Haha Frederiqueskequote:Op zondag 20 juni 2010 22:42 schreef Skylark. het volgende:
Oja Linde. En dan nog Frederiqueske maar telt dus niet want die post niet meer. Oja, en Pumpkinsoup.
Zullen we der towerbridgen?quote:Op zondag 20 juni 2010 22:43 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Wel een leuke post dit, nadat ik die pics van dat meisje waar je het steeds over hebt heb ontvangen. Eens even nadenken.
KANKERZIEKquote:Op zondag 20 juni 2010 22:43 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
Haha FrederiqueskeDat is kankerlang geleden. 14 jarige meisjes
!
WE GO WAY BACKquote:Op zondag 20 juni 2010 22:43 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
Haha FrederiqueskeDat is kankerlang geleden. 14 jarige meisjes
!
Ik heb Frederiqueske heel vaak in het echt gezienquote:Op zondag 20 juni 2010 22:42 schreef Skylark. het volgende:
Oja Linde. En dan nog Frederiqueske maar telt dus niet want die post niet meer. Oja, en Pumpkinsoup.
Ik weet niet of ik moetquote:
quote:
Is ze lekker nu? =$quote:Op zondag 20 juni 2010 22:44 schreef L0t.. het volgende:
[..]
Ik heb Frederiqueske heel vaak in het echt gezien
Nee dat zou pas treurig zijn.quote:Op zondag 20 juni 2010 22:43 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Wel een leuke post dit, nadat ik die pics van dat meisje waar je het steeds over hebt heb ontvangen. Eens even nadenken.
Bakkes, pindasaus.quote:Op zondag 20 juni 2010 22:44 schreef reetveter het volgende:
[..]
Jij vindt het ook wel lekker als je tussen je tieten geknald wordt.
okay okay dat is negatief sorry zeg maar niet tegen een oude spanjaard met zijn sombrero hoorquote:de puta madre (estupendo)
- schitterend
- gaaf
- mieters
- tof
quote:Op zondag 20 juni 2010 22:44 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Ik weet niet of ik moetof
om deze post
HAHAHAquote:Op zondag 20 juni 2010 20:19 schreef Hoogstaande het volgende:
Ik heb zin in de wedstrijd zo!
Wordt weer een topper, met 1-1 als resultaat
Oh, die post in d'r fobo noem jij claimen.quote:Op zondag 20 juni 2010 22:44 schreef Lakitu het volgende:
Frederique is ALLANG van mij wat praten jullie. Ik kangeroe dr ass drie keer per week.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |