Bestel jij er 1000 dan?quote:Op donderdag 24 juni 2010 07:47 schreef zoeperzazke het volgende:
Wij gaan die voorraad van ze helemaal ruïneren
quote:Op zondag 27 juni 2010 18:34 schreef DeltaCephei het volgende:
Altijd jammer die verzendkosten, vooral als ze duurder zijn als het product![]()
Ben benieuwd hoe lang het duurt voordat ze in NL zijn
Nee, jammer is dat he!quote:Op zondag 27 juni 2010 18:35 schreef -Bubseltje- het volgende:
[..]
ze vliegen het helaas niet gratis naar NL
quote:Op zondag 27 juni 2010 18:46 schreef -Bubseltje- het volgende:
Besteld voor het topic 88 topcoats en wat lakjes
In 1-3 dagen is het bij mijn shipping adres daarna priority naar hier![]()
Ik heb er extra besteld hoor dus het kan nog qua topcoatquote:Op zondag 27 juni 2010 20:32 schreef Brighteyes het volgende:
Argh, te laat! Ik moet vaker buiten de ge-ijkte topics kijken!
Nou ja goed, next time!
Wel tof dit Bubsel!
quote:Op zondag 27 juni 2010 20:40 schreef -Bubseltje- het volgende:
[..]
Ik heb er extra besteld hoor dus het kan nog qua topcoat
Woehoe, ik kijk er naar uit!quote:Op zondag 27 juni 2010 18:46 schreef -Bubseltje- het volgende:
Besteld voor het topic 88 topcoats en wat lakjes
In 1-3 dagen is het bij mijn shipping adres daarna priority naar hier![]()
Jullie staan er gewoon bij hoorquote:Op maandag 28 juni 2010 00:05 schreef RenRen- het volgende:
Volgens mij is er minstens 1 persoon over het hoofd gezienVoordat Puckzzz en ik bestelden, waren het er 86, en Puckzzz wou er 5, en ik 2. Dus daar gaat iets mis
Ik wil niet een enorme pain in the ass zijn, maar het zou naar zijn als we worden overgeslagen
quote:Op maandag 28 juni 2010 09:33 schreef friekin_ het volgende:
[ afbeelding ]
Het is niet roze, het is niet rood. Essence 11, So glamourous
quote:
Oké! Better safe then sorryquote:
Goed idee idd dan pm ik alleen de dames die er nog lak erbij besteld hebben apart. Dat scheelt een hoop werkquote:Op maandag 28 juni 2010 11:41 schreef princess-a het volgende:
Jeeeeej superIk ben heel nieuwsgierig en vind het top dat je het hebt besteld Bubsel
![]()
Misschien kun je als het binnen is hier een bericht plaatsen met wat iemand met een bepaald aantal lakjes moet betalen
dus 1 lakje + verzending in Nl = ..
2 lakjes + verzending in Nl = .. etc
en dan iedereen een PM met je rekeningnummer
Dan hoef je het niet voor iedereen apart uit te rekenen en kunnen we zelf kijken wat we jou verschuldigd zijn. Tenzij je dat niet vervelend vind, mag je zelf weten natuurlijk
Ja hoor dat kan geen probleemquote:Op woensdag 30 juni 2010 20:19 schreef Sharana_LV het volgende:
Bubsel ik wil eigenlijk nog een lakje bij je bestellenmisschien dat je die dan tegelijk met deze kunnen versturen?
Nooo, dan is mn topcoat al lang opquote:Op donderdag 1 juli 2010 06:48 schreef -Bubseltje- het volgende:![]()
![]()
Hoor nu pas dat mijn shippingadres op vakantie gaat vanaf vrijdag
![]()
Hopelijk kan ik iets regelen anders gaan ze pas de 17/18 vanaf daar naar hier
Als ik het geweten had. had ik eerder gaan bestellenquote:Op donderdag 1 juli 2010 09:19 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Nooo, dan is mn topcoat al lang op
Het is een bedrijf dus neequote:Op donderdag 1 juli 2010 09:59 schreef SpaceInvaders het volgende:
ik weet niet wat voor iemand het is die je pakjes aanneemt, maar heeft ze geen moeder/zus oid die het weg kan brengen?
Ah jammer, maar ik kan wel wachten hoorquote:Op donderdag 1 juli 2010 06:48 schreef -Bubseltje- het volgende:
![]()
![]()
Hoor nu pas dat mijn shippingadres op vakantie gaat vanaf vrijdag
![]()
Hopelijk kan ik iets regelen anders gaan ze pas de 17/18 vanaf daar naar hier
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |