Ik ben geen van deze dingen.quote:Op zondag 20 juni 2010 22:41 schreef Mozy het volgende:
[..]
Eigenlijk wel.
Deze SC zit vol met mensen die stoer, slim, sexy, kklekkah en hosselaars zijn.
quote:
Het zit je wel diep, hèquote:Op zondag 20 juni 2010 22:45 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
okay okay dat is negatief sorry zeg maar niet tegen een oude spanjaard met zijn sombrero hoor
Nee kankernerd, want letterlijk vertaalt betekent het allesbehalve 'een hoer van een moeder'. Dus vind het een beetje jammer dat je zomaar zo over mijn familie gaat praten.quote:Op zondag 20 juni 2010 22:44 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Nee dat zou pas treurig zijn.
En zoals je in je eerste van deze 3 quotes al aangaf, het is letterlijk vertaald. En volgens jou betekend het iets geweldigs dus ik zei alleen maar dat jouw moeder hartstikke tof is.
Tweede goal was dik hands man, dat kun je niet ontkennen.quote:
WAT WAT WATquote:Op zondag 20 juni 2010 22:44 schreef L0t.. het volgende:
[..]
Ik heb Frederiqueske heel vaak in het echt gezien
DAT ASSSSquote:
Jaquote:Op zondag 20 juni 2010 22:45 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Oh, die post in d'r fobo noem jij claimen.
Jammer.quote:
quote:Op zondag 20 juni 2010 22:46 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Nee kankernerd, want letterlijk vertaalt betekent het allesbehalve 'een hoer van een moeder'. Dus vind het een beetje jammer dat je zomaar zo over mijn familie gaat praten.
quote:Op donderdag 20 mei 2010 21:15 schreef liiszle het volgende:
Oh, en papa lief kwam mij vandaag bij het eten vragen dat 'als jullie midden in de nacht zin hebben, het bed 10 cm van de muur willen afzetten.. ik zit nu gewoon te wachten tot hij klaar gekomen is, en ik weer door kan slapen'
ik moest wel lachen
nooo je gaat nat wordenquote:Op zondag 20 juni 2010 22:47 schreef Lakitu het volgende:
ik ben douchen. helemaal naakt vriendjes gewoon bloot alles wajoo echt rare shit ;p
lol xD
"letterlijk vertaalt"quote:Op zondag 20 juni 2010 22:46 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Nee kankernerd, want letterlijk vertaalt betekent het allesbehalve 'een hoer van een moeder'. Dus vind het een beetje jammer dat je zomaar zo over mijn familie gaat praten.
Eerste keer?quote:Op zondag 20 juni 2010 22:47 schreef Lakitu het volgende:
ik ben douchen. helemaal naakt vriendjes gewoon bloot alles wajoo echt rare shit ;p
lol xD
kom we gaan het over love hebben ipv beefquote:
vertel eens over dat meisje dan.quote:Op zondag 20 juni 2010 22:49 schreef Skylark. het volgende:
[..]
kom we gaan het over love hebben ipv beef
Waarom de moeite nemen die smiley waarbij niemand in de SC langzaam genoeg kijkt om het verschil te zien posten.quote:
Krijg ik een stickerquote:Op zondag 20 juni 2010 22:48 schreef Mozy het volgende:
[..]
Maar jij bent speciaal op je eigen manier.
quote:
Ja er is nog niet veel te vertellen maar ik vind d'r denk ik wel beetje leuk.quote:
't Is maar wat jij ervan maakt.quote:Op zondag 20 juni 2010 22:49 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Het blijft een lastig onderwerp voor je he, seks.
Boeiend, 't is maar één klik.quote:Op zondag 20 juni 2010 22:49 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Waarom de moeite nemen die smiley waarbij niemand in de SC langzaam genoeg kijkt om het verschil te zien posten.
de pure liefhebberquote:Op zondag 20 juni 2010 22:53 schreef Allure_ het volgende:
Arjen Robben als laatste nog op het trainingsveld, wat een held.
Ik maak er niks van. Jij trekt conclusies.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |