Nee, verjaardag. Daarzo in da ouw huis vd begrafenisondernemer Vos (dat was mijn oom).quote:
O zon heerlijke bemoeitantequote:Op maandag 21 juni 2010 14:40 schreef Great.Expectations het volgende:
[..]
Iemand hoeft geen vriend van mij te zijn om advies te krijgen.
Ik voorspel je wel alvast de eerste showbiz-vetes binnen de boyband danquote:
is alleen maar goed voor de publiciteitquote:Op maandag 21 juni 2010 15:11 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik voorspel je wel alvast de eerste showbiz-vetes binnen de boyband dan
Erikquote:
de kasthomo hebben we dan tenminste niet, alleen wel weer de geruchten wie het met wie doet/deed/gaat doenquote:Op maandag 21 juni 2010 15:13 schreef Tha_Erik het volgende:
Wie gaat er aan de drugs? Er is er toch altijd wel eentje aan de drugs in een boyband?
Misschien kunnen we een kasthetero regelen danquote:Op maandag 21 juni 2010 15:14 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
de kasthomo hebben we dan tenminste niet, alleen wel weer de geruchten wie het met wie doet/deed/gaat doen
mieke ?quote:Op maandag 21 juni 2010 15:13 schreef Tha_Erik het volgende:
Wie gaat er aan de drugs? Er is er toch altijd wel eentje aan de drugs in een boyband?
Ik haat drugs. Ik pak wel een soort van geheime affaire met een bekende hetero. Ok?quote:Op maandag 21 juni 2010 15:13 schreef Tha_Erik het volgende:
Zag je wat zwabberen?quote:
quote:Op maandag 21 juni 2010 15:20 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik haat drugs. Ik pak wel een soort van geheime affaire met een bekende hetero. Ok?
En wat doe jij dan?quote:
ik kan al jullie geld jatten maar dat is wel weer zo standaardquote:Op maandag 21 juni 2010 15:25 schreef Ang3l het volgende:
[..]
En wat doe jij dan?Als manager?
Ook een schandaaltje?
Sjon de manager moet er natuurlijk met de kas vandoorquote:Op maandag 21 juni 2010 15:25 schreef Ang3l het volgende:
[..]
En wat doe jij dan?Als manager?
Ook een schandaaltje?
quote:Op maandag 21 juni 2010 15:27 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
ik kan al jullie geld jatten maar dat is wel weer zo standaard
Heel standaard jaquote:Op maandag 21 juni 2010 15:28 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Sjong de manager moet er natuurlijk met de kas vandoor
en ja een Jeep aanschaffen om het weer goed te maken met het vrouwtje zoals in de Hazes documantaire werkt bij ons ook minderquote:Op maandag 21 juni 2010 15:27 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
ik kan al jullie geld jatten maar dat is wel weer zo standaard
Kun je zingen?quote:
van de [homo] orgy?quote:Op maandag 21 juni 2010 15:31 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Hij laat een geheime tape lekken a la tommy en pamela ?
*LOL*quote:
Succesquote:Op maandag 21 juni 2010 15:34 schreef Vlarp het volgende:
Ben op weg naar m'n tweede sollicitatiegesprek. 2e gesprek dus bij hetzelfde bedrijf
quote:Op maandag 21 juni 2010 15:34 schreef Vlarp het volgende:
Ben op weg naar m'n tweede sollicitatiegesprek. 2e gesprek dus bij hetzelfde bedrijf
succesquote:Op maandag 21 juni 2010 15:34 schreef Vlarp het volgende:
ze speelden dan ook tegen noord koreaquote:Op maandag 21 juni 2010 15:33 schreef Ang3l het volgende:
Holy crap, 7-0 al voor Portugal!
Heeft Nuno ze wat van de familie coca plantage gegeven of zo?
zet hem op,quote:Op maandag 21 juni 2010 15:34 schreef Vlarp het volgende:
ohh!quote:Op maandag 21 juni 2010 15:38 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
dan kan je ook in de [Homo]Boyband
quote:
dat arme team krijgt straks vast en zeker collectieve opsluiting in een werkkamp voor een paar jaarquote:Op maandag 21 juni 2010 15:37 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
ze speelden dan ook tegen noord korea
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |