Dat is klote.quote:Op maandag 21 juni 2010 12:53 schreef Yuki het volgende:
Wat een prut
Deze week zou in het teken staan van scriptie, maar nu blijkt dat er door prutswerk van twee medestudenten een heleboel werk aan eindpaper van een ander vak te doen is.
Eén keer iets toevertrouwen aan anderen omdat ik ziek op bed lag...
Shiiiiiitquote:Op maandag 21 juni 2010 14:22 schreef Soempie het volgende:
[..]
Dat is klote.
Bij mij is het ook prut. Heb m'n laptop laten liggen bij een studiegenoot en m'n usb-stick doet het niet meer. Nu kan ik niet meer bij m'n laatste syntax.
Nee, dat is vier uur reizen in totaal. Kan beter opnieuw beginnen met het originele databestand. Daarom baal ik er ook zo enorm van.quote:
Vliegtuigtrekken?quote:Op maandag 21 juni 2010 15:45 schreef laforest het volgende:
Ja wel goed hoor
Alleen beetje verbrand gisteren met het vliegtuiktrekken, maar verder goed hoor.
Kut zegquote:
Ik ook, zullen we er samen gaan wonen?quote:Op maandag 21 juni 2010 18:15 schreef zyx1981 het volgende:
En de emotionele achtbaan gaat verder, vanavond met deeltje zoveel. Nee, ik begrijp steeds beter waarom er vroeger mensen in een hutje op de hei woonden.
Bestaan er 2 onder 1 kap hutjes eigenlijk? Wel zo handig met de katten voor als er 1 even weg wil.quote:
Hoe Vinexquote:Op maandag 21 juni 2010 18:39 schreef zyx1981 het volgende:
[..]
Bestaan er 2 onder 1 kap hutjes eigenlijk? Wel zo handig met de katten voor als er 1 even weg wil.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |