jaquote:Op maandag 21 juni 2010 12:05 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
En dan gelijk vieze gesprekken op msn he!
Misschien een nichtje van Luna ofzo?quote:
Wel chill als je om 03:00 weer eens zonder bier zitquote:Op maandag 21 juni 2010 12:24 schreef Huppelmuts het volgende:
Emmen heeft gewoon een biertaxi.
Komen gewoon bier en sterke drank thuis brengen, 24/7![]()
Tis wel wat duurder dan in de winkel natuurlijk maar toch, vet handg
Zoiets hebben ze in Leeuwarden ook geloof ikquote:Op maandag 21 juni 2010 12:24 schreef Huppelmuts het volgende:
Emmen heeft gewoon een biertaxi.
Komen gewoon bier en sterke drank thuis brengen, 24/7![]()
Tis wel wat duurder dan in de winkel natuurlijk maar toch, vet handg
Hoi.quote:Op maandag 21 juni 2010 12:29 schreef DevilsWhore het volgende:
Wie wil mij opvrolijken?
Hoi. Jij hebt over een kwartier les.quote:
quote:Op maandag 21 juni 2010 12:31 schreef suikertaartje het volgende:
Ik heb twee weekjes werk![]()
Dus ga ik nu douchen en erheen, ze wilden me zo snel mogelijk hebben![]()
![]()
![]()
![]()
Heb ikquote:
Klopt ja. Waarom ben je niet vrolijk?quote:Op maandag 21 juni 2010 12:30 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Hoi. Jij hebt over een kwartier les.
Omdat ik naar een BDSM feest wil, waar ik in dan in een suspension gehangen word.quote:Op maandag 21 juni 2010 12:35 schreef justmattie het volgende:
[..]
Klopt ja. Waarom ben je niet vrolijk?
BART GA GEWOON MEEHEEE.quote:Op maandag 21 juni 2010 12:39 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Omdat ik naar een BDSM feest wil, waar ik in dan in een suspension gehangen word.Maar ja, Bart wil niet mee, en ik weet dat als Bart niet mee gaat ik toch niks doe want ja vreemdgaan enzo. Dus dan is ;t alleen maar tijd en geldverspilling.
En nog wat andere dingetjes.
Alleen als jij ook meegaat.quote:
Sowieso naar Amsterdam komen. En een mailtje naar hun sturen.quote:
Wie is "hun"?quote:Op maandag 21 juni 2010 12:52 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Sowieso naar Amsterdam komen. En een mailtje naar hun sturen.
quote:Op maandag 21 juni 2010 12:46 schreef eNGine10 het volgende:
Wat is een BDSM feest?En wat is een suspension? Klinkt spannend allemaal
Wat moet ik op het feest doen? Word ik ook opgehangen? Gekruisigd?quote:Op maandag 21 juni 2010 12:52 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Sowieso naar Amsterdam komen. En een mailtje naar hun sturen.
Samarium.quote:
Je hoeft niet mee te doen.quote:Op maandag 21 juni 2010 12:54 schreef Annnet het volgende:
[..]
Wat moet ik op het feest doen? Word ik ook opgehangen? Gekruisigd?
Je mag je kleren aanhouden.quote:Op maandag 21 juni 2010 12:55 schreef Annnet het volgende:
[..]vettt
Ik ben er alleen te preuts voor.
Omg.quote:Op maandag 21 juni 2010 12:56 schreef Huppelmuts het volgende:
Condooms met tanden tegen verkrachting
En als zo'n gast kapot gaat van de pijn zal hij ook heus niet de dame in kwestie aanvallen en tot pulp slaan natuurlijkquote:Op maandag 21 juni 2010 12:58 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Omg.
Dan worden ze gewoon anaal verkracht hoor.
Mwoah, misschien dat ik alsnog ga.quote:Op maandag 21 juni 2010 12:58 schreef justmattie het volgende:
Okee dan DW. Wel tof dat je niet zonder hem gaat dan
Misery loves company.quote:Op maandag 21 juni 2010 12:59 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
En als zo'n gast kapot gaat van de pijn zal hij ook heus niet de dame in kwestie aanvallen en tot pulp slaan natuurlijk
quote:
Aanwezigquote:
Pasta. Met knoflook.quote:Op maandag 21 juni 2010 14:16 schreef Huppelmuts het volgende:
Als jullie mij nou eens helpen.
Ik heb werkelijk waar geen idee wat we vanavond moeten eten
Maccen?quote:Op maandag 21 juni 2010 14:16 schreef Huppelmuts het volgende:
Wij eten bloemkoolquote:Op maandag 21 juni 2010 14:16 schreef Huppelmuts het volgende:
hoe heet die?quote:Op maandag 21 juni 2010 14:25 schreef LovelyLady het volgende:
En de nieuwe cd van Eminem is heul zo slecht nog nie
Wat een origineel grapjequote:
Nee hoor helemaal niet zelfs.quote:
Ja maar ik lees natuurlijk heel het topic door om vervolgens de grap niet te maken ?quote:Op maandag 21 juni 2010 14:39 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Nee hoor helemaal niet zelfs.
Maar die grap was nog helemaal niet gemaakt natuurlijk
Neuh, die ligt nog mooi in m;n bed.quote:
En jij vindt ;t niet nodig om op te nemen?quote:
neuh, ik laat mn zusje opnemen of ehm overgaan op antwoordapp, werkt beterquote:Op maandag 21 juni 2010 14:44 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
En jij vindt ;t niet nodig om op te nemen?
vakantiequote:Op maandag 21 juni 2010 14:44 schreef AskMe het volgende:
zo zijn we allemaal lekker vakantie aan 't vieren?
ik neem zelden telefoon op als ik niet weet wie et isquote:Op maandag 21 juni 2010 14:44 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
En jij vindt ;t niet nodig om op te nemen?
Waarom?quote:Op maandag 21 juni 2010 14:47 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
neuh, ik laat mn zusje opnemen of ehm overgaan op antwoordapp, werkt beter
Ik probeer altijd op te nemen.quote:Op maandag 21 juni 2010 14:49 schreef Giertje het volgende:
[..]
ik neem zelden telefoon op als ik niet weet wie et is
Gewoon gelijk afkappen.quote:Op maandag 21 juni 2010 14:55 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Ik heb geen zin om mensen aan de lijn te krijgen die dingen proberen te verkopen
ik heb gewoon een hekel aan telefoneren kom niet goed uit mijn woordenquote:
Ik heb ;t juist steeds minder.quote:Op maandag 21 juni 2010 14:58 schreef Giertje het volgende:
[..]
ik heb gewoon een hekel aan telefoneren kom niet goed uit mijn woorden
Jawellll.quote:
Heb je het zitten kijken?quote:Op maandag 21 juni 2010 15:23 schreef Ezechielk het volgende:
De tering. Wat een afslachting voor die Koreanen
7-0quote:Op maandag 21 juni 2010 15:23 schreef Ezechielk het volgende:
De tering. Wat een afslachting voor die Koreanen
Nee. Kijk van tijd tot tijd even snel. Beetje te druk hierquote:
Ik hou jou nog een keer op de hoogtequote:Op maandag 21 juni 2010 15:24 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Nee. Kijk van tijd tot tijd even snel. Beetje te druk hier
Goede berichtenquote:Op maandag 21 juni 2010 15:25 schreef DevilsWhore het volgende:
'Politie Almere pakt serieaanrander'
Ik kan weer opgelucht ademhalen.
Wat klopt hier nietquote:Ben je door je drank heen?? bel ons! bezorging 24u per dag! Bier Taxi Emmen 06******** BIER TAXI EMMEN HEEFT NIEUWE PRIJZEN!! HEINEKEN,AMSTEL,HERTOGJAN VOORTAAN MAAR ¤20,-PER KRAT!!
Ik ben op school en het staat 1-0, ik kom 20 minuten later thuis, 4-0quote:
De lulquote:
Heineken met hoofdletters.quote:
Hij verkoopt gewoon kwaliteitquote:
Heineken is geen kwaliteit.quote:
quote:
Maar maar maarquote:
Wel. Dat zie je toch.quote:
Nee, niks maar maar maarquote:
quote:Op maandag 21 juni 2010 15:34 schreef justmattie het volgende:
[..]
Wel. Dat zie je toch.
[..]
Nee, niks maar maar maar
quote:
Nah, alleen Hertog Jan is kwaliteit van wat daar tussen staat. Amstel is nog wel oke.quote:Op maandag 21 juni 2010 15:34 schreef justmattie het volgende:
[..]
Wel. Dat zie je toch.
[..]
Nee, niks maar maar maar
ik moet nog effe naar de stad ga zo wel effe denk ikquote:Op maandag 21 juni 2010 15:42 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]een medestrijder
![]()
Ik verveel me zo erg dat ik er over zit te denken om maar gewoon mn bed in te duiken
Ik verveel me zo erg dat ik zo;n stomme quiz ging doenquote:Op maandag 21 juni 2010 15:42 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]een medestrijder
![]()
Ik verveel me zo erg dat ik er over zit te denken om maar gewoon mn bed in te duiken
quote:You Scored as Masochist
(((Note: This quiz is not totally comprehensive because of the length such a quiz would be. I kept it sex-based because I felt that psychological profiles and motivations were too complicated and vary too greatly among people that practice BDSM.))) Pain just feels good. Nothing like someone hurting you or hurting yourself in some cases. Often sadism goes hand-in-hand with this practice because the two personalities work well together. And some people like both.
Masochist
89%
Experimental
89%
Submissive
86%
Bondage
68%
Switch
61%
Sadist
46%
Exhibitionist / Voyeur
46%
Degradation Lover
36%
Dominant
25%
Vanilla
11%
Over een paar dagen is hij er weer toch?quote:Op maandag 21 juni 2010 16:05 schreef Huppelmuts het volgende:
Zullen wij Yvonne gaan mailen of ze Stoep wil unbannen?
Het is wel heel saai hier zo
quote:Op maandag 21 juni 2010 16:07 schreef justmattie het volgende:
[..]
Over een paar dagen is hij er weer toch?
Je kan Timmmm PM'en, die zorgt ook altijd voor opschudding
Nog een week.quote:Op maandag 21 juni 2010 16:07 schreef justmattie het volgende:
[..]
Over een paar dagen is hij er weer toch?
Je kan Timmmm PM'en, die zorgt ook altijd voor opschudding
Dat valt meequote:
Wat denk je zelf?quote:Op maandag 21 juni 2010 16:12 schreef justmattie het volgende:
[..]
Dat valt meeKomt hij nog naar de Emmen meet?
Hem voor zover kennend denk ik het niet. Maar je weet het soms niet hequote:
Misschien als DW hem gaat ophalen met iemandquote:Op maandag 21 juni 2010 16:12 schreef justmattie het volgende:
[..]
Nee. Moet je donderdag naar school? Even roadtripje naar Lisse doen?quote:Op maandag 21 juni 2010 16:12 schreef justmattie het volgende:
[..]
As donderdag?quote:Op maandag 21 juni 2010 16:20 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Nee. Moet je donderdag naar school? Even roadtripje naar Lisse doen?
Ja de hele dag, en s'avonds voetbal kijkenquote:Op maandag 21 juni 2010 16:20 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Nee. Moet je donderdag naar school? Even roadtripje naar Lisse doen?
Ja.quote:
Verdommequote:Op maandag 21 juni 2010 16:24 schreef justmattie het volgende:
[..]
Ja de hele dag, en s'avonds voetbal kijken
Oke. En dan? Beetje hangen? Ik snap er geen hout vanquote:
Jep. En een beetje geslagen worden tot je in subspace komt.quote:Op maandag 21 juni 2010 16:30 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Oke. En dan? Beetje hangen? Ik snap er geen hout van
Dat is de nieuwe definitie van hangjeugd.quote:Op maandag 21 juni 2010 16:30 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Oke. En dan? Beetje hangen? Ik snap er geen hout van
En 3x raden welke rol mijn zoon speelt in de musical op schoolquote:Op maandag 21 juni 2010 16:31 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Dat is de nieuwe definitie van hangjeugd.
Gewoon met de hand ofwat? En wat is subspace? Is een pilletje niet veel makkelijker als je wilt trippen? Sorry voor mijn vragenvuur, ben gewoon benieuwd.quote:Op maandag 21 juni 2010 16:30 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Jep. En een beetje geslagen worden tot je in subspace komt.
quote:Op maandag 21 juni 2010 16:31 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Dat is de nieuwe definitie van hangjeugd.
quote:Op maandag 21 juni 2010 16:32 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
En 3x raden welke rol mijn zoon speelt in de musical op school
Relneger?quote:Op maandag 21 juni 2010 16:32 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Suspensioner?quote:Op maandag 21 juni 2010 16:32 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Google?quote:Op maandag 21 juni 2010 16:32 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Gewoon met de hand ofwat? En wat is subspace? Is een pilletje niet veel makkelijker als je wilt trippen? Sorry voor mijn vragenvuur, ben gewoon benieuwd.
[..]
![]()
Oke chill, doe mij ook maar zo'n tuigje dan
Hangjeugd.quote:
Weet hij ook eens hoe het voelt om een echte G te zijn.quote:Op maandag 21 juni 2010 16:34 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Hangjeugd.![]()
Mijn brave jochie, kind dat nooit op straat rondhangt.
Daar durf ik nog aan te twijfelen als je eerst afgerost moet wordenquote:Op maandag 21 juni 2010 16:38 schreef DevilsWhore het volgende:
En een endorfinetrip is beter voor je dan een pillentrip.
Beter zo dan jou als voorbeeld nemenquote:Op maandag 21 juni 2010 16:34 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Weet hij ook eens hoe het voelt om een echte G te zijn.
komt nog wel ik was ook rond die leeftijd toen het begonquote:Op maandag 21 juni 2010 16:34 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Hangjeugd.![]()
Mijn brave jochie, kind dat nooit op straat rondhangt.
Smakelijkquote:Op maandag 21 juni 2010 16:53 schreef Huppelmuts het volgende:
Wedden.
Ik zit nu met een bord eten in mn hand dus belt die eilandhopper binnen nu en 10 minuten![]()
Hate it when that happens
Ik vind jou steeds minder lief vandaagquote:Op maandag 21 juni 2010 16:53 schreef justmattie het volgende:
Zodra ze meloenen gaan eten, weet je dat het hangjeugd wordt![]()
Pastaquote:Op maandag 21 juni 2010 16:55 schreef justmattie het volgende:
[..]
Smakelijk
Wat ga je nou eten eigenlijk?
Ik ga nu werken, ben je even twee uur van me afquote:Op maandag 21 juni 2010 16:56 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik vind jou steeds minder lief vandaag
Endorfinen komen ook vrij bij genotquote:Op maandag 21 juni 2010 16:48 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Daar durf ik nog aan te twijfelen als je eerst afgerost moet worden![]()
Mare heb je dat al ooit gedaan?
Je luistert naar mijquote:
True lovequote:
Moet ik jou dan ook gehoorzamen?quote:
Neuh daar heb ik raph al voorquote:
Gelukkig.quote:Op maandag 21 juni 2010 17:20 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Neuh daar heb ik raph al voor![]()
Kom roken
Heb je het een beetje kunnen redden met die extra peuken?quote:Op maandag 21 juni 2010 17:21 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Gelukkig.
Ik moet eerst peuken halen.
Nee.quote:
Ja. Totdat m;n moeder dacht dat ze van haar warenquote:Op maandag 21 juni 2010 17:25 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Heb je het een beetje kunnen redden met die extra peuken?
Dus je krijgt nu peuken van je moeder?quote:Op maandag 21 juni 2010 17:27 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Nee.
[..]
Ja. Totdat m;n moeder dacht dat ze van haar waren
Als ze het zelf niet gekocht heeft snapt ze toch wel dat ze van mij zijn? Maar nee dus
Denk ;t niet, ze had haar halflege pakje aan mij gegeven omdat ze ging stoppen dacht ze.quote:Op maandag 21 juni 2010 17:28 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dus je krijgt nu peuken van je moeder?
Hey jou ken ikquote:
Dus ze dacht dat dat halflege pakje dat je van haar had gehad nog niet op was ofzoquote:Op maandag 21 juni 2010 17:31 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Denk ;t niet, ze had haar halflege pakje aan mij gegeven omdat ze ging stoppen dacht ze.Niet dus.
Maar ik snap alsnog niet waar m;n moeder ;t lef vandaan haalt om mij om 7 uur ;s ochtends wakker te maken om te vragen waar haar peuken zijn, terwijl ze dus van mij waren. Ik had er maar 3 van opgestoken, toen ik ze terugvond in haar jaszak zaten er nog maar 4 in
ja ik jou ookquote:Op maandag 21 juni 2010 17:37 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Hey jou ken ik![]()
[..]
Dus ze dacht dat dat halflege pakje dat je van haar had gehad nog niet op was ofzo![]()
Volgende keer als ik langskom zal ik haar peuken eens oproken
Ga eens werken ofzoquote:
nee want dat hoeft pas om 19:15quote:
Ik zag je moeder vandaag, je krijgt de groeten en ze was echt verrast dat het schilderij af was.quote:
tof jaquote:Op maandag 21 juni 2010 17:43 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik zag je moeder vandaag, je krijgt de groeten en ze was echt verrast dat het schilderij af was.
Ze heeft ook de hele tijd haar camera bij zodat ze het aan iedereen kan laten zien
Ja have fun met hard werkenquote:
* Huppelmuts veegt schoen schoonquote:Yeah, this for the west coast cd
Let me clear my throat
Check it out, check it out, check it out
We gonna drop it like this
This album is the best of both worlds
Dat was sowieso L&M, niet marlboro.quote:Op maandag 21 juni 2010 17:37 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Hey jou ken ik![]()
[..]
Dus ze dacht dat dat halflege pakje dat je van haar had gehad nog niet op was ofzo![]()
Volgende keer als ik langskom zal ik haar peuken eens oproken
Wat hebben ze gedaan?quote:Op maandag 21 juni 2010 18:47 schreef Trevland het volgende:
Bleg, van je collega's moet je het maar hebben
Mij niet even bijtijds verteld dat we een half uur langer door gingen, ik wou al stoppen en opruimen en kreeg me toen een boze blik. Toen heb ik ze maar even duidelijk gemaakt dat ze het mij ook wel hadden mogen zeggenquote:
Oef dat is lekker lullig.quote:Op maandag 21 juni 2010 18:54 schreef Trevland het volgende:
[..]
Mij niet even bijtijds verteld dat we een half uur langer door gingen, ik wou al stoppen en opruimen en kreeg me toen een boze blik. Toen heb ik ze maar even duidelijk gemaakt dat ze het mij ook wel hadden mogen zeggen
Hoezo is datquote:Op maandag 21 juni 2010 19:07 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Oef dat is lekker lullig.
Ik heb zin om een bioscoopje te pakken
Niemand om mee naar de film te gaanquote:
Dat is wel vervelendquote:Op maandag 21 juni 2010 19:09 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Niemand om mee naar de film te gaan
Nogalquote:
Dat is wel heel erg laatquote:Op maandag 21 juni 2010 19:17 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Nogal
Kan vanavond wel naar Prins of Persia met Yordi zn leraar maar die draait pas om 10 uur en in grunn
Dan ben ik pas rond uur of half 2 vannacht thuisquote:
Ken ook te gek he?quote:Op maandag 21 juni 2010 19:19 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dan ben ik pas rond uur of half 2 vannacht thuis
Ik wil wel mee, ik heb nog een bioscoopbon liggen.quote:Op maandag 21 juni 2010 19:09 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Niemand om mee naar de film te gaan
Ik denk dat ik morgenavond lekker naar de film ga.quote:
Naar prince of Persia?quote:Op maandag 21 juni 2010 19:26 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ik wil wel mee, ik heb nog een bioscoopbon liggen.
Nee.quote:
Welke film dan?quote:
Wicky the viking draait ookquote:
quote:
quote:
Gaan we dan naar de woensdagmiddagvoorstelling? Dan zijn er altijd zo lekker veel herriemakende kutkindernquote:
Die schop ik dan allemaal.quote:Op maandag 21 juni 2010 19:39 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Gaan we dan naar de woensdagmiddagvoorstelling? Dan zijn er altijd zo lekker veel herriemakende kutkindern
En gooien met popcornquote:Op maandag 21 juni 2010 19:39 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Gaan we dan naar de woensdagmiddagvoorstelling? Dan zijn er altijd zo lekker veel herriemakende kutkindern
wachten tot het stopt?quote:Op maandag 21 juni 2010 19:42 schreef Opdekop het volgende:
Ik zit op de wc. Er is geen toiletpapier. Wat moet ik doen?
Gewoon met je hand en die dan schoonlikkenquote:Op maandag 21 juni 2010 19:42 schreef Opdekop het volgende:
Neequote:Op maandag 21 juni 2010 19:40 schreef DevilsWhore het volgende:
We kunnen ook naar Letters to Juliet gaan. Chickflick
quote:Op maandag 21 juni 2010 19:44 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Gewoon met je hand en die dan schoonlikken
Oké, dank je.quote:Op maandag 21 juni 2010 19:44 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Gewoon met je hand en die dan schoonlikken
Toen ik het typte en ook meteen een visual zag proefde ik mn pasta ook nog een keer hoorquote:
Op twitter zetten, misschien komt er dan iemand wc-papier brengen. True story.quote:Op maandag 21 juni 2010 19:42 schreef Opdekop het volgende:
Shrek dan?quote:
#durftevragenquote:Op maandag 21 juni 2010 19:49 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Op twitter zetten, misschien komt er dan iemand wc-papier brengen. True story.
Whut?quote:
Als je in je tweet bijvoorbeeld #durftevragen zegt dan is dat een soort zoekfunctie en kan je alle tweets met die opmerking erin zienquote:
Omg.quote:Op maandag 21 juni 2010 19:53 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Als je in je tweet bijvoorbeeld #durftevragen zegt dan is dat een soort zoekfunctie en kan je alle tweets met die opmerking erin zien
Done.quote:Op maandag 21 juni 2010 19:49 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Op twitter zetten, misschien komt er dan iemand wc-papier brengen. True story.
Whut?quote:Op maandag 21 juni 2010 20:18 schreef Myraela het volgende:
Hebben jullie allemaal het bazen muizenspel al gespeeld?
Hij laadt nietquote:Op maandag 21 juni 2010 20:20 schreef Myraela het volgende:
http://www.transformice.com/en/
En dan naar intypen /room fok
helpt nietquote:
Jullie willen gewoon niet dat andere mensen meedoen hequote:
Jawel! We zitten soms met ongeveer 20 FOK!kersquote:Op maandag 21 juni 2010 20:39 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Jullie willen gewoon niet dat andere mensen meedoen he
Dan moet je wel bij de aanmeldpagina kunnen komenquote:
Gewoon even wachtenquote:Op maandag 21 juni 2010 20:44 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dan moet je wel bij de aanmeldpagina kunnen komen
Nah ik ga mn plingpling spelletje wel doenquote:
ik ook nietquote:Op maandag 21 juni 2010 21:02 schreef naatje_1 het volgende:
Waar slaat het op en klopt het dat het omgekeerd stond?
Edit: laat maar, ik snap het niet![]()
wat omgekeerd?quote:Op maandag 21 juni 2010 21:02 schreef naatje_1 het volgende:
Waar slaat het op en klopt het dat het omgekeerd stond?
Edit: laat maar, ik snap het niet![]()
Gaat wel voorbijquote:Op maandag 21 juni 2010 21:32 schreef Myraela het volgende:
Ik zit al de hele dag dat spelletje te spelen. ik ben verslaafd.
Op naar de verslavingszorg.quote:Op maandag 21 juni 2010 21:32 schreef Myraela het volgende:
Ik zit al de hele dag dat spelletje te spelen. ik ben verslaafd.
Ik OOK!quote:
Goed nieuwsquote:Op maandag 21 juni 2010 22:08 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ik OOK!![]()
![]()
Vanochtend gebeld, vanmiddag al aan het werk![]()
(wel maar twee weken, maar toch)
Moest je alweer werken vandaag?quote:Op maandag 21 juni 2010 22:07 schreef LovelyLady het volgende:
ik ook
nog brak
ga dan ook lekker douchen en mooi me bed in
Ik ben telefoniste/ receptioniste/ postmevrouw/ klantenservicequote:Op maandag 21 juni 2010 22:09 schreef Trevland het volgende:
Goed nieuws, ook al is het maar voor 2 weken.
Wat mag je dan doen?
Leuk, nog kans op verlening of zit dat er niet in?quote:Op maandag 21 juni 2010 22:10 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ik ben telefoniste/ receptioniste/ postmevrouw/ klantenservice![]()
Voor een drogist
Dat denk ik niet, want ik vervang iemand die nu aan het bijkomen is van een operatie en die wens ik toch wel een voorspoedig herstel toequote:Op maandag 21 juni 2010 22:11 schreef Trevland het volgende:
Leuk, nog kans op verlening of zit dat er niet in?
Oh zo, maar wel fijn dat je weer wat kan doenquote:Op maandag 21 juni 2010 22:12 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Dat denk ik niet, want ik vervang iemand die nu aan het bijkomen is van een operatie en die wens ik toch wel een voorspoedig herstel toe
Hoezo dat dan?quote:Op maandag 21 juni 2010 22:13 schreef DeLuna het volgende:
Au au au![]()
Alles doet mij pijn in mijn gezicht
wiesoquote:Op maandag 21 juni 2010 22:13 schreef DeLuna het volgende:
Au au au![]()
Wat dan?quote:Op maandag 21 juni 2010 22:13 schreef DeLuna het volgende:
Au au au![]()
quote:
Ik was dit weekend in Duitsland, en de zon heeft in totaal misschien 4 uur geschenen. En wie verbrandt er weer?quote:
Ah ja, herkenbaar...quote:Op maandag 21 juni 2010 22:17 schreef DeLuna het volgende:
Ik was dit weekend in Duitsland, en de zon heeft in totaal misschien 4 uur geschenen. En wie verbrandt er weer?Juist, ik natuurlijk.
jaquote:Op maandag 21 juni 2010 22:09 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Moest je alweer werken vandaag?
Doe je goedquote:Op maandag 21 juni 2010 22:17 schreef DeLuna het volgende:
[..]
[..]
Ik was dit weekend in Duitsland, en de zon heeft in totaal misschien 4 uur geschenen. En wie verbrandt er weer?Juist, ik natuurlijk.
kusje op je gezichtjequote:Op maandag 21 juni 2010 22:17 schreef DeLuna het volgende:
[..]
[..]
eind vd dag Koen ook helemaal over de rooie... was em allemaal een beetje teveel denk ikquote:
Ja, maar vooral eerst zin in nog 3 dagen werkenquote:
Ik niet in mijn 4 dagenquote:Op maandag 21 juni 2010 22:22 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ja, maar vooral eerst zin in nog 3 dagen werken
Ah gos, het arme mannetje..en een Koen over de rooie kon jij er echt ook nog lekker bij hebben zeker?quote:Op maandag 21 juni 2010 22:21 schreef LovelyLady het volgende:
eind vd dag Koen ook helemaal over de rooie... was em allemaal een beetje teveel denk ik
buurmeisje kwam spelen, vriendje van Sander over de vloer dus 7 kindjes totaal
Jaaa, echt, jeuj!quote:Op maandag 21 juni 2010 22:23 schreef Trevland het volgende:
Ik niet in mijn 4 dagenmaar ik snap wel dat jij blij met jou dagen bent
yup, maar weet alleen nog steeds niet hoe vroeg en de rest ook niet maar we zien welquote:Op maandag 21 juni 2010 22:24 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Jaaa, echt, jeuj!
Maar ja, ik heb ook erg veel zin in het weekend..maar je weet, zondag vroeg weer op en weg he?
nee ik ben nog een beetje brak van zaterdag/zondagquote:Op maandag 21 juni 2010 22:23 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ah gos, het arme mannetje..en een Koen over de rooie kon jij er echt ook nog lekker bij hebben zeker?
9 uur/ half 10 begreep ikquote:Op maandag 21 juni 2010 22:26 schreef Trevland het volgende:
yup, maar weet alleen nog steeds niet hoe vroeg en de rest ook niet maar we zien wel
Wat is er dit weekend dan?quote:
Nu voel ik me schuldigquote:Op maandag 21 juni 2010 22:26 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
nee ik ben nog een beetje brak van zaterdag/zondag
kan merken dat ik niets kan hebben
heb zo'n beetje de hele dag NET niet gejankt
mietje
Ja, en daarbij dan nog dat je er ook niet voldoening uit haalt (dat is een understatement he)quote:Op maandag 21 juni 2010 22:26 schreef LovelyLady het volgende:
nee ik ben nog een beetje brak van zaterdag/zondag
kan merken dat ik niets kan hebben
heb zo'n beetje de hele dag NET niet gejankt
mietje
Ja, maar we beginnen vroeg en degenen die blijven slapen zijn volgens mij nooit na 3 uur pas gaan slapen, behalve jij dan, maar da's ook zo sip, in je eentje opblijvenquote:Op maandag 21 juni 2010 22:27 schreef Trevland het volgende:
Dat is wel bijtijds jawordt een keer vroeg naar bed en gaan slapen en niet na 3 uur of zo
De eerste keer niet(iets met sneeuwballen om 3 uur snachtsquote:Op maandag 21 juni 2010 22:29 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ja, maar we beginnen vroeg en degenen die blijven slapen zijn volgens mij nooit na 3 uur pas gaan slapen, behalve jij dan, maar da's ook zo sip, in je eentje opblijven
Ohjaquote:Op maandag 21 juni 2010 22:30 schreef Trevland het volgende:
De eerste keer niet(iets met sneeuwballen om 3 uur snachts) en ik en mario vaak zat maar die blijft nu niet dus in mijn eentje is het ook niks
Nou omdat ik zo extreem vroeg al druk kwam doen bij jequote:
Dat jaquote:
Slaap lekkerquote:Op maandag 21 juni 2010 22:33 schreef suikertaartje het volgende:
Maar nu moet ik echt douchen, want morgen moet ik om 8 uur beginnen![]()
![]()
![]()
och dat maakte me niet zo heel veel uit, ik was toch al wakkerquote:Op maandag 21 juni 2010 22:32 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Nou omdat ik zo extreem vroeg al druk kwam doen bij je
Ja, maar jij hebt niet ook nog een kindje dat dan wakker wordtquote:Op maandag 21 juni 2010 22:34 schreef Trevland het volgende:
Slaap lekker![]()
en wat een luxe want ik moet een half uur eerder
Dat is waarquote:Op maandag 21 juni 2010 22:36 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ja, maar jij hebt niet ook nog een kindje dat dan wakker wordt
Het gaat wel weer overquote:
Zie ginds komt de stoomboot uit Spanje weer aan (8)quote:
Zullen we eerst de zomer even afmakenquote:Op maandag 21 juni 2010 22:56 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Zie ginds komt de stoomboot uit Spanje weer aan (8)
Zullen we eerst eens aan de zomer beginnen?quote:Op maandag 21 juni 2010 23:02 schreef justmattie het volgende:
[..]
Zullen we eerst de zomer even afmaken
Die is vandaag begonnenquote:Op maandag 21 juni 2010 23:04 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Zullen we eerst eens aan de zomer beginnen?
Ik loop ook al 2 maanden kerstliedjes te zingenquote:Op maandag 21 juni 2010 23:02 schreef justmattie het volgende:
[..]
Zullen we eerst de zomer even afmaken
Dat doe ik ook wel eens hoor.quote:Op maandag 21 juni 2010 23:08 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik loop ook al 2 maanden kerstliedjes te zingen
Leuk tochquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |