Ah, die moet ik nog kijken!quote:
Ja Naruto is geen kiddy show meer (nogal wat main/side karakters zijn de pijp uit).quote:Op zondag 27 juni 2010 22:16 schreef Easymodo het volgende:
Naruto en niveau? Hoe kan dat nou? Misschien moet ik de serie weer op gaan pakken.
Kanttekening: Dit is wat Narutofans die de manga niet lezen daadwerkelijk geloven.quote:Op zondag 27 juni 2010 22:28 schreef wdn het volgende:
[..]
Ja Naruto is geen kiddy show meer (nogal wat main/side karakters zijn de pijp uit).
quote:
Ergens diep van binnen hoop ik dat dit een AMV is vermomd als een Duitse opening.quote:
Verschrikkelijk !quote:
pain had it commingquote:Op maandag 28 juni 2010 11:31 schreef Captain_Zappa het volgende:
[..]
Verschrikkelijk !
Ik heb zin in aankomende donderdag Naruto gaat echt helemaal uit zijn plaat !
quote:
Iedereen heeft zijn Bakemonogatari nodigquote:Op maandag 28 juni 2010 15:58 schreef Repelsteeltju het volgende:
Ik heb deel A & B van Bakemonogatai aflevering 15 gedownload. Alleen ik heb het idee dat de aflevering niet volledig is. Het is misschien in totaal 11 minuten aan video terwijl een anime aflevering meestal zo'n 24 minuten duurt en hij stopte bij het laatste deel zelfs midden in een gesprek.
Ik heb mijn Bakemonogatari nodig!
bruiloft op 9, 8 ehhh weet ik morgen pas.quote:
tentamensquote:Op dinsdag 29 juni 2010 10:25 schreef Ascendancy het volgende:
We gaan gewoon vandaag een terrasje pakken
Bowlenquote:Op woensdag 30 juni 2010 00:21 schreef zquing het volgende:
ik ben student, dus 't mag wel een eurotje of 10 worden
ik dacht zelf aan een uurtje of 4 een terrasje pakken, daarna wat eten en eventueel nog afterpartyen
misschien iets doen als poolen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.It was an encounter that lasted less than 45 seconds O+
ik ben offline ook wel iets normalen hoorquote:Op woensdag 30 juni 2010 00:49 schreef Ascendancy het volgende:
Missie geslaagt.
Ik denk overigens niet dat mijn online ik precies mijn echte ik is
Is hier wel eens een foto geweest van mij
quote:Op woensdag 30 juni 2010 00:39 schreef Ascendancy het volgende:
Ik ben stiekem een beetje bang dat het dit wordt.
[ afbeelding ]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
voral die aziaat
Opdonderdag 17 juni 2010 17:54 schreef Morthill het volgende
mijn tenen doen altijd pijn, krijg je als je regelmatig als vrouw door het leven gaat :X
Dus je gaat niet van, kutopmerking, slotje?quote:Op woensdag 30 juni 2010 01:23 schreef zquing het volgende:
[..]
ik ben offline ook wel iets normalen hoorEn voor zover ik weet niet
quote:Op woensdag 30 juni 2010 00:39 schreef Ascendancy het volgende:
Ik ben stiekem een beetje bang dat het dit wordt.
[ afbeelding ]
dat zou wel heel triest zijn hequote:Op woensdag 30 juni 2010 10:29 schreef Ascendancy het volgende:
[..]
Dus je gaat niet van, kutopmerking, slotje?
eh K-ON S2 is 26 episodes hoorquote:Op woensdag 30 juni 2010 10:45 schreef .Cake. het volgende:
[..]
Ik vind m goed, paintart rules!
Ben er trouwens niet bij, mochten jullie het je afvragen. Sta de hele week in het veld ergens in de achterhoek te boren. Straks nog ff K-ON!! kijken, zou het de laatste zijn? Nee toch?
EDIT: K-ON!! was weer goeeed! Hoewel af en toe lichtelijk absurd, maar toch een goeie aflevering. En er was een preview, dus iig nog minstens één aflevering volgt!![]()
![]()
![]()
quote:
Eens. Download veel lieverquote:Op woensdag 30 juni 2010 14:46 schreef robin007bond het volgende:
Hebben jullie btw ook zo'n hekel aan streamend anime kijken? Heel veel n00bz doen dat (sorry als ik mensen beledig). De kwaliteit is altijd zo CRAP en het is zonde van het encode werk van de subgroepen.
Wel maakt het anime denk ik wat toegankelijker.. wat vinden jullie?
OMG .rmvb daar heb ik nog nachtmerries van..quote:Op woensdag 30 juni 2010 16:29 schreef zquing het volgende:
streams doen me denken aan de tijd dat ik rm keekDaar doe ik principieel niet meer aan
wordt vast wel meligquote:Op woensdag 30 juni 2010 17:24 schreef Easymodo het volgende:
Ja, denk dat het awkward wordt, maar dat zien we dan wel weer.
in dit topic welquote:Op woensdag 30 juni 2010 19:28 schreef Ascendancy het volgende:
Zeg quing, mag jij al die modjesdingen wel buiten je eigen forum doen
wat is er mis met jouquote:Op donderdag 1 juli 2010 00:57 schreef gniffie het volgende:
Hikaru no Go, de best serie ooit. Na 5 keer gaat die nog niet vervelen
![]()
Evangelion![]()
Naruto![]()
FMA![]()
Elfen lied![]()
Cowboy Bebop
quote:Op donderdag 1 juli 2010 09:55 schreef zquing het volgende:
[..]
wat is er mis met jouEcht dat einde van Hikaru no Go
Alleen Naruto zuigt.. de rest is top! Heb je ze ooit überhaupt wel eens gezien?quote:Op donderdag 1 juli 2010 00:57 schreef gniffie het volgende:
![]()
Evangelion![]()
Naruto![]()
FMA![]()
Elfen lied![]()
Cowboy Bebop
Ja en die series zijn er niets bijquote:Op donderdag 1 juli 2010 12:10 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Alleen Naruto zuigt.. de rest is top! Heb je ze ooit überhaupt wel eens gezien?
Tja als je Code Geass goed vind, neem ik je niets kwalijkquote:Op donderdag 1 juli 2010 13:31 schreef Ascendancy het volgende:
Nu heb je wel weer genoeg getrolled gniffie.
Ik vond Code Geass leuk.quote:Op donderdag 1 juli 2010 13:40 schreef gniffie het volgende:
[..]
Tja als je Code Geass goed vind, neem ik je niets kwalijk
Hoe durf jequote:Op donderdag 1 juli 2010 13:40 schreef gniffie het volgende:
[..]
Tja als je Code Geass goed vind, neem ik je niets kwalijk
Nee ,de reviews zijn een beetje average, in tegenstelling tot de series die jij afkraaktquote:Op donderdag 1 juli 2010 12:41 schreef gniffie het volgende:
[..]
Ja en die series zijn er niets bij![]()
, Heb jij Hikaru no Go ooit wel eens gezien
Naruto valt wel mee, het is vooral de fan-base die het voor de rest moet verkloten. Alleen Elfen Lied heb ik geskipt, volgens mij iets teveel losse lichaamsonderdelen.quote:Op donderdag 1 juli 2010 12:10 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Alleen Naruto zuigt.. de rest is top! Heb je ze ooit überhaupt wel eens gezien?
Elfen Lied is Hentai serie dus beter dat je die hebt geskipt. Ik zou zeggen kijk Hikaru no Goquote:Op donderdag 1 juli 2010 19:47 schreef Easymodo het volgende:
[..]
Naruto valt wel mee, het is vooral de fan-base die het voor de rest moet verkloten. Alleen Elfen Lied heb ik geskipt, volgens mij iets teveel losse lichaamsonderdelen.
Lolwat?: Nieuwe serie genaamd The Legend of the Legendary Heroes.
Elfen Lied is geen hentai...quote:Op donderdag 1 juli 2010 20:08 schreef gniffie het volgende:
[..]
Elfen Lied is Hentai serie dus beter dat je die hebt geskipt. Ik zou zeggen kijk Hikaru no Go
http://en.wikipedia.org/wiki/Elfen_lied - Genre: Drama, Horror, Psychologicalquote:
Leuk die ga ik eventjes proberen !quote:Op donderdag 1 juli 2010 00:57 schreef gniffie het volgende:
![]()
wat is dat voor redenquote:Op donderdag 1 juli 2010 13:51 schreef Quir het volgende:
Kleine kans dat ik kan op de 8e, ik ben die dagen alleen thuis.
Ofja, alleen, mijn ouders zijn er niet.
Waarom is die meet niet bij Quir????!!quote:
Ja!!!!!!!quote:Op donderdag 1 juli 2010 21:36 schreef Ascendancy het volgende:
[..]
Waarom is die meet niet bij Quir????!!
Gaaf, ik heb er al weer 5 afleveringen op zitten !quote:Op donderdag 1 juli 2010 21:01 schreef Captain_Zappa het volgende:
[..]
Leuk die ga ik eventjes proberen !
Ik heb vroeger ook Go gespeeld met mijn pa.
als je daar mee klaar ben kun je ook shion no ou proberen (gaat over shougi; niet go) maar die anime is beter dan hikari no goquote:Op vrijdag 2 juli 2010 01:58 schreef Captain_Zappa het volgende:
[..]
Gaaf, ik heb er al weer 5 afleveringen op zitten !
Ook gelijk weer een spel bestelt ! Thanks !
Oh tof thanks, ik zal de download even aan zetten.quote:Op vrijdag 2 juli 2010 10:13 schreef wdn het volgende:
[..]
als je daar mee klaar ben kun je ook shion no ou proberen (gaat over shougi; niet go) maar die anime is beter dan hikari no go
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |