Je moet de hond ook gewoon na het uitlaten weer naar binnen sturen...quote:Op zondag 20 juni 2010 21:41 schreef Ticootje het volgende:
Ik kan ook gewoon de hond uitlaten en niet meer terugkomen. Alhoewel, dat zou opvallen denk ik.
sowieso ik die de hond gaat uitlaten zal verdacht zijn.quote:Op zondag 20 juni 2010 21:47 schreef Leandra het volgende:
[..]
Je moet de hond ook gewoon na het uitlaten weer naar binnen sturen...
Dat idd. Ik begrijp echt niet hoe je erbij komt dat dat wel eens dé oplossing zou kunnen zijnquote:Op zondag 20 juni 2010 21:44 schreef k_i_m het volgende:
[..]
Nee, die snapte ik vroeger al niet, maar na het krijgen van een eigen kind al helemaaaaal niet meer.
Sigaretten halen, kom je nu zeker ook niet mee weg??quote:Op zondag 20 juni 2010 21:48 schreef Ticootje het volgende:
[..]
sowieso ik die de hond gaat uitlaten zal verdacht zijn.
Precies hetzelfde hierquote:Op zondag 20 juni 2010 21:50 schreef Diaan73 het volgende:
Ik hoor ook bij de grote groep, ik ging scheiden toen Twan 2 was... wij waren toen al wel 5 jaar getrouwd.
7 jaar samen: checkquote:Op zondag 20 juni 2010 21:53 schreef m@x het volgende:
[..]
Precies hetzelfde hier
We waren 7 jaar samen, schijnt een kritiek punt te zijn. Vijf jaar getrouwd, ook een periode waarin de meeste scheidingen plaatsvinden zegt men, en we woonden in een vinexwijk. Daar schijnen veel huwelijken stuk te lopen. We hebben gewoon de goden getart en de goden hebben gewonnen
we hebben er al een paar en die liggen weer overal en nergens dus .. neuhquote:Op zondag 20 juni 2010 21:57 schreef Diaan73 het volgende:
Wil je trouwens nog Beesies hebben? Ik heb er gisteren weer een aantal gekregen...
whaaaaa, wat moet ik nu? Wie weet een goede advocaat?quote:Op zondag 20 juni 2010 22:11 schreef Ticootje het volgende:
Nee yppy, je moet je juist grote zorgen maken!! Je behoort tot de risicogroep.
neem roze, met glittersquote:Op zondag 20 juni 2010 22:18 schreef k_i_m het volgende:
Gadverdamme, ik heb ineens zin om heel veel nagellak te kopen.
wat wat?quote:
vies!quote:Op zondag 20 juni 2010 22:18 schreef k_i_m het volgende:
Gadverdamme, ik heb ineens zin om heel veel nagellak te kopen.
Roze met glitters heb je nooit genoeg.quote:
Jawel, dat is het probleem ook een beetjequote:
dan moet ik dus gaan shoppen.. Ik heb geen roze met glitters.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |