Is een westerse uitvinding he..quote:Op maandag 21 juni 2010 14:05 schreef -Willempie- het volgende:
Die trainerin Noord Korea hebben ze zeker nooit van een paraplu gehoord.
quote:Op maandag 21 juni 2010 14:05 schreef BerryKl het volgende:
Iedereen praat alsof de wedstrijd al voorbij is![]()
Korea heeft nog genoeg tijd
daar zijn ze niet van suiker gemaakt...quote:Op maandag 21 juni 2010 14:05 schreef -Willempie- het volgende:
Die trainerin Noord Korea hebben ze zeker nooit van een paraplu gehoord.
In ZA wonen veel portugezenquote:Op maandag 21 juni 2010 14:06 schreef wopwopwop het volgende:
Wat is er trouwens met dat publiek? Steeds dat gegil bij een Portugese kans... Hebben ze soms een aantal schoolklasjes naar Kaapstad verscheept of zit het broertje van Ronaldo op de tribune?
De paraplu stamt af van de parasol. Parasols bestonden al in de oudheid, bijvoorbeeld in het oude Assyrië, Egypte, Griekenland en China. Vanaf de Renaissance werden parasols steeds meer gebruikt in de Westerse wereld. De hogere klassen gebruikten een parasol als statussymbool. Aan een witte huid kon men zien dat men niet buiten hoefde te werken. Geleidelijk aan begon men parasols ook als regenscherm te gebruiken. Dat dusquote:
quote:
yep, Ronaldo zei ook iets in de vorm van 'topspelers moeten beschermd worden voor kaarten', wat natuurlijk belachelijk isquote:Op maandag 21 juni 2010 14:10 schreef Perox het volgende:
Zei hij nou dat Portugal tegen die gele van Ronaldo in beroep was gegaan? Shit die appelleren echt op ALLES! Kansloos zeg.
tijdens die goal van Portugal zal er wel reclame zijn geweestquote:Op maandag 21 juni 2010 14:10 schreef Fireblast het volgende:
[..]
die koreanen voetballen wel raar..
ben trouwens benieuwd of de hele wedstrijd wordt uitgezonden in korea, en niet alleen de hoogtepunten ofzo
Jeroen Grueter is mod hier?quote:Op maandag 21 juni 2010 14:11 schreef Andyy het volgende:
[..]
Ik kreeg laatst een ban toen ik dat zei over de Brazilianen
quote:Op maandag 21 juni 2010 14:11 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
tijdens die goal van Portugal zal er wel reclame zijn geweest
klopt net als Nederlandquote:Op maandag 21 juni 2010 14:12 schreef wolferl het volgende:
btw, vind ik Portugal zeer matig tot slecht spelen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |