Omdat Sebas met vakantie is nu?quote:Op maandag 21 juni 2010 08:32 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Waarom ben ik daar ook alweer niet heengegaan?
Oh tof. Nina Kinertquote:
Dat is een goede redenquote:
Ja, met een Heart cover, Magic Man.quote:
Ja heb hem net maar weer eens aangesproken. Hij zit nu in een meeting. Dus kan ff niets doenquote:
Ew. Cherubijntjesquote:
quote:
Zit in de biebquote:Op maandag 21 juni 2010 10:35 schreef Ang3l het volgende:
Zing nog eens een liedje voor me met je geile basstem? De zon schijnt buiten, past er wel bij
quote:Op maandag 21 juni 2010 10:37 schreef Ang3l het volgende:
Jaweeel! Da's juist leuk! Wordt je ontdekt als de nieuwe esmee denters of justin bieber of jay brannan of zo!
en jij gelijk in zijn video clip als stampende flamengo danser ?quote:Op maandag 21 juni 2010 10:44 schreef Ang3l het volgende:
We maken van El Mismo wel een geile gebruinde Jay Brannan dan.
Jose Brennano of zo
Nou we zagen op je foto al "een hint" van je borsthaarquote:
Sinds gisteravond keelpijn, koortsig en elke spier in mijn lichaam doet pijnquote:
hmmz... das balen! Nu lekker thuis?quote:Op maandag 21 juni 2010 10:54 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Sinds gisteravond keelpijn, koortsig en elke spier in mijn lichaam doet pijn
Ja ik was bij mijn vriend vannacht maar ben nu thuis. Verder loopt het goed.... sms-discussie is uitgepraatquote:Op maandag 21 juni 2010 10:56 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
hmmz... das balen! Nu lekker thuis?
Hoest met vriendlief afgelopen?
Als je vrijdag maar beter bent. Trut.quote:
Ik zit aan de Ibuprofen... meestal werkt dat wel bij me...quote:
quote:
O ja, dat is natuurlijk lievr dan mijn reactiequote:
Nou, ik vind jouw boodschap wel eigenlijk belangrijker dan lief zijn hoorquote:Op maandag 21 juni 2010 11:14 schreef Ang3l het volgende:
[..]
[..]
O ja, dat is natuurlijk lievr dan mijn reactie
Beterschap TV!
Zachte heelmeesters maken stinkende wondenquote:Op maandag 21 juni 2010 11:19 schreef Tha_Erik het volgende:
Ja ik vind de grens tussen liegen en vriendelijk zijn soms ook lastig.
Harde blijven vrijgezelquote:Op maandag 21 juni 2010 11:20 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Zachte heelmeesters maken stinkende wonden
Ja! Ik ookquote:Op maandag 21 juni 2010 11:20 schreef Ang3l het volgende:
En ik ben dan juist tegen mensen die dichtbij me staan heel grof, kritisch en ijskonijnerig
*BATS* "But you know I luuuuuv you, rright?"quote:Op maandag 21 juni 2010 11:24 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ja! Ik ook. Ik moet ook regelmatig tegen mensen zeggen "je weet toch dat ik tegen de mensen waar ik het meest om geef het hardste ben he
".
. Zei het gisteren nog tegen iemand die ik stond te beledigen
.
Jullie zetten me ook zo onder druk... alsof ik over water moet lopen en alles wat minder is niet goed genoeg isquote:Op maandag 21 juni 2010 11:42 schreef Tha_Erik het volgende:
Je krijgt gewoon nu al cold feet omdat je ons gaat zien!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |