Goede zaak dat ze het serieus nemen.quote:Op maandag 21 juni 2010 14:28 schreef themauster het volgende:
NOS verslaggeefster Dominique vd Heyde meld op twitter: Nu al gemeld: om 17u pauze paars+ gesprek en om half acht weer verder. Dus niet snel bijltje erbij neer
De VVD heeft eigenlijk ook geen werkbare alternatieven achter de hand. Als dit mislukt vertikt Cohen het ook om met CDA en VVD in een kabinet te stappen. En het kabinet met extreem-rechts is voor het CDA gelukkig geen optie en heeft ook een te krappe meerderheid.quote:Op maandag 21 juni 2010 18:31 schreef Fir3fly het volgende:
Goede zet van de VVD, eerst paars+ afstrepen zodat het lijkt alsof dat een mogelijkheid was.
Dus nieuwe verkiezingen. Ik neem aan dat de kiezer Cohen dat niet in dank zal afnemen.quote:Op maandag 21 juni 2010 @ 18:33 schreef du_ke het volgende:
[..]
De VVD heeft eigenlijk ook geen werkbare alternatieven achter de hand. Als dit mislukt vertikt Cohen het ook om met CDA en VVD in een kabinet te stappen. En het kabinet met extreem-rechts is voor het CDA gelukkig geen optie en heeft ook een te krappe meerderheid.
Ik vrees eigenlijk van wel.quote:Op maandag 21 juni 2010 18:34 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Dus nieuwe verkiezingen. Ik neem aan dat de kiezer Cohen dat niet in dank zal afnemen.
Ik zal het vakje van Cohen met nog meer overtuiging inkleuren als hij weigert in een kabinet te gaan zitten met het CDA.quote:Op maandag 21 juni 2010 18:34 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Dus nieuwe verkiezingen. Ik neem aan dat de kiezer Cohen dat niet in dank zal afnemen.
Sarcastisch neem ik aan? De vorige Paarse kabinetten hebben bewezen helemaal niet zo 'daadkrachtig' te zijn, gezien de grote verschillen tussen alle partijen, deze verschillen zullen nu nog groter worden gezien de tussenkomst van GroenLinks. Paars II was vooral goed met geld over de balk smijten zonder er ook werkelijk iets voor terug te zien, met Els Borst voorop.quote:Op maandag 21 juni 2010 18:38 schreef nmgn het volgende:
Lijkt me geniaal al paars plus er wel komt. Dit is wat Nederland momenteel nodig heeft. Daadkrachtig, realistisch en verantwoord beleid met een progressief liberale inslag.![]()
Eindelijk drie capabele partijen tegelijkertijd in het kabinet. Jammer alleen dat het moet worden aangevuld met de PvdA.
Een ander voordeel van dit kabinet is dat je populistisch rechts en incapabel links volledig buitenspel zet.
Wat heeft Cohen misdaan dan?quote:Op maandag 21 juni 2010 18:34 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Pim, ben jij dat?quote:Op maandag 21 juni 2010 18:44 schreef Holograph het volgende:
[..]
Sarcastisch neem ik aan? De vorige Paarse kabinetten hebben bewezen helemaal niet zo 'daadkrachtig' te zijn, gezien de grote verschillen tussen alle partijen, deze verschillen zullen nu nog groter worden gezien de tussenkomst van GroenLinks. Paars II was vooral goed met geld over de balk smijten zonder er ook werkelijk iets voor terug te zien, met Els Borst voorop.
Gelul, ze komen er op de een of andere manier wel uit. Met CDA of met paars.quote:Op maandag 21 juni 2010 18:34 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Was het maar zoquote:
Nee Paars+ wordt het. Rutte bindt uiteindelijk wel in. Het afhouden van Paars+ is puur voor de Bühne, hij is zelf van sociaal-liberal snit en eigenlijk wel voorquote:Op maandag 21 juni 2010 18:34 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Wat een onzin, CDA gaat lekker de oppositie in. Verhagen heeft het in zich om Wilders van de troon van oppositieleider weg te houden en kan zich dan heerlijk profileren.quote:Op maandag 21 juni 2010 18:38 schreef Morendo het volgende:
VVD-PvdA-CDA-D66/GL gaat het worden.
Als Rutte het linkse pret-kabinet Woodstock 1 gaat leiden, dan wordt het prijsschieten voor Wilders.quote:Op maandag 21 juni 2010 19:02 schreef du_ke het volgende:
[..]
Wat een onzin, CDA gaat lekker de oppositie in. Verhagen heeft het in zich om Wilders van de troon van oppositieleider weg te houden en kan zich dan heerlijk profileren.
Neuh die zal het de komende jaren druk genoeg hebben met interne partijperikelen. Het komende jaar zit vol met het voorbereiden van de staten en eerste kamer verkiezingen en daarna zal het in de eigen fractie wel gaan rommelen.quote:Op maandag 21 juni 2010 19:04 schreef Morendo het volgende:
[..]
Als Rutte het linkse pret-kabinet Woodstock 1 gaat leiden, dan wordt het prijsschieten voor Wilders.
Nee, Zalm was het grote feestvarken voorop in de polonaise die economische voorspoed aan het verjubelen was.quote:Op maandag 21 juni 2010 18:44 schreef Holograph het volgende:
Paars II was vooral goed met geld over de balk smijten zonder er ook werkelijk iets voor terug te zien, met Els Borst voorop.
Diefquote:Op maandag 21 juni 2010 19:04 schreef Morendo het volgende:
[..]
Als Rutte het linkse pret-kabinet Woodstock 1 gaat leiden, dan wordt het prijsschieten voor Wilders.
Inderdaad, Zalm was net als bijvoorbeeld Verdonk een zeer zwaar overschatte minister.quote:Op maandag 21 juni 2010 19:23 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Nee, Zalm was het grote feestvarken voorop in de polonaise die economische voorspoed aan het verjubelen was.
Ja. Zalm zei zelf ook dat hij zijn tijd heel erg mee had, en alle ongewenste vreemdelingen die Verdonk uitzette kwamen weer terug met een toeristen visum.quote:Op maandag 21 juni 2010 19:42 schreef du_ke het volgende:
[..]
Inderdaad, Zalm was net als bijvoorbeeld Verdonk een zeer zwaar overschatte minister.
Boeiend. Niet alles draait om de PVV in dit land. Voorlopig moet er geregeerd worden. Als Nederland dan over 4 jaar de domme beslissing maakt om de PVV de grootste partij te maken: Het zij zo.quote:Op maandag 21 juni 2010 19:04 schreef Morendo het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |