Huh, wat?quote:Op maandag 21 juni 2010 13:15 schreef Skylark. het volgende:
Ey, als Noord-Korea deze wint zijn we door. Met die drie punten van de vorige keer erbij
. Brazilië heeft sinds gisteren 3 punten, Portugal en Ivoorkust pas 1 punt.
NEE ALS MENSEN JE IN EEN FLITS VOORBIJ ZIEN LOPEN, DUS ALS JE SNEL KIJKT. JE ALS IN MENSEN.quote:Op maandag 21 juni 2010 13:21 schreef reetveter het volgende:
[..]
Als ik snel kijk?
Ik heb ze nog sterker weer gehoord. Afgelopen zaterdag zei iemand dat ik op van persie leek![]()
Toen we Brazilië met 3-1 hebben afgedroogd.quote:
quote:Op maandag 21 juni 2010 13:22 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Toen we Brazilië met 3-1 hebben afgedroogd.
quote:Op maandag 21 juni 2010 13:22 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Toen we Brazilië met 3-1 hebben afgedroogd.
Ik vind het Wilhelmus toch wel het mooiste volkslied anders...quote:Op maandag 21 juni 2010 13:26 schreef reetveter het volgende:
Ze hebben ALLEMAAL een brok in de keel. Is weer eens wat anders dan het wilhelmus
En het oudste.quote:Op maandag 21 juni 2010 13:27 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ik vind het Wilhelmus toch wel het mooiste volkslied anders...
Het Wilhelmus, Il Canto Degli Italiani en The Star Spangled Banner staan op eenzame hoogte.quote:Op maandag 21 juni 2010 13:27 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ik vind hem wel vet.quote:Op maandag 21 juni 2010 13:22 schreef reetveter het volgende:
DIe kankerreclame met die hippies die de final countdown pas na 20 seconden doorhebben. 1 fucking deuntje is toch genoeg, dan kan je die kolere reclame gewoon stoppen
Ik heb anders nog geen 1 Nederlander gezien die er een brok van in de keel kreeg.quote:Op maandag 21 juni 2010 13:27 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Oh, is het dan pas officieel mooi?quote:Op maandag 21 juni 2010 13:29 schreef reetveter het volgende:
[..]
Ik heb anders nog geen 1 Nederlander gezien die er een brok van in de keel kreeg.
Geef mij maar Mariah Carey met All I Want For Christmas.quote:Op maandag 21 juni 2010 13:28 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Het Wilhelmus, Il Canto Degli Italiani en The Star Spangled Banner staan op eenzame hoogte.
Ik krijg wel altijd kippenvel.quote:Op maandag 21 juni 2010 13:29 schreef reetveter het volgende:
[..]
Ik heb anders nog geen 1 Nederlander gezien die er een brok van in de keel kreeg.
quote:Op maandag 21 juni 2010 13:29 schreef reetveter het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |