Dit!quote:Op dinsdag 22 juni 2010 12:09 schreef Ascendancy het volgende:
Bakmomogatari zeker kijken.![]()
Alleen jammer dat die 2 webcasts er nog steeds niet zijn
Ik pm je zometeen de torrent wel even, moet weer even opzoekenquote:Op dinsdag 22 juni 2010 14:02 schreef Ascendancy het volgende:
PM 14 dan aub![]()
1-12 is anime, 13-15 is webcast, maar gg heeft alleen 13 daarvan gedaan.
Met die series kan ik je helaas niet verder helpen. Maar het stiekem ook de eerste twee van Bakemonogatari gekeken alvast, ik vond t wel wat hebben. Maar je moet ook de tweede eigenlijk zien, dan wordt het al wat minder vreemd. Of iig dan lijkt die Senjougahara wat minder geschiftquote:Op dinsdag 22 juni 2010 18:03 schreef robin007bond het volgende:
Ik zoek een anime een beetje in de stijl van Clannad en Clannad After Story? 't hoeft niet persé een harem te zijn. En heb de eerste episode van Bakemonogatari, het was een beetje... vreemdWel awesome op zich
Airquote:Op dinsdag 22 juni 2010 18:03 schreef robin007bond het volgende:
Ik zoek een anime een beetje in de stijl van Clannad en Clannad After Story? 't hoeft niet persé een harem te zijn. En heb de eerste episode van Bakemonogatari, het was een beetje... vreemdWel awesome op zich
Wat wdn zegt en EF- a tale of memoriesquote:Op dinsdag 22 juni 2010 18:03 schreef robin007bond het volgende:
EF a tale of memoriesquote:Op dinsdag 22 juni 2010 18:03 schreef robin007bond het volgende:
Ze is 1.75quote:Op dinsdag 22 juni 2010 18:53 schreef Quir het volgende:
Ascendancy heeft zo'n 1,80 lang kussen met Senjougahara erop.
Tsja, het boeit me gewoon niet genoeg.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 17:46 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Dat iemand één van de beste anime's ooit durft te droppen.
Wel koel idee ja, maar hadden ze misschien iets duidelijker uit kunnen werkenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ANIMEES.
"Because there is not a single story that cannot be improved with the addition of giant robots."
- Scamp
Ik zou het iedereen aanraden, voelt goed, man!quote:Op dinsdag 22 juni 2010 21:51 schreef Ascendancy het volgende:
Wat is er zo raar aan als ik er niet op fap?
fout, echt te foutquote:Op woensdag 23 juni 2010 09:12 schreef Easymodo het volgende:
[..]
Ik zou het iedereen aanraden, voelt goed, man!
- Electronica natuurlijkquote:Op woensdag 23 juni 2010 12:29 schreef .Cake. het volgende:
Signaalbewerking... ik weet niet eens zeker in welk vakgebied ik dit moet zoekenMaar succes iig ja!
Nog geen FMA 62?
Ik bedoel Eclipsequote:Op woensdag 23 juni 2010 12:46 schreef wdn het volgende:
- Electronica natuurlijk
- FMA 62 is alllang uit hoor
- Matsuya tsumi voor YuiWaarom toch heb ik het idee dat allevier dit jaar blijven zitten zodat ze volgend jaar in hetzelfde jaar zitten as Azusa en wij een S3 krijgen
Och zolang het geen vmbo'ers zijnquote:Op woensdag 23 juni 2010 15:07 schreef zquing het volgende:
Respect ook, aangezien dit topic al 2 andere elektrofalers van de TUD heeft
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |