Rechts: VVD(31) + D66(10) = 41 zetelsquote:Op maandag 21 juni 2010 02:01 schreef 08gnoT. het volgende:
[..]
En die zouden van mij gerust mee mogen regeren ja, alleen jammer dat ze geen meerderheid hebben zonder wat linkse mannetjes erbij.
Eh, nee. Een coalitie bestaande uit drie partijen is áltijd meer waard om eerst naar te kijken dan één die bestaat uit vier partijen.quote:Op maandag 21 juni 2010 @ 02:04 schreef Boldface het volgende:
Rechts: VVD (+9), PVV (+15), CDA (-20). Uitkomst: +4
Centrum: VVD (+9), PvdA (-3), CDA (-20). Uitkomst: -14
Paars Plus: VVD (+9), PvdA (-3), D66 (+7), GroenLinks (+3). Uitkomst: +16
Paars Plus is dus logischer dan welke andere optie dan ook.
Dan mag de PvdA de regering gaan maken dacht ik zoquote:Op maandag 21 juni 2010 01:44 schreef nmgn het volgende:
[..]
Wat gaat er gebeuren als alledrie de coalities niet mogelijk zijn?
Dat zou mooi zijn. Hopelijk komt kabinet Woodstock I er. Femke, Job, Alexander, Maxime en Emile.quote:Op maandag 21 juni 2010 03:51 schreef tsijben het volgende:
[..]
Dan mag de PvdA de regering gaan maken dacht ik zo
quote:Op maandag 21 juni 2010 06:05 schreef Samson_en_Gert het volgende:
[..]
Dat zou mooi zijn. Hopelijk komt kabinet Woodstock I er. Femke, Job, Alexander, Maxime en Emile.![]()
![]()
Ik denk niet dat Maxime Woodstock zo leuk zal vindenquote:Op maandag 21 juni 2010 06:05 schreef Samson_en_Gert het volgende:
[..]
Dat zou mooi zijn. Hopelijk komt kabinet Woodstock I er. Femke, Job, Alexander, Maxime en Emile.![]()
![]()
Hoeft niet. Hij moet gewoon veel eisen. Die linkse partijen willen zo graag in het pluche dat ze wel toegeven.quote:Op maandag 21 juni 2010 14:14 schreef Amos_ het volgende:
Zou politieke zelfmoord voor de VVD zijn dit.
En daarom is democratie eigenlijk complete waanzin. We moeten een regering hebben, maar die gaat er niet komen omdat iedereen aan zijn zeteltjes denkt.quote:Op maandag 21 juni 2010 14:07 schreef Gia het volgende:
Als dit kabinet er komt, hoop ik niet dat Mark Rutte zolang aanmoddert als Balkenende deed.
Op cruciale punten voet bij stuk houden, zelfs al zou dat verkiezingen betekenen. Doe je dat niet, dan kost het je stemmen. Zie je bij het CDA wel. Gewoon te lang aangerotzooid, Bos zijn zin gegeven, om het kabinet maar overeind te houden.
Niet doen, Rutte! Laat zien dat je ruggegraat hebt en niet over je heen laat lopen.
Slechte zaak.quote:Op maandag 21 juni 2010 14:28 schreef themauster het volgende:
NOS verslaggeefster Dominique vd Heyde meld op twitter: Nu al gemeld: om 17u pauze paars+ gesprek en om half acht weer verder. Dus niet snel bijltje erbij neer
Persoonlijk kunnen ze het iig wel vinden met elkaar denk ik, en dat helpt toch.quote:Op maandag 21 juni 2010 14:28 schreef n3z het volgende:
[..]
zie er inderdaad gezellig uit. Ik zie het wel zitten!
quote:DominiqueHeyde: Om 14u schuiven economische experts aan bij paars plus gesprek. Ze zijn het dus totaal oneens over de bezuinigingen
Dat kunnen alle politci zodra de camera's uit zijn man.quote:Op maandag 21 juni 2010 14:32 schreef Breekfast het volgende:
[..]
Persoonlijk kunnen ze het iig wel vinden met elkaar denk ik, en dat helpt toch.
Tja ligt er natuurlijk aan wat ze afspreken, maar ik zelf weet ook niet of dit wel verstandig is voor de VVD. Maar ja.. veel keus is er nietquote:Op maandag 21 juni 2010 14:14 schreef Amos_ het volgende:
Zou politieke zelfmoord voor de VVD zijn dit.
Dat belooft wat. Waarschijnlijk gaan ze zeggen: "Schiet op met die onderhandelingen, het land ligt economische in puin!" of dergelijke.quote:Op maandag 21 juni 2010 14:41 schreef Toad het volgende:
Interessant om te zien dat o.a. Teulings (CPB) en Wellink (Nederlandse Bank) ook aanschuiven vanmiddag.
Goed nieuwsquote:Op maandag 21 juni 2010 14:32 schreef Breekfast het volgende:
[..]
Persoonlijk kunnen ze het iig wel vinden met elkaar denk ik, en dat helpt toch.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |