quote:Op zondag 20 juni 2010 23:51 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Ik zag je niet terugkomen in de laatste reacties
En ik danquote:Op zondag 20 juni 2010 23:45 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
IK GA SLAPEN
Tot volgende week allemaal
maracaPiRANiA
Stephan1237
Cassius
dubidub
Frietkraam
xxiessiexx
Dat is sinds seizoen 1 toch alquote:Op zondag 20 juni 2010 23:51 schreef Frietkraam het volgende:
hebben meer mensen nog het gevoel dat ze naar een oneindige herhaling kijken als ze smaak politie zien
Ben jij ook al buitengesloten.quote:
quote:Op maandag 21 juni 2010 08:31 schreef Maraca het volgende:
Alberto smst net dat hij eind augustus terugkomt met Red mijn vakantie (hij vertrekt binnenkort al voor de opnames). En na RMV en Peter R de Vries komt UIN weer terug.![]()
En jullie krijgen natuurlijk de groetjes van hemHij wenst iedereen een fijne zomer toe!
We waren kapot van verdriet toen je ons verlietquote:Op maandag 21 juni 2010 09:11 schreef PiRANiA het volgende:
Alles goed lieve mensen? Niet te veel gepost gisteren?
Kwam nogal onverwacht, niet?quote:Op maandag 21 juni 2010 09:15 schreef Maraca het volgende:
[..]
We waren kapot van verdriet toen je ons verliet
gefeliciteerd,quote:Op maandag 21 juni 2010 09:27 schreef Maraca het volgende:![]()
Dankzij deze reeks is mijn daggemiddelde weer omhoog gegaan
Ja, heb hem dat gisteren ook verteld en hij belooft weer snel op tv te zijnquote:Op maandag 21 juni 2010 09:41 schreef Frietkraam het volgende:
[..]
gefeliciteerd,
ik miste alberto gisteravond wel hoor
quote:Op maandag 21 juni 2010 08:31 schreef Maraca het volgende:
Alberto smst net dat hij eind augustus terugkomt met Red mijn vakantie (hij vertrekt binnenkort al voor de opnames). En na RMV en Peter R de Vries komt UIN weer terug.![]()
En jullie krijgen natuurlijk de groetjes van hemHij wenst iedereen een fijne zomer toe!
Pics!quote:Op maandag 21 juni 2010 08:31 schreef Maraca het volgende:
Die inside info van je is altijd zaligmakendquote:Op maandag 21 juni 2010 08:31 schreef Maraca het volgende:
Ben op mijn werkquote:
Iedereen kan wel zeggen dat hij sms'jes krijgt van Albertoquote:Op maandag 21 juni 2010 10:21 schreef Maraca het volgende:
[..]
Ben op mijn werkEnne, geloof je me niet?
quote:Op maandag 21 juni 2010 10:03 schreef dubidub het volgende:
[..]
Die inside info van je is altijd zaligmakend
Maar ik krijg ze ook daadwerkelijkquote:Op maandag 21 juni 2010 10:24 schreef PiRANiA het volgende:
[..]
Iedereen kan wel zeggen dat hij sms'jes krijgt van Alberto
quote:
Na-nabeschouwing tot zaterdagquote:Op maandag 21 juni 2010 13:11 schreef Stephan1237 het volgende:
[..]
Ja, dan gaan we altijd nog door, de na-nabeschouwing
Uiteraard, maar dan hoeft het toch niet zo rustig te zijn? Daar doelde ik opquote:Op maandag 21 juni 2010 13:11 schreef Stephan1237 het volgende:
[..]
Ja, dan gaan we altijd nog door, de na-nabeschouwing
Werkdag héquote:Op maandag 21 juni 2010 13:18 schreef Cassius het volgende:
[..]
Uiteraard, maar dan hoeft het toch niet zo rustig te zijn? Daar doelde ik op
Dexter kijken.quote:Op maandag 21 juni 2010 14:47 schreef Maraca het volgende:
Ik moet echt even kijken wat ik ga doen met mijn vrije tijd
quote:Op maandag 21 juni 2010 23:41 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Wie kijkt er voetbal international Johan Derksen
Voetbalquote:Op maandag 21 juni 2010 23:41 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Wie kijkt er voetbal international Johan Derksen
Vind je hem lekker.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 00:00 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Ik snap er ook de ballen van, maar Johan Derksen
quote:
Als Alberto zondag bij VI zat dan zal die aflevering wel snel uitgezonden worden toch?quote:Op dinsdag 22 juni 2010 00:00 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Ik snap er ook de ballen van, maar Johan Derksen
Hij is bij VI.. Radio 538?quote:Op dinsdag 22 juni 2010 08:20 schreef Salatrel het volgende:
alberto was gisteren ook op de radio bij 538
tevens: DAT DIT KAN IN NEDERLAND: [KLB SC #2936] Life wiederum auf Bier und Frauen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |