in die laatste clip van dr zag ze er nog tasty uit maar op elke nieuwe foto ziet ze er meer en meer uit als een afgelikte boterham die op haar 19e uitgeblust is en gaat trouwen en kinderen uitpoept en je er nooit meer wat van gaat horenquote:
Die 17-jarigen van tegenwoordig willen alleen maar rebels zijn. Daarom moet je 1 stap eronder zitten. 14-16.quote:Op maandag 21 juni 2010 12:30 schreef Salatrel het volgende:
[..]
in die laatste clip van dr zag ze er nog tasty uit maar op elke nieuwe foto ziet ze er meer en meer uit als een afgelikte boterham die op haar 19e uitgeblust is en gaat trouwen en kinderen uitpoept en je er nooit meer wat van gaat horen
Laat WF het niet horenquote:Op maandag 21 juni 2010 12:26 schreef Bragi het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Vuig hoertje van 17.
ZEGT IE DITquote:
Sorry man ik heet Chip 'Ephialtes' Skylark.quote:Op maandag 21 juni 2010 12:36 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
ZEGT IE DITBijna Anakin Skywalker die naar de DARKSIDE gaat.
Ephialtesquote:Op maandag 21 juni 2010 12:37 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Sorry man ik heet Chip 'Ephialtes' Skylark.
wow bragi wat heb je weer een ontluisterende foto van een beroemdheid gevonden echt leuk dat jij dat toch steeds weer weet te vindenquote:Op maandag 21 juni 2010 12:26 schreef Bragi het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Vuig hoertje van 17.
WATquote:
Haha ik moet hier toch zo om lachenquote:Op maandag 21 juni 2010 12:39 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
wow bragi wat heb je weer een ontluisterende foto van een beroemdheid gevonden echt leuk dat jij dat toch steeds weer weet te vinden
Dankje.quote:Op maandag 21 juni 2010 12:39 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
wow bragi wat heb je weer een ontluisterende foto van een beroemdheid gevonden echt leuk dat jij dat toch steeds weer weet te vinden
Als jij me hebt gepijpt in stewardess-outfit.quote:Op maandag 21 juni 2010 12:41 schreef Allure_ het volgende:
[..]
WAT.
Wanneer krijg ik nummer van Gregory dan?
Puhlease, ik ben veel te oud voor je. Straks geniet je er nog van ook.quote:Op maandag 21 juni 2010 12:45 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Als jij me hebt gepijpt in stewardess-outfit.
stewardessquote:Op maandag 21 juni 2010 12:45 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Als jij me hebt gepijpt in stewardess-outfit.
Voor meisjes van het internet maak ik een uitzondering.quote:Op maandag 21 juni 2010 12:47 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Puhlease, ik ben veel te oud voor je. Straks geniet je er nog van ook.
mooi mooiquote:Op maandag 21 juni 2010 12:18 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Doe ik ook. Zij was zogenaamd altijd de droom stagiaire dus ik geef haar alle kut dingen die ze nu niet meer snapt
.
quote:Op maandag 21 juni 2010 12:52 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
De juiste volgorde is verpleegster < stewardess < cheerlader.
quote:Op maandag 21 juni 2010 12:53 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Nee je moet stewardess omdraaien. Ik ben de poolboy die de stewardess geeft. Jij mag de pizzaman zijn die de cheerleader geeft.
quote:Op maandag 21 juni 2010 12:55 schreef tliciouz het volgende:
Geef mij maar zo'n vuile slet in een bunny pakje.
Ik heb daar somewhere een vunzig plaatje van.quote:
Dan toch liever Jennifer Aniston.quote:
0-5 voor Noord-Korea. Waarom? Het is BLACKCOCKSHITFUCKSUCKING NOORD-KOREAquote:Op maandag 21 juni 2010 13:07 schreef Hoogstaande het volgende:
Laki, Otis, Rv etc. even de wedstrijd voorbeschouwen
Ik denk 3-0 voor Portugal, ook al is het een kutploeg en hebben ze geen goed samenspel, hier moeten ze wel overheen kunnen walsen
Ok, jij mag niet meer meedoen met de voorbeschouwingenquote:Op maandag 21 juni 2010 13:08 schreef Skylark. het volgende:
[..]
0-5 voor Noord-Korea. Waarom? Het is BLACKCOCKSHITFUCKSUCKING NOORD-KOREA![]()
![]()
!
DIe spits gaat scorenquote:Op maandag 21 juni 2010 13:07 schreef Hoogstaande het volgende:
Laki, Otis, Rv etc. even de wedstrijd voorbeschouwen
Ik denk 3-0 voor Portugal, ook al is het een kutploeg en hebben ze geen goed samenspel, hier moeten ze wel overheen kunnen walsen
Fijn dat je het zelf ook inziet.quote:
Daar heb je gelijk in.quote:Op maandag 21 juni 2010 13:09 schreef wolvendagen het volgende:
[ afbeelding ]
ik was vroeger veel leuker.
Wie ben jij.quote:
Jij mag niks zeggen.quote:
Waarom niet?quote:Op maandag 21 juni 2010 13:12 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Wie ben jij.![]()
[..]
Jij mag niks zeggen.
Die hebben vandaag een dagje vrij.quote:Op maandag 21 juni 2010 13:13 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
wat is dit voor vraag. Ons Glorieuze Elftal natuurlijk
KOREA MOTHERFUCKING D-P-FUCKING-R, GODVERDOMMEquote:
quote:Op maandag 21 juni 2010 13:16 schreef reetveter het volgende:
[..]
KOREA MOTHERFUCKING D-P-FUCKING-R, GODVERDOMME
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Kijk die motherfucking warming up met uitrusting dan
[ afbeelding ]
En de eenheid
[ afbeelding ]
Hij is wel devoted met z'n rozenkransquote:Op maandag 21 juni 2010 13:18 schreef reetveter het volgende:
En dan moet deze ultra-fag zeker HET land der landen stoppen
[ afbeelding ]
Gimme a fucking break, ho.
/jammer dat je DE afdruk niet kan zienquote:Op maandag 21 juni 2010 13:18 schreef reetveter het volgende:
[ afbeelding ]
Wat zeg jij. Jij lijkt op hem als je snel kijkt, doe niet stoer.quote:Op maandag 21 juni 2010 13:18 schreef reetveter het volgende:
[ afbeelding ]
Ik heb er precies zo een, alleen bij mij hangt ie op mn navel.quote:Op maandag 21 juni 2010 13:18 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Hij is wel devoted met z'n rozenkrans.
nee manquote:
Als ik snel kijkquote:Op maandag 21 juni 2010 13:19 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Wat zeg jij. Jij lijkt op hem als je snel kijkt, doe niet stoer.
Huh, wat?quote:Op maandag 21 juni 2010 13:15 schreef Skylark. het volgende:
Ey, als Noord-Korea deze wint zijn we door. Met die drie punten van de vorige keer erbij
. Brazilië heeft sinds gisteren 3 punten, Portugal en Ivoorkust pas 1 punt.
NEE ALS MENSEN JE IN EEN FLITS VOORBIJ ZIEN LOPEN, DUS ALS JE SNEL KIJKT. JE ALS IN MENSEN.quote:Op maandag 21 juni 2010 13:21 schreef reetveter het volgende:
[..]
Als ik snel kijk?
Ik heb ze nog sterker weer gehoord. Afgelopen zaterdag zei iemand dat ik op van persie leek![]()
Toen we Brazilië met 3-1 hebben afgedroogd.quote:
quote:Op maandag 21 juni 2010 13:22 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Toen we Brazilië met 3-1 hebben afgedroogd.
quote:Op maandag 21 juni 2010 13:22 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Toen we Brazilië met 3-1 hebben afgedroogd.
Ik vind het Wilhelmus toch wel het mooiste volkslied anders...quote:Op maandag 21 juni 2010 13:26 schreef reetveter het volgende:
Ze hebben ALLEMAAL een brok in de keel. Is weer eens wat anders dan het wilhelmus
En het oudste.quote:Op maandag 21 juni 2010 13:27 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ik vind het Wilhelmus toch wel het mooiste volkslied anders...
Het Wilhelmus, Il Canto Degli Italiani en The Star Spangled Banner staan op eenzame hoogte.quote:Op maandag 21 juni 2010 13:27 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ik vind hem wel vet.quote:Op maandag 21 juni 2010 13:22 schreef reetveter het volgende:
DIe kankerreclame met die hippies die de final countdown pas na 20 seconden doorhebben. 1 fucking deuntje is toch genoeg, dan kan je die kolere reclame gewoon stoppen
Ik heb anders nog geen 1 Nederlander gezien die er een brok van in de keel kreeg.quote:Op maandag 21 juni 2010 13:27 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Oh, is het dan pas officieel mooi?quote:Op maandag 21 juni 2010 13:29 schreef reetveter het volgende:
[..]
Ik heb anders nog geen 1 Nederlander gezien die er een brok van in de keel kreeg.
Geef mij maar Mariah Carey met All I Want For Christmas.quote:Op maandag 21 juni 2010 13:28 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Het Wilhelmus, Il Canto Degli Italiani en The Star Spangled Banner staan op eenzame hoogte.
Ik krijg wel altijd kippenvel.quote:Op maandag 21 juni 2010 13:29 schreef reetveter het volgende:
[..]
Ik heb anders nog geen 1 Nederlander gezien die er een brok van in de keel kreeg.
quote:Op maandag 21 juni 2010 13:29 schreef reetveter het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |