Dan begrijp je waarom ik niet getrouwd ben en geen huis gekocht hebquote:Op maandag 21 juni 2010 16:35 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Als die dingen nu eenmaal gebeuren moet je EN niet trouwen EN geen huis samen kopen
Probleem opgelost
Waarom?quote:Op maandag 21 juni 2010 16:44 schreef Terrorizer het volgende:
Of
"ik schijt in mijn broek met mijn tophypotheek"
Hoeveel % doet er niet toe, wat er wel toe doet is hoe de 'starter' zich moet laten financieren. Ik vermoed dat het overgrote deel daarvan een tophypotheek heeft.quote:Op maandag 21 juni 2010 16:48 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Waarom?
Hoeveel % van de huizenbezitter heeft precies een tophypotheek?
Veel mensen die nu huren of nog bij hun ouders wonenquote:Op maandag 21 juni 2010 16:55 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Wie heeft het over niet kopen?
Gelukkig worden die mensen die teveel verdienen voor een sociale huurwoning hun huis uitgejaagdquote:Op maandag 21 juni 2010 16:59 schreef xenobinol het volgende:
[..]
Veel mensen die nu huren of nog bij hun ouders wonen
quote:Op maandag 21 juni 2010 16:17 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
En wat is het probleem met 2 salarissen
Daar is een hele makkelijke oplossing voor
Niet scheidenquote:
Geen link, zelf wezen kijken in het gebied Hessen-Beieren; geen ex-DDR; echte mooie huizen.quote:Op maandag 21 juni 2010 15:44 schreef RemcoDelft het volgende:
[..]
Linkje om te kwijlen?
Wat jij nu zegt blijft me ook zo verbazen: juist de mensen die de torenhoge huizenprijzen hier verdedigen, omdat ze er zelf ingetrapt zijn, zouden zich toch moeten realiseren dat ze voor hetzelfde geld in een gezonde markt zonder beperkende overheid veel meer huis voor hun geld zouden kunnen krijgen!
Veel succes met het vinden van een baan en het versieren van een vriendin in de kroegquote:Op maandag 21 juni 2010 17:21 schreef Bankfurt het volgende:
[..]
Geen link, zelf wezen kijken in het gebied Hessen-Beieren; geen ex-DDR; echte mooie huizen.
en het kan idd nog vreemder: In de ex-DDR koop je voor 100.000 euro een hele woonwijk;
In Nederland krijg je een hypotheek van 200.000 euro voor een kippenhok van 5 bij 5 meter.
?quote:Op maandag 21 juni 2010 17:22 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Veel succes met het vinden van een baan en het versieren van een vriendin in de kroeg
Als je door een nieuwbouwwijk fietst, kan je precies de echtscheidingen tellen aan de bordjes "te koop"quote:Op maandag 21 juni 2010 16:33 schreef xenobinol het volgende:
[..]
Ik ben het met je eens dat mensen niet zo snel moeten scheiden, maar dit soort dingen gebeuren nu eenmaal
Das wel een oplossing hoor. Trouwen is nu eenmaal niet te rijmen met scheidenquote:
En U punt is?quote:Op maandag 21 juni 2010 17:38 schreef Bankfurt het volgende:
[..]
Geen trouwen zonder bouwen
Geen bouwen zonder hypotheek.
Ja mooi hè... al die 'gelukkige' jeugdliefdes die het niet redden. Trouw en koop niet voor je 40stequote:Op maandag 21 juni 2010 17:24 schreef RemcoDelft het volgende:
Als je door een nieuwbouwwijk fietst, kan je precies de echtscheidingen tellen aan de bordjes "te koop"
Sparen en als alternatief ergens een stukje land claimen door er een vlaggetje op te zetten en je eigen bakstenen bakkenquote:
Je kan ook van elkaar scheiden zonder te trouwen, waarom trouwen mensen tegenwoordig nog, vast en zeker jeugdige onbezonnenheidquote:
quote:Op maandag 21 juni 2010 19:13 schreef yvonne het volgende:
DiegoArmandoMaradona het is weer tijd, week
Dan heet het toch meer uit elkaar gaan ofzo..quote:Op maandag 21 juni 2010 19:22 schreef xenobinol het volgende:
[..]
Je kan ook van elkaar scheiden zonder te trouwen, waarom trouwen mensen tegenwoordig nog, vast en zeker jeugdige onbezonnenheid
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 5% gewijzigd door Terrorizer op 21-06-2010 20:33:06 ]
Hoe scherp!quote:Op maandag 21 juni 2010 13:01 schreef eleusis het volgende:
Jij zegt 'klopt niet', ik noem het herstel, die nummers kunnen niet eeuwig omhoog blijven gaan
Hier een linkje naar een post op FOK! Helaas kan ik de orginele pagina niet meer bereiken.quote:Op maandag 21 juni 2010 15:44 schreef RemcoDelft het volgende:
[..]
Linkje om te kwijlen?
Wat jij nu zegt blijft me ook zo verbazen: juist de mensen die de torenhoge huizenprijzen hier verdedigen, omdat ze er zelf ingetrapt zijn, zouden zich toch moeten realiseren dat ze voor hetzelfde geld in een gezonde markt zonder beperkende overheid veel meer huis voor hun geld zouden kunnen krijgen!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |