ik zie er echt heel veelquote:Op maandag 21 juni 2010 22:54 schreef mirannie het volgende:
Wow, sommige kleurtjes zien er echt gaaf uit!! En zo goedkoop! Ik ga nog even nadenken.
De narigheid is dat er geen swatches van te vinden zijn... Of kijk ik weer scheef?quote:Op maandag 21 juni 2010 22:54 schreef Mirjam het volgende:
[..]
ik zie er echt heel veelmaar moet me echt beheersen hoor
Voor een dollar p.s. heb ik ze op de gok uitgekozen...quote:Op dinsdag 22 juni 2010 09:58 schreef mirannie het volgende:
[..]
De narigheid is dat er geen swatches van te vinden zijn... Of kijk ik weer scheef?
Ja, dat had ik dus de laatste keer bij cherry culture ook gedaan, met het gevolg dat de helft me eigenlijk niet aan stond.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 16:18 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Voor een dollar p.s. heb ik ze op de gok uitgekozen...
Dag Joysa,quote:Op woensdag 23 juni 2010 15:32 schreef Joysa het volgende:
Eh Nitos..
Dit staat in de OP:
Mag ik meedoen?
De ladies die meeposten in het "Show hier je nagels topic" mogen meedoen. Ik wil het aantal te bestellen lakken graag enigszins beperken, voordat ik straks 100 topcoats de deur uit moet doen. Post je niet mee in het topic, dan kun je helaas niet meedoen.
En jij hebt NET een account aangemaakt.......
quote:Op woensdag 23 juni 2010 15:39 schreef Nitos het volgende:
[..]
Dag Joysa,
Ik heb inderdaad de OP gelezen. Daar heb ik me ook aan gehouden, want ik heb in het "Show hier je nagels"-topic mijn nagels geshowt.Overigens lees je daar ook dat ik dit nieuwe account aangemaakt heb omdat mijn vorige (al vanaf 2004) niet meer aan de praat kreeg.
Ugh, dat zijn inderdaad vervelende situaties!quote:Op woensdag 23 juni 2010 15:55 schreef zoeperzazke het volgende:
Ik denk dat het er vooral om gaat dat het mensen zijn die al lange tijd meeposten, omdat er vorige keer gewoon problemen geweest zijn met leden met maar een paar posts die nooit meer iets van zich lieten horen en niet te traceren zijn. Je moet helaas ergens een grens trekken, om niet met de gebakken peren te zitten, dus ik denk dat je beter even een pb'tje kunt sturen naar Bubsel als je graag mee wilt doenDan is het idd verder aan haar als 'plaatser' van de order om erover te beslissen
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |