Eigenlijk wel.quote:Op zondag 20 juni 2010 22:40 schreef Lakitu het volgende:
Maar even serieus iedereen buiten de SC is oud of lelijk dus niemand. Behalve Linde natuurlijk. Linde dan. En nog zo'n paar chicks die ik foboplayde.
Mensen die denken dat de puta madre 'een hoer van een moeder' betekentquote:Op zondag 20 juni 2010 22:39 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Hé Otis, jouw ma is echt een hoer van een moeder
Niemand dusquote:Op zondag 20 juni 2010 22:40 schreef Lakitu het volgende:
Maar even serieus iedereen buiten de SC is oud of lelijk dus niemand. Behalve Linde natuurlijk. Linde dan. En nog zo'n paar chicks die ik foboplayde.
Verder TR natuurlijk, dat snap je.quote:Op zondag 20 juni 2010 22:39 schreef Japsnars het volgende:
[..]
feels good manquote:
I always get my sin.quote:Op zondag 20 juni 2010 22:41 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Mensen die denken dat de puta madra 'een hoer van een moeder' betekent
Mensen die denken dingen letterlijk te kunnen vertalen
Maar da's logisch.quote:Op zondag 20 juni 2010 22:41 schreef Mozy het volgende:
[..]
Eigenlijk wel.
Deze SC zit vol met mensen die stoer, slim, sexy, kklekkah en hosselaars zijn.
Wat ben jij danquote:Op zondag 20 juni 2010 22:41 schreef Mozy het volgende:
[..]
Eigenlijk wel.
BEGIN ER NIET AANquote:
ik ben alle 5 krijg ik nu een sticker? =$quote:Op zondag 20 juni 2010 22:41 schreef Mozy het volgende:
[..]
Eigenlijk wel.
quote:Op zondag 20 juni 2010 22:42 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
die aarsspleet tussen der tieten volblaffen en dan
Bestialiteit, bahquote:
Wel een leuke post dit, nadat ik die pics van dat meisje waar je het steeds over hebt heb ontvangen. Eens even nadenken.quote:Op zondag 20 juni 2010 22:39 schreef Japsnars het volgende:
[..]
IK EET JE OP VRIENDquote:
Haha Frederiqueskequote:Op zondag 20 juni 2010 22:42 schreef Skylark. het volgende:
Oja Linde. En dan nog Frederiqueske maar telt dus niet want die post niet meer. Oja, en Pumpkinsoup.
Zullen we der towerbridgen?quote:Op zondag 20 juni 2010 22:43 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Wel een leuke post dit, nadat ik die pics van dat meisje waar je het steeds over hebt heb ontvangen. Eens even nadenken.
KANKERZIEKquote:Op zondag 20 juni 2010 22:43 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
Haha FrederiqueskeDat is kankerlang geleden. 14 jarige meisjes
!
WE GO WAY BACKquote:Op zondag 20 juni 2010 22:43 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
Haha FrederiqueskeDat is kankerlang geleden. 14 jarige meisjes
!
Ik heb Frederiqueske heel vaak in het echt gezienquote:Op zondag 20 juni 2010 22:42 schreef Skylark. het volgende:
Oja Linde. En dan nog Frederiqueske maar telt dus niet want die post niet meer. Oja, en Pumpkinsoup.
Ik weet niet of ik moetquote:
quote:
Is ze lekker nu? =$quote:Op zondag 20 juni 2010 22:44 schreef L0t.. het volgende:
[..]
Ik heb Frederiqueske heel vaak in het echt gezien
Nee dat zou pas treurig zijn.quote:Op zondag 20 juni 2010 22:43 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Wel een leuke post dit, nadat ik die pics van dat meisje waar je het steeds over hebt heb ontvangen. Eens even nadenken.
Bakkes, pindasaus.quote:Op zondag 20 juni 2010 22:44 schreef reetveter het volgende:
[..]
Jij vindt het ook wel lekker als je tussen je tieten geknald wordt.
okay okay dat is negatief sorry zeg maar niet tegen een oude spanjaard met zijn sombrero hoorquote:de puta madre (estupendo)
- schitterend
- gaaf
- mieters
- tof
quote:Op zondag 20 juni 2010 22:44 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Ik weet niet of ik moetof
om deze post
HAHAHAquote:Op zondag 20 juni 2010 20:19 schreef Hoogstaande het volgende:
Ik heb zin in de wedstrijd zo!
Wordt weer een topper, met 1-1 als resultaat
Oh, die post in d'r fobo noem jij claimen.quote:Op zondag 20 juni 2010 22:44 schreef Lakitu het volgende:
Frederique is ALLANG van mij wat praten jullie. Ik kangeroe dr ass drie keer per week.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |