Ja, leef maar fijn in je filmwereldje. Niet naar de enge heks van Sneeuwwitje kijken, he?quote:Op zondag 20 juni 2010 23:31 schreef omdat_appel het volgende:
Haha geweldig.. heb net de film shutter island gekeken, en alles wat daar gebeurt is ook wat er in real life gebeurd. De mensheid heeft de helemaal niet meer door wat de waarheid is. En als je die wel roept wordt je voor gek verklaard... precies zoals in de film. Eng hoor echt eng.
Ik ben gewoon netjes afgestudeerd. Haha weet je en dat is het mooie. Mensen die geloven dat je er wel komt als je bent afgestudeerd. Je bent NET ZO MIN alleen onder het volk kan je opscheppen met je papiertje maar OOK JIJ MOET 9 TO 5 WERKEN 5 DAGEN PER WEEK. Ook jij bent slaaf van het systeem.quote:Op zondag 20 juni 2010 23:31 schreef 08gnoT. het volgende:
[..]
Als je vroeger je best had gedaan op school, had ook jij een leuke baan kunnen krijgen, jongen.
Ik ookquote:
op mijn wereld bol kan ik nog geen Utopia vinden, tot die tijd is er niks mis met werkenquote:Op zondag 20 juni 2010 23:36 schreef omdat_appel het volgende:
[..]
Ik ben gewoon netjes afgestudeerd. Haha weet je en dat is het mooie. Mensen die geloven dat je er wel komt als je bent afgestudeerd. Je bent NET ZO MIN alleen onder het volk kan je opscheppen met je papiertje maar OOK JIJ MOET 9 TO 5 WERKEN 5 DAGEN PER WEEK. Ook jij bent slaaf van het systeem.
Omg maar dit is niet iets wat ik zomaar roep, zonder voor/kennis zal je idd alleen maar verontwaardigd reageren. Maar aan de reacties te zien is het zelfs nog erger dan ik dacht..
Je hebt geen optie natuurlijk dan moet je wel, maar mensen die het ook nog eens aan elkaar opdringen.. dat is gewoon gevaarlijk. En Utopia had er kunnen zijn, maar daar is bewust niet voor gekozen, op deze manier heb je het volk namelijk wel op je duimpje en op de andere manier niet.quote:Op zondag 20 juni 2010 23:38 schreef luciferhout het volgende:
[..]
op mijn wereld bol kan ik nog geen Utopia vinden, tot die tijd is er niks mis met werken
Met sproatjes!quote:
Ja.quote:
quote:Op zondag 20 juni 2010 23:43 schreef Fortitude het volgende:
[..]
Jij hebt het duidelijk teveel gezien.Je pikt er zo alle beste stukjes uit.
Jan
![]()
welke aflevering is ditquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |