Je moet de hond ook gewoon na het uitlaten weer naar binnen sturen...quote:Op zondag 20 juni 2010 21:41 schreef Ticootje het volgende:
Ik kan ook gewoon de hond uitlaten en niet meer terugkomen. Alhoewel, dat zou opvallen denk ik.
sowieso ik die de hond gaat uitlaten zal verdacht zijn.quote:Op zondag 20 juni 2010 21:47 schreef Leandra het volgende:
[..]
Je moet de hond ook gewoon na het uitlaten weer naar binnen sturen...
Dat idd. Ik begrijp echt niet hoe je erbij komt dat dat wel eens dé oplossing zou kunnen zijnquote:Op zondag 20 juni 2010 21:44 schreef k_i_m het volgende:
[..]
Nee, die snapte ik vroeger al niet, maar na het krijgen van een eigen kind al helemaaaaal niet meer.
Sigaretten halen, kom je nu zeker ook niet mee weg??quote:Op zondag 20 juni 2010 21:48 schreef Ticootje het volgende:
[..]
sowieso ik die de hond gaat uitlaten zal verdacht zijn.
Precies hetzelfde hierquote:Op zondag 20 juni 2010 21:50 schreef Diaan73 het volgende:
Ik hoor ook bij de grote groep, ik ging scheiden toen Twan 2 was... wij waren toen al wel 5 jaar getrouwd.
7 jaar samen: checkquote:Op zondag 20 juni 2010 21:53 schreef m@x het volgende:
[..]
Precies hetzelfde hier
We waren 7 jaar samen, schijnt een kritiek punt te zijn. Vijf jaar getrouwd, ook een periode waarin de meeste scheidingen plaatsvinden zegt men, en we woonden in een vinexwijk. Daar schijnen veel huwelijken stuk te lopen. We hebben gewoon de goden getart en de goden hebben gewonnen
we hebben er al een paar en die liggen weer overal en nergens dus .. neuhquote:Op zondag 20 juni 2010 21:57 schreef Diaan73 het volgende:
Wil je trouwens nog Beesies hebben? Ik heb er gisteren weer een aantal gekregen...
whaaaaa, wat moet ik nu? Wie weet een goede advocaat?quote:Op zondag 20 juni 2010 22:11 schreef Ticootje het volgende:
Nee yppy, je moet je juist grote zorgen maken!! Je behoort tot de risicogroep.
neem roze, met glittersquote:Op zondag 20 juni 2010 22:18 schreef k_i_m het volgende:
Gadverdamme, ik heb ineens zin om heel veel nagellak te kopen.
wat wat?quote:
vies!quote:Op zondag 20 juni 2010 22:18 schreef k_i_m het volgende:
Gadverdamme, ik heb ineens zin om heel veel nagellak te kopen.
Roze met glitters heb je nooit genoeg.quote:
Jawel, dat is het probleem ook een beetjequote:
dan moet ik dus gaan shoppen.. Ik heb geen roze met glitters.quote:
Het valt mee hoor, ik heb nog geen zin om met de hond sigaretten te gaan halenquote:
begin met het verstoppen van z'n hardloopschoenen. Je weet maar nooit.quote:Op zondag 20 juni 2010 22:18 schreef YPPY het volgende:
[..]
whaaaaa, wat moet ik nu? Wie weet een goede advocaat?
Op zijn tenen sowiesoquote:
Ik heb gisteren mijn hele Essence stempelplaatje aan gort gekrast omdat ik gelezen had dat er nog een stukje folie op zou zittenquote:
Ik ben benieuwd.... volgens mij loopt ie zo weer vrij rond hoor, het is één groot mediacircus en dat is vanzelf een keer uitgemolken.quote:Op zondag 20 juni 2010 22:32 schreef Ticootje het volgende:
Z'n sterretje zal niet erg lang roze meer zijn.
quote:Op zondag 20 juni 2010 22:32 schreef k_i_m het volgende:
[..]
Ik heb gisteren mijn hele Essence stempelplaatje aan gort gekrast omdat ik gelezen had dat er nog een stukje folie op zou zitten. Maar ik ben niet zo van de stempel. Het duurt zo enorm lang voordat al die lagen droog zijn, en dan stoot ik het alweer stuk enzo. Ik heb een hele lijst met lak die ik nog moet hoor, alleen geen geld
.
welnee, als Peru half aangeeft dat ze hem laten gaan vraagt de VS om zn uitlevering. Wedden? Die hebben nog wel een media-appeltje met hem te schillen. Dr Phil enzo gaat zich er vast binnenkort wel weer mee bemoeienquote:Op zondag 20 juni 2010 22:33 schreef McLaura het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd.... volgens mij loopt ie zo weer vrij rond hoor, het is één groot mediacircus en dat is vanzelf een keer uitgemolken.
quote:Op zondag 20 juni 2010 22:35 schreef moussy het volgende:
[..]zo'n nieuwe, die vierkante was ut!
ik heb nu dit
[ afbeelding ]
Ik heb een rondequote:Op zondag 20 juni 2010 22:35 schreef moussy het volgende:
[..]zo'n nieuwe, die vierkante was ut!
ik heb nu dit
[ afbeelding ]
graag gedaanquote:Op zondag 20 juni 2010 22:06 schreef oeke het volgende:
Lily, laatst heb ik je linzensoep gemaakt. Als maaltijdsoep voor de hele familie de avond voor de crematie van mijn opa. Iedereen heeft ervan genoten. 2 grote pannen waren het. Dankjewel voor het recept!
ja, die stippenzooi (pantervelletje) is een stempelgedoetjequote:
Ik vind het knapquote:Op zondag 20 juni 2010 22:39 schreef moussy het volgende:
[..]
ja, die stippenzooi (pantervelletje) is een stempelgedoetje
Goed is dat he? Zo zijn er hier altijd valpartijen met bloedlippen als er één hand net af is.quote:Op zondag 20 juni 2010 22:39 schreef Ticootje het volgende:
Ik heb er puur het geduld niet meer voor. Als ik ga lakken begint jen te zeuren. Dan ben je t al snel zat.
NOOIT freecel. NOOIT.quote:Op zondag 20 juni 2010 22:43 schreef freecell het volgende:
[..]
Ik vind het knap
Wij zitten ook in een risico, 7 jaar een relatie... Wanneer zijn we weer uit de gevarenzone?
quote:
Ik weet het niet hoor! Normaal ben ik niet zo`n in bed parkeerder maar toen ze op eigen houtje de plant ging verpotten, vaders bril een scheef poot had bezorgd en daarna op tafel was geklommen om de koektrommel leeg te eten was ik het wel ff zatquote:Op zondag 20 juni 2010 22:47 schreef k_i_m het volgende:
Damn, zou het aan het weer liggen? Zo ging het hier gisteren ook. En ik heb haar echt nog bijna nooit naar bed gedaan voor straf.
Cas is vandaag 3x weggelopen nadat ik hem in de gang had geparkeerd, ik lak mn nagels dus alleen nog maar 's avondsquote:Op zondag 20 juni 2010 22:47 schreef k_i_m het volgende:
Damn, zou het aan het weer liggen? Zo ging het hier gisteren ook. En ik heb haar echt nog bijna nooit naar bed gedaan voor straf.
jaaaaaaaaaaquote:Op zondag 20 juni 2010 22:52 schreef Kleurdoos het volgende:
seks, relaties, kinderen
Laten we het over eten hebben
jaquote:Op zondag 20 juni 2010 22:52 schreef Kleurdoos het volgende:
seks, relaties, kinderen
Laten we het over eten hebben
Ik WOK. We hebben onze trouwdag gevierd met een etentje. Thijs was mee, en we hebben genoten!quote:
leuk! mij lukt t niet meer. ik moet ervan kotsen.quote:Op zondag 20 juni 2010 22:56 schreef Kleurdoos het volgende:
En morgen ga ik denk ik weer beginnen met roken, gewoon voor een weekje ofzo.
stomme vraag.quote:Op zondag 20 juni 2010 22:56 schreef pinquit het volgende:
wat zal ik?
chocola, snoep, chips offffff kaas ofzo?
Oh leuk! Ik zou graag met je meedoen, maar ik mag niet als ik niet drinkquote:Op zondag 20 juni 2010 22:56 schreef Kleurdoos het volgende:
En morgen ga ik denk ik weer beginnen met roken, gewoon voor een weekje ofzo.
Gewoon die volgorde aanhoudenquote:Op zondag 20 juni 2010 22:56 schreef pinquit het volgende:
wat zal ik?
chocola, snoep, chips offffff kaas ofzo?
dat probleem is ook snel opgelostquote:Op zondag 20 juni 2010 22:57 schreef k_i_m het volgende:
[..]
Oh leuk! Ik zou graag met je meedoen, maar ik mag niet als ik niet drink.
quote:Op zondag 20 juni 2010 23:00 schreef k_i_m het volgende:
Maar ik mag niet drinken op mijn werk. En ik kan er ook helemaal niet meer tegen met die lowcarb shit. Na 2 biertjes ben ik aangeschoten en ga ik tegen mensen schreeuwen.
Ja, dan ben je het aardig ontwend. Maar voor zuipen heb je ook een stevige bodem nodig, anders komt het ook niet goedquote:Op zondag 20 juni 2010 23:03 schreef Kleurdoos het volgende:
[..]
ik val na 2 biertjes in slaap denk ik
Vroeger zoop ik als een bouwvakker (2 jaar geleden) en sinds de zwangerschap van Elin heb ik amper een druppel aangeraakt.. t meest was 3 ouzo en toen lag ik al plat op mn bakkes
Dat doe je snelquote:Op zondag 20 juni 2010 23:04 schreef pinquit het volgende:
buh. choc is op en nu ben ik misselijkohwell, lekker slapen dan maar
hoeveel had je in gedachten?quote:
Jij wel!quote:Op zondag 20 juni 2010 23:04 schreef RockabeIIa het volgende:
stats: 8 maand alleen, 2 kindjes
Win ik iets?
Ja doei!quote:
Ja hallo. Als ze nou al een jáár alleen was was het een ander verhaal geweest.quote:
oh bij chocola denk ik altijd aan hele repenquote:Op zondag 20 juni 2010 23:07 schreef pinquit het volgende:
[..]
hoeveel had je in gedachten?2 stukjes chocola
geen heule repen ofzo
Ik ook. En bij gebrek aan repen denk ik aan handjes hagelslag.quote:Op zondag 20 juni 2010 23:12 schreef huuphuup het volgende:
oh bij chocola denk ik altijd aan hele repen
ja, van een stichting met wel 34 ledenquote:Op zondag 20 juni 2010 23:19 schreef oeke het volgende:
Op al die lekker zachte Perzische tapijten zeker? Onweerstaanbaar natuurlijk.
Was het open huis?
Truste Saffierquote:Op maandag 21 juni 2010 07:35 schreef Saffier het volgende:Goedenmorgen
Ik ben sinds 5 4.45 uur wakker dus alweer bijna toe aan mijn bed
Ach, het is in elk geval niet zo erg als in zuid frankrijk....quote:Op maandag 21 juni 2010 08:52 schreef Saffier het volgende:
Kan het de rest van het jaar alleen maar meevallen
Ja, lekker vocht vasthouden en klagen over de hittequote:Op maandag 21 juni 2010 08:56 schreef Saffier het volgende:
Daarompooooooositief denken
En eind van de week 28 gradenIk heb er nu al zin in
Nee, mn kop zit vol snot en ik mn maag ook volgens mijquote:Op maandag 21 juni 2010 09:01 schreef Saffier het volgende:jij ziet vandaag ook overal weer wat positiefs in he?
De kachel sloeg gister zelfs aan hier, kom maar op met dat warme weer
Ik ookquote:Op maandag 21 juni 2010 08:56 schreef Saffier het volgende:
Daarompooooooositief denken
En eind van de week 28 gradenIk heb er nu al zin in
wheh hier ook, kutklus, t wordt al groenquote:Op maandag 21 juni 2010 09:12 schreef Ticootje het volgende:
Buienradar voorspelt gewoon een normale 20 graden... We zullen zien.
Oh en dan wordt het tijd om het oude water uit het zwembadje te halen en het badje ff schoon te maken voor Jennie.
Pijpquote:Op maandag 21 juni 2010 09:25 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Ik denk dat ik maar sigaren ga roken. Daar ga je zo lekker van stinken
Je mag mijn hond... Krijg je een konijn gratis erbij. Vindt Elin vast heel leuk.quote:Op maandag 21 juni 2010 09:25 schreef Kleurdoos het volgende:
Ja, roken is keihip. en goed tegen verveling.
Nu nog een hond kopen en dan heb ik bij voorbaat mijn smoes klaarliggen
Volgens mij ga je daar ook echt heerlijk van schijtenquote:Op maandag 21 juni 2010 09:26 schreef Kleurdoos het volgende:
[..]
of pruimen, en dan echt overal waar je komt een spoor spugen
Is het een hangoor?quote:Op maandag 21 juni 2010 09:26 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Je mag mijn hond... Krijg je een konijn gratis erbij. Vindt Elin vast heel leuk.
Nog niet... Kan geregeld worden.quote:
Dat doe je ook goed op peuken hoor ''s morgensquote:Op maandag 21 juni 2010 09:26 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Volgens mij ga je daar ook echt heerlijk van schijten
Snussen?quote:Op maandag 21 juni 2010 09:28 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Je kan ook gaan snussen..dan heb je wel de voordelen van roken maar niet de nadelen
Je tandvlees gaat er alleen gaten van vertonen
Jaquote:Op maandag 21 juni 2010 09:27 schreef Kleurdoos het volgende:
[..]
Dat doe je ook goed op peuken hoor ''s morgens
Zakje met tabakpoeder onder je bovenlip schuiven. Wel nicotine, geen 4baans snelweg richting de longenquote:Op maandag 21 juni 2010 09:29 schreef Kleurdoos het volgende:
[..]
Snussen?
Ik kan nu gaan googlen maar ik heb liever dqat jij uitleg geeft
o maar ik vind de handeling van t roken nou juist zo leuk. ik kan ook elk moment stoppen. Ik ben blijkbaar niet nicotineverslavingsgevoeligquote:Op maandag 21 juni 2010 09:31 schreef De_Taartjesfee het volgende:
[..]
Zakje met tabakpoeder onder je bovenlip schuiven. Wel nicotine, geen 4baans snelweg richting de longen
Kom je bij mij ook strijken??quote:Op maandag 21 juni 2010 09:38 schreef Saffier het volgende:
Ik ga strijken, zo met mijn neus in die stoom hangen, lekker voorverwarmen
je wil echt graag van je konijn af hequote:Op maandag 21 juni 2010 09:26 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Je mag mijn hond... Krijg je een konijn gratis erbij. Vindt Elin vast heel leuk.
Als puntje bij paaltje komt blijft het beest gewoon hier hoor.quote:Op maandag 21 juni 2010 09:53 schreef Sonnetje85 het volgende:
[..]
je wil echt graag van je konijn af he![]()
Spannend Vicky!!
ja dat dacht ik al *lol*quote:Op maandag 21 juni 2010 09:54 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Als puntje bij paaltje komt blijft het beest gewoon hier hoor.
Wat moet ik anders eten met kerst?quote:Op maandag 21 juni 2010 09:58 schreef Sonnetje85 het volgende:
[..]
ja dat dacht ik al *lol*
eigenlijk ben je niet zo erg als je je voordoet
*ril*quote:Op maandag 21 juni 2010 10:19 schreef Ticootje het volgende:
Konijnen liggen in de supermarkt in Frankrijk gewoon bij de afdeling vlees... Wel met kop erop... Anders kun je het verschil niet zien tussen konijn en kat.
eens. maartochquote:Op maandag 21 juni 2010 10:30 schreef Ticootje het volgende:
ik snap niet dat mensen het zieliger vinden om konijn te eten dan dat ze een koe eten.. Als je kijkt naar de levenskwaliteit van beesten in de vleesindustrie zal je het zieliger vinden voor de koe dan voor een konijn dat zn leven lang vrolijk in de tuin heeft rondgehuppeld.
Half 5quote:Op maandag 21 juni 2010 10:27 schreef Saffier het volgende:
Oeh Vicky hoe laat? Dan kan ik duimen!
En nee, ik kom bij niemand verder strijken, de mijne is af
Paté van maken en op toast serveren aan je kraamvisitequote:Op maandag 21 juni 2010 10:32 schreef Ticootje het volgende:
Oh tf houdt van apart vlees... Moet ik de placenta apart houden voor je? Lekker stoven
Jahquote:Op maandag 21 juni 2010 10:32 schreef De_Taartjesfee het volgende:
[..]
Paté van maken en op toast serveren aan je kraamvisite
dat dusquote:
Ik heb overal een goed recept voorquote:Op maandag 21 juni 2010 10:42 schreef Sonnetje85 het volgende:
[..]
dat dustis psychisch denk ik zo...
Heb je nog een goed recept voor plancenta pate TF
t idee alleen al...
zie je wel ik wist dat ik bij jou moest zijnquote:Op maandag 21 juni 2010 10:54 schreef De_Taartjesfee het volgende:
[..]
Ik heb overal een goed recept voor
Hazenrug doet mij aan een kerstmaal denken.quote:Op maandag 21 juni 2010 11:16 schreef pinquit het volgende:
hazenrug doet me denken aan bokjespringen
ohja hahaha ik had een vriendinnetje vroeger en die ging echt bijna schuimbekken als je paardenrookvlees op brood hadquote:
Haas, lam, struisvogel (beetje taai) vind ik allemaal geen probleem, maar paardenvlees vind ik niet lekker, en dan niet omdat het zo zielig is om een paard te eten, maar de smaak staat me gewoon niet aan.quote:
Dat vind ik zo raar he. Paardenvlees wordt niet speciaal gefokt voor vleesconsumptie. Dat is dan toch een stuk minder zielig dan een legbatterijkip of een varkentje dat z'n kont niet kan keren?quote:Op maandag 21 juni 2010 11:39 schreef huuphuup het volgende:
[..]
ohja hahaha ik had een vriendinnetje vroeger en die ging echt bijna schuimbekken als je paardenrookvlees op brood haddurfde mn brood bijna niet op te eten bij haar in de buurt man
Oh bah!quote:Op maandag 21 juni 2010 11:31 schreef Spuuglokje het volgende:
Woensdag gaat Wouter op kamp, en ik heb nog niks voorbereid. Nou ja, 1 ding dan, ik heb vanmorgen een zaklamp voor 'm gekocht. Dat wordt een groot gedeelte van deze dag wassen draaien en ophangen. Bah.Normaal gesproken heb ik wel genoeg op voorraad in z'n kast liggen, maar nu heb ik die was al meer dan een week laten versloffen. Het is een puinhoop hier met vuile was.
![]()
Poep stinktquote:Op maandag 21 juni 2010 11:44 schreef debuurvrouw het volgende:
Oh en lamsvlees *ril* de geur alleen al. en nee, ik heb geen last van "zielig". ik vind geit en schaap gewoon niet lekker. Het stinkt ook.
Ook goed.quote:
Niet zo erg als een lamquote:
Dan is dat bij jullie een stuk beter geregeld. En weet je wat het fijne is? Sterre gaat volgende week op kamp!quote:Op maandag 21 juni 2010 11:42 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Oh bah!en de hele dag wassen omdat het moet is nog stommer dan "gewoon"wassen. Gelukkig hebben wij al kamp gehad aan het begin van dit schooljaar. My, het is zo al druk genoeg zonder dat soort gedoe.
Ik zal eens lekker na een avondje gourmet bij jou komen baggeren... Wedden dat ik win van lam.quote:
Anders impliceer je dat je net een complete taart hebt weggewerkt en nu aan een tweede taart begint, vetzoquote:
Ik kan je verklappen....juffen zijn er ook klaar mee.quote:Op maandag 21 juni 2010 11:46 schreef Spuuglokje het volgende:
[..]
Dan is dat bij jullie een stuk beter geregeld. En weet je wat het fijne is? Sterre gaat volgende week op kamp!Alsof die laatste schoolweken niet al hysterisch druk genoeg zijn!
Nee, er moet daarnaast nog een visochtend ingepland worden, extra plusklasochtend om samen gerechten te bereiden, een bezoek aan Bourtange, etc. etc.
Ik zal blij zijn als het vakantie is!
Op dit moment staat van alles me tegen, we hebben vrijdagavond de koelkast leeggehaald en uitgesopt omdat ik telkens kokhalzend voor de geopende koelkast stond.quote:Op maandag 21 juni 2010 11:44 schreef debuurvrouw het volgende:
Oh en lamsvlees *ril* de geur alleen al. en nee, ik heb geen last van "zielig". ik vind geit en schaap gewoon niet lekker. Het stinkt ook.
Het was anders wel een andere taart... Dus nieuwe versie.quote:Op maandag 21 juni 2010 11:48 schreef Kleurdoos het volgende:
[..]
Anders impliceer je dat je net een complete taart hebt weggewerkt en nu aan een tweede taart begint, vetzo
het is echt ontzettend malsquote:Op maandag 21 juni 2010 11:48 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Koeientong heb ik ook wel eens gegeten. Vond ik wel lekker, tot paps hem eens in z`n geheel op tafel zetten en hij dus ook dudelijk herkenbaar was
Ah vandaar dat je een poosje niet gepost hebt.quote:Op maandag 21 juni 2010 11:43 schreef _Bar_ het volgende:
Hoi Raissa, op een bacterie in m'n lichaam met de nodige bijwerkingen, gaat het wel hoor.
Kapotte laptop en pc gehad, pc werkt gelukkig weer, zijn nog met vakantie geweest.
Kortom ook aardig druk geweest.
haha ja dat dus. Maar die groeien toch in die groene of gele bakjes in de supermarkt?quote:Op maandag 21 juni 2010 11:42 schreef Spuuglokje het volgende:
[..]
Dat vind ik zo raar he. Paardenvlees wordt niet speciaal gefokt voor vleesconsumptie. Dat is dan toch een stuk minder zielig dan een legbatterijkip of een varkentje dat z'n kont niet kan keren?
Idd, maar van de 2 weken heb ik nog 5 dagen met kinderen, en verder nog:quote:[b]
Ik kan je verklappen....juffen zijn er ook klaar mee.
Ik lust echt geen vis he... Maar opeens ben ik helemaal weg van makreel...quote:Op maandag 21 juni 2010 11:55 schreef Kleurdoos het volgende:
ik heb verder niet zoveel met stug vlees, vlees waar ik lang op moet kauwen
meestal rund
verder lief ik vooral kipfilet, gehakt, slavinken, spekjes,worstjes, karbonades mits mals en VIS, heel veel lief ik vis.
Spoelt lekker door?quote:Op maandag 21 juni 2010 11:58 schreef Kleurdoos het volgende:
HOLY CRAp
ik geloof dat ik mevrouw moet verschonen
ik zit hier bijna te kokken
hoektanden hoezee
quote:Op maandag 21 juni 2010 11:49 schreef Kleurdoos het volgende:
[..]
het is echt ontzettend mals
zelf hoef ik geen hersentjes ofzo, orgaanvlees *ril*
zo kwam ik ooit op een kinderfeestje waar t stomme kutjoch 'kippenlevertjes' had uitgekozen voor zijn feestmaal.
oeh!quote:Op maandag 21 juni 2010 11:58 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Ik lust echt geen vis he... Maar opeens ben ik helemaal weg van makreel...
oh lekkerquote:Op maandag 21 juni 2010 11:58 schreef Kleurdoos het volgende:
HOLY CRAp
ik geloof dat ik mevrouw moet verschonen
ik zit hier bijna te kokken
hoektanden hoezee
Waarom niet, wij gaan ook de boel opknappen zodat het straks goed verkoopt.quote:Op maandag 21 juni 2010 11:59 schreef huuphuup het volgende:
[..]
ik zou geloof ik toch als moeder van kind-in-kwestie er wel erg rekening mee houden dat lang niet alle kinderen levertjes lusten.
Huh er staat een vrouw in de tuin van mn buren foto's te makenben benieuwd wat ze gaan doen. Ze hebben net een nieuwe pui erin gegooid en de tuin verbouwd, zal vast nie verkocht worden lijkt me?
En dan was de verbouwing de poging om de relatie te redden?quote:Op maandag 21 juni 2010 12:01 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Waarom niet, wij gaan ook de boel opknappen zodat het straks goed verkoopt.
Of zijn je buren 7 jaar samen en hebben ze een kind van 3? Kan ook he?
hehehhequote:Op maandag 21 juni 2010 12:01 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Waarom niet, wij gaan ook de boel opknappen zodat het straks goed verkoopt.
Of zijn je buren 7 jaar samen en hebben ze een kind van 3? Kan ook he?
Gewoon terug wassenquote:Op maandag 21 juni 2010 12:04 schreef Vicky het volgende:
Ik lust bijna alle vis maar haring vind ik echt niet te vreten!
Jeutje, er is er hier eentje beneden aan het wassen maar ze mag d'r wasmachine wel eens waterpas gaan stellen. Dat ding maakt me een teringherrie met centrifugeren...
Of hij kan zijn verplichtingen niet nakomen, dat zou heel sneu zijn als je er zoveel in geïnvesteerd hebt.quote:Op maandag 21 juni 2010 12:04 schreef huuphuup het volgende:
[..]
hehehhe![]()
nja t is meer omdat de buurjongen dit huis nog niet zo heel lang geleden gekocht heeft en ik geloof nooit dat ze dit huis nu voor veel verkocht krijgen. Er is best wat geld in gestoken maar ik vraag me dus af of het wel de investering waard is, denk dat hij zn kostenkoper er misschien nog nie eens uit heeft qua tijd
maar wie weet, het zou kunnen.
nah dat zal wel loslopen. Kan niet in zn portemonnee kijken natuurlijk maar ik denk het niet.quote:Op maandag 21 juni 2010 12:09 schreef Leandra het volgende:
[..]
Of hij kan zijn verplichtingen niet nakomen, dat zou heel sneu zijn als je er zoveel in geïnvesteerd hebt.
ben druk bezigquote:
Niet!quote:Op maandag 21 juni 2010 11:46 schreef Spuuglokje het volgende:
[..]
Dan is dat bij jullie een stuk beter geregeld. En weet je wat het fijne is? Sterre gaat volgende week op kamp!Alsof die laatste schoolweken niet al hysterisch druk genoeg zijn!
Nee, er moet daarnaast nog een visochtend ingepland worden, extra plusklasochtend om samen gerechten te bereiden, een bezoek aan Bourtange, etc. etc.
Ik zal blij zijn als het vakantie is!
JA herkenbaar... Dan begin ik al te roepen: JEEEEEEEEN waar zijn mama dr wasbolletjes... En dan kan ik op mn knieen het huis door, liggen ze onder de bank, in de slaapkamer, in de wasmand, in de tuin.. Gewoon overal, behalve bij de wasmachine waar ze horen.quote:Op maandag 21 juni 2010 12:10 schreef freecell het volgende:
TandenpoepArme jullie, veel succes!
Ik heb mezelf vastgedweild achter de laptop. hoe onaangenaam![]()
Kennen jullie trouwens het probleem van wasbolletjes? Het ene moment zie je er 15, maar als je ze nodig hebt, zijn ze állemaal weg!
Ik moet er 3 hebben.. ERGENSquote:Op maandag 21 juni 2010 12:10 schreef freecell het volgende:
TandenpoepArme jullie, veel succes!
Ik heb mezelf vastgedweild achter de laptop. hoe onaangenaam![]()
Kennen jullie trouwens het probleem van wasbolletjes? Het ene moment zie je er 15, maar als je ze nodig hebt, zijn ze állemaal weg!
Jonathan safran foerquote:Op maandag 21 juni 2010 12:09 schreef Oxymoron het volgende:
Voor de vleeseters: het boek Eating Animals (Dieren eten) van J. Safran Froer.![]()
En paardenvlees vind ik, is idd minder sneu dan die bio-industrie.
kijk ze eens lekker zijn, die varkens van onze biologische farm:
[ afbeelding ]
Jammer dat je niet ziet, hoeveel land ze hebben om in te wroeten![]()
hier liggen ze allemaal in elins badjequote:Op maandag 21 juni 2010 12:11 schreef Ticootje het volgende:
[..]
JA herkenbaar... Dan begin ik al te roepen: JEEEEEEEEN waar zijn mama dr wasbolletjes... En dan kan ik op mn knieen het huis door, liggen ze onder de bank, in de slaapkamer, in de wasmand, in de tuin.. Gewoon overal, behalve bij de wasmachine waar ze horen.
Dat is nog best wat werk ! Succes !quote:Op maandag 21 juni 2010 11:55 schreef ik80lll het volgende:
[..]
Idd, maar van de 2 weken heb ik nog 5 dagen met kinderen, en verder nog:
1 studiedag (blijdorp)
1 avond team-vergadering
1 avond 10 min gesprekken
1 sopavond
1 afscheidsavond groep 8
Fijn hoor alles in de laatste weken
Idd juffen zijn er ook klaar mee
als ik echt geen balletje kan vinden dan gooii k het maar in het wasmachinebakje..quote:Op maandag 21 juni 2010 12:16 schreef Ticootje het volgende:
Ik pak dan maar een stuk speelgoed waar ik een dot wasmiddel in kan knijpen en pleur dat in de wasmachine.
quote:Op maandag 21 juni 2010 12:16 schreef Ticootje het volgende:
Ik pak dan maar een stuk speelgoed waar ik een dot wasmiddel in kan knijpen en pleur dat in de wasmachine.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |