Ah, die moet ik nog kijken!quote:
Ja Naruto is geen kiddy show meer (nogal wat main/side karakters zijn de pijp uit).quote:Op zondag 27 juni 2010 22:16 schreef Easymodo het volgende:
Naruto en niveau? Hoe kan dat nou? Misschien moet ik de serie weer op gaan pakken.
Kanttekening: Dit is wat Narutofans die de manga niet lezen daadwerkelijk geloven.quote:Op zondag 27 juni 2010 22:28 schreef wdn het volgende:
[..]
Ja Naruto is geen kiddy show meer (nogal wat main/side karakters zijn de pijp uit).
quote:
Ergens diep van binnen hoop ik dat dit een AMV is vermomd als een Duitse opening.quote:
Verschrikkelijk !quote:
pain had it commingquote:Op maandag 28 juni 2010 11:31 schreef Captain_Zappa het volgende:
[..]
Verschrikkelijk !
Ik heb zin in aankomende donderdag Naruto gaat echt helemaal uit zijn plaat !
quote:
Iedereen heeft zijn Bakemonogatari nodigquote:Op maandag 28 juni 2010 15:58 schreef Repelsteeltju het volgende:
Ik heb deel A & B van Bakemonogatai aflevering 15 gedownload. Alleen ik heb het idee dat de aflevering niet volledig is. Het is misschien in totaal 11 minuten aan video terwijl een anime aflevering meestal zo'n 24 minuten duurt en hij stopte bij het laatste deel zelfs midden in een gesprek.
Ik heb mijn Bakemonogatari nodig!
bruiloft op 9, 8 ehhh weet ik morgen pas.quote:
tentamensquote:Op dinsdag 29 juni 2010 10:25 schreef Ascendancy het volgende:
We gaan gewoon vandaag een terrasje pakken
Bowlenquote:Op woensdag 30 juni 2010 00:21 schreef zquing het volgende:
ik ben student, dus 't mag wel een eurotje of 10 worden
ik dacht zelf aan een uurtje of 4 een terrasje pakken, daarna wat eten en eventueel nog afterpartyen
misschien iets doen als poolen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.It was an encounter that lasted less than 45 seconds O+
ik ben offline ook wel iets normalen hoorquote:Op woensdag 30 juni 2010 00:49 schreef Ascendancy het volgende:
Missie geslaagt.
Ik denk overigens niet dat mijn online ik precies mijn echte ik is
Is hier wel eens een foto geweest van mij
quote:Op woensdag 30 juni 2010 00:39 schreef Ascendancy het volgende:
Ik ben stiekem een beetje bang dat het dit wordt.
[ afbeelding ]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
voral die aziaat
Opdonderdag 17 juni 2010 17:54 schreef Morthill het volgende
mijn tenen doen altijd pijn, krijg je als je regelmatig als vrouw door het leven gaat :X
Dus je gaat niet van, kutopmerking, slotje?quote:Op woensdag 30 juni 2010 01:23 schreef zquing het volgende:
[..]
ik ben offline ook wel iets normalen hoorEn voor zover ik weet niet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |