Alberto Stegeman was zondag op eigen initiatief talkshowgast in het programma VI Oranje op RTL 7. De SBS-presentator heeft naar eigen zeggen bijzondere herinneringen aan het programma van Wilfred Genee, Johan Derksen en René van der Gijp. “Mijn vader is de afgelopen jaren heel ziek geweest en is inmiddels overleden. Het enige wat hij nog had was zijn tv. Het afgelopen jaar zonden jullie heel veel uit en gelukkig maar, want elke maandag en vrijdag keek ik met mijn pa naar dit programma.“
Stegeman vond het erg leuk om zondag te gast te zijn in Scheveningen. “Ik hou er van, gewoon het napraten en het kletsen over voetbal. Ik hou echt van voetbal. Niet dat ik de wijsheid in pacht heb, maar ik ben er al mijn hele leven lang mee bezig.”
Zijn vader, dit wist ik niet

Rob Geus, die in het SBS 6-programma De Smaakpolitie al jaren de hygiëne in keukens van horecabedrijven controleert, begint nu zelf een restaurant. Dat vertelt Geus maandag in De Telegraaf. Volgens Geus wil hij dit al jaren. “Voordat ik, acht jaar geleden alweer, bij SBS 6 kwam werken, was ik chef-kok. Eigenlijk werd ik door toevalligheden keurmeester van De Smaakpolitie. Ondanks het tv-succes bleef het kriebelen. Tot mijn vrouw zei: ‘Waarom doe je niet gewoon wat je zo graag wilt?’ Zo gezegd, zo gedaan!“
bron : Mediacourant
Daar wordt ik wel vrolijk van.
Het wachten is nu op de Undercover-Smaakpolitie van Alberto Stegeman die stiekem controleerd op , versleten rubbertjes , los hangende draadjes , niet geëtiketeerde producten , smerige afvalbakken , geen handzeepje , gladde vloeren en onder het aanrecht geschoven ingrediënten , smerige handdoeken , onvoldoende ventilatie , en controle op representatief personeel enz enz enz ! Ik denk dat Rob de G(N)eus nooit een keurmerk zal verdienen !!!!!!!!!!!!!!