tmdquote:Op woensdag 23 juni 2010 18:55 schreef robin007bond het volgende:
OMG is eclipse aan de dope ofzo. Ze doen er echt verschrikkelijk lang over. Misschien stoppen ze al hun effort in de laatste episodes.. We'll see
Edit: "TL moved to Tokyo, FMA 62 predicted for wednesday night" staat in de titel van hun IRC kanaal.
Jah maar nu zie je ook de persoon achter de topsporterquote:Op woensdag 23 juni 2010 19:23 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Mensen zien al genoeg sport IRL.
Bespreek dat liever hier: Wetenschap & Technologiequote:Op woensdag 23 juni 2010 21:52 schreef zquing het volgende:
aangezien hier mensen zitten die elektrotechniek doen/gedaan hebben, hoe zouden jullie een elektriciteitsnetwerk simuleren(voornamelijk lettend op piekenergieleveringen van windmolens)
quote:Op woensdag 23 juni 2010 22:02 schreef hexje het volgende:
[..]
Bespreek dat liever hier: Wetenschap & Technologie
SPOILER: DurrrOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Fixedquote:
Dat deed je toch met zoeen knooppuntsvergelijking(die ik nu nooit meer zou kunnen bedenkenquote:Op woensdag 23 juni 2010 21:52 schreef zquing het volgende:
aangezien hier mensen zitten die elektrotechniek doen/gedaan hebben, hoe zouden jullie een elektriciteitsnetwerk simuleren(voornamelijk lettend op piekenergieleveringen van windmolens)
Hoezo geen hoogte van Senjougahara?quote:Op woensdag 23 juni 2010 23:10 schreef .Cake. het volgende:
[..]
Fixed![]()
Ben nu Bakemonogatari aan het kijken... best gaaf, ik krijg alleen echt nog geen hoogte van die Senjougahara.
Net de afleveringen met Muyoi gehad, kreeg beetje een "sixth sense-erlebnis"Maar wel goed bedacht allemaal.
Alleen een vraagje aan mensen die m al gezien hebben: hebben jullie ook al die flashes tussendoor gelezen (met al die kanji die voor halve seconde verschijnen)??
das te simpel en op te laag niveau, ik zoek een modelmanier(eigenlijk pakket) voor een geheel netwerk om te kijken hoe 't omgaat met piekspanningen. Maar heb al iets gevondenquote:Op woensdag 23 juni 2010 23:36 schreef Ascendancy het volgende:
[..]
Dat deed je toch met zoeen knooppuntsvergelijking(die ik nu nooit meer zou kunnen bedenken)
En de piekspanning met een aparte formule?
Ik begrijp niet wat ze nou helemaal wil. Voorbeeld is dat ze nu met Araragi aan het daten is, maar doet ze dat omdat ze het zelf wil, of omdat hij haar geholpen heeft, of omdat ze een of andere twisted toekomstvisie in d'r hoofd heeft zitten? Een ander voorbeeld is hoe ze het ene moment praktisch alles wat hij doet afkraakt en m de huid volscheldt en het volgende moment is ze weer poeslief en is Araragi weer the man.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ANIMEES.
"Because there is not a single story that cannot be improved with the addition of giant robots."
- Scamp
Er zijn sowieso meer mensen die stoppen dan doorgaan. >.>quote:Op woensdag 23 juni 2010 15:07 schreef zquing het volgende:
Respect ook, aangezien dit topic al 2 andere elektrofalers van de TUD heeft
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |