn die Koreanen veel te braaf voor....quote:Op maandag 21 juni 2010 14:47 schreef KingOfMars het volgende:
Zeg, als ze niet kunnen winnen, kunnen ze dan nog een paar Portugezen liquideren ofzo? Paar enkeltjes meepakken ofzo?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |