quote:Op maandag 21 juni 2010 01:20 schreef eltopo2010 het volgende:
[..]
Dus jij vindt ook Cohen ook een kleuter dat hij niet gewoon akkoord gaat met een VVD-PVDA-CDA coalitie en je vindt Verhagen een kleuter dat hij VVD-PVV-CDA blokkeert?
Voor elke coalitie zijn grote legitieme politieke voor en tegens alsook noembare risico's en obstakels mbt programma punten.
Goed de vraag is wat jij als 'kleuter gedrag' ziet in je opmerking? Als het gaat om zsm een kabinet vormen in het kader van het landsbelang waarbij iedereen water bij de wijn moet doen..tja dan is paars+ echt de allerlaatste optie. Los van wat jij, ik of een ander aan politieke voorkeur hebben.
De eerste logische optie was VVD-PVV-CDA -> Verhage werkt niet mee ivm partijbelang
De tweede logische optie is VVD-PVDA-CDA -> Cohen werkt niet mee ivm partijbelang
En pas als derde optie is: Paars+ -> Rutte werkt niet mee ivm partijbelang.
Gezien dat de VVD de verkiezingen heeft gewonnen en de leidende partij is met zijn eigen visie hoe te hervormen is het niet echt logisch om Rutte van 'kleutergedrag' te betichten.
Maar goed als je vindt dat 'kleutergedrag' het vormen van een coalitie in de weg staat...
Ik zie niks: in de HH graag!quote:
Beschrijf 'm dan ff... Ik zie écht niksquote:Op maandag 21 juni 2010 21:37 schreef eriksd het volgende:
Huh, ik zie m wel
Misschien kan ik niet linken naar het ANP. Staan leuke foto's op.
Rutte met een somber gezicht en Cohen met een triomfantelijk hoofd.quote:Op maandag 21 juni 2010 21:40 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Beschrijf 'm dan ff... Ik zie écht niks
Bij mij begint ie te downloaden, het is een foto met rutte die tegen de pers gaat praten met Cohen er vlak achter. Althans wat ik krijg.quote:Op maandag 21 juni 2010 21:40 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Beschrijf 'm dan ff... Ik zie écht niks
En iedereen rent naar de PVV? Dacht het niet.quote:Op maandag 21 juni 2010 21:39 schreef phpmystyle het volgende:
Als dit serieus is heeft rutte binnen nu en xx maanden misschien nog maar 10 zetels.
quote:Op maandag 21 juni 2010 21:41 schreef eriksd het volgende:
[..]
Rutte met een somber gezicht en Cohen met een triomfantelijk hoofd.
Dank!quote:Op maandag 21 juni 2010 21:41 schreef 08gnoT. het volgende:
[..]
Bij mij begint ie te downloaden, het is een foto met rutte die tegen de pers gaat praten met Cohen er vlak achter. Althans wat ik krijg.
Want?quote:Op maandag 21 juni 2010 21:39 schreef phpmystyle het volgende:
Als dit serieus is heeft rutte binnen nu en xx maanden misschien nog maar 10 zetels.
Sorry maar je reactie voegt echt 0.0 toe aan mijn post waarop je reageert.quote:Op maandag 21 juni 2010 21:33 schreef betyar het volgende:
[..]
VVD-PVV-CDA de eerste logische keuze? Dat Rutte en wilders er al samen niet uit komen wil toch heel wat zeggen dat deze regering al kansloos was toen het werd genoemd.
VVD-PvdA-CDA, is ook niet logisch gezien de verstandhouding tussen CDA en PvdA.
Paars+ is de meest kansrijke formatie, als Rutte zijn eigen belangen even opzij zet en gewoon logisch nadenkt dat zijn programma Nederland kapot bezuinigd.
Paars+, VVD geeft wat de PvdA geeft wat GL geeft wat en D66 knikt altijd ja. Prima toch??
Goed nieuwsquote:Op maandag 21 juni 2010 21:18 schreef Vader_Aardbei het volgende:
Yep, dinsdag door.
Het lijkt erop dat het een serieuze aangelegenheid wordt! Die ''korte tussenfase'' is nu gewoon onderhandelen geworden.
Gaat lekker snel.quote:Op maandag 21 juni 2010 @ 21:18 schreef Vader_Aardbei het volgende:
Yep, dinsdag door.
Het lijkt erop dat het een serieuze aangelegenheid wordt! Die ''korte tussenfase'' is nu gewoon onderhandelen geworden.
Ben jij ook al zo anti pvv'er?quote:Op maandag 21 juni 2010 21:41 schreef eriksd het volgende:
[..]
En iedereen rent naar de PVV? Dacht het niet.
Zie diverse analyses van de hond. Ja je moet zoiets altijd met een korrel zout nemen maar het zegt wel wat.quote:
We zullen zien, ik ben benieuwdquote:Op maandag 21 juni 2010 21:53 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Zie diverse analyses van de hond. Ja je moet zoiets altijd met een korrel zout nemen maar het zegt wel wat.
maakt niks uit. Als hij de rit uit weet te zitten (optimistisch in het huidige Nederland, ik weet hetquote:Op maandag 21 juni 2010 21:39 schreef phpmystyle het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |