in die laatste clip van dr zag ze er nog tasty uit maar op elke nieuwe foto ziet ze er meer en meer uit als een afgelikte boterham die op haar 19e uitgeblust is en gaat trouwen en kinderen uitpoept en je er nooit meer wat van gaat horenquote:
Die 17-jarigen van tegenwoordig willen alleen maar rebels zijn. Daarom moet je 1 stap eronder zitten. 14-16.quote:Op maandag 21 juni 2010 12:30 schreef Salatrel het volgende:
[..]
in die laatste clip van dr zag ze er nog tasty uit maar op elke nieuwe foto ziet ze er meer en meer uit als een afgelikte boterham die op haar 19e uitgeblust is en gaat trouwen en kinderen uitpoept en je er nooit meer wat van gaat horen
Laat WF het niet horenquote:Op maandag 21 juni 2010 12:26 schreef Bragi het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Vuig hoertje van 17.
ZEGT IE DITquote:
Sorry man ik heet Chip 'Ephialtes' Skylark.quote:Op maandag 21 juni 2010 12:36 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
ZEGT IE DITBijna Anakin Skywalker die naar de DARKSIDE gaat.
Ephialtesquote:Op maandag 21 juni 2010 12:37 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Sorry man ik heet Chip 'Ephialtes' Skylark.
wow bragi wat heb je weer een ontluisterende foto van een beroemdheid gevonden echt leuk dat jij dat toch steeds weer weet te vindenquote:Op maandag 21 juni 2010 12:26 schreef Bragi het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Vuig hoertje van 17.
WATquote:
Haha ik moet hier toch zo om lachenquote:Op maandag 21 juni 2010 12:39 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
wow bragi wat heb je weer een ontluisterende foto van een beroemdheid gevonden echt leuk dat jij dat toch steeds weer weet te vinden
Dankje.quote:Op maandag 21 juni 2010 12:39 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
wow bragi wat heb je weer een ontluisterende foto van een beroemdheid gevonden echt leuk dat jij dat toch steeds weer weet te vinden
Als jij me hebt gepijpt in stewardess-outfit.quote:Op maandag 21 juni 2010 12:41 schreef Allure_ het volgende:
[..]
WAT.
Wanneer krijg ik nummer van Gregory dan?
Puhlease, ik ben veel te oud voor je. Straks geniet je er nog van ook.quote:Op maandag 21 juni 2010 12:45 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Als jij me hebt gepijpt in stewardess-outfit.
stewardessquote:Op maandag 21 juni 2010 12:45 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Als jij me hebt gepijpt in stewardess-outfit.
Voor meisjes van het internet maak ik een uitzondering.quote:Op maandag 21 juni 2010 12:47 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Puhlease, ik ben veel te oud voor je. Straks geniet je er nog van ook.
mooi mooiquote:Op maandag 21 juni 2010 12:18 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Doe ik ook. Zij was zogenaamd altijd de droom stagiaire dus ik geef haar alle kut dingen die ze nu niet meer snapt
.
quote:Op maandag 21 juni 2010 12:52 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
De juiste volgorde is verpleegster < stewardess < cheerlader.
quote:Op maandag 21 juni 2010 12:53 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Nee je moet stewardess omdraaien. Ik ben de poolboy die de stewardess geeft. Jij mag de pizzaman zijn die de cheerleader geeft.
quote:Op maandag 21 juni 2010 12:55 schreef tliciouz het volgende:
Geef mij maar zo'n vuile slet in een bunny pakje.
Ik heb daar somewhere een vunzig plaatje van.quote:
Dan toch liever Jennifer Aniston.quote:
0-5 voor Noord-Korea. Waarom? Het is BLACKCOCKSHITFUCKSUCKING NOORD-KOREAquote:Op maandag 21 juni 2010 13:07 schreef Hoogstaande het volgende:
Laki, Otis, Rv etc. even de wedstrijd voorbeschouwen
Ik denk 3-0 voor Portugal, ook al is het een kutploeg en hebben ze geen goed samenspel, hier moeten ze wel overheen kunnen walsen
Ok, jij mag niet meer meedoen met de voorbeschouwingenquote:Op maandag 21 juni 2010 13:08 schreef Skylark. het volgende:
[..]
0-5 voor Noord-Korea. Waarom? Het is BLACKCOCKSHITFUCKSUCKING NOORD-KOREA![]()
![]()
!
DIe spits gaat scorenquote:Op maandag 21 juni 2010 13:07 schreef Hoogstaande het volgende:
Laki, Otis, Rv etc. even de wedstrijd voorbeschouwen
Ik denk 3-0 voor Portugal, ook al is het een kutploeg en hebben ze geen goed samenspel, hier moeten ze wel overheen kunnen walsen
Fijn dat je het zelf ook inziet.quote:
Daar heb je gelijk in.quote:Op maandag 21 juni 2010 13:09 schreef wolvendagen het volgende:
[ afbeelding ]
ik was vroeger veel leuker.
Wie ben jij.quote:
Jij mag niks zeggen.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |