Je moet de hond ook gewoon na het uitlaten weer naar binnen sturen...quote:Op zondag 20 juni 2010 21:41 schreef Ticootje het volgende:
Ik kan ook gewoon de hond uitlaten en niet meer terugkomen. Alhoewel, dat zou opvallen denk ik.
sowieso ik die de hond gaat uitlaten zal verdacht zijn.quote:Op zondag 20 juni 2010 21:47 schreef Leandra het volgende:
[..]
Je moet de hond ook gewoon na het uitlaten weer naar binnen sturen...
Dat idd. Ik begrijp echt niet hoe je erbij komt dat dat wel eens dé oplossing zou kunnen zijnquote:Op zondag 20 juni 2010 21:44 schreef k_i_m het volgende:
[..]
Nee, die snapte ik vroeger al niet, maar na het krijgen van een eigen kind al helemaaaaal niet meer.
Sigaretten halen, kom je nu zeker ook niet mee weg??quote:Op zondag 20 juni 2010 21:48 schreef Ticootje het volgende:
[..]
sowieso ik die de hond gaat uitlaten zal verdacht zijn.
Precies hetzelfde hierquote:Op zondag 20 juni 2010 21:50 schreef Diaan73 het volgende:
Ik hoor ook bij de grote groep, ik ging scheiden toen Twan 2 was... wij waren toen al wel 5 jaar getrouwd.
7 jaar samen: checkquote:Op zondag 20 juni 2010 21:53 schreef m@x het volgende:
[..]
Precies hetzelfde hier
We waren 7 jaar samen, schijnt een kritiek punt te zijn. Vijf jaar getrouwd, ook een periode waarin de meeste scheidingen plaatsvinden zegt men, en we woonden in een vinexwijk. Daar schijnen veel huwelijken stuk te lopen. We hebben gewoon de goden getart en de goden hebben gewonnen
we hebben er al een paar en die liggen weer overal en nergens dus .. neuhquote:Op zondag 20 juni 2010 21:57 schreef Diaan73 het volgende:
Wil je trouwens nog Beesies hebben? Ik heb er gisteren weer een aantal gekregen...
whaaaaa, wat moet ik nu? Wie weet een goede advocaat?quote:Op zondag 20 juni 2010 22:11 schreef Ticootje het volgende:
Nee yppy, je moet je juist grote zorgen maken!! Je behoort tot de risicogroep.
neem roze, met glittersquote:Op zondag 20 juni 2010 22:18 schreef k_i_m het volgende:
Gadverdamme, ik heb ineens zin om heel veel nagellak te kopen.
wat wat?quote:
vies!quote:Op zondag 20 juni 2010 22:18 schreef k_i_m het volgende:
Gadverdamme, ik heb ineens zin om heel veel nagellak te kopen.
Roze met glitters heb je nooit genoeg.quote:
Jawel, dat is het probleem ook een beetjequote:
dan moet ik dus gaan shoppen.. Ik heb geen roze met glitters.quote:
Het valt mee hoor, ik heb nog geen zin om met de hond sigaretten te gaan halenquote:
begin met het verstoppen van z'n hardloopschoenen. Je weet maar nooit.quote:Op zondag 20 juni 2010 22:18 schreef YPPY het volgende:
[..]
whaaaaa, wat moet ik nu? Wie weet een goede advocaat?
Op zijn tenen sowiesoquote:
Ik heb gisteren mijn hele Essence stempelplaatje aan gort gekrast omdat ik gelezen had dat er nog een stukje folie op zou zittenquote:
Ik ben benieuwd.... volgens mij loopt ie zo weer vrij rond hoor, het is één groot mediacircus en dat is vanzelf een keer uitgemolken.quote:Op zondag 20 juni 2010 22:32 schreef Ticootje het volgende:
Z'n sterretje zal niet erg lang roze meer zijn.
quote:Op zondag 20 juni 2010 22:32 schreef k_i_m het volgende:
[..]
Ik heb gisteren mijn hele Essence stempelplaatje aan gort gekrast omdat ik gelezen had dat er nog een stukje folie op zou zitten. Maar ik ben niet zo van de stempel. Het duurt zo enorm lang voordat al die lagen droog zijn, en dan stoot ik het alweer stuk enzo. Ik heb een hele lijst met lak die ik nog moet hoor, alleen geen geld
.
welnee, als Peru half aangeeft dat ze hem laten gaan vraagt de VS om zn uitlevering. Wedden? Die hebben nog wel een media-appeltje met hem te schillen. Dr Phil enzo gaat zich er vast binnenkort wel weer mee bemoeienquote:Op zondag 20 juni 2010 22:33 schreef McLaura het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd.... volgens mij loopt ie zo weer vrij rond hoor, het is één groot mediacircus en dat is vanzelf een keer uitgemolken.
quote:Op zondag 20 juni 2010 22:35 schreef moussy het volgende:
[..]zo'n nieuwe, die vierkante was ut!
ik heb nu dit
[ afbeelding ]
Ik heb een rondequote:Op zondag 20 juni 2010 22:35 schreef moussy het volgende:
[..]zo'n nieuwe, die vierkante was ut!
ik heb nu dit
[ afbeelding ]
graag gedaanquote:Op zondag 20 juni 2010 22:06 schreef oeke het volgende:
Lily, laatst heb ik je linzensoep gemaakt. Als maaltijdsoep voor de hele familie de avond voor de crematie van mijn opa. Iedereen heeft ervan genoten. 2 grote pannen waren het. Dankjewel voor het recept!
ja, die stippenzooi (pantervelletje) is een stempelgedoetjequote:
Ik vind het knapquote:Op zondag 20 juni 2010 22:39 schreef moussy het volgende:
[..]
ja, die stippenzooi (pantervelletje) is een stempelgedoetje
Goed is dat he? Zo zijn er hier altijd valpartijen met bloedlippen als er één hand net af is.quote:Op zondag 20 juni 2010 22:39 schreef Ticootje het volgende:
Ik heb er puur het geduld niet meer voor. Als ik ga lakken begint jen te zeuren. Dan ben je t al snel zat.
NOOIT freecel. NOOIT.quote:Op zondag 20 juni 2010 22:43 schreef freecell het volgende:
[..]
Ik vind het knap
Wij zitten ook in een risico, 7 jaar een relatie... Wanneer zijn we weer uit de gevarenzone?
quote:
Ik weet het niet hoor! Normaal ben ik niet zo`n in bed parkeerder maar toen ze op eigen houtje de plant ging verpotten, vaders bril een scheef poot had bezorgd en daarna op tafel was geklommen om de koektrommel leeg te eten was ik het wel ff zatquote:Op zondag 20 juni 2010 22:47 schreef k_i_m het volgende:
Damn, zou het aan het weer liggen? Zo ging het hier gisteren ook. En ik heb haar echt nog bijna nooit naar bed gedaan voor straf.
Cas is vandaag 3x weggelopen nadat ik hem in de gang had geparkeerd, ik lak mn nagels dus alleen nog maar 's avondsquote:Op zondag 20 juni 2010 22:47 schreef k_i_m het volgende:
Damn, zou het aan het weer liggen? Zo ging het hier gisteren ook. En ik heb haar echt nog bijna nooit naar bed gedaan voor straf.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |