quote:Op maandag 21 juni 2010 11:45 schreef Tha_Erik het volgende:
En dat over water lopen met je smerige poten is al op het randje!
heeft TV nooit geleerd om z'n voeten te vegen?quote:Op maandag 21 juni 2010 11:45 schreef Tha_Erik het volgende:
En dat over water lopen met je smerige poten is al op het randje!
Je kunt natuurlijk ook gewoon je bek houden, als je niets liefs te zeggen hebt.quote:Op maandag 21 juni 2010 11:24 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ja! Ik ook. Ik moet ook regelmatig tegen mensen zeggen "je weet toch dat ik tegen de mensen waar ik het meest om geef het hardste ben he
".
. Zei het gisteren nog tegen iemand die ik stond te beledigen
.
Ah zoals jijquote:Op maandag 21 juni 2010 12:06 schreef Great.Expectations het volgende:
[..]
Je kunt natuurlijk ook gewoon je bek houden, als je niets liefs te zeggen hebt.
quote:
En dan de ander steeds dezelfde fout zien maken?quote:Op maandag 21 juni 2010 12:06 schreef Great.Expectations het volgende:
[..]
Je kunt natuurlijk ook gewoon je bek houden, als je niets liefs te zeggen hebt.
De jongens inhuren. Klaar.quote:Op maandag 21 juni 2010 13:17 schreef TheaterMaMa het volgende:
strijken doe ik al lang niet meer, maar de ramen wassen vind ik de meest vrouwelijke huishoudelijke taak die er is ( of je moet zo'n stoere glazenwasser hebben) ik ben er dan ook slecht in.
Je wordt ook altijd van allerlei adviezen voorzien, de ene zegt gewoon alleen een beetje afwasmiddel is genoeg om te ontvetten, de ander zegt spiritus, weer een ander zegt amoniak, ik kreeg te tip om er glycerine in te doen, tegen het beslaan en strepen (meestal maak ik maar een mix) maar ik heb toch altijd strepen.
Vorig jaar zei een buurvrouw, je moet het nadrogen met een prop kranten, wat ik dan weer vreemd vond, gezien kranteninkt op je handen zo afgeeft.
Zijn er hier nog goede tips.
Want ik ga mijn ramen(proberen) te wassen.
Scheutje spiritus, en een stuk ui in het water !quote:Op maandag 21 juni 2010 13:17 schreef TheaterMaMa het volgende:
strijken doe ik al lang niet meer, maar de ramen wassen vind ik de meest vrouwelijke huishoudelijke taak die er is ( of je moet zo'n stoere glazenwasser hebben) ik ben er dan ook slecht in.
Je wordt ook altijd van allerlei adviezen voorzien, de ene zegt gewoon alleen een beetje afwasmiddel is genoeg om te ontvetten, de ander zegt spiritus, weer een ander zegt amoniak, ik kreeg te tip om er glycerine in te doen, tegen het beslaan en strepen (meestal maak ik maar een mix) maar ik heb toch altijd strepen.
Vorig jaar zei een buurvrouw, je moet het nadrogen met een prop kranten, wat ik dan weer vreemd vond, gezien kranteninkt op je handen zo afgeeft.
Zijn er hier nog goede tips.
Want ik ga mijn ramen(proberen) te wassen.
Het was een grap.quote:Op maandag 21 juni 2010 13:18 schreef Ang3l het volgende:
[..]
En dan de ander steeds dezelfde fout zien maken?
Maar mensen roepen dat wel eens: Als je niets aardigs kan zeggen hou dan gewoon je mond!quote:Op maandag 21 juni 2010 13:29 schreef Great.Expectations het volgende:
[..]
Het was een grap.
Je kunt ook je bek houden, dat is niet aardig om te zeggen.
Gelukkig heb jij de Wijsheid om onbjectief te kunnen zeggen wanneer iemand stomme keuzes maakt!quote:Op maandag 21 juni 2010 13:32 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Maar mensen roepen dat wel eens: Als je niets aardigs kan zeggen hou dan gewoon je mond!
Maar ik als Engel vind dat ik mensen moet waarschuwen dat ze stom doen
Ja. Ik vind altijd alles stom, dus ik blijf de hele dag bezigquote:Op maandag 21 juni 2010 13:42 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Gelukkig heb jij de Wijsheid om onbjectief te kunnen zeggen wanneer iemand stomme keuzes maakt!
Reegel jij nou maar die barman voor mequote:
je moet altijd reageren op Nunoquote:Op maandag 21 juni 2010 13:44 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja. Ik vind altijd alles stom, dus ik blijf de hele dag bezig
Zou je nou wel naar utrecht gaan?
Zou je dat plaatje nu wel zo NSFW posten?
Zou je nu wel reageren op Nuno?
Zou je nou wel gaan zingen op youtube?
Jij hebt in 3 jaar tijd NOOIT je ramen laten wassen dus jij moet niets zeggen!!!!quote:
Van de ene kutplek naar de anderequote:Op maandag 21 juni 2010 13:50 schreef Steve het volgende:
Of je doet even 5 uur over een ritje Rotterdam - Budel..
Wel waar. Dat doet de Trudoquote:Op maandag 21 juni 2010 13:50 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
Jij hebt in 3 jaar tijd NOOIT je ramen laten wassen dus jij moet niets zeggen!!!!
Ja ik ben boos![]()
Wie had het over Xiance?quote:Want wat hoor ik nou!
Gisteren gingen de verhalen riond dat er een fok homo boyband komt, dit alles kwam nadat ik een filmpje met zang van mij had geplaatst.
Dus ik ging er van uit dat ik ook in die boyband zou zitten.
maar wat blijkt, de selectie heeft zich al gevormd rond Ang3l, Eril en El Mismo.
Ik ben er al uitgeflikkert voordat ik er uberhaubt in zat, en zo ook Xiance, nou lekker is dat!!!!
Ik krijg daar tenminste nog voor betaald.quote:Op maandag 21 juni 2010 13:32 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Maar mensen roepen dat wel eens: Als je niets aardigs kan zeggen hou dan gewoon je mond!
Maar ik als Engel vind dat ik mensen moet waarschuwen dat ze stom doen
Door je vrienden? Ben jij zoiemand die alleen vrienden van het werk heeft?quote:Op maandag 21 juni 2010 13:54 schreef Great.Expectations het volgende:
[..]
Ik krijg daar tenminste nog voor betaald.
Solo?quote:Op maandag 21 juni 2010 13:54 schreef Ang3l het volgende:
TROUWENS! Jij gaat al solo met je kutcarnavalssingle! Wat zeik je nou?!
Wtf!?quote:Op maandag 21 juni 2010 13:50 schreef Steve het volgende:
Of je doet even 5 uur over een ritje Rotterdam - Budel..
Je hebt het er al jaaaaren over en NOOIT is er over gerept dat ik achtergrond mocht zingenquote:Op maandag 21 juni 2010 13:56 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
Solo?
Is dat ding al opgenomen dan?
heb ik gezegd dat je niet mee mocht doen dan?
Keverweekend?quote:Op maandag 21 juni 2010 13:52 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Van de ene kutplek naar de andere
Ik was gister nog in Buul trouwens
ik heb niet eens de kans tot auditeren gekregen, terwijl ik al wel diverse malen in een vol voetbal station heb staan zingen op de middenstip alleen was dat in het pre youtube tijdperkquote:Op maandag 21 juni 2010 13:50 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
Jij hebt in 3 jaar tijd NOOIT je ramen laten wassen dus jij moet niets zeggen!!!!
Ja ik ben boos![]()
Want wat hoor ik nou!
Gisteren gingen de verhalen riond dat er een fok homo boyband komt, dit alles kwam nadat ik een filmpje met zang van mij had geplaatst.
Dus ik ging er van uit dat ik ook in die boyband zou zitten.
maar wat blijkt, de selectie heeft zich al gevormd rond Ang3l, Eril en El Mismo.
Ik ben er al uitgeflikkert voordat ik er uberhaubt in zat, en zo ook Xiance, nou lekker is dat!!!!
stuur je inzending maar in danquote:Op maandag 21 juni 2010 14:03 schreef Stroekie het volgende:
[..]
ik heb niet eens de kans tot auditeren gekregen, terwijl ik al wel diverse malen in een vol voetbal station heb staan zingen op de middenstip alleen was dat in het pre youtube tijdperk
Zet voetbal aan. Portugal Noordkorea, en het is best okéquote:Op maandag 21 juni 2010 14:13 schreef TheVulture het volgende:
Buiten schijnt de zon en ik zit onder een deken met twee truien aan te klappertanden.... griep
quote:Op maandag 21 juni 2010 14:03 schreef Stroekie het volgende:
[..]
ik heb niet eens de kans tot auditeren gekregen, terwijl ik al wel diverse malen in een vol voetbal station heb staan zingen op de middenstip alleen was dat in het pre youtube tijdperk
wie heeft daar hier de spullen voor ?quote:Op maandag 21 juni 2010 14:13 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
zeg opa doe eens converten naar dvd
Weet ik, Ik ben net uit bed gegaan en lig met een deken over me op de bank...quote:Op maandag 21 juni 2010 14:14 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Zet voetbal aan. Portugal Noordkorea, en het is best oké.
ook mijn mijn grandioze optreden bij Anatevka, de botsing tussen de russen en de joden ?quote:
quote:Op maandag 21 juni 2010 14:15 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
ja het is een keiharde wereld de showbizznizz
heb ik al gezongen danquote:Op maandag 21 juni 2010 13:59 schreef Ang3l het volgende:
En Mismo zingt het aller- aller- allerbeste hiero en da's veul meer mijn genre dan die pilsliedjes van jou!
moet ik het eerst filmen maar je kunt ook komen kijken, ik zing elke week hier in Lisboaquote:
betaal jij het vliegtuig danquote:Op maandag 21 juni 2010 14:38 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
moet ik het eerst filmen maar je kunt ook komen kijken, ik zing elke week hier in Lisboa
Iemand hoeft geen vriend van mij te zijn om advies te krijgen.quote:Op maandag 21 juni 2010 13:55 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Door je vrienden? Ben jij zoiemand die alleen vrienden van het werk heeft?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |