quote:Op zondag 20 juni 2010 23:19 schreef zyx1981 het volgende:
Mijn gevoel is na een gesprek vanavond nu echt helemaal dood. De laatste jaren werd dat al minder.. maar een deel van me is nu echt weg. Liefde en gevoelens zijn enkel zaken die maken dat wanneer het over is (en overgaan doet het zeker) je nog dieper in de put zal vallen dan wanneer je alle gevoel in de eerste plaats had weggedrukt. Op dit moment heb ik liever een leven zonder gevoel, dan een leven wat bestaat uit geestelijke pijn door anderen en zelfhaat.
Bad, bad boyquote:Op maandag 21 juni 2010 00:48 schreef laforest het volgende:
Wel goed, dronken, leuk gezelschap thuis, ahhh
Zo ongeveer dus.quote:
Toch niet Marktplaatsmensen he?quote:Op maandag 21 juni 2010 08:11 schreef rena het volgende:
Heel erg pissigSta je op je vrije dag vroeg op omdat er om half 8 iemand zou komen voor iets, zijn ze er om tien over 8 nog steeds niet
![]()
![]()
Nee, gelukkig niet. Iemand voor een klusje in huis, maar nu blijkt dat mijn ma is vergeten door te geven dat ze vandaag niet komen. Heb ik voor niks zitten wachtenquote:
Ik bedoelde meer zoiets als "Naughty by nature".quote:Op maandag 21 juni 2010 12:02 schreef macondo het volgende:
[..]
Bad boy? Ik dacht meer aan de term "freak"..
Als jij dat zegt klinkt dat best positiefquote:Op maandag 21 juni 2010 12:31 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Ik bedoelde meer zoiets als "Naughty by nature".
Ow, was dat zonder haar toestemming?quote:Op maandag 21 juni 2010 12:49 schreef macondo het volgende:
[..]
Als jij dat zegt klinkt dat best positief
Die foto's zonder overleg met haar op fok gooien, neh - dat is meer iets voor psychopaten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |