abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 21 juni 2010 @ 12:21:56 #1
53267 TC03
Catch you on the flipside
  maandag 21 juni 2010 @ 12:22:29 #2
53267 TC03
Catch you on the flipside
pi_83093039
http://www.vi.nl/WK-Nieuw(...)-nog-niet-gebeld.htm

Jongens, voelen jullie de bui al hangen?
Ten percent faster with a sturdier frame
  maandag 21 juni 2010 @ 12:22:42 #3
271758 papiertje
Altijd nuttig!
pi_83093052
Feijenoord
pi_83093437
Hier moet ik gepost hebben
pi_83093723
quote:
Op maandag 21 juni 2010 12:22 schreef TC03 het volgende:

helaas wel
pi_83093925
quote:

Geen geld voor
pi_83094775
quote:

Alsof ie naar Feyenoord wil als ie bij Ajax meer verdient en bij kan tekenen.
Mag van mij komen, prima speler.
-
pi_83108567
quote:
Op maandag 21 juni 2010 13:16 schreef Ritmo het volgende:

[..]

Alsof ie naar Feyenoord wil als ie bij Ajax meer verdient en bij kan tekenen.
Mag van mij komen, prima speler.
Hele beperkte voetballer, zal toch niet waar zijn dat hij de volledige (klassieke) top 3 achter zijn naam krijgt?
Hij moet het hebben van 1 of 2 momenten in een seizoen...
BFF met GGMM
pi_83108638
quote:
Op maandag 21 juni 2010 18:05 schreef DonRaja het volgende:

[..]

Hele beperkte voetballer, zal toch niet waar zijn dat hij de volledige (klassieke) top 3 achter zijn naam krijgt?
Hij moet het hebben van 1 of 2 momenten in een seizoen...
Beperkt? Extreem snel, een redelijk inzicht en kan goed afronden. Vond hem dit seizoen bij Ajax zeker wel goed spelen, en op het WK nu ook.
-
  dinsdag 22 juni 2010 @ 22:56:37 #10
63192 ursel
"Het Is Hier Fantastisch!
pi_83170127
quote:
Wattamaleo van Feyenoord naar Excelsior
22 juni 2010

Excelsior heeft Kevin Wattamaleo definitief overgenomen van Feyenoord. De 20-jarige Rotterdammer speelde het afgelopen seizoen al op huurbasis in Kralingen.

Wattamaleo, die twee jaar geleden zijn debuut maakte in het eerste elftal van Feyenoord, ondertekende een contract voor twee jaar bij Excelsior, dat in het nieuwe voetbalseizoen weer uitkomt in de eredivisie.
pi_83171197
Kan me er weinig druk over maken momenteel.
-
pi_83174700
Rommedahl is een bruikbare speler hoor, hebben we tenminste iemand die ook echt op de vleugels hoort

Ik dacht trouwens, een heeeeele tijd geleden, gelezen te hebben dat er rondom het WK een film uit zou komen "over" Feyenoord. Klein Afrikaans jongetje, droom van een voetbalcarriere, wat er daarna gebeurt is niet verrassend natuurlijk Dat is uiteindelijk niet doorgegaan ofzo?
Feyenoord Rotterdam
pi_83189437
quote:
Op woensdag 23 juni 2010 00:10 schreef MB23 het volgende:
Rommedahl is een bruikbare speler hoor, hebben we tenminste iemand die ook echt op de vleugels hoort

Ik dacht trouwens, een heeeeele tijd geleden, gelezen te hebben dat er rondom het WK een film uit zou komen "over" Feyenoord. Klein Afrikaans jongetje, droom van een voetbalcarriere, wat er daarna gebeurt is niet verrassend natuurlijk Dat is uiteindelijk niet doorgegaan ofzo?
Een speelfilm?
  woensdag 23 juni 2010 @ 13:17:11 #14
132993 TJDoornbos
#TeamToekNip
pi_83190036
quote:
Op dinsdag 22 juni 2010 23:14 schreef Ritmo het volgende:
Kan me er weinig druk over maken momenteel.
Alsof ons dat boeit. Ik word je gedrag een beetje zat!
pi_83191010
quote:
Op woensdag 23 juni 2010 13:17 schreef TJDoornbos het volgende:

[..]

Alsof ons dat boeit. Ik word je gedrag een beetje zat!
-
  woensdag 23 juni 2010 @ 14:02:49 #16
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_83191877
Lief doen hier. Dan ga ik weer naar WK, toedels.
Elite
Feyenoordsupporters gaan naar de hemel, als er in de hel geen plaats meer is
Tegen TTIP
  woensdag 23 juni 2010 @ 14:06:21 #17
198417 Lastpost
Rotterdammert!
  woensdag 23 juni 2010 @ 19:53:41 #18
59886 H.M.Murdock
Fly with me to the moon!
pi_83207780
quote:
KNVB erkent Feyenoord Academy

Feyenoord en Excelsior voegen de jeugdopleidingen met ingang van komend seizoen samen tot één regionale jeugdopleiding, onder de naam Feyenoord Academy. Elftallen van de opleiding zullen onder de naam Feyenoord/Excelsior gaan spelen. Afgelopen seizoen gebeurde dat ook al bij de beloften. De KNVB heeft de Feyenoord Academy erkend als Regionale Jeugdopleiding.

De Feyenoord Academy kreeg onlangs de Rinus Michels Award, voor beste jeugdopleiding van Nederland. Het samenvoegen van opleidingen van verschillende clubs is een ontwikkeling die in Nederland al langer aan de gang is. FC Twente en Heracles waren in 2003 de eerste clubs die hun opleidingen samenvoegden, Vitesse/AGOVV Apeldoorn, AZ/Telstar, Heerenveen/Emmen en FC Groningen/Veendam hebben dat voorbeeld inmiddels gevolgd.

De Feyenoord Academy blijft gevestigd op Varkenoord. De beloften zullen net als dit seizoen de wedstrijden op Woudestein spelen. Alle elftallen van de Feyenoord Academy zullen onder de naam Feyenoord/Excelsior deelnemen aan de competitie en zullen spelen in Feyenoord-tenue. Excelsior behoudt de jeugdelftallen van haar amateurtak, zoals ook de jeugdopleiding van Sportclub Feyenoord blijft voortbestaan.
quote:
Wijnaldum en De Vrij al begonnen

De jeugdinternationals Stefan de Vrij en Georginio Wijnaldum zijn woensdag individueel begonnen aan de voorbereiding op het nieuwe seizoen. De eerste training van Feyenoord onder leiding van Mario Been staat zondag op het programma, maar de twee zijn herstellende van lichte blessures. Wijnaldum raakte bij Jong Oranje geblesseerd aan zijn enkel en heeft op zijn vakantieadres in Suriname niets kunnen doen. Stefan de Vrij werd onlangs geopereerd aan zijn meniscus. De twee werkten op Varkenoord aan de conditie om zondag fit te zijn. Eerder liet Dani Fernandez zich al zien op het trainingscomplex van Feyenoord.
I was thinking, maybe you could write a story about the problems of golfballs, so the world could see us. We must get the worlds attention for our battle and the golfball liberation army is a non-violent group.
  woensdag 23 juni 2010 @ 20:01:34 #19
59886 H.M.Murdock
Fly with me to the moon!
pi_83208282
quote:
Nieuwe Kuip Rotterdam moet groen worden

Het nieuwe stadion van Feyenoord in Rotterdam moet groen worden, dat wil zeggen duurzaam. De directie van het stadion heeft daarom energieconcern Eneco opdracht gegeven onderzoek te doen naar de mogelijkheden. Er wordt onder meer gedacht aan het gebruik van Maaswater. ,,Een van de interessante aspecten aan het nieuw te ontwikkelen gebied is dat vrijgekomen warmte of koude van de ene plek kan worden gebruikt op andere plaatsen binnen het Stadionpark'', stelt het Rotterdamse bedrijf Eneco. Zo wordt onder meer onderzocht of de warmte die vrijkomt bij de koeling van de mogelijk nieuw te bouwen ijsbaan in het stadion of elders op het terrein gebruikt kan worden. De resultaten van de studie naar verduurzaming van het nieuwe stadion worden over enkele maanden verwacht.

Eneco zegt al ervaring te hebben met dergelijke studies voor allerlei andere organisaties en bedrijven. Ook uit bezoeken aan diverse stadions die zijn gebouwd en verbouwd heeft het bedrijf al veel inzicht verkregen hoe dergelijke voetbaltempels en omliggende gebieden duurzaam opgezet kunnen worden. De stadiondirectie presenteerde vorig jaar september de plannen voor een nieuw stadion aan de gemeente. De gemeenteraad gaf vervolgens aan dat het gebied rondom de nieuwe Kuip duurzaam opgezet moet worden.
I was thinking, maybe you could write a story about the problems of golfballs, so the world could see us. We must get the worlds attention for our battle and the golfball liberation army is a non-violent group.
  donderdag 24 juni 2010 @ 14:53:14 #20
22794 Enchanter
Right you are Ken!!!
pi_83243716
quote:
De Guzman wacht nog op club en houdt conditie op peil bij Feyenoord

De Guzman wacht nog op club en houdt conditie op peil bij Feyenoord
Donderdag, 24 juni 2010 om 14:11 | Live wedden op alle 65 WK wedstrijden

Het contract van Jonathan De Guzman loopt bijna ten einde, maar de middenvelder is er nog niet in geslaagd een andere club te vinden. Daarom werkte hij donderdag gewoon de training af bij Feyenoord, melden de Rotterdammers op de officiële clubwebsite. De Guzman is niet bereid zijn verblijf te verlengen, maar wacht nog altijd op een nieuwe uitdaging.
/

Feyenoord’s eerste training staat pas gepland voor zondag, maar de afgelopen dagen werkten Kelvin Leerdam en Dani Fernández alvast aan hun conditie. Het defensieve duo kampte vorig seizoen met blessures, en wil tijdig fit worden voor het nieuwe seizoen. Op trainingscomplex Varkenoord voegden ook Stefan de Vrij en Georginio Wijnaldum zich bij de trainingssessie.

Tijdens de training werd volgens Feyenoord donderdag ook een nieuw computersysteem getest, waarmee real time de fysieke staat van de spelers gevolgd kon worden. Hiervoor droegen alle spelers een speciale ontvanger die bijvoorbeeld de hartslag meet en automatisch verbinding maakt met een laptop, waarop vervolgens allerlei gegevens te zien zijn.

“Zo kunnen we bijvoorbeeld direct de gevolgen zien van de inspanningen die spelers leveren en bekijken of iemand in het rood loopt”, legt fysieke trainer Toine van de Goolberg uit. “Tot en met afgelopen seizoen konden we die gegevens pas na de training uitlezen, maar nu kunnen we er tijdens de training al op inspelen. De clou daarvan is dat je spelers niet te veel, maar ook niet te weinig laat doen en dat ze daarbij heel gelaten worden.”
Ik ben inmiddels overleden
pi_83243782
quote:
Op donderdag 24 juni 2010 14:53 schreef Enchanter het volgende:

[..]

Wat een stel mongolen ook bij Feyenoord.
Guzman, oprotten met die tiefushond.
-
  donderdag 24 juni 2010 @ 16:14:34 #22
22794 Enchanter
Right you are Ken!!!
pi_83247351
quote:
Op donderdag 24 juni 2010 14:54 schreef Ritmo het volgende:

[..]

Guzman, oprotten met die tiefushond.
Hij staat officieel nog t/m 30 juni onder contract bij jullie
Ik ben inmiddels overleden
pi_83247491
quote:
Op donderdag 24 juni 2010 16:14 schreef Enchanter het volgende:

[..]

Hij staat officieel nog t/m 30 juni onder contract bij jullie
Jammer... Had van mij direct al op mogen tiefen.
-
  donderdag 24 juni 2010 @ 17:09:00 #24
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_83250068
quote:
Op donderdag 24 juni 2010 14:54 schreef Ritmo het volgende:

[..]

Guttegut, wat een reactie weer.
Elite
Feyenoordsupporters gaan naar de hemel, als er in de hel geen plaats meer is
Tegen TTIP
pi_83253080
quote:
Op donderdag 24 juni 2010 17:09 schreef Happel het volgende:

[..]

Guttegut, wat een reactie weer.
Ze laten altijd zo over zich heen lopen daar lijkt het.. Net als met het makkelijk akkoord gaan met die dubbele bekerfinale toen.

De Guzman had een trap onder z'n hol mogen krijgen, wat moet dat joch nog bij ons?
-
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')