Nou ik moet zeggen dat ik 't een hele fijne luisterstem vind. Hees randje, met een joshua radin hijgquote:Op zondag 20 juni 2010 22:29 schreef El_Mismo_Loco het volgende:
[..]
jeje
nah er zijn veel betere dan ik
ook niet slechtquote:Op zondag 20 juni 2010 22:28 schreef Ang3l het volgende:
Oh fuck it.
Het liedje wat ik op de voicemail zing van m'n vriendin als ze zich kut voelt.
Dit keer voor op haar facebook toen ze hoorde dat ze kanker had
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik vind mezelf zo stom he. En ik vind het begin het allerstomst, later kom ik er wat meer in. Maar wat me het meest tegenstaat is mijn eigen hoofd en dat ik het zo serieus doe terwijl het niet perfect klinkt
.
Al die willen te kaap'ren varen, moeten mannen met baarden zijn.
Hoogachtend,
Erik.
Maar ook veel slechterequote:Op zondag 20 juni 2010 22:29 schreef El_Mismo_Loco het volgende:
[..]
jeje
nah er zijn veel betere dan ik
quote:Op zondag 20 juni 2010 22:32 schreef Tha_Erik het volgende:
Oh lekker, zo in de OP dat alle lurkers ook gaan kijken!
Lekkere luie grasligstemSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik vind mezelf zo stom he. En ik vind het begin het allerstomst, later kom ik er wat meer in. Maar wat me het meest tegenstaat is mijn eigen hoofd en dat ik het zo serieus doe terwijl het niet perfect klinkt
.
L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
Johquote:Op zondag 20 juni 2010 22:37 schreef Peter het volgende:
Je zou er nog wat meer van kunnen maken met een beetje zelfvertrouwen Erik
je mompelzingt en dan wordt ik benieuwd naar het geluid als je je bek open durft te trekkenquote:
Ja, maar het is kei-eng en onwennig om jezelf zo op te nemenquote:Op zondag 20 juni 2010 22:41 schreef Peter het volgende:
[..]
je mompelzingt en dan wordt ik benieuwd naar het geluid als je je bek open durft te trekken
quote:Op zondag 20 juni 2010 22:31 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nou ik moet zeggen dat ik 't een hele fijne luisterstem vind. Hees randje, met een joshua radin hijg
lijkt wel een musical iedereen begint opeens te zingenquote:Op zondag 20 juni 2010 22:52 schreef Xiance het volgende:
lef heb ik dan weer wel
en ik ben verkouden, klinkt toch beter
bizar hequote:Op zondag 20 juni 2010 22:53 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
lijkt wel een music iedereen begint opeens te zingen
het is gewoon leuk om te horen hoe anderen klinkenquote:Op zondag 20 juni 2010 22:53 schreef Tha_Erik het volgende:
En uiteindelijk willen we allemaal horen dat het nog niet zo slecht klinkt![]()
. Althans, ik
.
Ik hoor graag eens iets onverkoudens.. veel meer kan ik er nu niet over zeggenquote:Op zondag 20 juni 2010 22:52 schreef Xiance het volgende:
lef heb ik dan weer wel
en ik ben verkouden, klinkt toch beter
ik 'zing' alleen publiekelijk in de kroegquote:Op zondag 20 juni 2010 22:54 schreef Xiance het volgende:
[..]
het is gewoon leuk om te horen hoe anderen klinken
iedereen zingt.. alleen bijna niemand zingt graag publiekelijk
wellicht dat ik tzt nog wel wat online gooi, dan pm ik je welquote:Op zondag 20 juni 2010 23:00 schreef Peter het volgende:
[..]
Ik hoor graag eens iets onverkoudens.. veel meer kan ik er nu niet over zeggen
Je reageert op Yuri.quote:Op zondag 20 juni 2010 23:02 schreef Xiance het volgende:
[..]
wellicht dat ik tzt nog wel wat online gooi, dan pm ik je wel
Erik:
dat doe ik ook, maar dat valt onder de catergorie lallen!
mischien ben ik toch dronkenquote:Op zondag 20 juni 2010 23:03 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Je reageert op Yuri.
Al blèr ik in de kroeg ook mee. Meezingen
.
Zing jíj eens een stukjequote:
Sorry, geen microfoon, en bovendien zit Des bij me in de buurt en dan ben ik veel te schijterig om zoiets te doenquote:
ik ben al ruim 3jr niet meer ZO verliefd geweestquote:
Doe een duetjequote:Op zondag 20 juni 2010 23:05 schreef Peter het volgende:
[..]
Sorry, geen microfoon, en bovendien zit Des bij me in de buurt en dan ben ik veel te schijterig om zoiets te doen
Smoesjes, zelfs de Nintendo DS van Des heeft een mic, als je telefoon dat niet al heeft.quote:Op zondag 20 juni 2010 23:05 schreef Peter het volgende:
[..]
Sorry, geen microfoon, en bovendien zit Des bij me in de buurt en dan ben ik veel te schijterig om zoiets te doen
als ik 'zing' dan moet ik er ook muziek bij hebben.quote:Op zondag 20 juni 2010 23:10 schreef wonderer het volgende:
Ben ik de enige die alleen meezingt dan? Never nooit niet in mijn eentje zonder muziek of met alleen instrumentaal erbij...
same here... anders durf ik t niet hahahaquote:Op zondag 20 juni 2010 23:15 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
als ik 'zing' dan moet ik er ook muziek bij hebben.
Owja, jij hebt toch zo'n hippe telefoon met vast wel een mic?quote:Op zondag 20 juni 2010 23:09 schreef Great.Expectations het volgende:
[..]
Smoesjes, zelfs de Nintendo DS van Des heeft een mic, als je telefoon dat niet al heeft.
Maar ik zing niet. Ieder z'n talent.quote:Op zondag 20 juni 2010 23:19 schreef Peter het volgende:
[..]
Owja, jij hebt toch zo'n hippe telefoon met vast wel een mic?
Alle telefoons hebben toch een microfoon? Anders praat het nogal lastigquote:Op zondag 20 juni 2010 23:19 schreef Peter het volgende:
[..]
Owja, jij hebt toch zo'n hippe telefoon met vast wel een mic?
Mjah, goed luisteren en lezen zonder direct te (ver)oordelen is ook een talent, denk ik.quote:Op zondag 20 juni 2010 23:25 schreef Tha_Erik het volgende:
Hij heeft ze in het vorige topic al opgenoemd.
Maar heb jij dat talent?quote:Op zondag 20 juni 2010 23:27 schreef Great.Expectations het volgende:
[..]
Mjah, goed luisteren en lezen zonder direct te (ver)oordelen is ook een talent, denk ik.
hihiquote:Op zondag 20 juni 2010 23:27 schreef wonderer het volgende:
[..]
Alle telefoons hebben toch een microfoon? Anders praat het nogal lastig
quote:Op zondag 20 juni 2010 22:52 schreef Yurithemaster het volgende:
anders vormen de [Homo's] een boyband
Bear Force 2?quote:
quote:
nee, kheb daar de stem niet echt voor vind ik, en ik klink dan anders zoiezoquote:Op zondag 20 juni 2010 23:42 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
![]()
zing je ook wel eens in het Engels?
ben wel benieuwdquote:Op zondag 20 juni 2010 23:47 schreef El_Mismo_Loco het volgende:
[..]
nee, kheb daar de stem niet echt voor vind ik, en ik klink dan anders zoiezo
quote:
Sowieso!quote:Op zondag 20 juni 2010 23:47 schreef El_Mismo_Loco het volgende:
[..]
nee, kheb daar de stem niet echt voor vind ik, en ik klink dan anders zoiezo
Brabanderquote:Op zondag 20 juni 2010 23:51 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Sowieso!Met een es es ESSSS!
![]()
Ik kan echt zo'n zeikmusicalstem hebben soms:
http://www.4shared.com/video/VBvamZDU/Vondelpark.html
En nu ga ik slapen
Nee hoor, de WHO heeft homoseksualiteit van de lijst van ziektes geschrapt ergens in de jaren negentigquote:
oh gelukkigquote:Op zondag 20 juni 2010 23:57 schreef wonderer het volgende:
[..]
Nee hoor, de WHO heeft homoseksualiteit van de lijst van ziektes geschrapt ergens in de jaren negentig
Niet "nu"...quote:Op zondag 20 juni 2010 23:59 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
oh gelukkig![]()
maar dokter ik vind een liedje van nick & Simon leuk/ok, ga ik nu dood?
Hint? Da's meer dan Brad heeftquote:Op maandag 21 juni 2010 00:01 schreef Great.Expectations het volgende:
[..]
Ik zie een hint van woest borsthaar.
Jou ontgaat niets.quote:Op maandag 21 juni 2010 00:01 schreef Great.Expectations het volgende:
[..]
Ik zie een hint van woest borsthaar.
Tenzij je gebeten wordt door een vampier... ja, ik ben bang van welquote:
Je zingt duidelijker dan AedM, ik versta nu sommige stukjes wel die ik eerder niet helemaal goed verstond.quote:Op zondag 20 juni 2010 23:51 schreef Ang3l het volgende:
[..]
![]()
En nu ga ik slapen
appaaallllaauuussseeeequote:Op zondag 20 juni 2010 23:51 schreef Ang3l het volgende:
[..]
![]()
En nu ga ik slapen
dus?quote:Op maandag 21 juni 2010 00:23 schreef TheaterMaMa het volgende:
Jan Rot gaat dit nummer voor mij vertalen
http://m.youtube.com/#/watch?v=ME8BT5_N-34
Wellicht, ik speel al een tijdje weer met het idee om weer eens wat te doen, we zullen zien, eerst eens kijken hoe mijn single met carnaval aanslaatquote:
ik word liever gebeten door een weerwolfquote:Op maandag 21 juni 2010 00:10 schreef wonderer het volgende:
[..]
Tenzij je gebeten wordt door een vampier... ja, ik ben bang van wel
Dat overleef je waarschijnlijk nietquote:Op maandag 21 juni 2010 00:40 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
ik word liever gebeten door een weerwolf![]()
[ afbeelding ]
Brrr! Die scherpe tandenquote:Op maandag 21 juni 2010 00:40 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Als alter-ego, of onder welke naam breng je die uit? (2011?)quote:Op maandag 21 juni 2010 00:35 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
Wellicht, ik speel al een tijdje weer met het idee om weer eens wat te doen, we zullen zien, eerst eens kijken hoe mijn single met carnaval aanslaat
Weerwolven hebben meestal niet zoveel zelfbeheersing.quote:Op maandag 21 juni 2010 01:02 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
hoeft toch niet direct door te bijtengewoon een bijtje ofzo
maarja hij bijt me maar als ie in mensen vorm isquote:Op maandag 21 juni 2010 01:03 schreef wonderer het volgende:
[..]
Weerwolven hebben meestal niet zoveel zelfbeheersing.
Kinky...quote:Op maandag 21 juni 2010 01:06 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
maarja hij bijt me maar als ie in mensen vorm is
Of die van True Blood!quote:Op maandag 21 juni 2010 00:40 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Da's één van de barmannen van Bliss in Rotterdamquote:Op maandag 21 juni 2010 08:19 schreef Ang3l het volgende:
VLARP! Wie of at is die Sebastian van Dongen in je FB? Holy crap!![]()
Waarom ben ik daar ook alweer niet heengegaan?quote:Op maandag 21 juni 2010 08:31 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Da's één van de barmannen van Bliss in Rotterdam
Omdat Sebas met vakantie is nu?quote:Op maandag 21 juni 2010 08:32 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Waarom ben ik daar ook alweer niet heengegaan?
Oh tof. Nina Kinertquote:
Dat is een goede redenquote:
Ja, met een Heart cover, Magic Man.quote:
Ja heb hem net maar weer eens aangesproken. Hij zit nu in een meeting. Dus kan ff niets doenquote:
Ew. Cherubijntjesquote:
quote:
Zit in de biebquote:Op maandag 21 juni 2010 10:35 schreef Ang3l het volgende:
Zing nog eens een liedje voor me met je geile basstem? De zon schijnt buiten, past er wel bij
quote:Op maandag 21 juni 2010 10:37 schreef Ang3l het volgende:
Jaweeel! Da's juist leuk! Wordt je ontdekt als de nieuwe esmee denters of justin bieber of jay brannan of zo!
en jij gelijk in zijn video clip als stampende flamengo danser ?quote:Op maandag 21 juni 2010 10:44 schreef Ang3l het volgende:
We maken van El Mismo wel een geile gebruinde Jay Brannan dan.
Jose Brennano of zo
Nou we zagen op je foto al "een hint" van je borsthaarquote:
Sinds gisteravond keelpijn, koortsig en elke spier in mijn lichaam doet pijnquote:
hmmz... das balen! Nu lekker thuis?quote:Op maandag 21 juni 2010 10:54 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Sinds gisteravond keelpijn, koortsig en elke spier in mijn lichaam doet pijn
Ja ik was bij mijn vriend vannacht maar ben nu thuis. Verder loopt het goed.... sms-discussie is uitgepraatquote:Op maandag 21 juni 2010 10:56 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
hmmz... das balen! Nu lekker thuis?
Hoest met vriendlief afgelopen?
Als je vrijdag maar beter bent. Trut.quote:
Ik zit aan de Ibuprofen... meestal werkt dat wel bij me...quote:
quote:
O ja, dat is natuurlijk lievr dan mijn reactiequote:
Nou, ik vind jouw boodschap wel eigenlijk belangrijker dan lief zijn hoorquote:Op maandag 21 juni 2010 11:14 schreef Ang3l het volgende:
[..]
[..]
O ja, dat is natuurlijk lievr dan mijn reactie
Beterschap TV!
Zachte heelmeesters maken stinkende wondenquote:Op maandag 21 juni 2010 11:19 schreef Tha_Erik het volgende:
Ja ik vind de grens tussen liegen en vriendelijk zijn soms ook lastig.
Harde blijven vrijgezelquote:Op maandag 21 juni 2010 11:20 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Zachte heelmeesters maken stinkende wonden
Ja! Ik ookquote:Op maandag 21 juni 2010 11:20 schreef Ang3l het volgende:
En ik ben dan juist tegen mensen die dichtbij me staan heel grof, kritisch en ijskonijnerig
*BATS* "But you know I luuuuuv you, rright?"quote:Op maandag 21 juni 2010 11:24 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ja! Ik ook. Ik moet ook regelmatig tegen mensen zeggen "je weet toch dat ik tegen de mensen waar ik het meest om geef het hardste ben he
".
. Zei het gisteren nog tegen iemand die ik stond te beledigen
.
Jullie zetten me ook zo onder druk... alsof ik over water moet lopen en alles wat minder is niet goed genoeg isquote:Op maandag 21 juni 2010 11:42 schreef Tha_Erik het volgende:
Je krijgt gewoon nu al cold feet omdat je ons gaat zien!
quote:Op maandag 21 juni 2010 11:45 schreef Tha_Erik het volgende:
En dat over water lopen met je smerige poten is al op het randje!
heeft TV nooit geleerd om z'n voeten te vegen?quote:Op maandag 21 juni 2010 11:45 schreef Tha_Erik het volgende:
En dat over water lopen met je smerige poten is al op het randje!
Je kunt natuurlijk ook gewoon je bek houden, als je niets liefs te zeggen hebt.quote:Op maandag 21 juni 2010 11:24 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ja! Ik ook. Ik moet ook regelmatig tegen mensen zeggen "je weet toch dat ik tegen de mensen waar ik het meest om geef het hardste ben he
".
. Zei het gisteren nog tegen iemand die ik stond te beledigen
.
Ah zoals jijquote:Op maandag 21 juni 2010 12:06 schreef Great.Expectations het volgende:
[..]
Je kunt natuurlijk ook gewoon je bek houden, als je niets liefs te zeggen hebt.
quote:
En dan de ander steeds dezelfde fout zien maken?quote:Op maandag 21 juni 2010 12:06 schreef Great.Expectations het volgende:
[..]
Je kunt natuurlijk ook gewoon je bek houden, als je niets liefs te zeggen hebt.
De jongens inhuren. Klaar.quote:Op maandag 21 juni 2010 13:17 schreef TheaterMaMa het volgende:
strijken doe ik al lang niet meer, maar de ramen wassen vind ik de meest vrouwelijke huishoudelijke taak die er is ( of je moet zo'n stoere glazenwasser hebben) ik ben er dan ook slecht in.
Je wordt ook altijd van allerlei adviezen voorzien, de ene zegt gewoon alleen een beetje afwasmiddel is genoeg om te ontvetten, de ander zegt spiritus, weer een ander zegt amoniak, ik kreeg te tip om er glycerine in te doen, tegen het beslaan en strepen (meestal maak ik maar een mix) maar ik heb toch altijd strepen.
Vorig jaar zei een buurvrouw, je moet het nadrogen met een prop kranten, wat ik dan weer vreemd vond, gezien kranteninkt op je handen zo afgeeft.
Zijn er hier nog goede tips.
Want ik ga mijn ramen(proberen) te wassen.
Scheutje spiritus, en een stuk ui in het water !quote:Op maandag 21 juni 2010 13:17 schreef TheaterMaMa het volgende:
strijken doe ik al lang niet meer, maar de ramen wassen vind ik de meest vrouwelijke huishoudelijke taak die er is ( of je moet zo'n stoere glazenwasser hebben) ik ben er dan ook slecht in.
Je wordt ook altijd van allerlei adviezen voorzien, de ene zegt gewoon alleen een beetje afwasmiddel is genoeg om te ontvetten, de ander zegt spiritus, weer een ander zegt amoniak, ik kreeg te tip om er glycerine in te doen, tegen het beslaan en strepen (meestal maak ik maar een mix) maar ik heb toch altijd strepen.
Vorig jaar zei een buurvrouw, je moet het nadrogen met een prop kranten, wat ik dan weer vreemd vond, gezien kranteninkt op je handen zo afgeeft.
Zijn er hier nog goede tips.
Want ik ga mijn ramen(proberen) te wassen.
Het was een grap.quote:Op maandag 21 juni 2010 13:18 schreef Ang3l het volgende:
[..]
En dan de ander steeds dezelfde fout zien maken?
Maar mensen roepen dat wel eens: Als je niets aardigs kan zeggen hou dan gewoon je mond!quote:Op maandag 21 juni 2010 13:29 schreef Great.Expectations het volgende:
[..]
Het was een grap.
Je kunt ook je bek houden, dat is niet aardig om te zeggen.
Gelukkig heb jij de Wijsheid om onbjectief te kunnen zeggen wanneer iemand stomme keuzes maakt!quote:Op maandag 21 juni 2010 13:32 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Maar mensen roepen dat wel eens: Als je niets aardigs kan zeggen hou dan gewoon je mond!
Maar ik als Engel vind dat ik mensen moet waarschuwen dat ze stom doen
Ja. Ik vind altijd alles stom, dus ik blijf de hele dag bezigquote:Op maandag 21 juni 2010 13:42 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Gelukkig heb jij de Wijsheid om onbjectief te kunnen zeggen wanneer iemand stomme keuzes maakt!
Reegel jij nou maar die barman voor mequote:
je moet altijd reageren op Nunoquote:Op maandag 21 juni 2010 13:44 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja. Ik vind altijd alles stom, dus ik blijf de hele dag bezig
Zou je nou wel naar utrecht gaan?
Zou je dat plaatje nu wel zo NSFW posten?
Zou je nu wel reageren op Nuno?
Zou je nou wel gaan zingen op youtube?
Jij hebt in 3 jaar tijd NOOIT je ramen laten wassen dus jij moet niets zeggen!!!!quote:
Van de ene kutplek naar de anderequote:Op maandag 21 juni 2010 13:50 schreef Steve het volgende:
Of je doet even 5 uur over een ritje Rotterdam - Budel..
Wel waar. Dat doet de Trudoquote:Op maandag 21 juni 2010 13:50 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
Jij hebt in 3 jaar tijd NOOIT je ramen laten wassen dus jij moet niets zeggen!!!!
Ja ik ben boos![]()
Wie had het over Xiance?quote:Want wat hoor ik nou!
Gisteren gingen de verhalen riond dat er een fok homo boyband komt, dit alles kwam nadat ik een filmpje met zang van mij had geplaatst.
Dus ik ging er van uit dat ik ook in die boyband zou zitten.
maar wat blijkt, de selectie heeft zich al gevormd rond Ang3l, Eril en El Mismo.
Ik ben er al uitgeflikkert voordat ik er uberhaubt in zat, en zo ook Xiance, nou lekker is dat!!!!
Ik krijg daar tenminste nog voor betaald.quote:Op maandag 21 juni 2010 13:32 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Maar mensen roepen dat wel eens: Als je niets aardigs kan zeggen hou dan gewoon je mond!
Maar ik als Engel vind dat ik mensen moet waarschuwen dat ze stom doen
Door je vrienden? Ben jij zoiemand die alleen vrienden van het werk heeft?quote:Op maandag 21 juni 2010 13:54 schreef Great.Expectations het volgende:
[..]
Ik krijg daar tenminste nog voor betaald.
Solo?quote:Op maandag 21 juni 2010 13:54 schreef Ang3l het volgende:
TROUWENS! Jij gaat al solo met je kutcarnavalssingle! Wat zeik je nou?!
Wtf!?quote:Op maandag 21 juni 2010 13:50 schreef Steve het volgende:
Of je doet even 5 uur over een ritje Rotterdam - Budel..
Je hebt het er al jaaaaren over en NOOIT is er over gerept dat ik achtergrond mocht zingenquote:Op maandag 21 juni 2010 13:56 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
Solo?
Is dat ding al opgenomen dan?
heb ik gezegd dat je niet mee mocht doen dan?
Keverweekend?quote:Op maandag 21 juni 2010 13:52 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Van de ene kutplek naar de andere
Ik was gister nog in Buul trouwens
ik heb niet eens de kans tot auditeren gekregen, terwijl ik al wel diverse malen in een vol voetbal station heb staan zingen op de middenstip alleen was dat in het pre youtube tijdperkquote:Op maandag 21 juni 2010 13:50 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
Jij hebt in 3 jaar tijd NOOIT je ramen laten wassen dus jij moet niets zeggen!!!!
Ja ik ben boos![]()
Want wat hoor ik nou!
Gisteren gingen de verhalen riond dat er een fok homo boyband komt, dit alles kwam nadat ik een filmpje met zang van mij had geplaatst.
Dus ik ging er van uit dat ik ook in die boyband zou zitten.
maar wat blijkt, de selectie heeft zich al gevormd rond Ang3l, Eril en El Mismo.
Ik ben er al uitgeflikkert voordat ik er uberhaubt in zat, en zo ook Xiance, nou lekker is dat!!!!
stuur je inzending maar in danquote:Op maandag 21 juni 2010 14:03 schreef Stroekie het volgende:
[..]
ik heb niet eens de kans tot auditeren gekregen, terwijl ik al wel diverse malen in een vol voetbal station heb staan zingen op de middenstip alleen was dat in het pre youtube tijdperk
Zet voetbal aan. Portugal Noordkorea, en het is best okéquote:Op maandag 21 juni 2010 14:13 schreef TheVulture het volgende:
Buiten schijnt de zon en ik zit onder een deken met twee truien aan te klappertanden.... griep
quote:Op maandag 21 juni 2010 14:03 schreef Stroekie het volgende:
[..]
ik heb niet eens de kans tot auditeren gekregen, terwijl ik al wel diverse malen in een vol voetbal station heb staan zingen op de middenstip alleen was dat in het pre youtube tijdperk
wie heeft daar hier de spullen voor ?quote:Op maandag 21 juni 2010 14:13 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
zeg opa doe eens converten naar dvd
Weet ik, Ik ben net uit bed gegaan en lig met een deken over me op de bank...quote:Op maandag 21 juni 2010 14:14 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Zet voetbal aan. Portugal Noordkorea, en het is best oké.
ook mijn mijn grandioze optreden bij Anatevka, de botsing tussen de russen en de joden ?quote:
quote:Op maandag 21 juni 2010 14:15 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
ja het is een keiharde wereld de showbizznizz
heb ik al gezongen danquote:Op maandag 21 juni 2010 13:59 schreef Ang3l het volgende:
En Mismo zingt het aller- aller- allerbeste hiero en da's veul meer mijn genre dan die pilsliedjes van jou!
moet ik het eerst filmen maar je kunt ook komen kijken, ik zing elke week hier in Lisboaquote:
betaal jij het vliegtuig danquote:Op maandag 21 juni 2010 14:38 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
moet ik het eerst filmen maar je kunt ook komen kijken, ik zing elke week hier in Lisboa
Iemand hoeft geen vriend van mij te zijn om advies te krijgen.quote:Op maandag 21 juni 2010 13:55 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Door je vrienden? Ben jij zoiemand die alleen vrienden van het werk heeft?
Nee, verjaardag. Daarzo in da ouw huis vd begrafenisondernemer Vos (dat was mijn oom).quote:
O zon heerlijke bemoeitantequote:Op maandag 21 juni 2010 14:40 schreef Great.Expectations het volgende:
[..]
Iemand hoeft geen vriend van mij te zijn om advies te krijgen.
Ik voorspel je wel alvast de eerste showbiz-vetes binnen de boyband danquote:
is alleen maar goed voor de publiciteitquote:Op maandag 21 juni 2010 15:11 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik voorspel je wel alvast de eerste showbiz-vetes binnen de boyband dan
Erikquote:
de kasthomo hebben we dan tenminste niet, alleen wel weer de geruchten wie het met wie doet/deed/gaat doenquote:Op maandag 21 juni 2010 15:13 schreef Tha_Erik het volgende:
Wie gaat er aan de drugs? Er is er toch altijd wel eentje aan de drugs in een boyband?
Misschien kunnen we een kasthetero regelen danquote:Op maandag 21 juni 2010 15:14 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
de kasthomo hebben we dan tenminste niet, alleen wel weer de geruchten wie het met wie doet/deed/gaat doen
mieke ?quote:Op maandag 21 juni 2010 15:13 schreef Tha_Erik het volgende:
Wie gaat er aan de drugs? Er is er toch altijd wel eentje aan de drugs in een boyband?
Ik haat drugs. Ik pak wel een soort van geheime affaire met een bekende hetero. Ok?quote:Op maandag 21 juni 2010 15:13 schreef Tha_Erik het volgende:
Zag je wat zwabberen?quote:
quote:Op maandag 21 juni 2010 15:20 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik haat drugs. Ik pak wel een soort van geheime affaire met een bekende hetero. Ok?
En wat doe jij dan?quote:
ik kan al jullie geld jatten maar dat is wel weer zo standaardquote:Op maandag 21 juni 2010 15:25 schreef Ang3l het volgende:
[..]
En wat doe jij dan?Als manager?
Ook een schandaaltje?
Sjon de manager moet er natuurlijk met de kas vandoorquote:Op maandag 21 juni 2010 15:25 schreef Ang3l het volgende:
[..]
En wat doe jij dan?Als manager?
Ook een schandaaltje?
quote:Op maandag 21 juni 2010 15:27 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
ik kan al jullie geld jatten maar dat is wel weer zo standaard
Heel standaard jaquote:Op maandag 21 juni 2010 15:28 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Sjong de manager moet er natuurlijk met de kas vandoor
en ja een Jeep aanschaffen om het weer goed te maken met het vrouwtje zoals in de Hazes documantaire werkt bij ons ook minderquote:Op maandag 21 juni 2010 15:27 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
ik kan al jullie geld jatten maar dat is wel weer zo standaard
Kun je zingen?quote:
van de [homo] orgy?quote:Op maandag 21 juni 2010 15:31 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Hij laat een geheime tape lekken a la tommy en pamela ?
*LOL*quote:
Succesquote:Op maandag 21 juni 2010 15:34 schreef Vlarp het volgende:
Ben op weg naar m'n tweede sollicitatiegesprek. 2e gesprek dus bij hetzelfde bedrijf
quote:Op maandag 21 juni 2010 15:34 schreef Vlarp het volgende:
Ben op weg naar m'n tweede sollicitatiegesprek. 2e gesprek dus bij hetzelfde bedrijf
succesquote:Op maandag 21 juni 2010 15:34 schreef Vlarp het volgende:
ze speelden dan ook tegen noord koreaquote:Op maandag 21 juni 2010 15:33 schreef Ang3l het volgende:
Holy crap, 7-0 al voor Portugal!
Heeft Nuno ze wat van de familie coca plantage gegeven of zo?
zet hem op,quote:Op maandag 21 juni 2010 15:34 schreef Vlarp het volgende:
ohh!quote:Op maandag 21 juni 2010 15:38 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
dan kan je ook in de [Homo]Boyband
quote:
dat arme team krijgt straks vast en zeker collectieve opsluiting in een werkkamp voor een paar jaarquote:Op maandag 21 juni 2010 15:37 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
ze speelden dan ook tegen noord korea
en laat je dan Jeroen een creatie voor je ontwerpen ?quote:Op maandag 21 juni 2010 15:39 schreef Deceit het volgende:
[..]
ohh!
ik doe mee! uiteraard krijg ik de lead met mijn geweldige stem
eerst horen dan geloven, en nee niet die dronken lal video'squote:Op maandag 21 juni 2010 15:39 schreef Deceit het volgende:
[..]
ohh!
ik doe mee! uiteraard krijg ik de lead met mijn geweldige stem
neeh, ik hoef geen derde rangsontwerper die het probeert te maken in een b-kwaliteits flopprogrammaquote:Op maandag 21 juni 2010 15:41 schreef Stroekie het volgende:
[..]
en laat je dan Jeroen een creatie voor je ontwerpen ?
de verliefdheid is duidelijk overquote:Op maandag 21 juni 2010 15:43 schreef Deceit het volgende:
[..]
neeh, ik hoef geen derde rangsontwerper die het probeert te maken in een b-kwaliteits flopprogramma
gaan we nou al schnabbelen?quote:Op maandag 21 juni 2010 15:45 schreef Ang3l het volgende:
WHAAAAAAAAAAAAA
Gefeliciteerd! Je zal samen met een aantal andere kopers het nieuwe gezicht worden van Slimmer Kopen. Wij hebbeen je geselecteerd om deel te nemen aan de fotoshoot.
*LOL* Mijn foto was dus goedgekeurd
(Ik had er 1 opgestuurd met de gedachte " Ach ja, kan altijd prroberen)
Nee, was pas om 22:00 terug van fam.feest.quote:
O sorryquote:
daaromquote:Op maandag 21 juni 2010 15:49 schreef Ang3l het volgende:
[..]
O sorry![]()
maar we zijn nog niet gestart meeneer de manager!
je kan beter nog even wachten totdat dwdd en paul en witteman in september weer terug zijnquote:Op maandag 21 juni 2010 15:52 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
daarommaarja het verhoogd wel de bekenbaarheid
www.verkadefabriek.nl ?quote:Op maandag 21 juni 2010 15:57 schreef Deceit het volgende:
ik heb een jongen in utrecht ontmoet en hij wilt daten, vandaag dus, maar what the fuck kan je op een date doen, het liefst wil ik gewoon een film kijken, dan hoef je niet te praten
nehh ik wil in utrecht, ben verliefd op utrecht, flauwe grap, maar film is zo afgezaagd.. oehhh spannend, mijn eerste datequote:
Is Yuri nu al uitgeroepen tot manager, dit gaat allemaal wel heel snel, ik wil eerst weten of ik mee mag doenquote:Op maandag 21 juni 2010 15:49 schreef Ang3l het volgende:
[..]
O sorry![]()
maar we zijn nog niet gestart meeneer de manager!
quote:Op maandag 21 juni 2010 16:00 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
Is Yuri nu al uitgeroepen tot manager, dit gaat allemaal wel heel snel, ik wil eerst weten of ik mee mag doen
een film op de eerste date doe ik eigenlijk nooit... gewoon wat gaan drinkenquote:Op maandag 21 juni 2010 15:57 schreef Deceit het volgende:
ik heb een jongen in utrecht ontmoet en hij wilt daten, vandaag dus, maar what the fuck kan je op een date doen, het liefst wil ik gewoon een film kijken, dan hoef je niet te praten
winkel van sinkel ?quote:Op maandag 21 juni 2010 15:59 schreef Deceit het volgende:
[..]
nehh ik wil in utrecht, ben verliefd op utrecht, flauwe grap, maar film is zo afgezaagd.. oehhh spannend, mijn eerste date
quote:Op maandag 21 juni 2010 16:04 schreef TheVulture het volgende:
Ik ben ook wel eens naar het Casino geweest op een eerste date... vragen naar iemands geluksnummer
En als je dan geld verliest dumpen
yeah, agja ik weet t allemaal niet, heb een ongelooflijke hangover en elke beweging kost zoveel moeitequote:
laat hem het gewoon regelenquote:Op maandag 21 juni 2010 16:08 schreef Deceit het volgende:
[..]
yeah, agja ik weet t allemaal niet, heb een ongelooflijke hangover en elke beweging kost zoveel moeite
Is de Trudo landelijk of slechts regionaal?quote:Op maandag 21 juni 2010 15:52 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
daarommaarja het verhoogd wel de bekenbaarheid
reikt die verder dan de slettenflat ?quote:Op maandag 21 juni 2010 16:11 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Is de Trudo landelijk of slechts regionaal?
Dat sowiesoquote:Op maandag 21 juni 2010 16:12 schreef Stroekie het volgende:
[..]
reikt die verder dan de slettenflat ?![]()
![]()
maar volgens mij is alleen Eindhoven hun werkterreinquote:Op maandag 21 juni 2010 16:22 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Dat sowiesoWitte dame, luciferplein etc. Allemaal Trudo.
ook goed voor de geruchten machinequote:Op maandag 21 juni 2010 16:21 schreef Ang3l het volgende:
Ik date nooit omdat ik 't te eng vind.
Ziekelijk he?
quote:Op maandag 21 juni 2010 16:25 schreef Stroekie het volgende:
[..]
mag ik je vanaaf bellen om mij te helpen bij een pc probleem ?
cola ookquote:Op maandag 21 juni 2010 16:27 schreef TheVulture het volgende:
Crystal Clear werkt prima tegen de misselijkheid
Bij mij coca colaquote:Op maandag 21 juni 2010 16:27 schreef TheVulture het volgende:
dat durf ik dus niet te drinken, bang dat het ontzettend vieze zoete zooi isquote:Op maandag 21 juni 2010 16:27 schreef TheVulture het volgende:
Het is beter dan cola... zit geen suiker in!quote:Op maandag 21 juni 2010 16:32 schreef Stroekie het volgende:
[..]
dat durf ik dus niet te drinken, bang dat het ontzettend vieze zoete zooi is
Maar de kruiden in coca cola zijn medicinaalquote:Op maandag 21 juni 2010 16:34 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Het is beter dan cola... zit geen suiker in!
ik hoop het niet, want dan is PC dus echt ziekquote:Op maandag 21 juni 2010 16:28 schreef Xiance het volgende:
[..]
ja hoor, moet ik eerdaags een huisbezoek af komen leggen?
wel Aspartaam?quote:Op maandag 21 juni 2010 16:34 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Het is beter dan cola... zit geen suiker in!
goed, bel me na half tien maar even, dan ben ik weer thuisquote:Op maandag 21 juni 2010 16:36 schreef Stroekie het volgende:
[..]
ik hoop het niet, want dan is PC dus echt ziek
dan lig ik normaal al te pitten op de bank voor de tvquote:Op maandag 21 juni 2010 16:37 schreef Xiance het volgende:
[..]
goed, bel me na half tien maar even, dan ben ik weer thuis
Wat een mooie versiequote:Op maandag 21 juni 2010 16:28 schreef Xiance het volgende:
[..]
ja hoor, moet ik eerdaags een huisbezoek af komen leggen?
Dat is ook weer zoquote:
hij start in Windows geen programma's meer op, komt even zandloper en dan nietsquote:Op maandag 21 juni 2010 16:37 schreef Xiance het volgende:
[..]
goed, bel me na half tien maar even, dan ben ik weer thuis
ik denk dat je een groter probleem hebt dan simpelweg veilige modus..quote:Op maandag 21 juni 2010 16:41 schreef Stroekie het volgende:
[..]
hij start in Windows geen programma's meer op, komt even zandloper en dan niets
reset ik hem dan kan ik dus wel weer gewoon aanmelden en kom ik ook weer gewoon op bureaublad maar is het weer hetzelfde laken een pak
zal straks eerst eens kijken of ik wel in veilige modes kan komen en b.v. daar wel email kan starten
ik doe de belichting wel, da's mijn fortéquote:Op maandag 21 juni 2010 16:44 schreef Ang3l het volgende:
Voor al uw helpdeskproblelen: Xiance!
Veel te druk voor een boyband
Hij regelt de IT wwel
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |