ik ga geen levens verhaal hier dumpen want typen met een psp iskut. kan je wel zeggen dat de 2e dag dat de bmw op de weg was dat ik achtervolging had en me had afgeschud maar toen werd me auto ook in beslag genomen. had hem wel de dag erna terug.quote:
quote:Op woensdag 23 juni 2010 12:08 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
ik ga geen levens verhaal hier dumpen want typen met een psp iskut. kan je wel zeggen dat de 2e dag dat de bmw op de weg was dat ik achtervolging had en me had afgeschud maar toen werd me auto ook in beslag genomen. had hem wel de dag erna terug.
nou ja het is niet ietswaar ik trots op ben :p wel tof om irl gta te spelen wahahaha :pquote:Op woensdag 23 juni 2010 12:17 schreef x3ro het volgende:
[..]Jij kan onderhand ook echt een boek vullen
quote:Turquaz52 bashen is uit de mode en wordt niet gewaardeerd. Hou het gezellig!
quote:Op woensdag 23 juni 2010 21:24 schreef DoimeN het volgende:
Hij voldoet wel aan het profiel ja, wegscheuren voor de politie, wegscheuren en daarbij een auto tegen een lantaarnpaal crashen. Turqie enlighten us? Wat doen die pure vingers daar in het zuiden nu tegen groothandelsprijs?
Ik ben echt GEEEN drugsrunnerquote:Op woensdag 23 juni 2010 21:04 schreef fathank het volgende:
Nu weet ik 't zeker, Turqie is een drugsrunner.
Leeuwenborgh heb je nog voor MBO en Hogeschool Zuyd voor HBOquote:Op donderdag 24 juni 2010 02:54 schreef Turquaz52 het volgende:
Nope, heb wat ik behaald heb![]()
Ik weet nu niet waar ik na school kan, geen eindje meer want daar is het kut. Gilde wilt me niet![]()
Tja, wat nog meer in Limboland?
Geen APK en toch rijden betekent dat de verzekering kan weigeren om uit te keren. Met andere woorden: in feite ben je nog steeds niet verzekerd.quote:Op zondag 20 juni 2010 23:28 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
Hij is verzekerd EN van schorsing afgehaald..
Ik krijg hem alleen niet gekeurd door dat ik 2 cilindertjes extra heb![]()
Ik ga zowiezoo nog mijn complete front er af halen en alles weer opnieuw opbouwen, want me lampen zijn ook niet goed afgesteld op dit moment..
Keuren komt nog wel..
Turq kennende weet ik niet of hij APK bedoeltquote:Op donderdag 24 juni 2010 10:23 schreef Maharbal het volgende:
[..]
Geen APK en toch rijden betekent dat de verzekering kan weigeren om uit te keren. Met andere woorden: in feite ben je nog steeds niet verzekerd.
APK what else?quote:Op donderdag 24 juni 2010 12:36 schreef Googolplexian het volgende:
[..]
Turq kennende weet ik niet of hij APK bedoelt
Staat op een van de vorige pagina's als t goed is, Turq had het bij een keurmeester nagevraagd naar mijn weten.quote:Op donderdag 24 juni 2010 13:06 schreef Googolplexian het volgende:
[..]
Tellen ze het aantal cilinders bij je APK?
Zouden ze wel moeten geloof ikquote:Op donderdag 24 juni 2010 13:06 schreef Googolplexian het volgende:
[..]
Tellen ze het aantal cilinders bij je APK?
Dat zeg ik, Turq's mechanical adventuresquote:Op donderdag 24 juni 2010 14:38 schreef Turquaz52 het volgende:
Heb met 3 a 4 keuringsmeesters gevraagd, varierend van 10 jaar tot 2 maanden werk APK ervaring, geen een wilt hem goedkeuren... Heb hem ook stiekem er heen gebracht zonder iets te zeggen over het blok![]()
Toen belde de beste man mij lachend op dat ik hem mocht komen ophalen en dat ie perfecte staat was op de banden (expres ivm. aandacht trekken) en de motor na![]()
De ander werd zo boos dat ik vuur zag in zijn ogen, begon hij te zeiken dat hij me auto BIJNA wou goedkeuren, maar omdat hij de chassis nummer wou checken of iets (ik weet niet wat) zag hij dat er een 6 cilinder onder de motorkap lagHeb de auto met noodgang van de brug gereden en volgas weg zonder die flikker een cent te betalen..
(ja wat, hij wou me aanvallen
)
Ik begin je punt te zien.quote:Op donderdag 24 juni 2010 14:52 schreef x3ro het volgende:
[..]
Dat zeg ik, Turq's mechanical adventuresZou een bestseller worden
Als jij een ebook/boek wilt uitbrengen wil ik wel wat schrijven..quote:Op donderdag 24 juni 2010 14:52 schreef x3ro het volgende:
[..]
Dat zeg ik, Turq's mechanical adventuresZou een bestseller worden
Dat kost geld..quote:Op donderdag 24 juni 2010 14:40 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Moet je niet eerst herkeuren bij de RDW naar 6 cilinder en dan een nieuwe APK erop? En alles netjes met autoambulance.
Wauw, 50 euroquote:
Serieus 50 euro? Waar wordt er dan allemaal naar gekeken?quote:
blijkbaar dus niet..mijn Volvo 850 is origineel een 2.0 turbo 4-cyl en nou een 2.5 5 cyl...nooit omgekeurd en komt al een paar jaar zonder probleem door de APK heen..bij een Volvo dealer...op de rdw site (kenteken check) staat ie nog als 4-cyl. geregistreerd.quote:
Nou ik zat mij later te bedenken of het ook nog zo makkelijk is als je naar een ander aantal cillinders gaat?quote:
Een APK keurmeester kan/mag dat ook niet, dat is een klusje voor de RDWquote:Op donderdag 24 juni 2010 19:11 schreef Charged het volgende:
[..]
blijkbaar dus niet..mijn Volvo 850 is origineel een 2.0 turbo 4-cyl en nou een 2.5 5 cyl...nooit omgekeurd en komt al een paar jaar zonder probleem door de APK heen..bij een Volvo dealer...op de rdw site (kenteken check) staat ie nog als 4-cyl. geregistreerd.
De APK keurmeester moet dat wel controlleren, als jij in één keer 2 cillinders meer in jou auto hebt dan op papier staat en de man keurt hem goed dan is hij in overtredingenquote:Op donderdag 24 juni 2010 19:14 schreef YoshiBignose het volgende:
Volgens mij kijken ze bij de APK niet meer naar het aantal cilinders, maar moet je dit officieel zelf aangeven bij de RDW. Het lijkt me zinniger om het te bespreken met de verzekering want als je een ongeluk krijgt kunnen die moeilijk gaan doen.
Je hebt gelijk, het aantal cilinders moet overeenkomen. Mijn foutquote:Op donderdag 24 juni 2010 19:39 schreef bietelboer het volgende:
[..]
De APK keurmeester moet dat wel controlleren, als jij in één keer 2 cillinders meer in jou auto hebt dan op papier staat en de man keurt hem goed dan is hij in overtredingen
Turbo zou ook mijn keuze zijn...qua kick..maar hou er aub wel rekening mee dat een turbo ombouw veel gevoeliger is..km-stand,staat van het blok,electronica enz...quote:Op zaterdag 26 juni 2010 07:48 schreef Turquaz52 het volgende:
Je moet er maar aan geloven, had de keuze in een Paintjob en Turbo, of Supercharger en geen Paintjob..
Keuze is snel gemaakt.. Sponsor is geen Rockafella
En het feit dat de een S/C na een tijd gaat irriteren met dat gezoem, wat in het begin ongetwijfeld kk geil zou zijn![]()
Ik zou het ook niet zomaar doen op een blok dat je "zomaar" even hebt gekocht. Een revisie van een aantal gevoelige onderdelen is op z'n minst op z'n plaats.quote:Op zaterdag 26 juni 2010 10:40 schreef Charged het volgende:
[..]
Turbo zou ook mijn keuze zijn...qua kick..maar hou er aub wel rekening mee dat een turbo ombouw veel gevoeliger is..km-stand,staat van het blok,electronica enz...
Ik heb ooit een Mosselmann Turbo conversie laten doen op een 528i (E39) met net onder de 2 ton op de klok bij Braspenning..binnen een maand naar de kl@ten gelopen en is naderhand vervangen door een Alpina B10 blok.
(was een klantenauto)
Een SC is een veiligere keuze door de gelijkmatigere opbouw van de interne stress van het blok.
Ik weet niet wat de km-stand van jouw blok is?
Ah OK, budgettaire beslissing dusquote:Op zaterdag 26 juni 2010 07:48 schreef Turquaz52 het volgende:
Je moet er maar aan geloven, had de keuze in een Paintjob en Turbo, of Supercharger en geen Paintjob..
Keuze is snel gemaakt.. Sponsor is geen Rockafella
En het feit dat de een S/C na een tijd gaat irriteren met dat gezoem, wat in het begin ongetwijfeld kk geil zou zijn![]()
Idd ubergeil..helemaal icm met throttlebody's..geluid is gewoon om klaar te komen als autofanaat zijnde...maar met deze benzineprijzen niet meer te doen...daarintegen een goede turbo setup met een goede bov klinkt ook heerlijk...het aanzuigen,aanvolgend de turbo horen loeien en dan de bov horen afblazen.quote:Op zaterdag 26 juni 2010 11:05 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Ah OK, budgettaire beslissing dus![]()
Ik vind een blower juist een úbergeil geluid geven, dat kattengejank is gewoon vet![]()
Plús natuurlijk het voordeel van altijd instant power ipv eerst moeten spoolen na het schakelen![]()
Het állergeilste is natuurlijk om gewoon het complete injectie gebeuren te vervangen voor throttlebody's met een DTA systeem ofzo, blijft nog langer heel ook ,alleen zuipt het als een ketter![]()
oeh.. offf.. TB's, DTA én een SC![]()
Ben vergeten te melden dat ik inlaatspruitstuk krijg van Alpinaquote:Op zaterdag 26 juni 2010 11:05 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Ah OK, budgettaire beslissing dus![]()
Ik vind een blower juist een úbergeil geluid geven, dat kattengejank is gewoon vet![]()
Plús natuurlijk het voordeel van altijd instant power ipv eerst moeten spoolen na het schakelen![]()
Het állergeilste is natuurlijk om gewoon het complete injectie gebeuren te vervangen voor throttlebody's met een DTA systeem ofzo, blijft nog langer heel ook ,alleen zuipt het als een ketter![]()
oeh.. offf.. TB's, DTA én een SC![]()
Me km stand is niet echt aan de hoge kant, maar ook niet aan de lage.. (200.000)quote:Op zaterdag 26 juni 2010 10:40 schreef Charged het volgende:
[..]
Turbo zou ook mijn keuze zijn...qua kick..maar hou er aub wel rekening mee dat een turbo ombouw veel gevoeliger is..km-stand,staat van het blok,electronica enz...
Ik heb ooit een Mosselmann Turbo conversie laten doen op een 528i (E39) met net onder de 2 ton op de klok bij Braspenning..binnen een maand naar de kl@ten gelopen en is naderhand vervangen door een Alpina B10 blok.
(was een klantenauto)
Een SC is een veiligere keuze door de gelijkmatigere opbouw van de interne stress van het blok.
Ik weet niet wat de km-stand van jouw blok is?
Hoeveel bar kan ik max draaien op een stock motor? (ik meen 0,5 toch?)quote:T3/T4 V-Band Hybrid Turbo with Internal Wastegate
T3/T4 Hybrid Turbo Charger with 8psi Internal Wastegate
.57 Compressor Wheel Trim Mapped for High/Low Boost Set ups
1/8 NPT Oil Inlet
Oil Fitting Gaskets & Mounting studs Included
Capable of 250+ HP and Well Balanced Wet Float Bearings
3" Inlet with 2" Outlet
.50 A/R Compressor Housing
.63 A/R Turbine Housing
Not Yet, dat laat ik aan hun over..quote:Op zaterdag 26 juni 2010 15:23 schreef invine het volgende:
Ziet er goed uit, al besteld ? Misschien leuk om je blok ook mooi te maken, ziet er dan wat beter uit als alles netjes is ipv alleen de turbo set
Not yet, ga uit van volgende weekquote:Op zondag 27 juni 2010 19:03 schreef Barcaconia het volgende:
Heb je die turbokit besteld of is dat de kit die je wilt hebben?
Ziet er wel gaaf uit met die glimmende onderdelen, maar je moet inderdaad wel de rest ook even meepoetsen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |