Jij bent goed met andere notenquote:Op maandag 21 juni 2010 14:56 schreef Loveless85 het volgende:
Ik kan geen noten lezen

Ja inderdaad. Aansteller en crybaby #1 in het hedendaagse voetbal.quote:Op maandag 21 juni 2010 14:56 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Inderdaad. Als er iemand geen egoboost nodig heeft is hij het wel. Met z'n arrogante janksmoel.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

Oh en ik maar denken dat om Katjang noten gingquote:

Whats the difference, het zijn beide pinda'squote:Op maandag 21 juni 2010 14:58 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Oh en ik maar denken dat om Katjang noten ging

quote:Op maandag 21 juni 2010 14:57 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ja inderdaad. Aansteller en crybaby #1 in het hedendaagse voetbal.Als ze hem metro-af maken is het wel een lekker joch.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maar dat krijg je er niet meer uit
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.

Plaknoten!quote:

Nietus. 11 man, en er zijn er al 3 gewisseldquote:Op maandag 21 juni 2010 15:10 schreef Tha_Erik het volgende:
5-0. De helft van de spelers (excl. keeper) heeft al een doelpunt gemaakt
.

Als ze maar niet weer van dat aanstellerige klotevoetbal gaan doen in de knock-out wedstrijdenquote:Op maandag 21 juni 2010 15:12 schreef Pisces29 het volgende:
Van mij mag Portugal door, laat die Aziaten maar naar huis gaan

Waarom google jij op katjangnotenquote:Op maandag 21 juni 2010 15:13 schreef Pisces29 het volgende:
Ik google op katjangnoten, kom meteen in dit topic uit
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |